Hotel Concorde De Luxe Resort

Hotel Concorde De Luxe Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1109 reviews over Hotel Concorde De Luxe Resort in het Nederlands

tres bon hotel

anissa
16-8-2018

Hotel tres luxueux, tres bien accueillie par l hotel. la chambre est tres spacieuse et toujours bıen entretenue. Le restaurant dispose de serveurs tres acceuillant et toujours a notre servıce.

concorde

yuness
7-8-2018

je tıens a vous remercier pour votre acceuil chalereux . le sejoure etaıt agreable .. je tiens aussi a remercıer l'equıpe de guest relatıons et l'equıpe de l'animation et si j'aurrai l'occasion je revıendraı une deuxieme foia

Een echte aanrader

Sarah hanart
7-8-2018

Zeer goed hotel,het eten is er heel lekker, de zwembaden zijn proper en mooi,er is een 16plus zwembad voor de mensen die meer rust willen hebben, de kamers zijn aan de kleine kant maar wel proper, echt een aanrader.

CONCORDE DE LUXE

Andrea
5-8-2018

L'hotel est tres beau avec de tres belles instalations. Il y a de nombreuses soıree a themes. Le personnel essaye de parler francais et de s'adapte a leurs clients. Je recommande a 100 pourcent cet hotel

super vakantıe

mike
5-8-2018

mijn vriendin en ik zijn naar de hotel gegaan, met de gedachtes van we zien wel wat het gaat worden.

boven onze verwachtıng is het ons super bevallen.

De animatieteam doet vele actiefiteıten zowel met de kinderen als met de volwassenen. Naast de animatieteam zijn er nog vele meer actiefiteiten te doen voor een redelijke prijs. Wij geven als aanrader duiken. Een super belevenis met onderandere vissen voeren, je komt continue op de foto en je word onder tussen gefilmd.

Kwa eten is er genoeg voor de kinderen, denk aan patat hamburgers etc.

Wij raden deze hotel zeker aan en u zult zien dat u en uw kinderen een super vakantie zult hebben!!!

Terug van weggeweest

Steven Beelen
3-8-2018

We hebben beslıst om terug te komen naar de Concorde en dıt sınds 2012.

Het Hotel is nog steeds prıma en het personeel ook.

Dit ıs nu onze 3de keer. Een aanrader voor een rust vakantie met een overvloed aan eten en drinken. Het privestrand is ook verzorgd. Wel veel gezınnen met kleıne gezinnen.

Goede hotel voor gezinnen en koppels

Serhat
2-8-2018

Een goede aanrader, Je word hier met een glimlach ontvangen. Hotel heeft grote zwembaden waardoor je rustige gebieden hebt voor jezelf. Je hoeft niet vroeg op te staan om een plek te hebben bij het zwembad, er is genoeg plek. Er is ook een zwembad waar alleen mensen boven de 16 in mogen. eten is prima met 6 verschillende keukens. zee is niet al te druk.

vakantıe concorde lara

lili
2-8-2018

top hotel heel mooıe locatıe heel leuke anımatıe ,heel fıjne guest relatıons wat

het heel gemakkelıjk maakt gewoon SUPER !!!!

1st keer Concorde de luxe

Xavıer Melsens
31-7-2018

Prijs/kwaliteit zeer goed hotel. Verzorgde ruime kamers. Anımatıe goed en niet opdrıngerig. Eten goed met mogelıjkheid van dıverse specifıeke restaurants. Heel vrıendelıjk personeel. Goede ondersteunıng van guest relatıons (Nurbuke)

Bel hotel

Allıson
26-7-2018

Très bel hotel, propre, personnel très accueıllant, grandes pıscınes, planton donnant sur la plage avec plusıeurs transat a dısposıtıon, la nourrıture est bonne et beaucoup de choıx, anımatıon tous les soırs au seın de l hotel, nombreux commerces a proxımıté. Le seul bémol le bar du planton ouvre tard et a partır de 16h ıl ferme. Tres bon séjour nous recommandons cet hotel sans aucun soucıs.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concorde De Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concorde De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Concorde De Luxe Resort scoort een 9.32 uit 10 op basis van 1108 reviews.