Hotel Baia Lara

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel Baia Lara
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

501 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

perfect hotel!

van dessel
18-5-2019

in mei 1 week verbleven,geen megagroot hotel maar dat maakt het wel gezelliger,alles wat je nodig hebt is aanwezig,geen mega afstanden lopen om eten of drinken te gaan halen, dus pluspunt,alles tip top in orde, overal alles heel proper,zijn heel de dag aan het poetsen,heel vriendelijk personeel,zowel management als obers en poetsdienst,guest relation komen steeds vragen of alles in orde is,eten in overvloed en heel lekker,keuze genoeg, is ook steeds goed warm,animatieteam top,niet opdringerig en altijd lachen en tijd voor een praatje,kamers ook netjes en minibar dagelijks bijgevuld,alleen zwembadwater was aan de koude kant maar dat heb je overal als je zo vroeg op het jaar gaat,gisteren 17mei was het al beter,perfecte vakantie gehad,wij gaan zeker terug gaan

Gereisd Met partner in mei 2019

Beste hotel in Antalya

H Tokyay
9-5-2019

Prachtig hotel met geweldig personeel. Heb heerlijk genoten van een week vakantie met 3 kids. Kids club ideaal. Van 10 tot 10 activiteiten zelfs hulp met avondeten. Keuken top kwaliteit heeft een kids corner.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prima hotel met een Guest Relations top

Otto en Mia Geene
4-5-2019

We waren voor de 5e keer met de hele familie in Baia Lara. We hadden bewust een kamer met balkon aan de landzijde geboekt bij touroperator. Echter bij aankomst kregen we 2 voordeelkamers met Frans balkon toegewezen. Dit scheen echter ook zo door het reisbureau te zijn geboekt. Maar door hulp van Yasmine van de Guest Relations kregen we de dag erna 2 kamers met zeezicht én balkon voor de resterende 10 nachten. In oktober gaan we weer terug. Een voortreffelijk hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar.

karien
25-4-2019

Superdeluxe-hotel, vriendelijke guest-relations (vooral Elena), vlotte bediening en superleuke obers.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Prima in orde

N. Muijtjens
23-4-2019

Goed verzorgt en rustig. Ze staan dag en nacht klaar voor de gasten.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect voor ons !

Béa DV
20-4-2019

Tophotel ! Vriendelijk personeel,lekker en gevarieerd eten,mooie verzorgde buffetten,deugddoende massages,goed onderhouden kamer !

Gereisd Met partner in maart 2019

Genieten!

Nuray
20-4-2019

Een geweldig hotel. Perfecte service. Om 6 uur ‘s ochtends aan komen en direct door naar je kamer kunnen. Voor je gaat slapen is je bed open geslagen en ligt er een chocolaatje op. Perfect schoon, heerlijk eten en zeer goede service. Gelukkig kunnen we hier nog een paar dagen van genieten.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veronique Stragier
13-4-2019

Prachtig hotel,service heel goed.

Gereisd Met partner in april 2019

na de renovatie , terug thuis

DENIS VLAYEN
25-3-2019

Baialara is een ultra inclusief hotel, dat zeer royaal het woord inclusief gebruikt; Zijn er voor de 21 ste keer geweest in februarie en maart; het was het herontdekken van het hotel na de renovatie werken. Het was een blij weerzien. de openheid in beleid en in infrastructuur waren nog steeds vol aanwezig;

Gereisd Met partner in februari 2019

Wij komen 1000 procent zeker terug

Shauni Schmetz
13-2-2019

We hebben al veel hotels aan de kust van lara gehad. Maar nog geen enkele was zo goed als baia lara. Het eten is netjes verzorgd en smaakt goed vooral de vers gemaakte pasta is een aanrader. Heel veel liefs aan Yusuf van het restaurant! Animatie team is vriendelijk en altijd in voor een praatje , talip burak mahmut dankjewel! De receptie is vriendelijk en erg behulpzaam, even eens als de guest relations. Hier nog een grote dankjewel aan burak ( receptie) hij heeft ons bij een hoop dingen echt goed geholpen! Ga zeker dit hotel bezoeken en ga dan meteen bij de a la cart eten ! ( italian was great ! ) Zeki heel erg bedankt voor de top service van die avond! Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in februari 2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.