Hotel Concorde De Luxe Resort

Hotel Concorde De Luxe Resort
9,6

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

Janou, 6-8-2016
Neem een zeezicht kamer en ga gratis duiken in het zwembad! (en echt duiken erna natuurlijk!) dat is een prachtige ervaring.
l_cnaepkens, 16-3-2015
alle kamers zijn heel goed zezicht is prachtig maar ook de straat kant voor de rest alles in orde eender welke kamer
Cnaepkens lisette, 10-3-2015
Goed gelegen aan winkels mooie tuin bussen stoppen voor dedeur

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

wil, 21-10-2014
Met zij-zeezicht heb je een mooie kamer
Ab, 17-10-2014
Ik zou zeker een kamer boeken met zeezicht, verder minimaal 1 keer a la carte eten.
plmvoogt, 22-9-2014
wij vinden persoonlijk de kamers op de bovenste verdieping het fijnste, dan heb je een mooi uitzicht over het complex en over de omgeving

plmvoogt, 15-9-2014
wij genieten he meest van het uitzicht op de hoogste verdieping
TomDB, 29-7-2014

Cocktail Concorde energy smaakt zoals Vodka RedBull.

In buurt van Hotel zijn veel winkels en shoppingmalls. In atalya zijn de winkels niet veel goedkoper (trip met bus 45min enkel).

Probeer zeker zo'n autopet, echt zeer leuk en niet zo duur.

Dokters in Turkije verwijzen je steeds door naar een ziekenhuis en kosten extreem veel (niet in verhouding). Als je kan wachten tot thuis, doe dit beter.

plmvoogt, 2-6-2014
kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt
Rick rotterdam, 7-5-2014
Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard