Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Bij het Aska Lara Resort & Spa vind je alle ingrediënten voor een fijne vakantie voor het hele gezin. Van een uitgebreide all inclusive verzorging tot comfortabele kamers en een waterpark: dit vijfsterrenhotel in de Turkse Rivièra is van alle gemakken voorzien.

Andere vakantiegangers zijn erg enthousiast over Aska Lara Resort & Spa. Ze laten voornamelijk hoge beoordelingen achter voor de prijs-kwaliteit verhouding, het zwembad, de service en kindvriendelijkheid. Door alle faciliteiten gericht op kinderen komen hier volop gezinnen met kinderen. Hierdoor kan het er lekker druk zijn in het hoogseizoen. Zo is een anonieme gast hier met het hele gezin geweest. De gast zegt: “Voor de 6 x in dit heerlijke en zeer schone hotel. Wij zijn hier met onze kinderen de afgelopen 12 dagen geweest. [...] Ook aan het bedienend personeel is niets aan te merken. Bedank ze als ze je helpen ze lopen de benen onder hun lichaam vandaan. Verder wil ik ook wat over het schoonmaakpersoneel zeggen. Deze mensen verdienen ook een vermelding altijd vriendelijk en ruimen alle rotzooi op die een ander laat vallen.” Een andere anonieme gast is ook met het gezin bij het Aska Lara Resort & Spa geweest en is ook grotendeels enthousiast. Volgens de gast is de prijs-kwaliteit verhouding prima. Wel geeft de gast aan dat het hotel wat verder van het strand vandaan ligt, maar dat er wel een shuttle bus gaat. Ook zijn de vloeren van sommige kamers aan vervanging toe.

De ligging

Het Aska Lara Resort & Spa ligt in de badplaats Lara in de Turkse Rivièra. Het hotel ligt naast een waterpark, maar wel afgelegen vanaf het strand. Gelukkig is er een shuttle bus die meerdere keren per dag van en naar het privé strand gaat. Hier maak je gebruik van de ligbedden en parasols. In de omgeving kan je tegen betaling diverse watersporten beoefenen bij lokale aanbieders. Verder ligt het Aska Lara Resort & Spa ongeveer 25 kilometer bij het centrum van Antalya vandaan. Dit is een leuke plaats om te bezoeken tijdens je vakantie in de Turkse Rivièra. Ga bijvoorbeeld naar het historische centrum of geniet op een terrasje.

Het hotel en faciliteiten

Het Aska Lara Resort & Spa is een populaire keuze onder gezinnen dankzij het waterpark. In het waterpark genieten de kinderen volop van de snelle glijbanen, meerdere zwembaden en het waterspuitpark voor de kleinste vakantiegangers. Er is een zonneterras met ligbedden en parasols, waar jij gemakkelijk een oogje in het zeil houdt. Los van het waterpark heeft het Aska Lara Resort & Spa ook een eigen zwembad en kinderbad bij het hotel. Hier geniet je in alle rust onder de Turkse zon op het zonneterras. Tegen betaling maak je gebruik van de badhanddoekenservice. Toe aan ontspanning? Ga dan naar het wellnesscentrum! Maak gebruik van de sauna en de hamam, of boek tegen betaling een massage. Ook aan sportievelingen is gedacht, want je kan volop sporten beoefenen bij het Aska Lara Resort & Spa. Wat dacht je van fitness, tennis, beachvolleybal, basketbal of bowlen? Tegen betaling kan je ook biljarten. Verder is er een animatieteam dat voor vermaak zorgt voor jong en oud. Zo is er voor de kinderen een miniclub en een speeltuin. Het hotel heeft ook een gamesroom, waar de kinderen tegen betaling naartoe kunnen.

De kamers

Aska Lara Resort & Spa heeft verschillende kamers, die verspreid zijn over een hoofdgebouw en bijgebouw. Alle kamers hebben airconditioning, gratis WiFi een telefoon, een televisie en koffie- en theefaciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar en het kluisje. Alle kamers hebben een badkamer met toilet, douche en haardroger. De meeste kamers hebben een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De standaardkamers van het Aska Lara Resort & Spa zijn geschikt voor maximaal drie gasten. In de kamer staan een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed. Er kan een babybedje worden bijgeplaatst op verzoek. Deze kamers hebben een balkon of terras met zitje. Daarnaast biedt het Aska Lara Resort & Spa familiekamers aan. Deze zijn ruimer en geschikt voor maximaal vier gasten en eventueel een klein kind. Er is een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed en in de woon- en slaapkamer zijn ook twee slaapplekken. Er kan een babybedje worden bijgeplaatst. Deze kamers hebben een ruimer balkon of terras met zitje. Verder zijn er ook connectie kamers bij Aska Lara Resort & Spa, die ideaal zijn voor gezinnen met oudere kinderen of groepen vrienden. De connectie kamers zijn eigenlijk twee standaardkamers die verbonden zijn via een deur. Beiden hebben een eigen ingang en voldoen aan de eerder genoemde standaard faciliteiten. De connectie kamers zijn geschikt voor maximaal vier volwassenen en twee kinderen. Deze kamers hebben een balkon of terras met zitje. Wie groots uit wil pakken kan kiezen voor een suite bij Aska Lara Resort & Spa. Deze zijn ruimer en luxer ingericht dan de standaardkamers. In de slaapkamer staat een kingsize bed en in de badkamer een jacuzzi-bad en een inloop douche. Deze kamers zijn een goede keuze voor stellen die er romantisch tussenuit willen naar Turkije. De kamer is geschikt voor maximaal twee volwassenen en een kind. Deze kamers hebben een balkon of terras met zitje. De king suites zijn een nóg luxere optie. Deze accommodaties hebben een ruime woonkamer en twee losse slaapkamers met ieder twee slaapplaatsen. De grootste slaapkamer heeft een eigen inloopdouche, maar er is ook een badkamer met jacuzzi bad. Verder is er een kitchenette. Deze kamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten. Deze kamers hebben een balkon of terras met zitje. Wie wil besparen op de portemonnee kan kiezen voor een voordeelkamer bij het Aska Lara Resort & Spa. Deze kamers zijn grotendeels vergelijkbaar met de standaardkamers, maar kunnen iets afwijken. Deze kamers hebben bijvoorbeeld geen balkon of terras.

