Hotel Ataer

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ataer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ataer in het Nederlands

zon vakantie wil ik wel elk jaar!

Bente
11-3-2011

alles is gewoon perfect! SUPER de mensen zijn erg aarig goede schone kamers en het eten erg lekker, als je iets niet lust kun je dit aangeven

Hotel atear ligt in Antalya heel dicht bij het strand. Het is daar best wel leuk. Maar als je voor je kinderen veel accomondatie zoekt dan valt het beetje tegen dan is het eerder dat je er zelf voor moet zorgen. Het eten is ook wel lekker maar niet ofzo dat je het luxe kunt noemen. Je kunt met de bus naar het centrum lopen maar je kunt ook stapvoets gaan, dat is wel een eind verder. Ik in iedergeval had er niet zoveel problemen mee om daar te verblijven. Ik vond het wel leuk en zou der best wel nog een keer een kans willen wagen in hetzelfde hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ataer in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ataer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ataer scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.