Hotel Asteria Kremlin Palacestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Asteria Kremlin Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Pal aan het zandstrand van Kundu Beach ligt Asteria Kremlin Palace. Dit vijf sterren resort heeft met al die torentjes een sprookjesachtige uitstraling en lijkt op een replica van het Rode Plein in Moskou. Het is dan ook geen wonder dat dit all-inclusive hotel regelmatig door Russische toeristen wordt bezocht. De kamers van het hotel zijn wat gedateerd, maar het eten en de animatie vinden jullie top. Laura: ‘Super fijne week gehad! Leuk en mooi hotel, er hangt een fijn sfeertje.’ Is Kremlin Hotel Antalya precies wat je zoekt? Lees dan rustig verder.

Hotelkamers

De kamers van Asteria Kremlin Palace zijn volgens jullie aan renovatie toe. Over de schoonmaak zijn de meningen verdeeld, maar de meeste reviewers vinden de kamers netjes. Reviewer Bianca schrijft: ‘De kamers zijn wat "over de datum", maar verder helemaal in orde. Wij hadden een zeer ruime (duplex) kamer die van alle gemakken was voorzien (2 badkamers, 2 TV's, 2 koelkastjes enz.).’

Restaurants

De eet- en drinkgelegenheden van Asteria Kremlin Palace vinden jullie prima in orde. Maar ook daar komt naar voren dat het meubilair in de restaurants aan vervanging toe is. De maaltijden worden zeer gewaardeerd en ook de keuze uit diverse restaurants vinden jullie een pluspunt. Marjolein schrijft: ‘Veel verschillende restaurants waar je overal heerlijk kunt eten. Er is veel, verschillende soorten qua eten en er is voor iedereen iets bij.’

De prachtig aangelegde zwembaden zien er uit als een plaatje en zijn ’s avonds sfeervol verlicht. Rondom de zwembaden staan voldoende ligbedden voorzien van parasols. De kinderen hebben de tijd van hun leven in het waterpark en roetsjen van de vele glijbanen. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen niet altijd open zijn. Marjolein schrijft: ‘Wat jammer is, is dat de glijbanen maar 4 uurtjes per dag open zijn en er veel pauzes tussen zitten.’

Ligging

Kremlin Hotel Antalya ligt wat afgelegen, maar is eigenlijk een dorp op zich. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke zonvakantie is er. En als je het hotel uitloopt, sta je meteen op het strand. Wil je een dagje op stap? Lees dan de review van Laura: ‘Er zit een bushalte precies tegenover het hotel waarmee je binnen 40 min in Antalya bent. Op 10 min rijden vanaf het hotel zit er een leuk shopgedeelte.’

Ben je ook zo nieuwsgierig geworden naar dit pittoreske resort? Boek dan snel je vakantieverblijf bij Asteria Kremlin Palace.

536 reviews over Hotel Asteria Kremlin Palace

• 2019
    8Robberechts m22-11-2019

fantastisch

Heel mooi hotel . Kamers zijn wel aan vernieuwing toe. a la carte restaurant heel lekker. All in restaurant uitgebreid en zeker voldoende. Daar er een evenement plaats vond was het behoorlijk druk in het hotel en het restaurant. Maar alles was zeer netjes.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 23-11-2019

Beste Gast Robberechts; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8Steurs Sladts13-11-2019

Fantastisch. Momenteel zitten we in Torremolinos

Super hotel accomodaties. De kamers waren wat verouderd. Personeel heel vriendelijk.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Steurs Sladts; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Peter13-11-2019

Vakantie

Restaurant was super goed eten was wel goed. Warme binnenzwembad was super.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Peter; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 10Julia13-11-2019

Prima hotel

Zeer goed hotel prima ontvangst bij receptie super bedden goede schoonmaak op kamers dagelijks en eten zeer veel variatie zwembad verwarmt.Drinken cocktails was goed.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Julia Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 10Flower13-11-2019

Asteria Kremlin

Kremlin is een goed hotel waar je lekker tot rust komt en er is veel te doen. Het eten is er goed en lekker en ziet er goed uit.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Flower; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Angelina13-11-2019

Kremlin

Er is alles wat u nodig heeft voor uw vakantie op deze plek, mensen behandelen u met zorg en aandacht Personeel is gedisciplineerd, goed gekleed, in coördinatie met elkaar. Eten bij alle maaltijden volop keus en goed bereid. Wel het bekende handdoeken leggen bij het zwembad.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Angelina; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8De jong11-11-2019

Prima hotel, voor deze prijs echt een aanrader.

Super fijn groot hotel, wel massaal maar genoeg plekjes om de rust op te zoeken. Heel veel keus qua eten en van een goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk ook tegen de Nederlanders. Kamers verouderd, bedden slapen prima en het was schoon. Geen spijt van onze keuze voor dit hotel, we willen hier zeker nog een keer naar toe gaan.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast De jong; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 4Stefan Van Balen09-11-2019

Vieze kamers.

Vieze kamers met vochtgeur. Badkamer vol schimmel. Dringend aan renovatie toe.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 12-11-2019

Dear Guest Stefan van Balen; Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. But we are very very sad about the review. Your feedback is very important to us in order to continuously improve our hotel and service quality. We would like to inform you that all the equipment in the rooms will change in the years to come. We would like to state that this comment is also forwarded to the management. We are sad that you are not happy in our hotel. I hope to you give us another chance and we have a chance to welcome you again. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 9Roger en Wilma08-11-2019

Zo als het hoort voor 5***** ultra

We hadden geboekt voor een standaard kamer en kregen een luxe kamer met Zwembadzicht omdat we in een rustige periode zitten wel veel Russen als gast verder wat Turken en Duitsers en heel weinig Nederlanders het weer in deze tijd eerste twee weken van nov is zeker nog goed 26 gr gemiddeld het eten is top voor ieder wat wils warm en lekker het zwembad is helaas niet verwarmd maar daar krijg je wel weer een verwarmd binnen zwembad voor terug vriendelijk personeel rennen hard voor je ook zonder tip te geven al met al is het ons goed bevallen en zou zo nog een terug gaan

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 09-11-2019

Beste Gast Roger En Wilma; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 9Yvonne08-11-2019

voor herhaling vatbaar

Goed hotel. Wel veel russen[niet gek met die naam natuurlijk] die geen geduld hebben in het restaurant. Personeel zeer vriendelijk, alleen mogen er wel wat meer[zeker bij receptie] engels of duits spreken.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 09-11-2019

Beste Gast Yvonne; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

6 tips over Hotel Asteria Kremlin Palace

• christiaan_laan, 21-04-2012

Ga met de dolmus naar het dorp en koop daar je spullen, zit een grote supermarkt waar je niet afgezet wordt. Zodra je naar de"shoppingmalls" gaat ben je net honing, je proberen je naar binnen te lokken tot vervelens toe.

• jessica , 21-07-2013

Topkapi kan je ook gebruik van maken geweldige garden shows in beide hotels wil je wat verder weg manavgat leuke plaats en gwn afdingen zelfs bij de taxi kan dat

• F_Forum, 03-09-2012

Wanneer je kinderen hebt geef dit van te voren aan, zo kun je een kamer dicht bij het zwembad krijgen. Onze kamer was nogal ver van het zwembad en het restaurant. Dit is niet heel handig met kinderen aangezien je vaker de dag op en neer moet gaan voor de kids.

7 vragen over Hotel Asteria Kremlin Palace

• Sanne , 27-07-2019

Tot hoelaat zijn de zwembaden open?

• Miranda, 31-05-2019

Kamer met rolstoel? Adres quest relations?

Wij zouden dit hotel willen boeken. Zit zelf in een rolstoel en vraag me af of de kamers groot genoeg zijn en zich evt op de begane grond bevinden. Heeft iemand het email adres van de quest relations, zodat ik het hierover met het hotel kan hebben? Bedankt alvast voor een reactie! Groetjes Miranda

• mari, 23-11-2016

snacks

wat voor snacks zijn er overdag (bijv. broodjes hamburger e.d.)

Hotel Asteria Kremlin Palace info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages