Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1245 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 8Philippen20-10-2008

Leuk hotel

Net terug van een week Concorde Resort. Het is een leuk en goed hotel. Wij hadden een 4 persoonskamers geboekt (volwassenen) echter was er maar één 2-persooons bed, en 2 losse stretchers, een beetje camping niveau voor zo'n hotel, dit vond ik wel een minpunt. De 2-persoonskamers zijn wel dik in orde. Het eten in het Buffet restaurant is goed, wel vaak lauw/koud, erg jammer! Bediening is ook goed. De à-la carte restaurants zijn voortreffelijk, alleen reserveren via telefoon is een ramp! Echter is roomservice een leuke aanrader! Het zwembad is mooi en rustig gelegen, wel redelijk koud water. Glijbanen zijn echt super! Netzoals het strand, met de mooie pier, waar je heerlijk kunt genieten van de zon. De omgeving is niet echt geweldig, Antalya is erg mooi voor een halve dag, veel beter dan andere plaatsen zoals Belek, Side en Kemer! Toch zijn er de nodige excursies die men in de omgeving kan maken, die meestal een aanrader zijn! Minpunt: Hamam niet gratis!

• 8Bert20-10-2008

Goed hotel maar geen 9 waard

Mijn aanvullende beoordeling: Acuraatheid, vriendelijkheid bediening: 10 Kwaliteit groot restaurant: 9 Variatie groot restaurant: 6 Ambiance groot restaurant: 5 Kwaliteit a-la-Carte restaurants: 9 Beschikbaarheid a-la-Carte restaurants: 4 Zwembad restaurants: 8 Animatie: 4 Strand-onderhoud-pier: 8 Zwembad: 8 Hotel-tuin: 7

Na verschillende goede hotels in Turkije te hebben bezocht is mijn totaal beoordeling over dit hotel: goed hotel, niet bijzonder goed, totaal beoordeling 7,5. Verbeterpunten: Slechts 1 bar binnen (lobby). Te weinig voor s'avonds of bij slecht weer. Aankleding hotel mag warmer en gezelliger. Geen live muziek, binnen of buiten, eigenlijk gewoon te weinig muziek. Animatie maar 1 avond goed met externe groep russsiche acrobaten, verder waardeloos met paar man van het eigen animatie-team.

Bovenstaande is realistisch voor de geinterreseerden; wij hebben wel een heel fijne vakantie gehad !

• 10Chantal09-10-2008

SUPERRRRRRRR

Geweldige vakantie, net 2 weken geweest met man en kind. Genoten hebben we, minibar was gevuld met "diverse" drankjes.(cola, bier, spa, water, en sap).. Eten was iedere dag wel warm, ook bij de poolbar. Airco deed het bij ons goed. en het beste was het ANIMATIETEAM, olga, murat, serhat serhan sahin en natuurlijk KEES. de opper annimator. We zullen zeker terugkomen. Ga rond 8 uur savonds eten, dan heb je de ergste drukte gehad. We gingen met de kleine 1,5 uur slapen rond 5 uur en dan kon hij gezellig de hele avond mee. Want dan is het ook feest!!

• 10Nora06-10-2008

Heerlijk, heerlijk, heerlijk

Ik ben eind september samen met mijn zus in Concorde geweest. We waren hier 8 dagen en meestal verlangen we na zo'n week weer terug naar huis maar hier hadden we echt langer willen blijven. Restaurants prima, bars prima, animatie top. Er werden veel spelletjes gedaan waar jong en oud aan mee kon doen. Zo gezellig en leuk hebben we het nog niet eerder gehad. Een echte aanrader. We komen volgend jaar zeker weer.

