Hotel Asteria Kremlin Palace

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Asteria Kremlin Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Pal aan het zandstrand van Kundu Beach ligt Asteria Kremlin Palace. Dit vijf sterren resort heeft met al die torentjes een sprookjesachtige uitstraling en lijkt op een replica van het Rode Plein in Moskou. Het is dan ook geen wonder dat dit all-inclusive hotel regelmatig door Russische toeristen wordt bezocht. De kamers van het hotel zijn wat gedateerd, maar het eten en de animatie vinden jullie top. Laura: ‘Super fijne week gehad! Leuk en mooi hotel, er hangt een fijn sfeertje.’ Is Kremlin Hotel Antalya precies wat je zoekt? Lees dan rustig verder.

Hotelkamers

De kamers van Asteria Kremlin Palace zijn volgens jullie aan renovatie toe. Over de schoonmaak zijn de meningen verdeeld, maar de meeste reviewers vinden de kamers netjes. Reviewer Bianca schrijft: ‘De kamers zijn wat "over de datum", maar verder helemaal in orde. Wij hadden een zeer ruime (duplex) kamer die van alle gemakken was voorzien (2 badkamers, 2 TV's, 2 koelkastjes enz.).’

Restaurants

De eet- en drinkgelegenheden van Asteria Kremlin Palace vinden jullie prima in orde. Maar ook daar komt naar voren dat het meubilair in de restaurants aan vervanging toe is. De maaltijden worden zeer gewaardeerd en ook de keuze uit diverse restaurants vinden jullie een pluspunt. Marjolein schrijft: ‘Veel verschillende restaurants waar je overal heerlijk kunt eten. Er is veel, verschillende soorten qua eten en er is voor iedereen iets bij.’

De prachtig aangelegde zwembaden zien er uit als een plaatje en zijn ’s avonds sfeervol verlicht. Rondom de zwembaden staan voldoende ligbedden voorzien van parasols. De kinderen hebben de tijd van hun leven in het waterpark en roetsjen van de vele glijbanen. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen niet altijd open zijn. Marjolein schrijft: ‘Wat jammer is, is dat de glijbanen maar 4 uurtjes per dag open zijn en er veel pauzes tussen zitten.’

Ligging

Kremlin Hotel Antalya ligt wat afgelegen, maar is eigenlijk een dorp op zich. Alles wat je nodig hebt voor een heerlijke zonvakantie is er. En als je het hotel uitloopt, sta je meteen op het strand. Wil je een dagje op stap? Lees dan de review van Laura: ‘Er zit een bushalte precies tegenover het hotel waarmee je binnen 40 min in Antalya bent. Op 10 min rijden vanaf het hotel zit er een leuk shopgedeelte.’

Ben je ook zo nieuwsgierig geworden naar dit pittoreske resort? Boek dan snel je vakantieverblijf bij Asteria Kremlin Palace.

537 reviews over Hotel Asteria Kremlin Palace

• 9Mustafa31-08-2020

Heel mooi hotel

Heel mooi en groot hotel met veel faciliteiten. Het hotel is groot en er wordt goed omgegaan met de covid19 regels. Het personeel is heel vriendelijk. Voor vragen en overige zaken heb je een “guest relations” team. Iedere avond is er live muziek. Enige minpunt zijn de kamers die verouderd zijn. Zodra ze deze vervangen is mijn beoordeling een 10.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 03-09-2020

Dear Guest; We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us. Make sure that your comment is shared with management and staffs. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    8Robberechts m22-11-2019

fantastisch

Heel mooi hotel . Kamers zijn wel aan vernieuwing toe. a la carte restaurant heel lekker. All in restaurant uitgebreid en zeker voldoende. Daar er een evenement plaats vond was het behoorlijk druk in het hotel en het restaurant. Maar alles was zeer netjes.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 23-11-2019

Beste Gast Robberechts; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8Steurs Sladts13-11-2019

Fantastisch. Momenteel zitten we in Torremolinos

Super hotel accomodaties. De kamers waren wat verouderd. Personeel heel vriendelijk.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Steurs Sladts; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Peter13-11-2019

Vakantie

Restaurant was super goed eten was wel goed. Warme binnenzwembad was super.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Peter; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 10Julia13-11-2019

Prima hotel

Zeer goed hotel prima ontvangst bij receptie super bedden goede schoonmaak op kamers dagelijks en eten zeer veel variatie zwembad verwarmt.Drinken cocktails was goed.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Julia Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 10Flower13-11-2019

Asteria Kremlin

Kremlin is een goed hotel waar je lekker tot rust komt en er is veel te doen. Het eten is er goed en lekker en ziet er goed uit.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Flower; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Angelina13-11-2019

Kremlin

Er is alles wat u nodig heeft voor uw vakantie op deze plek, mensen behandelen u met zorg en aandacht Personeel is gedisciplineerd, goed gekleed, in coördinatie met elkaar. Eten bij alle maaltijden volop keus en goed bereid. Wel het bekende handdoeken leggen bij het zwembad.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast Angelina; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8De jong11-11-2019

Prima hotel, voor deze prijs echt een aanrader.

Super fijn groot hotel, wel massaal maar genoeg plekjes om de rust op te zoeken. Heel veel keus qua eten en van een goede kwaliteit. Personeel heel vriendelijk ook tegen de Nederlanders. Kamers verouderd, bedden slapen prima en het was schoon. Geen spijt van onze keuze voor dit hotel, we willen hier zeker nog een keer naar toe gaan.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Gast De jong; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Stefan Van Balen09-11-2019

Vieze kamers.

Vieze kamers met vochtgeur. Badkamer vol schimmel. Dringend aan renovatie toe.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 12-11-2019

Dear Guest Stefan van Balen; Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. But we are very very sad about the review. Your feedback is very important to us in order to continuously improve our hotel and service quality. We would like to inform you that all the equipment in the rooms will change in the years to come. We would like to state that this comment is also forwarded to the management. We are sad that you are not happy in our hotel. I hope to you give us another chance and we have a chance to welcome you again. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Roger en Wilma08-11-2019

Zo als het hoort voor 5***** ultra

We hadden geboekt voor een standaard kamer en kregen een luxe kamer met Zwembadzicht omdat we in een rustige periode zitten wel veel Russen als gast verder wat Turken en Duitsers en heel weinig Nederlanders het weer in deze tijd eerste twee weken van nov is zeker nog goed 26 gr gemiddeld het eten is top voor ieder wat wils warm en lekker het zwembad is helaas niet verwarmd maar daar krijg je wel weer een verwarmd binnen zwembad voor terug vriendelijk personeel rennen hard voor je ook zonder tip te geven al met al is het ons goed bevallen en zou zo nog een terug gaan

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 09-11-2019

Beste Gast Roger En Wilma; Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Hotel Asteria Kremlin Palace info

• Animatie programmaAanwezig