Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

575 reviews over Hotel Baia Lara

• 2018
    10Sylvia15-10-2018

Een stukje hemel op aarde

Verbleef van 5 t/m 12 oktober in Baia voor de 5e keer en ook volgend jaar staat het in de planning voor mei en oktober. Veel vakantiegangers zijn hier niet voor het eerst en dat zegt al veel. Alles in het hotel staat in het teken van hygiëne, gastvrijheid en verwennerij. De kamers zijn ruim, compleet, prachtig ingericht en schoon. Het eten vind ik prima. Lauw eten heb ik nooit. Eerst kijken wat er is en dan pas je (warme) bord pakken en je keuze maken, dat scheelt. Het hotel is ook geschikt voor minder validen. De animatie is super gezellig. Darten met Rabbit of Rambo is grote pret. Bij de receptie is Omer een geval van 'de juiste man op de juiste plaats'. Er is een zwembad en restaurant voor 16+. De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen, Engelsen en Duitsers. Direct buiten het hotel zijn een aantal kleine winkels, loop je 10 min. verder dan is er een groter winkelcentrum. Transfer vanaf het vliegveld is ongeveer 20 min.

Baia Lara Guest Relations Manager Yasemin, Guest Relations Manager, 06-11-2018

Dear Sylvia;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

Kind Regards, Baia Lara Hotel Team

• 9Fred22-05-2018

Relaxed

Het is een riant resort maar toch niet te massaal. Mooie grote kamer met prima badkamer.heerlijk eten en lekkere drankjes. Het gehele complex is schoon en goed onderhouden. Goed enkundig personeel,, zowel in de bediening alshuishouden. Toppie!

Baia Lara Guest Relations Manager Yasemin, Guest Relations Manager, 06-11-2018

Dear Fred;

Kind Regards, Baia Lara Hotel Team

• 10Martin H.21-04-2018

Een uitstekend hotel

Fantastisch hotel, met vriendelijk personeel, inclusief kader en staf. Baia Lara heeft in 4 maanden een renovatie doorgevoerd van hoofdzakelijk de kamers, vanwege de hygiëne is de vloerbedekking verwijderd en laminaat gelegd. Er zijn ruim voldoende ligstoelen bij de zwembaden en het strand.Er is overal voldoende WiFi zowel in het hotel als buiten. Een uitstekend team van Guest Relation voor vragen en het oplossen van problemen. De kwaliteit en variatie van het eten is uitstekend. Een goed voorbeeld van tevredenheid is dat veel gasten terugkomen. Bij aankomst een schriftelijke welkomst brief van de General Manager met fruit en wijn. Ook nu weer heb ik een fantastische vakantie gehad wat in Oktober herhaald wordt. Kortom een uitstekend.

• 10Sylvia07-03-2018

Een stukje hemel op aarde!!

Staat vakantie voor jou voor verwennerij, luieren, luxe en reinheid, dan ben je bij Baia Lara aan het goede adres! In en buiten het complex is het schoon en verzorgd. Je wordt in de watten gelegd door het vriendelijke personeel en kan gebruik maken van vele faciliteiten. De animatie is gezellig en je wordt niet opdringerig benaderd door bijvoorbeeld de medewerkers van de sauna of fotograaf. De verschillende restaurants hebben voor iedereen wat wils. Heb je geen zin in een restaurant, dan is de roomservice ook aan te raden. De kamers zijn volledig ingericht en doen vanwege de gekozen kleuren heerlijk rustig aan. Direct om de hoek van het hotel bevinden zich diverse winkeltjes en de stad is op loopafstand. Wil je niet lopen dan stopt de bus direct aan de overkant van de weg. Normaliter wil ik niet terug naar eenzelfde hotel, maar naar Baia ben ik nu 3 jaar op een rij geweest. Dit jaar heb ik zelfs twee keer geboekt. ;-)

• 2017
    8JS25-10-2017

Relaxed Hotel,

Relaxed Hotel Net terug van dit relaxed hotel waar het bedienend personeel en het goede eten en drinken je een heerlijke vakantie bieden. Het eten is goed maar ik heb beter gegeten. Hotel was aan het downgraden met service maar je betaald wel de volle prijs, helaas gebeurd dit overal

Jammer dat de ala carte lunch bij de White Bar per 9 october gesloten was. Dit was wel 1 van de redenen om hier naar toe te gaan en ik vond dit wel teleurstellend.

Genoeg bedienend personeel maar werden door het management niet altijd op de juiste momenten op de juiste plek gezet.

Is zeker voor herhaling vatbaar

• 10nachtegaal07-01-2017

super

voor de 4 de keer en.....nog altijd een van beste hotels in Turkije zowel van eten en drinken en super vriendelijk

• Oude reviews

9Tom21-11-2016

Voor herhaling vatbaar, maar qua eten...

Hotel ligt kort bij de luchthaven, beschikt over mooie kamers, vriendelijk personeel, sinds kort kan je op je kamer op tv ook naar Eén kijken wat interessant is voor de Belgen. Internetverbinding is er super, in hotel, kamer, aan zwembad, op strand. Zeer degelijke all in formule, zelfs drank aan het strand vlakbij zee. Kamer wordt dagelijks goed gepoetst, producten aangevuld alsook drank in de minibar. Gratis safe op de kamer. Alleen wat betreft warm eten is het een tegenvaller, meestal is het koud of lauw, eender welk uur je gaat eten. Ikzelf en verschillende andere reizigers hebben hun beklag gedaan aan receptie, guest relation en bij reisleiding maar geen verbetering merkbaar. Keuze is wel uitgebreid, net zoals het dessertenbuffet en ontbijt. Was mijn 2de keer in Baia Lara maar denk toch dat ik volgende keer eens ander hotel ga proberen, enkel en alleen omwille van het koude eten. Smakelijk en lekker eten kan je op die manier niet.

• 9Martin Hoogboom01-05-2016

Het was geweldig

Alles was zeer schoon, zelfs het sanitair buiten. Het personeel was zeer vriendelijk, en het personeel van Guest Information stond voor alles en iedereen klaar. Kortom geweldig.

• 9Ronald Van Limbergen28-02-2016

Om direct terug te gaan ...

Mooie kamers, lekker eten, vriendelijk personeel.Alles kan en weinig moet. Perfect hotel.Alleen zijn de " managers " van alles wat "spa" is een beetje opdringerig in de verkoop van hun massages en andere behandelingen, maar eens je hen aan het verstand hebt gebracht dat je niets wenst, laten ze je met rust. Voor de rest niets dan lof over het hotel. Om direct terug te gaan !

• 9nachtergaele aime04-09-2015

top hotel

mooie kamers - uitgebreide buffetten met soort cava en vers fruitsap 's morgens (zelf persen) en een 24 op 24 uitgebreide all in met vriendelijk personeel

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats