Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.9FenomenaalScore uit 1313 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: *‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’.* Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.## FaciliteitenZijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: *‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’*. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd. Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: *‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’* Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: *‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’* Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: *‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’*. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen. Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: *’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.*## OmgevingConcorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: *‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.*

Bekijk de beschikbaarheid

1333 Reviews over Concorde De Luxe Resort

• 10Pamela geraeds02-06-2022

Geweldige vakantie

Het eten is super lekker en goed verzorgd Aardig personeel Leuke animatie Netjes verzorgde hotelkamer Leuke avonds shows en performance

Concorde De Luxe Resort, Eigenaar, 08-06-2022

Dear Pamela,

Thank you for your five-star review. We are delighted to know that you are having such an enjoyable stay with us

We hope that you will be back at the Concorde De Luxe Resort in the very near future.

• 8jozef27-05-2022

is tegengevallen

sinds 1995 naar turkije dit is tegengevallen,vuile kamer met zeezicht, geen russen maar veel turken,kennen ook iets van voedsel verspillen,aan andere kant vriendelijk personeel,proper zwembad goed eten met voldoende keuze

Concorde De Luxe Resort, Eigenaar, 31-05-2022

Dear Jozef,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort. Our efforts are to provide you a peaceful and fun holiday in our all round facilities. As far as the quality of our service, we will carefully evaluate and take into consideration your feedback.

Hoping to welcome you back to our hotel the future.

• 10Christ26-05-2022

Beste eten en drinken en fantastische shows,

Super lekker drinken (alle dure merken zoals Jack Daniels), heerlijk vers en afwisselend eten. Geweldig personeel, super vriendelijk en willen je de beste vakantie bezorgen. Mooiste shows ooit gezien in hotels.

Concorde De Luxe Resort, Eigenaar, 31-05-2022

Dear Christ,

We greatly appreciate your valuable review. It is a pleasure to know that you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and we sincerely hope to see you again in the future.

• 10Maud06-05-2022

Heerlijk

Wij verblijven met zijn 2e in dit hotel. Het is een mooi schone kamer. Er zijn veel kamers met zeezicht. Deze hadden wij niet maar wij hadden landzicht hier door hadden wel een grote kamer. Mini bar wordt iedere dag aan gevult. Zwembad was wel beetje koud. Eten is goed.

Concorde De Luxe Resort, Eigenaar, 13-05-2022

Dear Maud,

Thank you so much for your positive review. We are glad to read that you enjoyed your holiday. We look forward to your return to Concorde De Luxe Resort.

Kind regards,

• 10Van de Ligt16-04-2022

Super hotel

Een heel mooi hotel heel netjes en heel vriendelijk personeel. De kamers zijn heel mooi en proper. 2 keer per dag worden de handdoeken vervangen. Wij hadden eerst een junior suite en onze dochter had een kamer apart met eigen badkamer. We zijn na 1 nacht veranderd van kamer want er was tot heel laat luide muziek van het hotel ernaast. We hebben dan zonder enig probleem een duplex suit waar dat ook de dochter een aparte badkamer had. De bedden zijn wel heel hard. Het heten is heel lekker alleen bij het ontbijt is er maar een heel beperkte keuze aan fruit appel, peer, banaan, granaatappel, appelsien, pompelmoes vergeleken met de andere hotels die we al gedaan hebben in Turkije is dit hotel het minste wat betreft keuze. De WiFi is ook slecht aan het zwembad en in het hotel maar dat gingen ze vervangen want ze wisten dat het stuk was. Het hotel is zeker een aanrader. Wat wel een nadeel is het hoofdzwembad is 140 diep.

Concorde De Luxe Resort Resort, Eigenaar, 18-04-2022

Dear Van de Ligt,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your detailed evaluation with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. As far as our quality of service is concerned, we value your opinion and will take your feedback into account.

Thank you again for your valuable feedback. We look forward to welcoming you again!

• 10Dina25-02-2022

Fantastisch Concorde de Lux hotel

Geweldig hotel fantastisch 😘😘⛱⛱☀️☀️

Wij hebben geweldig gehad samen je komt hier tot rust. Wij komen in juni weer terug samen met de kinderen zeker een aanrader hotel in Lara. Concorde de Lux hotel 🏝🏝🏝🏝😘😘

Dear Dina,

Thank you for staying with us and taking time to post a review of our hotel. We are delighted that you enjoyed the Concorde De Luxe Resort experience and we appreciate your positive review in relation to our service.

We would be more than happy to welcome you again in the future.

• 10Mirwais25-02-2022

Fantastische hotel niets aan of op te merken eten en service is goed. Wij zijn heel goed geholpen door mevrouw Tülay Bassemir van Guest receptie. We komen graag hier weer terug.

Dear guest,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

Best regards.

• 10Judith25-12-2021

FANTASTIC!! 💕

We blijven hier 10 dagen. Het is gezellig samen met mijn vriendin en haar man. Het is een heel mooi hotel, top locatie, het eten is heel lekker, zeer gedienstige en vriendelijke personeel vooral Bahar. We zullen weer in dit hotel verblijven als we weer terugkomen voor vakantie.

Dear Judith,

Thank you for choosing to stay with us and for your kind review of Concorde De Luxe Resort. We are glad to read that you thoroughly enjoyed your holiday with us.

We look forward to welcoming you back in the very near future.

• 10Cuma12-12-2021

fantastisch!! 👏🏼

Een hele mooie Eten lekker strand mooi mooi zwembad de mooie omgeving van de Hotel aardige Personeel Mijn mening is 9.5 cijfers

Dear Cuma,

We look forward to welcoming you back in the very near future.

• 10Erdem12-11-2021

Super

Geweldig hotel. Het hotel is erg groot en schoon. Het eten is heerlijk en er is veel variatie. Het hotel is rustig en vredig. Service is erg snel. Avondentertainment is erg goed.

Dear Erdem,

We are delighted to hear that you found our food and drinks to your liking. We highly appreciate your review and hope to see you back in our hotel in not so distant future.

Kind regards,

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (6)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)