Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10Ronnie16-10-2019

Super vriendelijk personeel. De animatie was heel goed Nastasia, Renate en Arda). Ze proberen je het helemaal naar de zin te maken. Het personeel bij de receptie is ook erg aardig. (Tulay).

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-10-2019

Dear Ronnie,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort and found our animation programs and staff praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10Alex14-10-2019

Super goed

Zeer goed hotel! Lekker eten en veel keuze. Het personeel ıs zeer vrıendelıjk en behulpzaam.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-10-2019

Dear Alex,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

Best regards.

• 10johannes11-10-2019

Fantastısch!!!

alles ıs verder goed geregeld .Kamers waren prıma .Wıj hadden een junıor suıte. Eten prıma , voor ıedereen wel ıets.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 16-10-2019

Dear Johannes,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

• 10johan11-10-2019

we komen zeker terug

fantastısche keuken vrıendelıjke obers fantastısche guest relatıons....

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 16-10-2019

Dear Johan,

• 9Gerrit Sparreboom09-10-2019

Het is hier fantastisch

Alles wat je op een vakantie nodig hebt is hier aanwezig , goede animatie ,vooral Sibel en Renate

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 11-10-2019

Dear Gerrit,

• 10Pauline01-10-2019

Fantastisch !!!

Een geweldig resort! Het eten is super en uitgebreid, de restaurantjes buiten het buffet zijn werkelijk waar super. Wij hebben vooral genoten van de relax pool, het zwembad voor 16+. Heerlijk rustig en altijd plek. Het resort zat vol maar overal kon je liggen of zitten, geen strijd met handdoeken die neer gelegd werden. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Dit resort is echt een aanrader!!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 04-10-2019

Dear Pauline,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort and found our location, staff, and beach cleanliness praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10melisa21-09-2019

Fantastısch

uitstekend hotel, je gaat er zeker nooit honger hebben. Qua hygiene ook super goed. Ze komen elke dag je frigo bijvullen met drank en snacks.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 23-09-2019

Dear Melisa,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort. We appreciate all guest feedback.

We hope that you will stay with us again in the future. Sincerely,

• 9Nagtegaal23-08-2019

Het was fantastisch Goede animatie. Vriendelijk personeel. Eten is gevarieerd verschillende restaurants waar je een goede keuze in kan maken. Pre is dat je geen bedjes hoeft te reserveren. Alles omvattend top hotel

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 24-08-2019

Dear Guest,

Best regards.

• 10Evelien21-08-2019

Meer dan fantastisch!

Fantastisch hotel! Op en top een aanrader, zowel voor jong als oud. Mooiere kamer gekregen dan geboekt, familie duplex. Mooi gerenoveerd, twee badkamers, balkon met uitzicht op zwembad en zee . Heel mooi zwembad en onmiddellijk aan het strand. Altijd gratis ligstoelen ter beschikking en meer dan voldoende plaats voor iedereen. Lekker en gevarieerd eten van 's ochtends vroeg tot 's avond laat. Fijne animatie en mooie shows. Door boeking via touroperator een keer gratis mogen gaan eten in 1 van de à la carte restaurants, super lekker! Veel leuke watersporten, zoals jetski en parasailing. Vriendelijk personeel, fantastische service. Guest Relations Manager Tülay Basdemir levert topkwaliteit. Laatste dag gratis een paviljoentje met bediening aan zee gekregen omdat we om 12 uur de kamer moesten verlaten en de transferbus pas om 17u30 kwam. Dit hotel is echt TOP! Genieten van de eerste tot de laatste seconde.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 22-08-2019

Dear Evelien,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your detailed evaluation with us.

We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising from the quality of the service that we provide within the hotel grounds. We are committed to providing excellent customer service and the best quality food for all our guests. In addition to this, we have many activities in our hotel, for all age groups, where we offer entertainment and peace in perfect harmony. We appreciate your feedback and will definitely share it with our team members.

Thank you again for your valuable feedback. We look forward to welcoming you again!

• 10ferdinad10-08-2019

concorde

concorde is een mooi schoon en luxe hotel nederlandse animatie aanwezig zeer goed gevarieerde eten zeker aan te raden

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 21-08-2019

Dear Ferdinand,

Thank you for staying with us and taking the time to write a wonderful review of our hotel. We are happy to hear that you thoroughly enjoyed your stay at our resort.

We can't wait to welcome you very soon for another great holiday at the Concorde De Luxe Resort.

Best regards,

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages