Hotel Baia Lara

mooie zwembaden.

goed verzorgd eten .

prima onderhouden kamers.

leuke animaties .

kortom een uitstekend hotel voor iedereen .

vriendelijk personeel.

een dikke 10 .

Fantastisch hotel en Top animatieteam.

Marcel
5-6-2018

Wij zijn nu voor de derde keer naar Baia Lara gegaan. Wat een prachtig hotel waar steeds maar weer gewerkt word aan verbeteringen. Het hotel is super schoon zowel binnen als buiten. Heel vriendelijk personeel. Ook het animatieteam onder leiding van Mahmut Tuncer vermaakt je de hele dag met zowel land als aqua spelen. Ook is er smiddags en savonds live muziek. Gewoon een top hotel

Super Hotel

Maria
2-6-2018

Het hotel is niet massaal, er is altijd plaats bij 1 van de zwembaden. De handdoeken zijn nu aan het zwembad te verkrijgen.De kamers zijn goed schoon en elke dag worden alle toiletartikelen en de minibar aangevuld.De bedden slapen heerlijk!Je kunt over het hele park eten of drinken verkrijgen. 's middags en 's avonds live muziek.Het personeel is vriendelijk en werkt hard voor je. Wij hebben genoten en is zeker een aanrader!!

Relaxed

Fred
22-5-2018

Het is een riant resort maar toch niet te massaal. Mooie grote kamer met prima badkamer.heerlijk eten en lekkere drankjes. Het gehele complex is schoon en goed onderhouden. Goed enkundig personeel,, zowel in de bediening alshuishouden. Toppie!

Ans Sessink
15-5-2018

Het hotel is zeer goed

Niet te groot ,vriendelijk en veel te doen mbt animatie en live muziek ,elke dag

Eten fantastisch. ,komen hier steeds terug omdat we het elders niet zo fijn vinden

Goed verzorgd

Sanne
13-5-2018

Pas na 1 mei op volle kracht: meer entertainment, meer variatie qua eten, meer spelletjes bij bet zwembad, shows bij het strand en in de avond. Het verwarmde zwembad wordt dan trouwens een 16+ zwembad. Heerlijk hotel, heel schoon en gezellig. Vriendelijk personeel, lekker eten en prachtig groen.

aanrader!!

R. W
10-5-2018

Heerlijk hotel vanaf 10 uur een zeer actief animatie team!

vast programma wat menu betreft maar is heel goed verzorgd voor ieder wat wils

ook het ontbijt is zeer goed verzorgd. Heel fijn als je om 22.00 aankomt dat er dan nog een goed verzorgde bar is ook met warm eten!!

Veel activiteit voor de kleine kinderen ook binnen als het regent!!

De white bar was nog niet open dan moet je wat ver lopen voor een drankje of koffie.

nadeel je moet voor de handdoek in het zwembad altijd naar de welness niet in de route en de kinderen mochten in de vele zwembaden niet springen of duiken dat is sterk overdreven want ze doen niet anders en het verwarmde buitenbad daar mochten geen kinderen tot 16 jaar in.

maar het was een heerlijke vakantie terwijl we al 20 jaar in Turkye komen

fantastisch hotel

illida
4-5-2018

voor de tweede keer in dit hotel geweest .Het was weer dik in orde.Eten erg lekker,vriendelijk personeel.leuk animatie team.We komen zeker nog een keer terug!!

Een uitstekend hotel

Martin H.
21-4-2018

Fantastisch hotel, met vriendelijk personeel, inclusief kader en staf. Baia Lara heeft in 4 maanden een renovatie doorgevoerd van hoofdzakelijk de kamers, vanwege de hygiëne is de vloerbedekking verwijderd en laminaat gelegd. Er zijn ruim voldoende ligstoelen bij de zwembaden en het strand.Er is overal voldoende WiFi zowel in het hotel als buiten. Een uitstekend team van Guest Relation voor vragen en het oplossen van problemen. De kwaliteit en variatie van het eten is uitstekend. Een goed voorbeeld van tevredenheid is dat veel gasten terugkomen. Bij aankomst een schriftelijke welkomst brief van de General Manager met fruit en wijn. Ook nu weer heb ik een fantastische vakantie gehad wat in Oktober herhaald wordt. Kortom een uitstekend.

Een stukje hemel op aarde!!

Sylvia
7-3-2018

Staat vakantie voor jou voor verwennerij, luieren, luxe en reinheid, dan ben je bij Baia Lara aan het goede adres! In en buiten het complex is het schoon en verzorgd. Je wordt in de watten gelegd door het vriendelijke personeel en kan gebruik maken van vele faciliteiten. De animatie is gezellig en je wordt niet opdringerig benaderd door bijvoorbeeld de medewerkers van de sauna of fotograaf. De verschillende restaurants hebben voor iedereen wat wils. Heb je geen zin in een restaurant, dan is de roomservice ook aan te raden. De kamers zijn volledig ingericht en doen vanwege de gekozen kleuren heerlijk rustig aan. Direct om de hoek van het hotel bevinden zich diverse winkeltjes en de stad is op loopafstand. Wil je niet lopen dan stopt de bus direct aan de overkant van de weg. Normaliter wil ik niet terug naar eenzelfde hotel, maar naar Baia ben ik nu 3 jaar op een rij geweest. Dit jaar heb ik zelfs twee keer geboekt. ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baia Lara scoort een 9.11 uit 10 op basis van 474 reviews.