Hotel Baia Lara

Hotel Baia Lara
9,1

481 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

Fantastisch, wat een top vakantie

Marcel
11-8-2018

Net thuis van een super vakantie in dit prachtige hotel.

Voor ons geen min punten te ontdekken.

Thanks Baia lara. Hopelijk tot snel.

Aan te raden hotel.

Lydia
28-7-2018

Hotel Baia Lara is een mooi hotel met een fantastisch zwembadencomplex. Zeer mooie kamers, eten prima in de verschillende restaurants.

Enig minpuntje . De dresscode bij het diner. Daar moet controle op gedaan worden.

Het beste hotel tot nu toe in Turkije!

V. Dierickx
        24-7-2018

Het was een geweldig hotel! Geen Russen, mooie hotel, heerlijk eten en alles heel netjes. Kluisje gratis, mini bar op de kamer elke dag aanvullen, en grote zwembaden met genoeg bedjes zodat je niet om 7.00 uur je handdoek moest leggen. Zou geen min punten weten.

Goed, maar niet fantastisch

Fierens-Van de Meerssche
        24-7-2018

Op basis van de kritieken die we op voorhand gelezen hadden waren onze verwachtingen redelijk hoog maar we hebben die gaandeweg toch wat moeten bijstellen.

Bij aankomst was onze kamer niet echt proper (nog stof en zand op de vloer, spiegels redelijk smerig,...), dit is niet veranderd gedurende ons verblijf. Ondanks dat we het bordje "Clean the room" omhoog gehangen hadden. Ook rondom het zwembad werd er niet echt grondig gepoetst. Wat borden en bestek betreft in het restaurant daar viel niets op aan te merken.

Het eten was degelijk maar heel veel variatie zat er niet in. Er werd aangekondigd dat er thema-avonden waren maar veel was hier niet van te merken, hier en daar eens een speciaal gerecht maar meer ook niet.

De animatie was goed en dagelijks werden er verschillende activiteiten georganiseerd.

Kortom het was een goed hotel maar terug komen zit er voor ons waarschijnlijk niet meer in.

super

familie L.
        22-7-2018

Ruime en propere kamers. Grote zwembaden met voldoende ligbedden. Veel sportfaciliteiten o.a. stepaerobic, aquagym, beachvolleybal, fitness...Onderhouden strand met een coole pier. Toffe animatie. Thema-avonden in het restaurant. s'Middags heb je verschillende plaatsen om te eten zoals de White Bar en de pizzatent(top!). Goede service en het personeel is vriendelijk. Dagelijkse update van het weer en hoeveel kamers per nationaliteit er zijn vind je in de lift. Show/live music/party s'avonds. Tophotel!

Perfect noks aan toe te voegen

Petra rutten
        6-7-2018

Helemaal niks op aan te merken ,mooie kamers,eten perfect,mooie spa en hamam,alles is luxe ,je waant je in een andere wereld....ga zo terug ,een binnen bad en sport toestellen alles is aanwezig 😎🍾🍹👌

Geweldig gaaf hotel

Leslie
        22-6-2018

Al het eten vers warm en smakelijk . Kamers schoon maar eenvoudig . Grote zwembaden . Met apart 18 plus bad maar ook nog een groot stuk waar kinderen zonder ouders niet mogen zwemmen , dus daardoor rustig liggen voor ons zonder kinderen . Dichtbij zee . Meer dan TOP

fantastisch

mooie zwembaden.

goed verzorgd eten .

prima onderhouden kamers.

leuke animaties .

kortom een uitstekend hotel voor iedereen .

vriendelijk personeel.

een dikke 10 .

Fantastisch hotel en Top animatieteam.

Marcel
        5-6-2018

Wij zijn nu voor de derde keer naar Baia Lara gegaan. Wat een prachtig hotel waar steeds maar weer gewerkt word aan verbeteringen. Het hotel is super schoon zowel binnen als buiten. Heel vriendelijk personeel. Ook het animatieteam onder leiding van Mahmut Tuncer vermaakt je de hele dag met zowel land als aqua spelen. Ook is er smiddags en savonds live muziek. Gewoon een top hotel

Super Hotel

Maria
        2-6-2018

Het hotel is niet massaal, er is altijd plaats bij 1 van de zwembaden. De handdoeken zijn nu aan het zwembad te verkrijgen.De kamers zijn goed schoon en elke dag worden alle toiletartikelen en de minibar aangevuld.De bedden slapen heerlijk!Je kunt over het hele park eten of drinken verkrijgen. 's middags en 's avonds live muziek.Het personeel is vriendelijk en werkt hard voor je. Wij hebben genoten en is zeker een aanrader!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baia Lara scoort een 9.11 uit 10 op basis van 481 reviews.