• 8Gaubi & Angelique28-09-2008

Goed 5-sterren hotel, niet speciaal

LIGGING: Direct aan strand op 15 minuten van vliegveld. Weinig te doen in directe omgeving. SERVICE: Personeel is erg vriendelijk en attent,niets op aan te merken. ETEN: Veel keuze in buffetrest., vlees vaak wat taai. Erg druk tussen 19 en 20 uur! KAMERS: Junior suite was perfect met 2 badkamers en 2 kamers. Roomservice en minibar ook AI. KINDVRIENDELIJK: Leuke speeltuin en kinderbad. Minpunt: Binnenzwembad niet toegankelijk voor onze mannen (1 en 3)

• 9familie16-09-2008

voor herhaling vatbaar

Net terug van 11 dagen Concorde. Erg fijn hotel, ook wij hebben hier verschillende hotels bezocht en Concorde kan zich zeker meten met de anderen! pluspunten: a la carte restaurants onbeperkt en te bezoeken met kleine kinderen (3-jarige zoon). Kinderbad apart en omheind met een hek, wel wat ver weg van alle activiteiten, maar daardoor ook lekker rustig, genoeg ligbedden, free internet, leuke animatie (in het hoogseizoen), chips (natural) te verkrijgen in lobbybar en bij de kinderdisco, grote slaapkamers. minpuntjes: af en toe erg lang wachten op drinken tijdens het avondeten, kleine en ongezellige balkons, geen kindermenu.

Omgeving: weinig te doen, tegenwoordig weten ze zijn prijzen ook wel in Turkije, voor een namaak kinderbroek 33 euro!! terwijl je in de uitverkoop in Nederland, voor dat zelfde merk veel minder betaald.

Tip: op het vliegveld op de terugweg erg dure drankjes, dus proberen te vermijden: voor 1 flesje water en een blikje cola: 7 euro.

• 9Daniëlla15-09-2008

Prima Hotel, zeker een aanrader

Een goed hotel, zeker een aanrader.

Voor kinderen is zeer veel aandacht, het personeel is echt heel lief voor kinderen. Geen vraag is te veel en het personeel is zeer behulpzaam.

Ook het eten in de A la carts kan met (kleine) kinderen.

Ook wij hebben niet de ervaring handoekjes te moeten leggen op voorhand. (er was altijd wel ergens plek.

• 10Mary Theesing07-09-2008

Zeer goed hotel met super ultra all inclusive

Zeer goed hotel. Ben dit jaar al tweemaal geweest. De a la carte restaurants zijn geweldig en ook gratis. Genoeg bedden op het strand en bij het zwembad. Animatieteam is top!!! Veel variatie met shows en altijd wel activiteiten voor iedereen. Zeer vriendelijk personeel. Ik heb de reviews gelezen en overal is er wel wat. Maar dit is zeker een hotel waar ik weer terug kom. Voor ons was het zeker 5 sterren waard.

• 10Patrick vd pol.07-09-2008

Echt super en gezellig.

Ik werd via de mail door verschillende (Vakantie)vrienden gevraagd om deze site te bezoeken en evt te reageren.Wij(het irritante mannetje)mn vrouw en 3 jarige dochter hebben een toptijd gehad.Veel gesport,veel nieuwe mensen leren kennen op een geweldige accomodatie.Het buffet was elke dag top.Enkele a la carte restaurants die we hebben geprobeerd waren ook super.Het Animatie team was top voor iedereen,onze dochter en hun waren zelfs emotioneel bij afscheid.Volgend jaar zeker weer.Hoop dat Baby Peter er dan ook weer is.Mn Emailadres staat er wel bij.Nogmaals het was top!!

• 10peter01-09-2008

super hotel

het hotel is gewoon super, alles is hier voorhanden. het hotel was niet erg vol, dus er was plaats genoeg aan het zwembad. opmerkelijk was dat er weinig russen waren, dus hiervan totaal geen last gehad. we hadden wel last van die ene luidruchtige nederlander, hij was gemakkelijk te herkennen, zijn arm was helemaal getatoeerd, wat een ongelooflijk irritant mannetje was dit. hij moest altijd aandacht hebben, en hij moest altijd het laatste woordr hebben. er zullen veel mensen blij zijn als hij eenmaal weg is.

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages