Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

575 reviews over Hotel Baia Lara

• 9Mark Ox28-08-2019

Uitstekend

Prima hotel ! Niet heel grootschalig, waardoor het allemaal wat relaxter overkomt. Voornamelijk Belgen, Duitsers, Engelsen en Nederlanders. Eten en met name de foodstands buiten zijn uitstekend. Helaas wel zoals overal het handdoeken gedoe bij het zwembad. Ik deed daar niet aan mee en zat op het strand. Daar was ruimte genoeg.

• 9Marissa Van Rompa15-08-2019

Toppertje in Lara.

Voor de 6de maal naar dit prachtig hotel geweest. Zoals steeds van de 1ste tot de laatste dag genoten. Propere kamers, 2x/daags propere handdoeken indien gewenst, minibar die dagelijks met verschillende dranken aangevuld wordt. Lekkere maaltijden zowel in het restaurant, buiten aan het zwembad alsook de a la carte. De mensen van de guest relations vragen geregeld naar de meningen van de gasten, of er verbeterpunten zijn, … Voor ons blijft Baia Lara een toppertje, we missen het al. Het hotel gaat eind oktober 6 maanden sluiten, renovatiewerken zullen uitgevoerd worden, er komen ook zo'n 80 kamers bij, we hopen dat het dan niet te druk gaat worden.

• 9Fanny van den bosch09-08-2019

Top vakantie

Super vakantie gehad, top animatieteam vooral Mario, Anna, en T . Parastoo van de guestrelations zeer vriendelijke dame. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Eten was in orde ...als je wil eet je alle dagen iets anders ...kortom voor herhaling vatbaar 👍👍👍

• 10Sam02-08-2019

in 1 woord: super!!!!!!

We zijn al verschillende keren in Turkije geweest, maar dit hotel staat zeker in onze top 3. Prijs-kwaliteit enorm goed. We gaan normaal nooit tweemaal naar hetzelfde hotel, maar naar Baia Lara komen we zeker terug. Lekker eten, vriendelijk en correct personeel, mooie accommodatie, en ga zo maar door. Nu enkel nog de WiFi op punt krijgen :-)

• 10Mark en Nicole17-07-2019

Geweldig!

Eind mei en begin juni hier 12 dagen geweest samen met onze dochter en een vriendin in de leeftijd van 16.Bij aankomst meteen een aanbod gekregen voor een gratis update watervilla.De kids en wij ieder onze eigen kamer met een gedeelde ingang en gedeeld terras. Meteen vanuit de schuifpui je eigen zwembad in ,heerlijk!! Alles is nieuw en luxe,superr regendouche. Alles mooi schoon.Omdat wij deze vakantie een jubileum hadden kregen we op die dag ook nog wijn en een fruitschaal. Resort is ruim,grote zwembaden,genoeg bedjes, goed restaurant en zeer goede á la carte restaurants. Verse jus bij het ontbijt en ontzettend veel keuze. Als je hier klaagt over eten ben ik benieuwd wat je thuis dan eet. Ontzettend vriendelijk personeel, vanaf dag 1 een heel leuk contact met het animatie team. Petje af, erg leuke mensen en niet opdringerig. Stuk voor stuk super mensen. Mario, Rambo en alle anderen bedankt! Komen graag nog een keer terug!

• 7M.12-07-2019

Eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste...

Aangename binnenkomst in het hotel, vriendelijk personeel en bagage werd direct naar de kamers gebracht. Wel geen welkomstdrankje. Kleine shop in het hotel. Duur en onbeleefd. Ga er niet heen! De familiekamers zijn fantastisch. Ruim, proper, 2 airco's en mooi terras. Badkamer is ok, enkel de douche is nogal hard, en kan je moeilijk zachter laten sproeien. Kamers worden zeer proper gepoetst. Er is een ruime kluis aanwezig in de kamers. Zwembad en strand zijn uitermate proper. Mooi, groot zwembad, dat ondanks complete bezetting van het hotel nooit druk aanvoelt. Tip voor het hotel: zorg voor een punt waar de matrassen kunnen worden opgeblazen. Ontbijt en lunch zijn heel goed. Vooral pizza's 's middags zijn aan te raden. Het diner is teleurstellend. Het is lekker en correct van temp. maar na 5 dagen snacken we naar meer variatie. A la carte resto is bij te betalen (€10pp), en dat voor een ultra-all-in? Hotel is goed gelegen.

• 2018
    9danielle hubers21-10-2018

fantastisch hotel

We waren voor de derde keer in dit hotel en het is ons wederom goed bevallen.Alles is netjes schoon,zowel de kamer als de rest van het resort.Eten heerlijk van ontbijt tot lunch tot diner.Het is buiten allemaal lekker overzichtelijk.Leuk animatie team wat veel organiseert van party's tot jeu le boules,volleybal handboogschieten darten leuke shows in de avond en eind van de middag vaak muziek bij de beachbar.Het voelt voor ons elke keer weer als een soort van thuiskomen.Volgende keer zal het weer Baia Lara worden voor ons!!

Dear Danielle;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

• 10alex22-09-2018

Super Lux Hotel

een fantastische vakantie, heel lekker eten,vriendelijk al wat het moet zijn. Voor herhaling vatbaar. Super

Dear Alex;

• 9Frank v H24-08-2018

Fantastische vakantie

Fantastische vakantie gehad. Er wordt veel aandacht besteed aan service. Bij aankomst verwelkomd met een handdoekje om op te frissen. We waren met 5 personen en wilden graag 2 kamers naast elkaar. Werd geregeld en gelijk een upgrade naar zeezicht (we hadden landzicht geboekt). Kluisjes in de kamer zijn gratis. Er is handdoekservice zonder borg te betalen. Tevens GEEN all-inclusive bandje om, alles op goed vertrouwen ! Middelste zoon was jarig : kamer werd versierd en taart (plus flesje wijn) bezorgd, zonder extra kosten. En het allegrootste pluspunt : GEEN HANDDOEKJE LEGGEN ! Wij kwamen soms met zijn 5-en om 10:45 uur naar het zwembad en nog steeds bedjes te vinden. Super ! Entertainment is erg leuk : in de arena (voorkant hotel) of bij de strandbar. Van een schuimparty (strand), tot dj's (white party, baywatch party) en circusacts. Puliek gemend met 30% Engelsen, Belgen, Duitsers, enkele Russen. Dit hotel is een aanrader !

Dear Frank v H;

Thank you so much for taking your time to leave a review. We are really happy to read that in general you enjoyed your holiday with us. Thank you very much for your feedback about some things. All feedbacks are going to be meticulously examined and inspected by our Management Team. That's the only way how we can improve our service. We will be very happy to welcome you again in our hotel!

• 10Marcel11-08-2018

Fantastisch, wat een top vakantie

Net thuis van een super vakantie in dit prachtige hotel. Voor ons geen min punten te ontdekken. Thanks Baia lara. Hopelijk tot snel.

Dear Marcel;

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats