Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

575 reviews over Hotel Baia Lara

• 9Fam. De Boer10-08-2019

Werkelijk een prachtig hotel, met waar je ook bent, super vriendelijk personeel.Mooi zwembad en een ruim strand waar handdoekje leggen niet nodig is. Het eten is geweldig en vooral het buiten gebeuren met al die eettentjes is erg goed. Alles vers bereid en goed warm. 2 personen willen wij nog speciaal noemen, Yasmin van het a la carte restaurant en Ferhat van de lobby-bar. Jullie krijgen van ons een dikke 10. Hotel Baia Lara is fantastisch en wij komen zeker terug!!

• 8Fam. Driessen09-08-2019

Prima hotel!

Het eten vond ik voor een groot hotel als Baia Lara gevarieerd en goed! Verder was ik erg blij met de verse smoothies en sap bij het ontbijt. De kamers zijn wat gedateerd. Ik heb regelmatig bij de receptie gestaan ivm kapotte schuifdeur naar het balkon (en dan werkt de airco niet), geen water, kluis die niet werkt etc. Na een paar keer contact (en een beetje 'boos' worden) werd het uiteindelijk wel gerepareerd. De hamam en massage zijn prima bevallen. Na de behandeling komt de 'manager' van de Spa samen met de betreffende masseur/masseuse vertellen wat er 'mis' is aan je en vertellen dat het goed zou zijn om (tegen gereduceerd tarief) extra massages te boeken om het probleem zo goed mogelijk op te lossen. Een aantal obers doet erg vriendelijk tijdens het eten totdat ze erachter komen dat ze geen fooi krijgen. De andere dag kijken ze je niet meer aan en doen 'niets' meer voor je (niet iedereen denkt eraan om geld mee te nemen bij AI)

• 10Cottenje Brigitte26-07-2019

Fantastic

Mooi hotel, super bediening, vriendelijk personeel. Fantastische ober aan de buiten lounge. Niets op aan te merken.

• 10karien25-04-2019

voor herhaling vatbaar.

Superdeluxe-hotel, vriendelijke guest-relations (vooral Elena), vlotte bediening en superleuke obers.

• 2018
    9Neyens Jean12-11-2018

Schitterend hotel

Heel fijne vakantie gehad in dit mooie hotel, mooie verzorgde kamers, heel fijn en vriendelijk personeel, goed eten, soms een beetje koud maar dat komt omdat veel mensen niet de moeite doen om de bakken terug dicht te doen, heel veel animatie, voldoende zetels en strand op wandelafstand. Kortom een schitterend hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Marja30-10-2018

Erg mooi hotel

Mooi hotel hele goede bediening erg mooi zwembad alles mooi schoon

Dear Marja;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

• 9Monique29-10-2018

Superhotel waar je zeker bent van een top vakantie

Wij hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Mooie gerenoveerde kamers. Mooie zwembaden. Heerlijk eten binnen en büiten. Personeel is zeer vriendelijk. Iedere avond live muziek in de gezellige strandbar waar de barmannen en bediening altijd goeie zin hebben. Zeker een aanrader.

Dear Monique;

• 10Karine Reyniers29-09-2018

We werden vriendelijk onthaald door de ozcan en Yasmine van de geust relation . Het animatie team met mahmut en ramazan was uitstekend . Ook de kinderanimatie met Emel was prima. En s’avonds In de beachbar met hasan Ali en resub was geweldig .In de eetzaal werden we prima ontvangen door Gazi en hamhi .Het was weer een prima vakantie .

Dear Karine Reyniers;

Thank you so much for this wonderful feed-back. Our team is delighted to hear that they are doing a great job and that you even remember their names! They send their warmest greetings! Everybody is looking forward to welcoming you soon again to our Baia Lara Hotel!

• 9Sonja26-09-2018

Top hotel

Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, zeer net en proper hotel. Een aanrader.

dear Sonja;

• 10Carla ,Gudrun en Axelle20-09-2018

topvakantie

Net terug van Baia Lara ! Tophotel !! Mooie kamers (2x/dag verse handdoeken), lekker eten,vriendelijk personeel, mooie verzorgde tuin ,.... Ik wil zeker nog Ozcan Aksay van de guest relation bedanken , niets is hem te veel . Ons zie je zeker nog terug in Baia Lara .

Dear Carla ,Gudrun en Axelle;

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats