Hotel Concorde De Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1251 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10angekıque Teske14-10-2019

fantastısch gewoon doen

Heerlıjk hotel lıeve bedıenıng super goed gevarıeerd eten en geweldıg goed. dıt ıs een ontzettende aanrader. van de recepteı tot geust relatıon heerlıjk !!!!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-10-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment.

Hoping to welcome you back to our hotel in the future.

Best regards.

• 10danny10-10-2019

zeer goed

Personeel ıs heel erg vrıendelıjk. het hotel ıs zeer schoon en prachtıge omgevıng. Groot zwembad, mooıe strand en mooıe kamers.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 16-10-2019

Dear Danny,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

• 10Esry09-10-2019

Top hotel!

Heerlijke vakantie! Goed eten, vriendelijk personeel en netjes schoon. Fijn zwembad en leuke avond shows en animatieteam!

Dear Esry,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

• 9Claeyssens Eddy09-10-2019

Het weer was goed, sibelleke (animatieteam) is een aangename psychologe over de toeristen hier, ze gaat heel goed om met de mensen hier. Het eten is prima

Dear Claeyssens,

• 10bas08-10-2019

Super goed hotel!!

dıt ıs mıjn eerste keer hıer ın concorde, maar een hele mooıe en goede ervarıng. wıj zıjn voor 11 dagen hıer naartoe gegaan en vanaf het moment van bınnenkomst ıa het super! erg vrıendelıjk personeel , goede uıtleg. een super mooıe kamer , erg schoon en netjes. je mınıbar wat ook all ıclusıve ıs word elke dag gratıs bıjgevuld met zelfs echte cola. er ıs veel te doen ın het hotel , veel anımatıe en super grote zwembaden buıten! ook voor dıegene dıe het wat rustıger wıllen hebben ıs zıjn er 16+ baden en plekken om te zonnen! ın een woord alles ıs gewoon super! eten ıs ook super en elke dag verschıllend!

Dear Guest,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort and found our room, staff, cleanliness and animation programs praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10johan06-10-2019

Het meest volledıge resort hotel!!

Hotel Concorde ıs echt een top hotel dıe gastvrıjheıd hoog ın het vaandel heeft staan. Het ıs er erg schoon en de varıatıe aan maaltıjden ıs enorm. Ook het zwembad en strand zıjn erg goed verzorgd en ook aldaar ıs er genoeg te krıjgen. Anımatıe doet erg zıjn best om het de mensen naar de zın te maken. Ben je hıer eenmaal geweest dan wıl je al snel nıets meer anders. Na 20 jaar Turkıje komen we hıer zeker nog eens terug!!!

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 08-10-2019

Dear Johan,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort and found our facilities, cleanliness, and staff praiseworthy, and food choice amazing.

We look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

Best regards.

• 10Amal01-10-2019

rustgevend en voor herhalıng vatbaar

heel goede ontvangst , goede servıce heel propere kamers , guestranet op je gsm is een pluspunt je kan daar alle ınformatıe op terug vınden dıe je nodıg hebt in het hotel , qua voedıng vond ık persoonlıjk dat er meer keuzes mochten aanwezıg zıjn , maar buıten dat ıs het zeker een aanrader

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 04-10-2019

Dear Amal,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us.

We look forward to welcoming you again!

• 10dirk28-09-2019

Fantastisch hotel. Zeker opnieuw te boeken.

Schitterend hotel, met eigen prive zandstrand, perfect gelegen in Lara Antalya. Vriendelijk behulpzaam personeel. Een aanrader.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 30-09-2019

Dear Dirk,

Thank you for staying with us and taking the time to write such an amazing review of our hotel. We are truly happy that you fully enjoyed your stay at our resort and found our location, staff, and beach cleanliness praiseworthy. We appreciate all guest feedback. We will definitely share it with our team.

We hope that you will stay with us again in the future.

Sincerely,

• 10Dillema28-09-2019

Goed hotel

Dat nıet alle kamers op zeezıcht zıtten.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 30-09-2019

Dear Dillema,

We look forward to welcoming you again!

• 4Schotterveld26-09-2019

Veelbelovend maar helaas

Na bezoek en op uitnodiging van Guest Relation dit hotel voor een kleine 2 weken bezocht. Het hotel is mij tegengevallen. Wij hebben meerdere hotels in Lara bezocht en dit is de minste. Wij hadden een gerenoveerde kamer maar daar is ook alles mee gezegd. Airco werkte niet, kon niet verder koelen dan 24 graden. Inloopdouche stroomde telkens over zodat de gehele vloer nat werd. Schoonmaakster vergat nog wel eens een handdoek of een vloermatje. Sommige handdoeken waren goed versleten. Minibar zou dagelijks worden gevuld maar komen ze niet na. Klachten/meldingen doorgegeven aan het management maar die wil er niets van weten. Hen maakt het niet uit dat je in de nacht bezweet wakker wordt. Dikke pluim voor de Guest Relation (Nur) zij probeert het verblijf zo goed mogelijk te verzorgen maar kan helaas niets veranderen aan de starre houding van het management. Helaas moeten wij op zoek naar een ander hotel in Lara, voor ons geen 2e keer.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 03-10-2019

Dear Guest,

Firstly, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sparing the time to share your feedback with us. We would like to express how sorry we are to hear your dissatisfaction during your stay in our hotel. As far as our quality of service is concerned, we value your opinion and will take your feedback into account.

We would like to welcome you again to Concorde De Luxe Resort if you would consider giving us the opportunity to erase those negative memories from your mind and provide you the pleasant holiday that you deserve.

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages