Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

574 reviews over Hotel Baia Lara

• 10luc en agnes03-06-2019

Kwaliteit in alles

Onze 7de keer Baia Lara is spijtig genoeg weeral achter de rug maar de 8ste keer zit in de pijplijn. Wie hier ontevreden is weet niet wat een goede vakantie is en wat een prachtige service er hier gegeven wordt. Bovendien geeft men hier iedere dag de samenstelling van de aanwezige nationaliteiten, iets wat andere hotels niet durven doen. Op 28 mei bestonden op een totaal van 377 kamers, de grootste groepen uit 99 uit Duitsland, 83 uit Engeland, 55 uit België en 44 uit Nederland. Ieder jaar zijn er nieuwigheden of vernieuwingen omdat de lat zeer hoog gehouden wordt. Het woord ' verveling ' is hier onbestaande. Iedere keer horen we hier dat nieuwe vakantiegangers positief verbaasd zijn en willen terugkomen en het mag gezegd: op die manier worden de vriendengroepen ( personeel en gasten ) steeds groter. Tot de volgende!

• 9Alfons 6424-05-2019

Topper

Wat een geweldig hotel in Lara. Kort bij vliegveld. Hotel is van alle gemakken voorzien. Sinds 2019 nieuwe Lake View kamers, vanuit je kamer stap je zo in het zwembad. Geweldig entertainment 's middag en 's avonds, Liveband, DJ of Party! Voor elk wat wils.

• 10van dessel18-05-2019

perfect hotel!

in mei 1 week verbleven,geen megagroot hotel maar dat maakt het wel gezelliger,alles wat je nodig hebt is aanwezig,geen mega afstanden lopen om eten of drinken te gaan halen, dus pluspunt,alles tip top in orde, overal alles heel proper,zijn heel de dag aan het poetsen,heel vriendelijk personeel,zowel management als obers en poetsdienst,guest relation komen steeds vragen of alles in orde is,eten in overvloed en heel lekker,keuze genoeg, is ook steeds goed warm,animatieteam top,niet opdringerig en altijd lachen en tijd voor een praatje,kamers ook netjes en minibar dagelijks bijgevuld,alleen zwembadwater was aan de koude kant maar dat heb je overal als je zo vroeg op het jaar gaat,gisteren 17mei was het al beter,perfecte vakantie gehad,wij gaan zeker terug gaan

• 10H Tokyay09-05-2019

Beste hotel in Antalya

Prachtig hotel met geweldig personeel. Heb heerlijk genoten van een week vakantie met 3 kids. Kids club ideaal. Van 10 tot 10 activiteiten zelfs hulp met avondeten. Keuken top kwaliteit heeft een kids corner.

Met jonge kinderen

• 10Otto en Mia Geene04-05-2019

Een prima hotel met een Guest Relations top

We waren voor de 5e keer met de hele familie in Baia Lara. We hadden bewust een kamer met balkon aan de landzijde geboekt bij touroperator. Echter bij aankomst kregen we 2 voordeelkamers met Frans balkon toegewezen. Dit scheen echter ook zo door het reisbureau te zijn geboekt. Maar door hulp van Yasmine van de Guest Relations kregen we de dag erna 2 kamers met zeezicht én balkon voor de resterende 10 nachten. In oktober gaan we weer terug. Een voortreffelijk hotel.

Met jonge kinderen

• 10karien25-04-2019

voor herhaling vatbaar.

Superdeluxe-hotel, vriendelijke guest-relations (vooral Elena), vlotte bediening en superleuke obers.

Met vrienden

• 9N. Muijtjens23-04-2019

Prima in orde

Goed verzorgt en rustig. Ze staan dag en nacht klaar voor de gasten.

• 10Béa DV20-04-2019

Perfect voor ons !

Tophotel ! Vriendelijk personeel,lekker en gevarieerd eten,mooie verzorgde buffetten,deugddoende massages,goed onderhouden kamer !

• 10Nuray20-04-2019

Genieten!

Een geweldig hotel. Perfecte service. Om 6 uur ‘s ochtends aan komen en direct door naar je kamer kunnen. Voor je gaat slapen is je bed open geslagen en ligt er een chocolaatje op. Perfect schoon, heerlijk eten en zeer goede service. Gelukkig kunnen we hier nog een paar dagen van genieten.

• 10Veronique Stragier13-04-2019

Prachtig hotel,service heel goed.

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats