Hotel Aspen ***

Review geschreven door Lilly

Nooit meer hotel Aspen

Lilly
7-9-2011

Waar moet ik beginnen? Dit hotel is in alle opzichten zijn geld niet waard.

1) De kamers zijn veel te klein, circa 3 bij 3 meter leef/slaapruimte. De twee 1-persoonsbedden konden niet tegen elkaar geschoven worden door een uit de muur komend tafeltje dat niet verwijderd kon worden. Badkamer daarentegen was groot genoeg.

2) Ontbijt is gewoonweg slecht. Weinig keus, zaken als een gekookt eitje zijn 1 keer in de 3 dagen beschikbaar etc.

3) Personeel is onvriendelijk. Spreekt slecht engels en scheld gasten in het Turks uit.

4) Antalya is voor een paar dagen leuk maar niet zo toeristisch als Bodrum, Alanya etc. Winkeliers zijn zeer onvriendelijk en wij zijn dan ook meerdere malen uit een winkel gezet/geschreeuwd.

Samengevat: Voor dit geld hebben wij in Turkije zelf, Spanje, Griekenland, Cyprus veel meer gehad, dus ga alstublieft niet naar dit hotel, je zult er hoe dan ook spijt van krijgen. Ga naar Lara of Side, en pak Antalya 1 of 2 daagjes mee als dagexcursie.