Hotel Aska Lara Resort & SPA

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°10°
Hotel Aska Lara Resort & SPA
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

Corendon

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Check-outTot  12:00

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenSteaks, Fast food, Engels, Duits, Diabetische gerechten, Chinese, Aziatisch, Turks, Indiaas, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Russisch, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, TV

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen , Karaoke
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Autoverhuur, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Dokter, Fietsverhuur, Concierge, Computerverhuur, Party service, Kantoor service, Informatie voor trips, Kluis , Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen