Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Concorde De Luxe Resort is een hotel dat erg geliefd is onder de Nederlanders. Volgens jullie is het hotel zeer kindvriendelijk en een goede plek voor een gezinsvakantie. Velen geven aan dat zij hier het volgende jaar zeker terugkomen. Lılıane schrijft hierover: *‘We kennen het al 14 jaar komen steeds terug’.* Benieuwd of Concorde De Luxe Resort ook iets voor jou is? Lees met ons mee.## FaciliteitenZijn jullie dol op zwemmen? Dan zitten jullie hier goed. Concorde De Luxe Resort Lara heeft 3 buitenzwembaden, waarvan 2 voor de kinderen en een zwembad voor 16+-ers. Nadia schrijft hierover: *‘Vooral het zwembad voor 16+ is rustgevend’*. Daarnaast is er een mooie tuin om te relaxen en is het privéstrand erg mooi en opgeruimd. Het animatieteam organiseert ook veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Na het eten is er vanalles te beleven. Familie L. is minder enthousiast over de disco: *‘De DJ herhaalt iedere dag zijn nummers, ook de nummers draait hij op de diverse party's, waardoor het effect van de party's niet bereikt wordt.’* Mike schrijft dat het ook een aanrader is om andere activiteiten te ondernemen: *‘Naast het animatieteam zijn er nog veel meer activiteiten voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onder andere vissen voeren, een onderwater foto en film van jezelf.’* Het buffetrestaurant van Concorde De Luxe Resort Lara valt goed in de smaak. Velen zeggen dat het eten erg lekker is en er alle dagen wat anders is. Familie Scholten vond het eten niet altijd even goed: *‘Het eten vonden wij soms ‘s avonds wat minder in de eetzaal maar men moet rekening houden met de smaak van mensen uit allerlei landen’*. De à la carte restaurants serveren erg goed eten, maar hier moet je wel 10 euro voor bijbetalen. Er zijn verschillende kamers beschikbaar in Concorde De Luxe Resort waarover de meeste reviewers schrijven dat deze erg schoon zijn en zeezicht hebben. Toch wordt er ook geschreven dat de kamers aan de kleine kant zijn en binnenkort wel een renovatie kunnen gebruiken. A. Rijnhout schrijft over het hotel: *’Het fijne van Concorde is dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Onze ervaring is dat het in de andere hotels anders is’.*## OmgevingConcorde De Luxe Resort Lara heeft naast de zwembaden ook een privéstrand met ligbedjes en parasols. Maar je kunt natuurlijk ook strandjes in de buurt opzoeken. Ook de stad Antalya kun je vanuit het hotel bezoeken.Blijf je liever in de buurt van het hotel? Rondom het hotel vind je genoeg winkeltjes en restaurantjes, maar velen zeggen dat ze nauwelijks het resort verlaten omdat er daar genoeg te doen is. Als je graag de omgeving wilt verkennen heeft A. Rijnhout een tip voor je: *‘Huur een auto en je ziet zoveel meer van Turkije! Autoverhuur lage dagprijs (januari) €12- per dag voor een Renault Symbol. Wij hebben weer mooie ritjes gemaakt naar onder andere watervallen in Manavgat’.*

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1350 Reviews over Concorde De Luxe Resort

• 10Sem12-01-2023

Geweldig

Alles was top, het personeel was vriendelijk en de service was goed.

Eigenaar, 13-01-2023

Dear Sem,

We greatly appreciate your valuable review. It is a pleasure to know that you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and we sincerely hope to see you again in the future.

• 10Ediz Moldur12-01-2023

Service van het hotel en de faciliteiten zijn top!

Ik ben op trainingskamp geweest met mijn voetbalteam. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Alles was top! Zowel het eten als de faciliteiten die het hotel had aangeboden was ruim voldoende. Zeker een aanrader!

Eigenaar, 13-01-2023

Dear Ediz,

First of all, thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your holiday.

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

• 10Cenk10-01-2023

Fantastisch!!

Top hotel! Alles was heel goed geregeld. Verblijf maar vooral het eten. Alle keus met verschillende thema's.

Zeker een aanrader!

Eigenaar, 12-01-2023

Dear Cenk,

Thank you for your valuable review! It was an honor to host your holiday and we couldn't be happier to read how much you loved your stay.

We can't wait to welcome you back for another dream holiday in the not-so-distant future.

• 10Caglar Uguz10-01-2023

Geweldige hotel

Hotel was geweldig. Waren hier met een grote groep. Eten, kamers, personeel en de mogelijkheden waren erg goed.

Eigenaar, 12-01-2023

Dear Caglar,

We are very pleased you have chosen us and we are happy to hear that we met your expectations.

We hope to welcome you again sometime.

Best regards,

• 10Hindrik Kenter01-01-2023

Ik kan hier niks vinden wat een min punt heeft

Fantastisch hotel aanrader

Eigenaar, 03-01-2023

Dear Hindrik Kenter,

• 10Metin03-12-2022

Verjaardagscadeau van mijn vrouw.

We zijn met mijn vrouw naar concorde geweest voor een week en we waren zeer tevreden met het personeel en de entertainment personeel ze zijn heel aardig engezellig zeer tevreden een aanrader.👍👍👍👍

Eigenaar, 05-12-2022

Dear Metin,

It was such an honor to share our beautiful hotel with you, and We are so pleased to hear that you enjoyed such a relaxing holiday with us.

Your gracious words are greatly appreciated and we can't wait to welcome you back for another amazing getaway at the Concorde De Luxe Resort.

• 8Alex en Elles26-11-2022

Goed Hotel met geweldige service en vriendelijk pe

Mooie kamer , Goed eten, ruime keuze Mooie omgeving Eigen strand Goede service

Eigenaar, 28-11-2022

Dear guest,

We greatly appreciate your kind review. It is a pleasure to know that you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and we sincerely hope to see you again in the future.

• 8Priscilla09-10-2022

Mooi en gezellig!

Ze leggen je in de watten hier! Het eten is elke avond in een ander thema, de animatie is zeer gevarieerd, de kamers zijn goed schoon. Het personeel probeert je goed naar je zin te maken, ze bedienen op het strand en zembad. We hebben geboekt bij Corendon, dit is goed bevallen.

Eigenaar, 10-10-2022

Dear Priscilla,

We will always be happy to welcome you to our facilities in the future.

• 8Jacco09-10-2022

Mooi en gezellig

Mooi hotel, schoon, en vriendelijk personeel. Animatie en eten is heel divers! Aanrader

Eigenaar, 10-10-2022

Dear Jacco,

Thank you for choosing Concorde De Luxe Resort and sharing your positive comments.

We look forward to your return to Concorde De Luxe Resort.

• 9Roger03-10-2022

Fantastisch hotel

Hotel is erg goed…alles zeer schoon, en zeer vriendelijk personeelen ook zeer behulpzaam. Ala carte restaurant zijn geweldig en ook hier zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker terug…👍👌

Eigenaar, 04-10-2022

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (6)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)