Hotel Best Western Plus Khan

Hotel Best Western Plus Khan

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Khan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Plus Khan in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2008

Een heel net Hotel midden in de stad!

feer
15-12-2008

Het hotel is heel netjes. De service is heel goed, de obers zijn erg vriendelijk. Heel goed hotel als je ook vooral veel wilt winkelen, want je zit midden in het centrum. Groot dakterras met zwembad, meestal erg rustig, dus genoeg ruimte!
2007

Zeer centraal gelegen hotel, voor wie graag in het centrum van de stad verblijft;eerder voor zakenmensen,weinig of geen kinderen te zien;zeer proper, zeer ruime kamers, vriendelijk personeel.Men krijgt hier waar voor zijn geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Khan in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Khan scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.