Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

575 reviews over Hotel Baia Lara

• 9Mark Ox28-08-2019

Uitstekend

Prima hotel ! Niet heel grootschalig, waardoor het allemaal wat relaxter overkomt. Voornamelijk Belgen, Duitsers, Engelsen en Nederlanders. Eten en met name de foodstands buiten zijn uitstekend. Helaas wel zoals overal het handdoeken gedoe bij het zwembad. Ik deed daar niet aan mee en zat op het strand. Daar was ruimte genoeg.

• 9Rozbeh Hassan Tehrani24-08-2019

Mooi resort, goed personeel en heerlijk eten. We komen zeker terug naar dit onvergetelijke bestemming. Graag willen we Elena van guest relations bedanken voor haar service en betrokkenheid eveneens willen we manager Bayram bedanken voor zijn gastvrijheid en wederom betrokkenheid. Dit hotel doet haar best voor een positieve vakantie ervaring. Een sterke Aanrader. Dank jullie allemaal voor een geweldige vakantie!

• 10Danielle21-08-2019

Top hotel

Reeds voor de 5e maal hier gebleven,nu samen met de kleinkinderen en ze hebben hier de tijd van hun leven gehad Alles en iedereen is hier toppie en in hun oktober gaan we terug Beste hotel dat we ooit bezocht hebben!!!!!

• 10Leuwerink18-08-2019

Fantastisch! Goed hotel, personeel, eten, animatie

Wij hebben genoten van een geweldige vakantie! De familiekamers zijn perfect, ruim en uitermate schoon. Geweldige animatie in het hotel. Het ontbreekt he aan niets. Een echte aanrader.

• 9Marissa Van Rompa15-08-2019

Toppertje in Lara.

Voor de 6de maal naar dit prachtig hotel geweest. Zoals steeds van de 1ste tot de laatste dag genoten. Propere kamers, 2x/daags propere handdoeken indien gewenst, minibar die dagelijks met verschillende dranken aangevuld wordt. Lekkere maaltijden zowel in het restaurant, buiten aan het zwembad alsook de a la carte. De mensen van de guest relations vragen geregeld naar de meningen van de gasten, of er verbeterpunten zijn, … Voor ons blijft Baia Lara een toppertje, we missen het al. Het hotel gaat eind oktober 6 maanden sluiten, renovatiewerken zullen uitgevoerd worden, er komen ook zo'n 80 kamers bij, we hopen dat het dan niet te druk gaat worden.

• 10Familie De Baets12-08-2019

Tweede maal en zeker niet de laatste keer !!

Super hotel, met super personeel ! Heel toegankelijk voor kinderen en ook minder validen. Mensen zijn altijd bereid om te helpen. Iemand die zich hier niet thuis voelt, zit niet op zijn plaats in dit super hotel. Heel lekker ontbijt en avond eten ! Ook smiddags is er vanalles buiten te verkrijgen! Voor iedereen wat wils :) mmm. Er waren dit jaar veel Belgen, en we hebben er hele goede vrienden aan over gehouden ! Dus een super geslaagde vakantie. We kijken uit naar de renovatie en extra kamers en de nieuwe waterglijbanen. :)

• 9Fam. De Boer10-08-2019

Werkelijk een prachtig hotel, met waar je ook bent, super vriendelijk personeel.Mooi zwembad en een ruim strand waar handdoekje leggen niet nodig is. Het eten is geweldig en vooral het buiten gebeuren met al die eettentjes is erg goed. Alles vers bereid en goed warm. 2 personen willen wij nog speciaal noemen, Yasmin van het a la carte restaurant en Ferhat van de lobby-bar. Jullie krijgen van ons een dikke 10. Hotel Baia Lara is fantastisch en wij komen zeker terug!!

Met vrienden

• 9Fanny van den bosch09-08-2019

Top vakantie

Super vakantie gehad, top animatieteam vooral Mario, Anna, en T . Parastoo van de guestrelations zeer vriendelijke dame. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Eten was in orde ...als je wil eet je alle dagen iets anders ...kortom voor herhaling vatbaar 👍👍👍

• 8Fam. Driessen09-08-2019

Prima hotel!

Het eten vond ik voor een groot hotel als Baia Lara gevarieerd en goed! Verder was ik erg blij met de verse smoothies en sap bij het ontbijt. De kamers zijn wat gedateerd. Ik heb regelmatig bij de receptie gestaan ivm kapotte schuifdeur naar het balkon (en dan werkt de airco niet), geen water, kluis die niet werkt etc. Na een paar keer contact (en een beetje 'boos' worden) werd het uiteindelijk wel gerepareerd. De hamam en massage zijn prima bevallen. Na de behandeling komt de 'manager' van de Spa samen met de betreffende masseur/masseuse vertellen wat er 'mis' is aan je en vertellen dat het goed zou zijn om (tegen gereduceerd tarief) extra massages te boeken om het probleem zo goed mogelijk op te lossen. Een aantal obers doet erg vriendelijk tijdens het eten totdat ze erachter komen dat ze geen fooi krijgen. De andere dag kijken ze je niet meer aan en doen 'niets' meer voor je (niet iedereen denkt eraan om geld mee te nemen bij AI)

Met vrienden

• 8Björn04-08-2019

Fantastische plek!

Mooi en proper hotel met heel de dag door animatie. De kids hadden de tijd van hun leven!

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats