Hotel Baia Lara *****

9,1

446 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

nooit meer

filip, 29-11-2017

van 30 oktober t.e.m. 6 november naar baia lara geweest. was onze 16é maal in turkye. waarvan de 7é maal in lara. alle hotels waren hiervoor 5 sterren waard ( fame , concorde , barut lara , scherwood , royal wings & holiday palace allen gelegen in lara ) maar dit hotel was een schande om hiertussen te mogen staan .

qua hotel en tuin , zwembaden , strand & pier was alles oke maar de inhoud was schandalig ! misschien is dit een tophotel in de zomermaanden maar zolang uw hotel open is voor klanten moet je dezelfde service geven . op datum van 7 november sloot namelijk dit hotel , zodoende was op 30 oktober en 1 november nog het meeste geopend behalve de white bar . maar op 2 november kon je zelfs buiten al niets meer eten. verder was er van animatie betreffende Halloween party of dergelijke niets te bespeuren , wou je s'avonds iets drinken in de voorziene zetels moest je ofwel 20 minuten wachten of het zelf maar gaan halen in de bar. het eten was goed als ontbijt maar het avondeten was zo triestig voor een 5 sterren uai. , en dan was de prijs bij boeking nog duurder dan de royal hotels en de delphin hotels, zielig !!!! kluis op de kamer werkte niet bij aankomst en de rest v.d. vakantie soms wel soms niet , de schuifdeur kon niet op slot bij aankomst , na 2 uur eindelijk gemaakt. verder als belg niet te veel tam tam over gemaakt , laat ons zeggen gegokt en verloren zeker.

op terug weg naar de luchthaven zaten we op de bus met mensen die daar in het verleden 8 maal waren geweest en wisten te zeggen dat ze alleen maar negatieve commentaar horen over baia lara ( deze mensen gaan ook 3 maal per jaar naar turkye )dus ieder zijn gedacht maar dit slechte hotel nooit meer !!!!

Geweldig hotel van alle luxe voorzien

Reynolt, 13-11-2017

Ik lees de reviews met belangstelling en zie veel tegenstrijdigheden. Wij hebben Baia Lara al 16 keer bezocht. Eerst het eten, nooit koud meegemaakt, elke avond afwisselend, maar het lijkt erop dat het menu elke week terugkeert. Kamers, verschillend. Als je een economy kamer boekt, is deze kleiner dan een standaardkamer. Dus mensen willen goedkoop en de grootste kamer. Gaat dus niet samen. Het zwembad is lekker verkoelend. Je hebt mensen die graag in bad gaan... maar daar is een zwembad niet voor bedoeld. En ja, helaas werd de White Bar aan het eind van het seizoen gesloten. Dit komt mede door de bezettingsgraad denk ik..... het was eind september tijdens de lunch tijd ook niet druk meer bij de White Bar. Verder geweldig vriendelijk personeel en management! Wij gaan in 2018 weer twee keer naar Baia Lara.

Mooi paradijs

Aloysius, 28-10-2017

Ligging en setting erg mooi, 2 minpunten: zwembaden ijskoud, eten geen variatie, was ik na 3 dagen beu...

Relaxed Hotel,

JS, 25-10-2017

Relaxed Hotel

Net terug van dit relaxed hotel waar het bedienend personeel en het goede eten en drinken je een heerlijke vakantie bieden. Het eten is goed maar ik heb beter gegeten. Hotel was aan het downgraden met service maar je betaald wel de volle prijs, helaas gebeurd dit overal

Jammer dat de ala carte lunch bij de White Bar per 9 october gesloten was. Dit was wel 1 van de redenen om hier naar toe te gaan en ik vond dit wel teleurstellend.

Genoeg bedienend personeel maar werden door het management niet altijd op de juiste momenten op de juiste plek gezet.

Is zeker voor herhaling vatbaar

Tiecken, 22-10-2017

Heel goed hotel ,zwembad koud water,zee warmer eten heel goed

Goed zoals steeds

Janus, 16-10-2017

3 e maal voor ons.

Er valt gewoon weinig slecht te vertellen.

Een vreetschuur zag ik hier in een vorige reactie passeren.

Wel, ergens is het toch normaal dat wanneer je met zo een groep gasten op bijna hetzelfde uur gaat eten dat dit wat chaotisch overkomt. Toch is er voor elk wat wils, als je hier niets lekkers kan vinden vraag ik me af wat je thuis zelf op tafel zet !

Dan toch een minpuntje, aanschuiven voor vers gemalen koffie smorgens, er mocht wel een extra espressomachientje staan.

Snacks aan het zwembad smiddag zijn een topper

Geweldig hotel

Monique, 12-10-2017

Voor de 8e keer in Lara geweest. Dit was het beste hotel ooit. Mooi groot zwembad 123 m lang.Heerlijk eten. Vooral het snackrestaurant en de pizzabakker. Gezellige sttandbar met iedere avond live muziek. Alles wordt zeer goed schoongemaakt. Kamers netjes en schoon. Heerlijke dekbedden met grote kussens. Als het regent krijg je een paraplu van het hotel. Hier kom ik zeker terug. Super vakantie gehad

prima hotel

edith, 11-10-2017

Schone grote kamer, mooie zwembaden, goede animatie, vooral rustig. In tegenstelling tot het naastgelegen hotel met keiharde disco tot na twaalven.

Receptionist bij ontvangst en vertrek bijzonder onvriendelijk. Overig personeel goed.

Sterk overroepen hotel voor die prijs

Pascal, 27-8-2017

het weer !!!!!! Was top

Eten een ramp altijd koud geen afwisseling lijkt veel keuze maar altijd zelfde

Een vreetschuur !!!!!!

Hotel was gewoon maar voor die prijs heb je in andere resorts veel meer voor je geld (na 15 jaar Turkije )

Niet echt clean

Voor ons dit hotel nooit meer !!!!!!

Toch niet zo fantastisch als de revieuws

fons, 15-8-2017

Jammer vd kamer de kamer is een hok tov het hotel zelf dit is echt jammer.

Het hotel is top maar door de kamers vind ik de prijs wat aan de hoge kant .

Voor deze prijs vind je beter in Lara .

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baia Lara scoort een 9.08 uit 10 op basis van 464 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: