Hotel Baia Larastersterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Algemene informatie Hotel Baia Lara

Veel vakantiegangers komen elk jaar weer vakantie vieren bij Hotel Baia Lara in Antalya en dat zegt al veel. Alles in het hotel staat in het teken van hygiëne, gastvrijheid en verwennerij. Het bijna 500 kamer tellende hotel zorgt voor onvergetelijke vakanties. Het hotel ligt direct aan het strand aan de zuidkust van Turkije. Ga jij gewoon een ligbedje of wil je het wat luxer aanpakken en ga je voor je eigen beachlodge? Voor een dag relaxen aan het strand zit je hier in ieder geval goed. De bediening zorgt voor lekkere hapjes en drankjes en de live-muziek bij de beach bar geeft een gezellige sfeer.

Liever een wat actiever dagje uit? Boek dan een trip met een speedboot waarbij je langs grotten en watervallen vaart in het toeristische Turkije. Wel even genoeg water gezien? Kies dan voor een uitdagende jeepsafari richting het binnenland.

Kamers en faciliteiten

Het eten in Hotel Baia Lara wordt vaak als pluspunten genoemd. Het eten is netjes verzorgd en smaakvol. Probeer zeker het Italiaanse à la carte restaurant eens uit. Heb je even niet zo’n zin om tussen de mensen te dineren? Het is ook mogelijk om roomservice te bestellen bij Hotel Baia Lara. Daarnaast is er een speciaal 16+ restaurant waarvan je gebruikt kunt maken, als je rustig wilt eten. Ook een groot pluspunt is de cocktailbar waar ze à la minute een cocktail voor je maken. De cocktails zijn heerlijk en worden met veel passie bereid, een aanrader dus!

Ga je met het hele gezin op vakantie? Dan valt het animatieprogramma vast in de smaak. Er is een leuk animatieteam dat veel organiseert van party’s tot jeu de boules, volleybal, handboogschieten, darten en leuke shows in de avond. Eind van de middag is er ook vaak muziek bij de beachbar.

Zijn jouw kinderen liever de hele middag in het zwembad te vinden? Bij de zwembaden van Hotel Baia Lara is altijd plek. Zo ook bij de ligbedjes, er is hier geen sprake van handdoek leggen. Ook bij de zwembaden kun je weer kiezen voor een 16+ zwembad als je in alle rust wilt genieten.

De kamers van Hotel Baia Lara zijn erg netjes schoon net als het hele resort en zijn van alle gemakken voorzien zoals WiFi.

Ligging en omgeving van het hotel

• Hotel Baia Lara in Antalya ligt direct aan het strand.
  • Het centrum van Antalya ligt op ongeveer 15 kilometer afstand.
  • Het dichtstbijzijnde vliegveld ligt ook op ongeveer 15 kilometer afstand.

581 reviews over Hotel Baia Lara

• 10Heike Teunissen23-01-2020

Heerlijk!

Heerlijk hotel! Fijne kamers (met fijne bedden), super aardig personeel, ligging van het hotel is top en voor kids was het heel leuk. Kortom een super vakantie gehad!

Guest Relations Manager Yasemin Karaoğullarından, Guest Relations Manager, 15-02-2020

Dear Heike Teunissen;

Thank you for your nice comment after your recent stay at our Hotel Baia Lara. We are glad that we could exceed your expectations and we will be very happy to welcome you back soon again!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2019
    10H. Klomp15-11-2019

Van een geweldig mooie vakantie genoten.

Een geweldig hotel. Mooie kamers, het beste eten, schoon en vriendelijk personeel, Mooie shows en muziekavonden. Goede bedden, mooie kamers. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Een super aanrader.

Dear H. Klomp;

Thank you for your kind remarks regarding your recent stay at our Baia Lara Hotel. We are glad to hear that you enjoyed your time with us and would be very happy to welcome you back soon again!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Peter29-10-2019

Blijft goed vertoeven

Net terug, voor de 2e keer hier geweest. Blijft een goede plek om te zijn, eten is goed, kamers basic maar netjes en schoon. Personeel erg vriendelijk, beden wel hard. Helaas veel rook lucht binnen omdat men de deuren van het main restaurant naar buiten open laat staan.

Het restaurant buiten waar je tussen de middag kon eten is weg, staan nu kamers. Ook komen er 2 etages per vleugels bij eind 2019 (dus totaal 8), ben bang dat het erg vol gaat worden waardoor de kracht van het hotel gaat verdwijnen.

Dear Peter,

Thank you very much for taking your time and sharing your impressions here. We are very happy that in general you enjoyed your holiday in our hotel. Thank you very much for your compliments. We will pass on your compliments to our staff, which is the best motivation we can offer. On the other side we are upset that you were not satisfied with such a point like the smell from the restaurant, all our guests’feedbacks are very important for us and they are going to be meticulously examined and inspected by our management team. As for the White Bar restaurant, the new rooms are made in the place of it, but our guests can enjoy the same service at the place of our A’la Carte restaurants on the beach with a beautiful view to sea. We renovate the entire hotel and add two more floors, as there will be more guests in our hotel, we are expanding the general area also. In order to host our guests better in our hotel, we are improving our existing services and we look forward to serving with our brand new concept and new face on May 1, 2020!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Fam. Janse24-10-2019

Geweldig.

Van 06-10 t/m 18-10-19 zijn wij voor de 2e keer in Baia Lara geweest. De kamers zijn schoon, 2 x per dag schone handdoeken. Het eten en drinken is bijzonder goed en voldoende keus. Het restaurant voor de middag lunch waar je à la carte kunt bestellen is een fijne/goede aanvulling op de buffetten. De kleding van alle medewerkers ziet er fris en schoon uit. Het personeel is erg vriendelijk. Met name Yasmin, Özlem, Mehmet Uren, Vulken, Youssef en Sehmuz. Parastoo van de guest relations informeerde regelmatig of alles naar wens was. Entertainment was geweldig. ' s-Middags + 's-avonds levende muziek en afwisselend. Wij zijn voornemens om volgend jaar weer terug te gaan. Komende tijd wordt het hotel gerenoveerd. Er komen 2 verdiepingen bij. Wel vragen wij ons af of het niet te vol gaat worden in het restaurant en bij het zwembad. Wij hopen wel dat veel van de medewerkers er volgend jaar weer zijn. Zij zijn ook het visitekaartje van het hotel.

Dear Fam. Janse;

Thank you so much for this wonderful feed-back. Our team is delighted to hear that they are doing a great job and that you even remember their names! They send their warmest greetings! Everybody is looking forward to welcoming you soon again to our Baia Lara Hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Caroline22-10-2019

Het hotel is zeer schoon en service is de beste. We zijn hier voor de 4e keer, we houden van alles. De schoonmaak is het belangrijkste voor ons en hier is erg schoon. De gastenrelaties Elena is erg vriendelijk, zeer intelligent en ze kan alle problemen oplossen. We raden deze plek aan en we zullen zeker terugkomen

Dear Caroline;

Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations about your holiday. We will be very happy to welcome you again in our hotel!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Mareke22-10-2019

Baia Lara

Ik kom voor de 4e keer naar dit hotel en het is gewoon plek voor relac. Alles is goed en vooral gastrelaties Elena is nu van mijn familie, erg vriendelijk en vraag altijd hoe mijn vakantie is. Ik zal zeker terugkomen

Dear Mareke;

Thank you for your nice review, which we were delighted to read! We will pass on your compliments to our staff, which is the best motivation we can offer! We are looking to your soon return visit!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Philippe VANCRAEYNEST15-10-2019

Uitkijken naar volgend verblijf

Zeer goed hotel. Niks is teveel gevraagd.We zijn hier voor de 5 maal en het voelt als thuiskomen.Personeel van hoog tot laag is altijd behulpzaam. Zeer lekker en afwiselend eten.Vodoende animatie.en leuke entertainement. Speciale dank aan guest relations Jasmin Helena en Parestou.Tot volgendd keer na de verbouwingswerken

Dear Philippe VANCRAEYNEST;

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Gerard en Patricia Quak03-10-2019

We zijn nu al 6x daar geweest, en elke keer voelt het als thuiskomen... Vriendelijk personeel, heel goed eten, kortom je komt niets tekort.

Dear Gerard en Patricia Quak;

• 10Julia30-09-2019

De beste plaats

We zijn hier tien keer, we komen drie keer per jaar. Het beste personeel hier en vooral Elena de gastrelaties is de beste, we zijn nu als één familie. Het eten is erg goed en de keuze is leuk. We zullen terugkomen

Dear Julia;

Thank you so much for this nice feed-back, for your positive comments. Your words are very improtant and precious to us. We are very glad that you are pleased with our services. Our team is delighted to hear that they are doing a great job. They send their warmest greetings! Everybody is looking forward to welcoming you soon again to our Baia Lara Hotel!

• 10Valko30-09-2019

Baia Lara

We zijn hier voor de 10 keer. Het is onze favoriete plek, het is altijd leuk en elk jaar zijn er nieuwe dingen. Het hotel maakt altijd renovaties en probeert zijn best te doen. Het personeel is altijd vriendelijk en vriendelijk. De gastrelaties Elena is de beste en een van de redenen waarom we hier komen, is zij, omdat we ons comfortabel en veilig voelen, omdat ze altijd helpt met alle vragen. We komen terug

Dear Valko;

27 tips over Hotel Baia Lara

• Maurice, 20-05-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken. Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

• Florizoone François, 18-04-2014

Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.

• fbufalari, 24-11-2013

Indien er bij je reis gratis excursies inbegrepen zijn zeker niet meegaan , ze brengen je naar een juwelen en lederwinkel om je van alles aan te smeren ,verloren dag .

157 vragen over Hotel Baia Lara

• Marielle Verbrugge, 29-12-2019

aquapark

Klopt het dat er in de zomer van 2020 een nieuw aquapark komt in Hotel Baia Lara?

• Gusta, 10-11-2019

Liften aanwezig

Is in hotel Baia overal liften naar de kamers beschikbaar.

• Ton, 02-04-2019

Kamers

Wat is er veranderd aan de kamers?

Ton, 19-09-2019

Gaan eind van het jaar 2 verdiepingen erop zetten. Komen dan naast de 25 kamers waar vorig jaar de white bar was Nog eens 80 kamers bij. Nu was het al dringen en zal dus alleen maar erger worden.

Daantje, 30-05-2019

Winter 2018 is er in de kamer laminaat gelegd en matrassen,linnengoed enz vernieuwd.Winter 2019 zijn er swim up kamers gecreëerd en toilet gebouwen gerenoveerd

Hotel Baia Lara info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats