Hotel Baia Lara

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°20°
Hotel Baia Lara
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

5 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

Een vaste waarde!

28-4-2016

We kwamen voor de 5de keer terug, ondanks het feit dat we ook elders onze blik verruimen. De kleinschaligheid en de vriendelijkheid van het personeel trekt ons aan. O.K., de overvloed aan shops en winkelcentra in de omgeving lijken minder spannend, maar het hotel beschikt toch maar over een groot verwarmd buitenzwembad, een mooie onderhouden tuin en een ligging aan het strand. Het personeel van de G.Relations ( Yasemine, Nora en C°) staan steeds bereid met een glimlach om het naar je zin te maken. Het ontbijt is nog steeds ruim, de lunch en diner biedt voldoende afwisseling. Alleen stoort het ons Westerlingen dat Oosterlingen zich zo overvloedig bedienen van het voedsel dat ze tenslotte nauwelijks aanraken... Eén opmerking misschien: de "Staff" mag ook een handje toesteken als er plots een overvloed van vakantiegangers in het restaurant verschijnen. Over de "SPA" kunnen we kort zijn: overal wordt er gelobbyd voor massages e.d.m. De sauna blijft (zoals overal) een zootje: geen aufguss, geen controle op het gebruik van handdoeken op de houten banken en rondslingerende handdoeken. Er wordt anderzijds voldoende geïnvesteerd in de animatie: een leuke groep! En toch keren we terug!

Gereisd Anders in april 2016

Blijft op hetzelfde hoge niveau

14-4-2016

Voor de zesde maal bezocht sinds april 2011. Het hotel dateert van 2009 en is nog steeds in uitstekende staat. Het wordt prima onderhouden, er wordt een ganse dag gepoetst. De gastenstructuur is zéér gemengd met ten tijde van ons verblijf een 40 % Duitsers, 22 % Engelsen dan gevolgd door Belgen en Nederlanders en dan nog een 15-tal andere nationaliteiten. In tegenstelling tot de vorige jaren waren er minder luidruchtige Britten wat de sfeer uiteraard ten goede kwam. Afdoende drank-en eetgelegenheid de ganse dag. Mooie, juist heraangelegde tuin met een open karakter waarin het gigantische zwemparadijs mooi tot zijn recht komt. Grote troef, er is 1 verwarmd buitenzwembad tot van november tot ongeveer medio april . In deze periode en uiteraard ook in andere schoolvakanties, veel gezinnen met kinderen

Gereisd Anders in april 2016

3x Baia Lara en we komen volgend jaar zeker terug!

Febe
16-7-2015

Ik verbleef hier met mijn ouders voor de 3x. Het hotel was nog steeds evengoed als alle andere keren. Eten steeds top! Alle dagen wat anders. Cocktails waren altijd lekker fris.
Voor de echte lamzakken komen ze nog meer dan 7 tot 8 keer rond met eten en drinken zodat die nog niet naar de bar of restaurant moeten gaan. (cocktails, komkommers, watermeloen, appels, perziken, ijsjes, maïs) Het gaat dan natuurlijk wel over de kleine dingen. Buiten het hotel zijn een aantal winkels, meer dan voldoende. Er is een prachtig animatieteam voor de kleinere kinderen. Alle dagen een ander thema alles tot in de puntjes uitgewerkt. Het was prachtig om te zien. Voor de tieners was er dan wel wat minder animatie, maar met Zeynep en Batuhan beleefde je toch een leuke tijd met waterpolo, voetbal, darts en volleybal. Volgend jaar komen we zeker terug! Baia Lara is een tophotel!

Gereisd Anders in juli 2015

Fantastisch!!

Andrei
11-11-2013

Het hotel is echt fantastisch, 2x naartoe geweest en telkens zeer goed, veel te doen, je verveelt je geen moment, veel Belgen ook

Gereisd Anders in augustus 2013

Geweldig hotel!

Kana
15-7-2013

Dit hotel is het beste waar ik tot nu toe ben geweest. Ook in nood situaties zijn ze uitstekend, ik was er bij toen,9 juli, hun generator ontplofte. Er was niks aan te merken op hun reactie op zo'n nood situatie. Ze hebben het welzijn van hun gasten op nummer 1 gezet en snel gehandeld. Ondanks deze situatie hebben ze toch geprobeerd, en zijn erin geslaagd, om hun gasten een fijne tijd te bezorgen in hun hotel. Ze hebben er alles aan gedaan om de normale gang van zaken zo rap mogelijk door te laten gaan, en hebben dit in minder dan een dag voor elkaar gekregen. Het is een verslaving, zo goed is het hotel.

Gereisd Anders in juni 2013

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.