Hotel Concorde De Luxe Resortstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.6Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: ‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’. Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: ‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd.

Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: ‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’

Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: ‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’

Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: ‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen.

Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: ’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.

Omgeving

Concorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.

Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: ‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.

1278 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort

• 10JEANNE BOOGERS09-01-2020

GOED HOTEL

HETIS HIER LUXE EN AANGENAAM VERTOEVEN WE ZIJN HIER NU EEN PAAR KEER GEWEEST EN KOMEN ZEKER WEER TERUG .HET ETEN IS GOED EN HET PERSONEEL IS HEEL AARDIG .

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 13-01-2020

Dear Jeanne,

Gereisd met partner in januari 2020

• 10John Brom06-01-2020

Super!!!

In oktober voor de 6e keer genoten van het Concorde de Luxe resort. We kregen een gerenoveerde kamer met inloopdouche i.p.v. een bad met douche, super vooral voor de wat oudere gasten. Het eten was weer top en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ook het meubilair in de bar en op het mooie terras was vernieuwd. Kortom weer een geweldige vakantie gehad en alweer geboekt in juni.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 08-01-2020

Dear John,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10ronny04-01-2020

zeer goed

Een zeer goed hotel,zeer lekker eten en vrıendelıjk personeel een aanrader ın Lara

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 06-01-2020

Dear Ronny,

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Ozhan02-01-2020

Goed hotel

Goed hotel,proper kamers, vriendelijke personeel,eten was goed,ligging is goed, er is geen verwarmde buitenzwembad, binnen zwembad was ook koud, voor de rest was alles ok,

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 06-01-2020

Dear Ozhan,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this review of our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort. We have an outdoor heated pool with water slides in our hotel.

We already look forward to welcoming you again for another great holiday with us.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10Liliane18-12-2019

Heel goed.

Komen hier reeds sedert 2006. Komen hier thuis. Heel mooie veranderingen gedaan dit jaar, zoals bad vervangen door inloopdouche enz enz. Alleen de Vista bar is heel mooi ,maar voor de animatie moeten ze terug alles herzien dat viel echt tegen dit jaar. Animatie team was niet veel dit jaar, Kamil dat is de beste en mag ook gezegd worden. Vriendelijk tegen iedereen. Een super gast. Ook bij Guest rélation mogen ze Nurbuke eens feliciteren doet uitstekend werk. Voorts het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig van het onderhoud tot de hoger geplaatsten , heel beleefd en vriendelijk doen allemaal uitstekend hun werk. Het eten heel goed, niks op aan te merken en overal heel proper en hygienisch, wij komen zeker terug en hopen dat ze iets doen aan de animatie want dat viel enorm tegen dit jaar. Het groepje van Cem-Seda -Oscar-Michael was een uitstekend team. Spijtig dat ze daar geen rekening mee houden.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 19-12-2019

Dear Liliane,

Thank you very much for staying with us and taking the time to write this beautiful review of our hotel. We are happy to hear that you fully enjoyed your stay at the Concorde De Luxe Resort.

• 9Tom en Angelique Teske15-12-2019

Super hotel waar we 2 keer per jaar komen!

Wij komen er al vele jaren in de Concorde. Ook andere hotels geweest in Lara. Maar deze is het meest vriendelijke en gezellig. de Concorde is de laatste jaren heel hard bezig met vernieuwingen en verbeteringen. De kamers worden vernieuwd om het zwembad ligt een nieuwe houten vloer. wat niet glad is en goed aanvoelt op je bloten voeten. Ook is alles heel schoon en netjes. En dat natuurlijk het personeel. Ja de kracht van de Concorde is de kracht van het personeel! Die zijn zo lief en geweldig aardig. Maar ook er zijn nieuwe chef koks. Die het eten hoog in het vaandel hebben staan en er alles aan doen dat het goed is. En dat is het ook. Maar ook in de speciale restaurants waar je voor 10 Euro bij betaling Nog mooier en met lieve bediening super kan eten. Ook het nieuwe buiten aan zee barbecue is super eten en over de zee kijken. Zo ook de nieuwe strand bar. Met dank aan het personeel. Nurbukes, Alli, Garry, Enza, Ahmet. Enz. Enz.

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 17-12-2019

Dear Guest,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your comment with us. We are happy to hear that you enjoyed your holiday very much. As a team, we work meticulously in our hotel in order to provide you the experience of a memorable holiday that you deserve. Our aim is to offer you a pleasant and happy holiday without compromising the quality of the service that we provide within the hotel grounds.

We can't wait to welcome you very soon for another great holiday at the Concorde De Luxe Resort.

Best regards,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10rosa29-11-2019

fantastich

dat het hıer heel goed ıs goede bedıenıng goed personeel

Dear Rosa,

• 10lisette29-11-2019

fantastısch

heel goed bıj onszoals thu ıs komen 12 jaar de beste. zeer vrıendelıjk personeel overal ın hotel en ook heel goed eten de chefs zıjn heel goed ın hun werk

Dear Lisette,

• 10kevin28-11-2019

fantastich

mijn vakantie was super hier in corcorde. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. nurbuke is ook heel behulpzaam en zeer vriendelijk niets is haar teveel. ik raad iedereen aan om hier hun vakantie door te brengen.. wij komen zeker terug..

Dear Kevin,

Best regards,

Alleen gereisd in november 2019

• 10hilligje24-11-2019

fantastich

Schıtterend Hotel en erg vrıendelıjk personeel eten ıs erg uıtgebreıd en voor ıeder ıs er ıets zelfs voor mensen met een allergıe kortom het ıs echt een aanrader

Galip TOPAL - General Manager, Asst. General manager, 26-11-2019

Dear Hilligje,

44 tips over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Rashma Salamat, 29-04-2012

Ga lekker met de shuttle bus naar antalya centrum en doe daar je inkopen ,niet bij de winkels in Lara .

• Rick rotterdam, 07-05-2014

Zeezıjde ıs erg mooı en wel ıets extra waard

• plmvoogt, 02-06-2014

kortom een geweldig hotel om te vertoeven en hebben dus ook al voor de 5e keer geboekt

51 vragen over Hotel Concorde De Luxe Resort

• Maantje, 13-03-2019

Ultra inclusive

We gaan in juli naar dit hotel.weet iemand of dit hotel ultra inclusive is zodat je s avonds laat ook nog kunt eten?

• kristoff, 30-07-2017

Buiten eten

Kan men buiten eten aan het hoofdrestaurant.

• kristoff, 30-07-2017

muziek animatie

is er ergens muziek aan het zwembad. En wat is er voor animatie van sporten en spel zoals bv waterpolo voetbal darts beachgames enzo alvast bedankt

Hotel Concorde De Luxe Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages