Hotel Baia Lara

Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel Baia Lara
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

505 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

Een stukje hemel op aarde

Sylvia
15-10-2018

Verbleef van 5 t/m 12 oktober in Baia voor de 5e keer en ook volgend jaar staat het in de planning voor mei en oktober. Veel vakantiegangers zijn hier niet voor het eerst en dat zegt al veel. Alles in het hotel staat in het teken van hygiëne, gastvrijheid en verwennerij. De kamers zijn ruim, compleet, prachtig ingericht en schoon. Het eten vind ik prima. Lauw eten heb ik nooit. Eerst kijken wat er is en dan pas je (warme) bord pakken en je keuze maken, dat scheelt. Het hotel is ook geschikt voor minder validen. De animatie is super gezellig. Darten met Rabbit of Rambo is grote pret. Bij de receptie is Omer een geval van 'de juiste man op de juiste plaats'. Er is een zwembad en restaurant voor 16+. De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen, Engelsen en Duitsers. Direct buiten het hotel zijn een aantal kleine winkels, loop je 10 min. verder dan is er een groter winkelcentrum. Transfer vanaf het vliegveld is ongeveer 20 min.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Dear Sylvia;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

Alles perfect verzorgd.

Emiel
12-10-2018

Handdoekje leggen bij het zwembad is ook hier van toepassing, mensen die pas uren later verschijnen bij hun “ gereserveerde “ plekje.

Dear Emiel;

Meer dan Fantastisch

A.M. Phielix
12-10-2018

Schiterend hotel, niet al te groot , met professionele uitstraling. Bij aankomst, midden in de nacht van 4 op 5 oktober kregen wij een kompleet uitgeruste invalide kamer toegewezen, daar wij geen van beide hierop zaten te wachten zijn we de volgende ochtend gelijk naar de costumers relaition gegaan en zij hebben direct een andere kamer geregeld. Al het personeel was zeer vriendelijk en beleefd en zij hadden alles voor je over. Eindelijk een hotel waar de toegestoken tipgelden niet telden. Het eten is er zeer uitgebreid en de Ala Card Rest. prima, zo ook het Main Restaurant. Een schoon en keurig onderhouden complex. Om de dag was er ,s middags live muziek bij de imposante beachbar. Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen hier graag nog eens terug.

Dear A.M. Phelix;

Traveltroef

Voor de 17de keer naar dit super hotel.

Reynolt
11-10-2018

Het is telkens of je weer thuis komt. Allemaal zeer vriendelijk personeel die hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Graag wil ik deze keer gebruik maken om een aantal mensen te bedanken, zoals; Efgan Duran,Yasemin Karaoğullarından, Hamdi Yıldırım, Bekir Erkaya, Emre Sertcan, Elif Demirel, Mahmut Tuncer, Murat Asya Özden, Ramazan Büken, Sedat Atay, Şehmus Cebe, Simge Can, Soner Çaylı, TC Bayram Gerici, Süleyman Bahar, TC Gazi Bozkurtlu, Volkan Adiguzel, Ravşan Gasanov, Efgan Duran, KerimAyşegül Kıvraşık, Muhammet Pak, Rayen Rody Atac, Batuhan Doğruyol, Özcan Aksay

Ik begrijp niets van mensen die dit hotel zeer laag waarderen. Kamers worden goed schoongehouden, handdoeken worden twee keer per dag op de kamer vervangen. Elke dag ander thema wat betreft eten, er lopen controleur die de kwaliteit en temperatuur in de gaten houden, personeel komt je altijd met een lach tegemoet en ja in het spitsuur kan het even druk zijn. Da

Dear Reynolt;

schitterend

de Vries
10-10-2018

schitterend resort, super schoon, mooie zwembaden en strand, voldoende ligbedden, vanaf 16.00 uur entertainment, live muziek bij de beach bar buffetten waren erg goed, 2 minpuntjes de bediening wel eens chaotisch en avond eten niet veel variatie, keus genoeg daar niet van en niet altijd even warm zouden hier cker terug komen

Dear Vries;

Niet heen gaan.

Ronald de Koning
9-10-2018

Niet heen gaan. Slechte bediening als die er al was. Spreken niet of zeer beperkt Engels. Je moet 9 van de 10 x zelf je drinken halen bij de bar. Eten is eenzijdig en koud. Slechte schoonmaak.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste ooit wat ons betreft

B&O
3-10-2018

Voor de 2e maal in dit hotel. Voor het eerst dat wij terug gingen naar een hotel in de 10 jaar tijd en de ca 16 hotels die wij hebben gehad! Wij dachten eigenlijk dat het niet beter kon, maar dus wel! Geweldig personeel dat altijd vrolijk en vriendelijk is en een woordje Engels spreekt. Eten fantastisch, in de middag a la carte eten, of een pizza halen, paar van de mogelijkheden. Wij waren 3 jaar getrouwd tijdens de vakantie en 10 jaar samen, dit had ik doorgegeven en vervolgens hebben ze onze kamer versierd en onze tafel bij het diner mooi aangekleed. Dank aan de guest relasions. Ik ben zelf altijd wel behoorlijk kritisch, maar ik kan dit keer geen minpunt bedenken. Gewoon geweldig en we willen zo snel mogelijk terug! Dank Baia!

Dear B&Q;

Karine Reyniers
29-9-2018

We werden vriendelijk onthaald door de ozcan en Yasmine van de geust relation . Het animatie team met mahmut en ramazan was uitstekend . Ook de kinderanimatie met Emel was prima. En s’avonds In de beachbar met hasan Ali en resub was geweldig .In de eetzaal werden we prima ontvangen door Gazi en hamhi .Het was weer een prima vakantie .

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Karine Reyniers;

Thank you so much for this wonderful feed-back. Our team is delighted to hear that they are doing a great job and that you even remember their names! They send their warmest greetings! Everybody is looking forward to welcoming you soon again to our Baia Lara Hotel!

Top hotel

Sonja
26-9-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, zeer net en proper hotel. Een aanrader.

dear Sonja;

Geweldig goed hotel!

Kuipers
25-9-2018

Geweldig hotel. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben ons geen moment verveeld. Kamers zijn netjes en schoon. Eten is goed. Grote zwembaden. 's Middags kun je overal eten. Strand mooi en lekker groot. Op de pier kun je eventueel een paviljoen huren. Personeel is super aardig en de Guest Relation helpt je, mochten er toch klachten zijn. Wij bezoeken dit hotel vanwege de fijne sfeer, geen ligbedjes reserveren, omdat er plek genoeg is, de ruimte op het strand en het entertainment. Live muziek, party's en optredens zijn van professionele kwaliteit. Je hoeft eigenlijk het resort niet af en kunt de portemonnee thuis laten. Minpunten? Ik zou ze niet weten....

Dear Kuipers;

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.