Hotel Aska Lara Resort & SPA

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°21°
Hotel Aska Lara Resort & SPA
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Aska Lara Resort & Spa is een echt gezinshotel. De faciliteiten zijn dan ook top voor de kids. Houd er rekening mee dat het in het hoogseizoen wel druk kan zijn in dit hotel. Soms sta je dan net wat langer in de rij voor het buffet of is het druk in de eetzaal. De kamers in Aska Lara Resort & Spa zijn volgens jullie niet erg groot en hebben geen balkon. Maar slapen doe je wel op een goed bed. Ben je benieuwd waarom dit hotel zo kindvriendelijk is? Lees verder en ontdek het zelf.

Kindvriendelijke faciliteiten

Gezinnen met kinderen die dagen kunnen doorbrengen in het water zitten goed in Aska Lara Resort & Spa. Dit hotel heeft een uniek concept: het Wet and Wild aquapark. Het is een echt park en daarom gescheiden van het hotel. Je kunt er lopend heen of gebruik maken van de gratis shuttledienst. All-inclusive vakantie vieren gaat in ieder geval bij het aquapark ook gewoon door. Reviewer van de Ven: ‘Eten bij het waterpark was top! A la carte bestellen en snelle bediening, elke middag heerlijk geluncht.’ Er is daarnaast ook animatie.

Service en gastvrijheid

Ook de suites waarin je kunt verblijven vind je in een apart deel dat hoort bij het hotel. Wanneer je hier vakantie viert kun je ook gebruik maken van de shuttleservice. Het personeel van Aska Lara Resort & Spa weet volgens jullie dan ook wat service is. Zo schrijven Patrick en Marie dat ze op elk terras en bij elk restaurant bediend werden en vlug een drankje kregen. Ze zeggen daarnaast: ‘Als een ding hier in dit hotel belangrijk is dan is dat wel hun geweldige service in restaurant en bars.’ En de keuze aan dranken en cocktails? Die is hier groot!

Ben je de drukte bij het Wet and Wild Aquapark even zat maar wil je wel zwemmen? Ook bij het hoofdgebouw vind je een zwembad. Hier is het een stuk rustiger. Hier zit je daarom goed wanneer je (even) samen bent. Ook bij dit zwembad kun je eten bestellen. Rebecca: ‘Nog een groot voordeel vind ik dat je tussen de middag gaat eten in de snackbar naast het zwembad en je niks hoeft te halen maar gewoon van de kaart mag bestellen en hun brengen het!’

De ligging

Je hoeft de weg voor Aska Lara Resort & Spa maar over te steken of je staat op het strand. Je kunt hier een middag dobberen in zee en zonnen op een ligbed in het zand. Maar op en rondom het strand vinden ook alle activiteiten plaats. Reviewer Robbert: ‘Door een straat over te steken komt u bij het strand gedeelte waar alle actie zich bevindt. Groot waterpark met glijbanen. Klein lunapark en het strand.’ Wil je een keer wat meer zien dan dit? Hotel Aska Lara Resort & Spa ligt op 30 minuten rijafstand van het centrum van Antalya. Stap in de taxi of de dolmus en winkel er op los.

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

514 reviews over Hotel Aska Lara Resort & SPA in het Nederlands

het was asllemaal goed verzorgd

tonnie disveld
17-6-2019

al het vermaak was niet bij het hotel maar een paar honderd meter er vandaan de busjes liepen wel perfect hoefde nooit te wachten

Gereisd Met partner in mei 2019

Dear Tonnie,

Thank you very much for your positive review. We appreciate your valuable comments and hope to meet you again in the not too distant future.

Warmest regards,

Mira Leylek CRM Agent Aska Lara Resort & SPA

Heel goed, super vriendelijk personeel, goed eten

Rene
16-6-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer slecht was de Hamam, scrub behandeling was waardeloos!

Gereisd Met partner in mei 2019

Dear Rene,

Thank you for taking the time to leave a feedback about our property. We're happy that you enjoyed your holiday at Aska Lara Resort & SPA. It's disappointing that you were not happy with your spa experience. Your comments will be shared with the spa management. We hope to meet you again on your next visit to Antalya.

Heel goed

Jeannine
16-6-2019

Geen wandelmogelijkheden dichtbij.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Dear Jeannine,

Thank you for your feedback. It's great to know that in overall you were satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again soon.

Best regards,

Preisdaler

Fijne en aangename vakantie een aanrader

Familie Pieraerts-Hendrickx
10-6-2019

Samen met onze volwassen kinderen en kleinkinderen hebben wij genoten van een super leuke vakantie. Eten was zeer gevarieerd en lekker! Kamers proper, zwembaden & ligbedden verzorgd. Met de shuttle bus naar het waterpark aan het strand, was voor groot & klein dik in orde, lekkere snacks, drank en ijsjes te verkrijgen. Tussen 19u30 en 21u30 konden de kinderen gratis genieten van de paardenmolen, reuzenrad, …..een fijne afsluiter van de dag. Het welness gedeelte is verzorgd en zeer toegankelijk . Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Aska Lara is zeker een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Jana Revina CRM Ass Manager, CRM, 11-6-2019

Dear family Pieraerts-Hendrickx,

Thank you for taking the time to review the Aska Lara Hotel & SPA. We are glad that so many aspects of hotel services and facilities were to your liking and that your children and grandchildren were having a lot of fun in our resort! We are always looking forward to welcoming you and your family in our hotel again!

Sincerely, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA

Even weekje niets doen.

Bonouvrie
10-6-2019

Was een leuk weekje weg. Lekker ontspannen. Personeel doen erg hun best om het naar je zin te maken. Water in het zwembad was koud. Verder weinig op of aanmerkingen erover.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
CRM Assistant Manager, CRM, 11-6-2019

Dear family Bonouvrie,

Thank you for giving us a perfect rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Please come back soon so we can host your stay again!

Best regards, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA

fantastisch voor de 2de keer!

Carin van Erp
9-6-2019

geweldig resort met water paradijs en lekker gevarieerd eten. leuk behulpzaam personeel en alles is netjes en schoon!!!!!!

Gereisd Met vrienden in april 2019
CRM Assistant Manager, CRM, 11-6-2019

Dear Carin van Erp,

Thank you for writing such a great and positive review. Thank you for your amazing words and we are even more excited to host your stay again. We all are looking forward to your return to Aska Lara hotel.

Best regards, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA

geweldig

Joey
5-6-2019

top hotel! voor ieder wat wils. Ben je met kleine kinderen? die vermaken zich de hele dag in het super mooie zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 6-6-2019

Dear Joey,

We are pleased to read that you found your vacation with us enjoyable. Thank you for taking the time to write a review about our resort. We look forward to welcoming you back in the near future.

Mira Leylek CRM Agent Aska Lara Resort & SPA

Prima hotel voor jonge gezinnen

Luna
28-5-2019

Zeer geschikt voor kinderen, jammer dat er niemand bij de miniclub Nederlands spreekt. Maar de kinderen vonden het niet zo erg. Die hebben genoten.

Mooie zwembaden en glijbanen. Wil je iets meer rust is het zwembad bij het hotel ook erg goed. Eten is prima, zowel de buffetten als bij de zwembaden. Alleen na 10 dagen ben je het eten wel zat. Drinken ook erg goed, niets is te gek.

Veel diverse nationaliteiten. Wij vonden de Russen erg vervelend, dat is niet ons soort mensen. Maar die zitten in alle resorts bijna.

Je moet idd een weg oversteken met stoplichten, max 10 minuten lopen met kinderen, als je naar het waterpark en strand wil. Shuttle bus rijdt continu heen en weer en bij drukte rijden er 2.

Let op met boeken van de kamer dat je kiets voor een kamer met balkon. Anders zijn de kamers erg klein.

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 2-6-2019

Dear Luna,

We appreciate you taking the time to share your feedback on Zoover. Thank you for highlighting our immaculate pools and delicious food. We would love another opportunity to provide a great stay to you.

Sincerely,

Mira Leylek CRM Agent Aska Lara Resort & SPA

Goed hotel voor gezinnen met kinderen.

Peter Hoogewoning
27-5-2019

We zijn 7 dagen in dit prachtige hotel geweest waar je op je wenken wordt bediend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is voor het ontbijt, lunch en diner een grote variatie aan eten van goede kwaliteit. Het enige aandachtspunt voor ons is dat dit meer een hotel is boor gezinnen met kinderen. Omdat het een mooi park heeft met allerlei activiteiten zie je dat het barst van de kinderen. Zoek je als stel een rustige vakantie, dan is dit hotel geen aanrader. Maar zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 2-6-2019

Dear Peter,

Thank you for staying with us and taking the time to write a review of our hotel. We are happy that you enjoyed your stay at our resort and found our high-quality food and friendly team praiseworthy. We appreciate all guest feedback and we will definitely share it with our team. We hope that you will stay with us again in the future.

Alles piekfijn in orde

Fam. De Smet
3-5-2019

Enkel spijtig dat er op sommige verdiepingen niets werd gedaan aan nachtelijk lawaai

Gereisd Met partner in april 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 3-5-2019

Dear Family De Smet,

We would like to thank you for sharing your comments with Zoover regarding your recent stay with us. It's great to know that your thoroughly enjoyed your time at Aska Lara Resort & Spa. We appreciate your feedback as it helps us improve our services. We look forward to your next visit!

Warmest regards,

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Russisch, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés6

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aska Lara Resort & SPA in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aska Lara Resort & SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.