Hotel Aspen ***

Review geschreven door G. Voet

een aanrader!

G. Voet
30-7-2009

+ gelegen in het oude stadcentrum van Antalya, op wandelafstand van de typische winkeltjes. Veel ambiance s'avonds.

+ rustige sfeer in het hotel, ook aan het zwembad

+ avondeten was steeds lekker. De ene avond was het vb. vis, de andere avond vb. kip.

+ vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is steeds iemand beschikbaar die Engels kan.

+ kamers hebben airco.

- bijna elke nacht lawaai van de discotheek en/of openluchtconcert.

LET OP: zeer moeilijk te vinden met de auto. Men moet door één van de 3 stadspoorten van het oude stadsgedeelte rijden om vervolgens via een wirwar van smalle straatjes (eenrichting) het hotel te vinden. Informeer u dus goed!!! Niet alle straten staan ook op google maps...