Hotel Aspen

9,7

13 reviews over Hotel Aspen in het Nederlands

Tulay karaca
15-9-2016

Zeer goed hotel geen negatief punten,zeer vriendelijk personeel,goed eten,proper.

Mooie streek en een aangenaam hote!!

Elke
22-8-2016

Rustiek hotel in een aangename omgeving. Personeel super vriendelijk en behulpzaam!!

Erg goed...

Frank
16-7-2012

Hotel Aspen in Antalya is erg goed als Hotel voor mensen die niet grote hotelfabrieken leuk vinden!

Vakanties.nl

Charmant hotelletje met persoonlijke service !

Neverhomesick
20-3-2012

Wij gaan al jaren naar Aspen en keren er steeds terug. Als je op zoek bent naar een ultra all inclusive dan maak je de verkeerde keuze : dit is een charmant gerestaureerd huis van 200 jaar oud dat in midden van de historische oude stad van Antalya. Ideale uitvalbasis voor culturele en andere uitstapjes : dit is het echte Turkije ! Wij waren ook blij met het internationale publiek : Amerikanen, Canadezen en ook Australische vakantiegangers vonden dit fijne hotelletje !

Nooit meer hotel Aspen

Lilly
7-9-2011

Waar moet ik beginnen? Dit hotel is in alle opzichten zijn geld niet waard.

1) De kamers zijn veel te klein, circa 3 bij 3 meter leef/slaapruimte. De twee 1-persoonsbedden konden niet tegen elkaar geschoven worden door een uit de muur komend tafeltje dat niet verwijderd kon worden. Badkamer daarentegen was groot genoeg.

2) Ontbijt is gewoonweg slecht. Weinig keus, zaken als een gekookt eitje zijn 1 keer in de 3 dagen beschikbaar etc.

3) Personeel is onvriendelijk. Spreekt slecht engels en scheld gasten in het Turks uit.

4) Antalya is voor een paar dagen leuk maar niet zo toeristisch als Bodrum, Alanya etc. Winkeliers zijn zeer onvriendelijk en wij zijn dan ook meerdere malen uit een winkel gezet/geschreeuwd.

Samengevat: Voor dit geld hebben wij in Turkije zelf, Spanje, Griekenland, Cyprus veel meer gehad, dus ga alstublieft niet naar dit hotel, je zult er hoe dan ook spijt van krijgen. Ga naar Lara of Side, en pak Antalya 1 of 2 daagjes mee als dagexcursie.

hotel werd verbouwd rommelig daardoor

007andriessen
27-7-2011

Kleine kamer, wel centraal en rustig gelegen. ongezellig eetzaal/ruimte. Veel duitsers aanwezig.

omgeving geweldig. Hotel niet geschikt.

Nelly en Hans
24-5-2011

Hotel Aspen is een hotel waar je 1 of 2 dagen verblijft als je een rondreis maakt. het is geen hotel om 8 dagen te verblijven zoals wij deden. Zeer gast onvriendelijk. Niet geschikt voor kinderen. Groot pluspunt is de omgeving,die is zeer de moeite waard.

Gewoon geweldig

Gwen
4-8-2010

Mijn vriend en ik zijn een week terug van dit prachtige hotel en om eerlijk te zijn: we hadden nog wat willen blijven!

Alles aan dit hotel is goed maar vooral de ligging in het historische stadsgedeelte is ronduit perfect. Het personeel was allemaal enorm vriendelijk en behulpzaam. Ook al werkten ze een hele dag bij 40°: ze bleven lachen en genoten van hun werk!

Het eten was goed, lekker en voldoende warm. Er was ook voldoende 'westerse' keuze.

De kamers werden iedere dag opgemaakt en handdoeken ververst. Dit werd ontzettend goed gedaan, onze rommelige kamer was plotseling helemaal opgeruimd en van de beddenlakens hadden ze mooie bloemetjes geplooid.

Het zwembad was aan de kleine kant, maar in een hotel met 36 kamers heb je zeker niet meer nodig dan dit zwembad. Het strand lag ook 200meter verderop en was heel proper (wel 4,5 euro per dag)

Het hotel is ideaal voor personen die niet houden van de all-in principes waarbij je toch aan je hotel gebonden bent. Je bent veel vrijer.

Zeer vriendelijk en leuk gelegen

Paul en annemie
4-8-2009

Zeer goede service, zeer vriendelijk, mooie kamers, klein maar fijn zwembad.

Disco in de buurt soms te horen maar niet als de airco opstond.

een aanrader!

G. Voet
30-7-2009

+ gelegen in het oude stadcentrum van Antalya, op wandelafstand van de typische winkeltjes. Veel ambiance s'avonds.

+ rustige sfeer in het hotel, ook aan het zwembad

+ avondeten was steeds lekker. De ene avond was het vb. vis, de andere avond vb. kip.

+ vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is steeds iemand beschikbaar die Engels kan.

+ kamers hebben airco.

- bijna elke nacht lawaai van de discotheek en/of openluchtconcert.

LET OP: zeer moeilijk te vinden met de auto. Men moet door één van de 3 stadspoorten van het oude stadsgedeelte rijden om vervolgens via een wirwar van smalle straatjes (eenrichting) het hotel te vinden. Informeer u dus goed!!! Niet alle straten staan ook op google maps...

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aspen in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aspen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.