Hotel Baia Lara

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°18°
Hotel Baia Lara
9,2

485 reviews over Hotel Baia Lara in het Nederlands

Een stukje hemel op aarde

Sylvia
15-10-2018

Verbleef van 5 t/m 12 oktober in Baia voor de 5e keer en ook volgend jaar staat het in de planning voor mei en oktober. Veel vakantiegangers zijn hier niet voor het eerst en dat zegt al veel. Alles in het hotel staat in het teken van hygiëne, gastvrijheid en verwennerij. De kamers zijn ruim, compleet, prachtig ingericht en schoon. Het eten vind ik prima. Lauw eten heb ik nooit. Eerst kijken wat er is en dan pas je (warme) bord pakken en je keuze maken, dat scheelt. Het hotel is ook geschikt voor minder validen. De animatie is super gezellig. Darten met Rabbit of Rambo is grote pret. Bij de receptie is Omer een geval van 'de juiste man op de juiste plaats'. Er is een zwembad en restaurant voor 16+. De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen, Engelsen en Duitsers. Direct buiten het hotel zijn een aantal kleine winkels, loop je 10 min. verder dan is er een groter winkelcentrum. Transfer vanaf het vliegveld is ongeveer 20 min.

Alles perfect verzorgd.

Emiel
12-10-2018

Handdoekje leggen bij het zwembad is ook hier van toepassing, mensen die pas uren later verschijnen bij hun “ gereserveerde “ plekje.

Meer dan Fantastisch

A.M. Phielix
12-10-2018

Schiterend hotel, niet al te groot , met professionele uitstraling.

Bij aankomst, midden in de nacht van 4 op 5 oktober kregen wij een kompleet uitgeruste invalide kamer toegewezen, daar wij geen van beide hierop zaten te wachten zijn we de volgende ochtend gelijk naar de costumers relaition gegaan en zij hebben direct een andere kamer geregeld. Al het personeel was zeer vriendelijk en beleefd en zij hadden alles voor je over. Eindelijk een hotel waar de toegestoken tipgelden niet telden. Het eten is er zeer uitgebreid en de Ala Card Rest. prima, zo ook het Main Restaurant. Een schoon en keurig onderhouden complex. Om de dag was er ,s middags live muziek bij de imposante beachbar. Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen hier graag nog eens terug.

WTC.nl

Voor de 17de keer naar dit super hotel.

Reynolt
11-10-2018

Het is telkens of je weer thuis komt. Allemaal zeer vriendelijk personeel die hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Graag wil ik deze keer gebruik maken om een aantal mensen te bedanken, zoals; Efgan Duran,Yasemin Karaoğullarından, Hamdi Yıldırım, Bekir Erkaya, Emre Sertcan, Elif Demirel, Mahmut Tuncer, Murat Asya Özden, Ramazan Büken, Sedat Atay, Şehmus Cebe, Simge Can, Soner Çaylı, TC Bayram Gerici, Süleyman Bahar, TC Gazi Bozkurtlu, Volkan Adiguzel, Ravşan Gasanov, Efgan Duran, KerimAyşegül Kıvraşık, Muhammet Pak, Rayen Rody Atac, Batuhan Doğruyol, Özcan Aksay

Ik begrijp niets van mensen die dit hotel zeer laag waarderen. Kamers worden goed schoongehouden, handdoeken worden twee keer per dag op de kamer vervangen. Elke dag ander thema wat betreft eten, er lopen controleur die de kwaliteit en temperatuur in de gaten houden, personeel komt je altijd met een lach tegemoet en ja in het spitsuur kan het even druk zijn. Da

schitterend

de Vries
10-10-2018

schitterend resort, super schoon, mooie zwembaden en strand, voldoende ligbedden, vanaf 16.00 uur entertainment, live muziek bij de beach bar

buffetten waren erg goed, 2 minpuntjes de bediening wel eens chaotisch en avond eten niet veel variatie, keus genoeg daar niet van en niet altijd even warm

zouden hier cker terug komen

Niet heen gaan.

Ronald de Koning
9-10-2018

Niet heen gaan.

Slechte bediening als die er al was.

Spreken niet of zeer beperkt Engels.

Je moet 9 van de 10 x zelf je drinken halen bij de bar.

Eten is eenzijdig en koud.

Slechte schoonmaak.

Beste ooit wat ons betreft

B&O
3-10-2018

Voor de 2e maal in dit hotel. Voor het eerst dat wij terug gingen naar een hotel in de 10 jaar tijd en de ca 16 hotels die wij hebben gehad! Wij dachten eigenlijk dat het niet beter kon, maar dus wel! Geweldig personeel dat altijd vrolijk en vriendelijk is en een woordje Engels spreekt. Eten fantastisch, in de middag a la carte eten, of een pizza halen, paar van de mogelijkheden. Wij waren 3 jaar getrouwd tijdens de vakantie en 10 jaar samen, dit had ik doorgegeven en vervolgens hebben ze onze kamer versierd en onze tafel bij het diner mooi aangekleed. Dank aan de guest relasions.

Ik ben zelf altijd wel behoorlijk kritisch, maar ik kan dit keer geen minpunt bedenken. Gewoon geweldig en we willen zo snel mogelijk terug! Dank Baia!

Karine Reyniers
29-9-2018

We werden vriendelijk onthaald door de ozcan en Yasmine van de geust relation . Het animatie team met mahmut en ramazan was uitstekend . Ook de kinderanimatie met Emel was prima. En s’avonds In de beachbar met hasan Ali en resub was geweldig .In de eetzaal werden we prima ontvangen door Gazi en hamhi .Het was weer een prima vakantie .

Top hotel

Sonja
26-9-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, zeer net en proper hotel. Een aanrader.

Geweldig goed hotel!

Kuipers
25-9-2018

Geweldig hotel. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben ons geen moment verveeld. Kamers zijn netjes en schoon. Eten is goed. Grote zwembaden. 's Middags kun je overal eten. Strand mooi en lekker groot. Op de pier kun je eventueel een paviljoen huren. Personeel is super aardig en de Guest Relation helpt je, mochten er toch klachten zijn. Wij bezoeken dit hotel vanwege de fijne sfeer, geen ligbedjes reserveren, omdat er plek genoeg is, de ruimte op het strand en het entertainment. Live muziek, party's en optredens zijn van professionele kwaliteit. Je hoeft eigenlijk het resort niet af en kunt de portemonnee thuis laten. Minpunten? Ik zou ze niet weten....

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.