Hotel Baia Lara

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag13°8°
Hotel Baia Lara
9,3

Omschrijving
Voor een vakantie vol vertier ga je naar Hotel Baia Lara in Antalya. Hier geniet je elke avond van live-muziek en drink je een drankje in de gezellige strandbar. Met meerdere zwembaden, gevarieerd en lekker eten en een goed animatieteam is je vakantie compleet. Ook geschikt voor mindervaliden. Op ongeveer 20 minuten van het vliegveld.

491 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

Fantastisch, we waren hier al voor de vijfde keer

wil,
2-1-2019

Top hotel, geweldige service, fantastisch eten en in de omgeving veel bezienswaardigheden

Gereisd met partner in mei 2018

Prima hotel

Gijbels,
17-11-2018

Goed van eten en buiten verwarmd zweem bad

Gereisd met partner in november 2018

Schitterend hotel

Neyens Jean,
12-11-2018

Heel fijne vakantie gehad in dit mooie hotel, mooie verzorgde kamers, heel fijn en vriendelijk personeel, goed eten, soms een beetje koud maar dat komt omdat veel mensen niet de moeite doen om de bakken terug dicht te doen, heel veel animatie, voldoende zetels en strand op wandelafstand. Kortom een schitterend hotel, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Erg mooi hotel

Marja,
30-10-2018

Mooi hotel hele goede bediening erg mooi zwembad alles mooi schoon

Gereisd met vrienden in september 2018

Dear Marja;

Baia Lara Hotel Team

Wij hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Mooie gerenoveerde kamers. Mooie zwembaden. Heerlijk eten binnen en büiten. Personeel is zeer vriendelijk. Iedere avond live muziek in de gezellige strandbar waar de barmannen en bediening altijd goeie zin hebben. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Dear Monique;

fantastisch hotel

danielle hubers,
21-10-2018

We waren voor de derde keer in dit hotel en het is ons wederom goed bevallen.Alles is netjes schoon,zowel de kamer als de rest van het resort.Eten heerlijk van ontbijt tot lunch tot diner.Het is buiten allemaal lekker overzichtelijk.Leuk animatie team wat veel organiseert van party's tot jeu le boules,volleybal handboogschieten darten leuke shows in de avond en eind van de middag vaak muziek bij de beachbar.Het voelt voor ons elke keer weer als een soort van thuiskomen.Volgende keer zal het weer Baia Lara worden voor ons!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Dear Danielle;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

Baia Lara Hotel Team

Een stukje hemel op aarde

Sylvia,
15-10-2018

Verbleef van 5 t/m 12 oktober in Baia voor de 5e keer en ook volgend jaar staat het in de planning voor mei en oktober. Veel vakantiegangers zijn hier niet voor het eerst en dat zegt al veel. Alles in het hotel staat in het teken van hygiëne, gastvrijheid en verwennerij. De kamers zijn ruim, compleet, prachtig ingericht en schoon. Het eten vind ik prima. Lauw eten heb ik nooit. Eerst kijken wat er is en dan pas je (warme) bord pakken en je keuze maken, dat scheelt. Het hotel is ook geschikt voor minder validen. De animatie is super gezellig. Darten met Rabbit of Rambo is grote pret. Bij de receptie is Omer een geval van 'de juiste man op de juiste plaats'. Er is een zwembad en restaurant voor 16+. De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen, Engelsen en Duitsers. Direct buiten het hotel zijn een aantal kleine winkels, loop je 10 min. verder dan is er een groter winkelcentrum. Transfer vanaf het vliegveld is ongeveer 20 min.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Dear Sylvia;

Alles perfect verzorgd.

Emiel,
12-10-2018

Handdoekje leggen bij het zwembad is ook hier van toepassing, mensen die pas uren later verschijnen bij hun “ gereserveerde “ plekje.

Gereisd met partner in oktober 2018

Dear Emiel;

Meer dan Fantastisch

A.M. Phielix,
12-10-2018

Schiterend hotel, niet al te groot , met professionele uitstraling.

Bij aankomst, midden in de nacht van 4 op 5 oktober kregen wij een kompleet uitgeruste invalide kamer toegewezen, daar wij geen van beide hierop zaten te wachten zijn we de volgende ochtend gelijk naar de costumers relaition gegaan en zij hebben direct een andere kamer geregeld. Al het personeel was zeer vriendelijk en beleefd en zij hadden alles voor je over. Eindelijk een hotel waar de toegestoken tipgelden niet telden. Het eten is er zeer uitgebreid en de Ala Card Rest. prima, zo ook het Main Restaurant. Een schoon en keurig onderhouden complex. Om de dag was er ,s middags live muziek bij de imposante beachbar. Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen hier graag nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Dear A.M. Phelix;

Baia Lara Hotel Team

Voor de 17de keer naar dit super hotel.

Reynolt,
11-10-2018

Het is telkens of je weer thuis komt. Allemaal zeer vriendelijk personeel die hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Graag wil ik deze keer gebruik maken om een aantal mensen te bedanken, zoals; Efgan Duran,Yasemin Karaoğullarından, Hamdi Yıldırım, Bekir Erkaya, Emre Sertcan, Elif Demirel, Mahmut Tuncer, Murat Asya Özden, Ramazan Büken, Sedat Atay, Şehmus Cebe, Simge Can, Soner Çaylı, TC Bayram Gerici, Süleyman Bahar, TC Gazi Bozkurtlu, Volkan Adiguzel, Ravşan Gasanov, Efgan Duran, KerimAyşegül Kıvraşık, Muhammet Pak, Rayen Rody Atac, Batuhan Doğruyol, Özcan Aksay

Ik begrijp niets van mensen die dit hotel zeer laag waarderen. Kamers worden goed schoongehouden, handdoeken worden twee keer per dag op de kamer vervangen. Elke dag ander thema wat betreft eten, er lopen controleur die de kwaliteit en temperatuur in de gaten houden, personeel komt je altijd met een lach tegemoet en ja in het spitsuur kan het even druk zijn. Da

Gereisd met partner in september 2018

Dear Reynolt;

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.