Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

575 reviews over Hotel Baia Lara

• 9Rozbeh Hassan Tehrani24-08-2019

Mooi resort, goed personeel en heerlijk eten. We komen zeker terug naar dit onvergetelijke bestemming. Graag willen we Elena van guest relations bedanken voor haar service en betrokkenheid eveneens willen we manager Bayram bedanken voor zijn gastvrijheid en wederom betrokkenheid. Dit hotel doet haar best voor een positieve vakantie ervaring. Een sterke Aanrader. Dank jullie allemaal voor een geweldige vakantie!

• 10Danielle21-08-2019

Top hotel

Reeds voor de 5e maal hier gebleven,nu samen met de kleinkinderen en ze hebben hier de tijd van hun leven gehad Alles en iedereen is hier toppie en in hun oktober gaan we terug Beste hotel dat we ooit bezocht hebben!!!!!

• 10Leuwerink18-08-2019

Fantastisch! Goed hotel, personeel, eten, animatie

Wij hebben genoten van een geweldige vakantie! De familiekamers zijn perfect, ruim en uitermate schoon. Geweldige animatie in het hotel. Het ontbreekt he aan niets. Een echte aanrader.

• 10Familie De Baets12-08-2019

Tweede maal en zeker niet de laatste keer !!

Super hotel, met super personeel ! Heel toegankelijk voor kinderen en ook minder validen. Mensen zijn altijd bereid om te helpen. Iemand die zich hier niet thuis voelt, zit niet op zijn plaats in dit super hotel. Heel lekker ontbijt en avond eten ! Ook smiddags is er vanalles buiten te verkrijgen! Voor iedereen wat wils :) mmm. Er waren dit jaar veel Belgen, en we hebben er hele goede vrienden aan over gehouden ! Dus een super geslaagde vakantie. We kijken uit naar de renovatie en extra kamers en de nieuwe waterglijbanen. :)

• 8Björn04-08-2019

Fantastische plek!

Mooi en proper hotel met heel de dag door animatie. De kids hadden de tijd van hun leven!

• 10H Tokyay09-05-2019

Beste hotel in Antalya

Prachtig hotel met geweldig personeel. Heb heerlijk genoten van een week vakantie met 3 kids. Kids club ideaal. Van 10 tot 10 activiteiten zelfs hulp met avondeten. Keuken top kwaliteit heeft een kids corner.

• 10Otto en Mia Geene04-05-2019

Een prima hotel met een Guest Relations top

We waren voor de 5e keer met de hele familie in Baia Lara. We hadden bewust een kamer met balkon aan de landzijde geboekt bij touroperator. Echter bij aankomst kregen we 2 voordeelkamers met Frans balkon toegewezen. Dit scheen echter ook zo door het reisbureau te zijn geboekt. Maar door hulp van Yasmine van de Guest Relations kregen we de dag erna 2 kamers met zeezicht én balkon voor de resterende 10 nachten. In oktober gaan we weer terug. Een voortreffelijk hotel.

• 2018
    9Peter de With09-09-2018

Steekt er met kop en schouders boven uit

Bij veel hotels geweest in Lara, wat opvalt is dat het personeel er zin in heeft. Iedereen is aardig en doet zijn best voor je. Dat zie je vaak anders.

Hotel is kleiner (400 kamers) en dat merk je aan alles. Je bent geen nummer en dat maakt dat de vakantie er bovenuit steekt t.o.v. andere hotels!

Eten buiten perfect, ruime keus en erg lekker, ook middags van de kaart eten is buiten mogelijk (geeft een ander gevoel). Binnen is het eten ook goed en lekker, genoeg keus.

Kamers zijn basis als je het vergelijkt met nieuwe hotels, maar hoe vaak ben je daar. Kamers zijn schoon net als de bedden en sanitair. Ze doen hun best om niet rokers tegemoet te komen, buiten is een niet rook plek om te eten. Helaas nog wel wat kinderziektes daarin maar hopelijk pikken ze het op na wat advies van ons.

min punten Bedden zijn erg hard en helaas hebben ze geen topper Voor kinderen van 10 - 16 is er erg weinig te doen (vergeten doelgroep) Spa erg duur

Baia Lara Guest Relations Manager Yasemin, Guest Relations Manager, 06-11-2018

Dear Peter de With;

Thank you so much for taking your time to leave a review. We are really happy to read that in general you enjoyed your holiday with us. Thank you very much for your feedback about some things. All feedbacks are going to be meticulously examined and inspected by our Management Team. That's the only way how we can improve our service. We will be very happy to welcome you again in our hotel!

Kind Regards, Baia Lara Hotel Team

• 8Fierens-Van de Meerssche24-07-2018

Goed, maar niet fantastisch

Op basis van de kritieken die we op voorhand gelezen hadden waren onze verwachtingen redelijk hoog maar we hebben die gaandeweg toch wat moeten bijstellen. Bij aankomst was onze kamer niet echt proper (nog stof en zand op de vloer, spiegels redelijk smerig,...), dit is niet veranderd gedurende ons verblijf. Ondanks dat we het bordje "Clean the room" omhoog gehangen hadden. Ook rondom het zwembad werd er niet echt grondig gepoetst. Wat borden en bestek betreft in het restaurant daar viel niets op aan te merken. Het eten was degelijk maar heel veel variatie zat er niet in. Er werd aangekondigd dat er thema-avonden waren maar veel was hier niet van te merken, hier en daar eens een speciaal gerecht maar meer ook niet. De animatie was goed en dagelijks werden er verschillende activiteiten georganiseerd. Kortom het was een goed hotel maar terug komen zit er voor ons waarschijnlijk niet meer in.

Baia Lara Guest Relations Manager Yasemin, Guest Relations Manager, 06-11-2018

Dear Fierens-Van de Meerssche;

Your Baia Lara Team,

• 10R. W10-05-2018

aanrader!!

Heerlijk hotel vanaf 10 uur een zeer actief animatie team! vast programma wat menu betreft maar is heel goed verzorgd voor ieder wat wils ook het ontbijt is zeer goed verzorgd. Heel fijn als je om 22.00 aankomt dat er dan nog een goed verzorgde bar is ook met warm eten!! Veel activiteit voor de kleine kinderen ook binnen als het regent!! De white bar was nog niet open dan moet je wat ver lopen voor een drankje of koffie. nadeel je moet voor de handdoek in het zwembad altijd naar de welness niet in de route en de kinderen mochten in de vele zwembaden niet springen of duiken dat is sterk overdreven want ze doen niet anders en het verwarmde buitenbad daar mochten geen kinderen tot 16 jaar in. maar het was een heerlijke vakantie terwijl we al 20 jaar in Turkye komen

Guest Relations Manager Yasemin KARAOGULLARINDAN, Guest Relations Manager, 10-11-2018

Dear R.W,

Your Baia Lara Team

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats