Hotel Baia Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Als we jullie reviews lezen, lijken er geen minpunten te vinden bij Barut Acanthus & Cennet. Marcel is een van de tevreden gasten: ‘Top resort met service, luxe en gemoedelijkheid. Het hotel is zijn sterren absoluut waard'. Het personeel verwelkomt je altijd vriendelijk volgens Ruud: ‘Personeel die alleen maar een smile op hun gezicht hebben, en tonen dat gasten welkom zijn en ze hun werk leuk vinden.’

Wil je in de winter het slechte weer in Nederland achter je laten? Ook dan kun je terecht bij Barut Acanthus & Cennet. Carla heeft hier zelf ervaring mee: ‘Fantastisch hotel. Echt een aanrader. Zelfs in de winter hoef je je in het hotel niet te vervelen.’ Benieuwd of deze bestemming in Turkije ook op het gebied van faciliteiten voldoet aan je wensen? Lees het hieronder.

Op het gebied van eten en drinken kom je bij Hotel Barut Acanthus & Cennet niks tekort. Dirk zegt: ‘De buffetten zijn subliem. Het restaurant erg gezellig. Ook de patisserie is een pluspunt.’ Ook Marcel is hier zeer over te spreken: ‘Nergens buffetten met rijen. Overal bereiden koks hun heerlijke gerechten voor je.’

Heb je zin in wat relaxen? In de tuin die bij het hotel hoort is het heerlijk vertoeven. Volgens Connie zijn andere mensen zelfs een beetje jaloers: ‘De tuin is zo mooi ingericht met bloemen en planten dat zelfs mensen op de boulevards met open mond staan te kijken naar het schitterende resort.’

Ook over de kamers van Hotel Barut Acanthus & Cennet zijn jullie zeer te spreken. Zo schrijft De Pijper: ‘De kamers zijn uiterst comfortabel, entree met een ruime wastafel, aparte inloop douche en apart toilet. Ook 's avonds nogmaals controle van de kamers’. Hou er wel rekening mee dat de voertaal van het personeel voornamelijk Duits is. Een woordje Duits spreken komt dus goed van pas.

Volgens jullie is Hotel Barut Acanthus & Cennet niet erg geschikt voor kinderen en zit je hier vooral goed voor een verblijf met zijn tweetjes. Familie de Pijper: ‘Het zou een ideaal Adults-Only Hotel zijn, want voor kinderen is hier bijna niets te beleven en voelen zich hier wellicht ook niet zo thuis.’ Hoewel er wel enige animatie wordt aangeboden moet je hier niet komen om de hele dag vermaakt te worden. Volgens Myrthe: ‘Het enige minpunt vonden wij dat er in de avond niet zoveel te doen is.’

Omgeving

Hotel Barut Acanthus & Cennet ligt direct aan het strand. J Gustaaf schrijft: ‘Unieke ligging aan het strand en de promenade naar de antieke site van Side.’ In Side zit je goed als je houdt van cultuur. Bezoek bijvoorbeeld de Romeinse baden en het theater.

Even genoeg van het strand en de stad Side? Pak de dolmus en vertrek naar Manavgat. In deze stad vind je kleine boetiekjes, een groot winkelcentrum en verschillende markten. Hou er wel rekening mee dat je naar de dolmus een flinke trap op moet lopen, waardoor dit een minder geschikt uitstapje is voor mensen die slecht ter been zijn.

574 reviews over Hotel Baia Lara

• 9Gerard en Patricia Quak03-10-2019

We zijn nu al 6x daar geweest, en elke keer voelt het als thuiskomen... Vriendelijk personeel, heel goed eten, kortom je komt niets tekort.

• 10Julia30-09-2019

De beste plaats

We zijn hier tien keer, we komen drie keer per jaar. Het beste personeel hier en vooral Elena de gastrelaties is de beste, we zijn nu als één familie. Het eten is erg goed en de keuze is leuk. We zullen terugkomen

• 10Valko30-09-2019

Baia Lara

We zijn hier voor de 10 keer. Het is onze favoriete plek, het is altijd leuk en elk jaar zijn er nieuwe dingen. Het hotel maakt altijd renovaties en probeert zijn best te doen. Het personeel is altijd vriendelijk en vriendelijk. De gastrelaties Elena is de beste en een van de redenen waarom we hier komen, is zij, omdat we ons comfortabel en veilig voelen, omdat ze altijd helpt met alle vragen. We komen terug

• 9Elles27-09-2019

Fantastisch, voor elke leeftijd. Groot hotel maar niet te groot en niet massaal. Er is duidelijk over het concept nagedacht. Ik was 2 dagen ziek en iemand van het hotel, Parastoo, schreef een brief of ik mij al beter voelde en of ze iets kon betekenen voor mij. Zo attent, het personeel is echt in je geïnteresseerd. We komen zeker nog een keer terug. In een woord Top!

• 10Mans27-09-2019

Prima hotel voor de 6x geweest ( juist zouden er vernieuwingen mogen gedaan worden zoals in de kamers ,inloopdoches , variatie in de shows iets meer met dj dicso,jaren60,70, duitse en nederlands muziek avonden )

• 10danny .p23-09-2019

fantastisch

reeds 4 maal turkije gedaan dit was het beste hotel van de 4 reizen we gaan zeker terug volgend jaar

• 8Ton23-09-2019

Niet verkeerd maar word te groot

Goed maar niet de beste. Voor de 2de keer geweest. Dit jaar 25 grote kamers erbij gekomen op de plaats van de White bar. Zwembad daar nu ook weg, privé bad bij de nieuwe kamers. Op het hotel worden eind van het jaar 2 verdiepingen erop gebouwd. Dus weer 80 kamers erbij wat het wel erg vol gaat maken. Eten veelal smaakloos en eentonig. Wel genoeg keus binnen en buiten. Allacarte snackbar heerlijk eten. Complex word goed schoon gehouden door een grote groep schoonmakers. Na 1 week zijn de badsloffen aan vervanging toe, de vloer van de hotelkamer word dagelijks afgestoft maar 1 a 2 x in de week eens reinigen zou niet verkeerd zijn. Erg vriendelijk personeel. Kortom, niet verkeerd en een prima tijd gehad maar ik denk dat de beschikbare ruimte te klein gaat worden als er weer 80 kamers bij komen.

• 10K v Gemert14-09-2019

Top vakantie, aanrader!!

In september voor het eerst met partner in dit hotel geweest, wat een goede keus. Kleinschalig en heel gemoedelijk hotel. Nette kamer, wij hadden een kamer aan de landzijde voor ons geen probleem zitten toch nooit op het balkon, hang alleen de nette zwemkleding buiten er daarvoor staat er een wasrekje. Waterkoker op de kamer en koffie en thee, minibar word dagelijks gevuld met bier en frisdrank. Eten en drinken in dit hotel is echt top, div eetgelegenheden, de grote eetzaal, maar bijv voor de lunch div keetjes waar je eten kan halen, heerlijke gegrilde kip, doner, pizza, ijs, wafels. Maar je kunt ook nog kiezen voor a la carte dit is voor de lunch gratis. In de avond kost dit 10 euro pp. Het personeel is super vriendelijk en werkt hard, zowel in het restaurant als bij de div bars, heerlijke cocktails, goeie koffie. Kamer word keurig schoongemaakt. Al met al een top keus geweest komen zeker terug😍

• 10Mathon09-09-2019

Fantastisch hotel en ligging

Mooi hotel,zwembaden,aan het strand.Dagelijks wordt je kamer schoongemaakt ,minibar gratis,kluisje gratis,wifi uitstekend zelfs op het strand,shampoo ,haar crème, body lotion etc wordt elke ook aangevuld dus alleen tandenborstel en tandpasta meenemen,invalide ligplaatsen op zwembad en aan het strand dit vind ik echt top,ook een invalide kar aan het strand om de gasten ook in de zee te laten zwemmen..super Ontbijt , lunch en dinner zeer gevarieerd en lekker , altijd keuze genoeg

• 9Mark Ox28-08-2019

Uitstekend

Prima hotel ! Niet heel grootschalig, waardoor het allemaal wat relaxter overkomt. Voornamelijk Belgen, Duitsers, Engelsen en Nederlanders. Eten en met name de foodstands buiten zijn uitstekend. Helaas wel zoals overal het handdoeken gedoe bij het zwembad. Ik deed daar niet aan mee en zat op het strand. Daar was ruimte genoeg.

Met oudere kinderen

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

155 vragen over Hotel Baia Lara

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

• Yvonne , 16-02-2019

markt

Is er een markt in Lara

• maria, 25-01-2019

drankje

Schenken ze hier ook de echte baileys

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats