Hotel Concorde De Luxe Resort

Hotel Concorde De Luxe Resort
9,6

Wat vakantiegangers zeggen

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

940 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort in het Nederlands

Komen zeker weer terug!

Elisabeth
13-5-2019

Erg vriendelijk personeel en leuke animatie. Het eten is goed en veelzijdig. Kamers zijn ruim en schoon. Tegenover het hotel zijn winkeltjes. Dit is onze tweede keer hier, en we komen zeker weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Erica
13-5-2019

Geweldig!! Het ontbreekt je aan niets, je wordt behandeld als een koningspaar! Alles was dik in orde, eten, drinken, voor ieder wat wils! Aan die mevr. Die de wijn enz niet lekker vond:: blijf voortaan thuis en koop de eigen wijn🥴

Gereisd Met partner in mei 2019

16th time Hotel Concorde Kundu Lara

Tesselaar
13-5-2019

We zijn hier nu voor de zestiende keer geweest en het was wederom fantastisch. De kamers worden gedeeltelijk opgeknapt en de badkamers zijn als nieuw. Voorzien van prachtig natuursteen. Geen bad meer wat geen gemis is.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed resort

Tim
11-5-2019

Erg goed hotel, mooie kamers en goed eten. Zeker een aanrader boven verwachting!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig, wat een top hotel!

fam.Gijzel
8-5-2019

Een topper aan de Turkse Riviera. We hebben al veel hotels in Lare bezocht. Maar dit hotel springt er echt uit. Een glimlach op iedereen zijn gezicht. Heeft u nog een wens? Dan zorgen wij dat deze vervuld wordt. Belangrijk: er wordt de hele dag schoongemaakt, iedere dag een frisse schone kamer, met een gevulde minibar. Wanneer wij een min puntje mogen bedenken dan is dat de wat minder werkende airco, waardoor het in onze duplex-familiekamer, op de 7de verdieping, warm was. Verder kunnen we niets bedenken. Het was een sprookje van 2 weken in het prachtige Concorde de Luxe hotel. We komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Lente uitstapje

Hans de kort
7-5-2019

Concorde Is een uitstekend hotel met een goede prijs/ kwaliteit verhouding

.mooie tuin, uitstekende keuken, mooie kamers met uitzicht op zee ( niet allemaal ) hartstikke aardig personeel, niets te veel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Minder dan verwacht

Lien
7-5-2019

Dit hotel is helemaal niet zo fenomenaal, eerder een beetje vergane glorie. Wij waren eerder in Ela Quality , Delphin imperial, Royal Holiday Palace ....en de service is daar stukken beter. Op het eten valt niets aan te merken maar wat dranken betreft zijn enkel het bier en de cola te genieten, de wijn smaakt en ruikt naar bessen en andere alcoholische dranken zijn eerder gesuikerde formules. Het personeel is vriendelijk maar begrijpt weinig engels. Jammer dat op de pier geen bar aanwezig is.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel erg goed!

Degani
6-5-2019

Heel goede hotel, veel mogelijkheden voor de kinderen, zowel qua eten als activiteiten. In hotel heb je 6 ala cart Resturants. Italiaans is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord geweldig

Annie ben
20-4-2019

Hotel zeer goed goede bediening mooie kamers eten alles is daar goed

Gereisd Met partner in december 2018

Super hotel

Yarne
13-4-2019

We zijn hier heel goed ontvangen. Je krijgt dus een warm onthaal, ze zorgen ervoor dat je direct op uw kamer kan gaan. De kamers zijn heel ruim en vooral mooi. Het eten is heel goed, altijd warm. Het hotel is een echte aanrader voor mensen die eens willen genieten van het mooie Turkije. Het personeel is altijd in een goede beu. Dus twijfel niet, boeken zou ik zeggen.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Concorde De Luxe Resort, Asst. General manager, 19-4-2019

Geachte Gast,

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen.

We zijn blij en trots tegemoet te kunnen komen aan uw verwachtingen gedurende uw verblijf bij ons.

Wij zien u graag een volgende keer in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Concorde De Luxe Resort

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concorde De Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concorde De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.