Eten en drinken

Je verblijft bij Aska Lara Resort & Spa op basis van all inclusive verzorging. Het hotel heeft een buffetrestaurant. Bij de verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.00 tot 10.30 uur, het lunchbuffet van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 21.30 uur. Ook is er een à la carte restaurant, waar je tegen betaling kan dineren. Hiervoor moet je reserveren. Bij de all inclusive verzorging zijn gedurende de dag verschillende snacks inbegrepen, net als een selectie aan drankjes. Deze haal je bij de verschillende bars. Import drankjes, verse vruchtensappen, roomservice en diners in de à la carte restaurants zijn altijd tegen betaling.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Het Aska Lara Resort & Spa is gericht op gezinnen met kinderen. Verblijf in een familiekamer en geniet volop van het waterpark en de vele leuke activiteiten. Na een dag vol plezier schuiven jullie eenvoudig aan bij het dinerbuffet. Fijn hè, die all inclusive verzorging?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit dan tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beperkte beschikbaarheid. De voordeelkamers van het Aska Lara Resort & Spa hebben geen balkon of terras. Roken is niet toegestaan, behalve buiten en op de balkons. Boek je een kamer in het bijgebouw? Dan verblijf je in het viersterren River Suites-gedeelte en mag je wel gebruikmaken van alle faciliteiten van Aska Lara Resort & Spa. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en/of niet het hele jaar geopend. Daarnaast kunnen faciliteiten gesloten zijn door het weer, seizoen, onderhoud of bezetting. De fitnessruimte en het wellnesscentrum zijn alleen toegankelijk voor gasten van 16 jaar en ouder.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

713 Reviews over Aska Lara Resort & SPA

• 8Sanne R15-09-2022

Superfijne shuttle service naar waterpark/strand.

Heerlijk hotel, wel grootschalig.

• 9Celine van Daalen14-09-2022

Mooi resort

Het was een heel mooi verblijf met nette ruime kamers. Ik vond het wel jammer dat er in het hotel weinig te doen was en dat je ook voor het entertainment de shuttle bus moest pakken.( dat was ook voor het strand en wet en wild park). Het eten vonden wij niet zo lekker. Sommige vleessoorten waren heel droog of overdreven pittig. Voor de kinderen was er eigelijk heel weinig te eten. Iedere dag friet en kipnuggets gaat ook tegen eten. Het ontbijt was daarentegen wel goed. Ik vond de buffetten wel heel erg massaal aan mensen. Vind ik zelf niet zo prettig. Wij hebben 1 keer ala carte gegeten, wat we wel heel goed vonden. De bediening was zowel bij het buffet als bij het ala carte heel goed. Voor de rest was het zwembad, ligbedden en handdoeken service echt top. Al met al hebben we een prima vakantie gehad.

• 5Mandy29-08-2022

Teleurstellend

Ons verblijf: Voor de kinderen een leuk waterpark wat zorgt voor genoeg vertier. Personeel is vriendelijk, de kamers (hoofdgebouw) zijn netjes en schoon. Echter zijn wij allemaal ontzettend ziek geworden. Van onze groep hebben alle 4 de kinderen oorontstekingen en maag-darmklachten gekregen en wij als volwassenen ook forse maag-darm klachten. Kortom 7 van de 8 personen ziek! Wij hebben meerdere malen gereisd oa naar Turkije echter dit nog nooit meegemaakt. We hebben voor honderden euro's dokterskosten gemaakt.
    Gemeld bij de touroperator en hotelmanager echter die wuifelen dit weg... Eten is iedere dag hetzelfde, geen verandering. Zwemwater is in de middag erg lauw.... Wij zijn lid van de Facebook groep van Aska Lara en hier is de ene na de andere ziekmelding! Na thuiskomst onze eigen huisarts bezocht. Deze geeft ook aan dat feit dat er zoveel zieken zijn er ergens iets niet goed gaat Hotel neemt geen enkele verantwoordelijkheid hierin

• 8Koos19-08-2022

Mooi hotel en dicht bij het vliegveld van Antalya

Prima hotel, waarbij het waterpark niet direct aan het hotel vast zit. Dit hebben wij niet als vervelend ervaren, maar is wel iets om rekening mee te houden. Bij het waterpark is wel gewoon wifi en is het eten ook goed geregeld. In de omgeving zijn er meerdere winkeltjes te vinden. Hotelkamers waren naar behoren.

• 9Ellen09-08-2022

Top hotel

Mooi hotel, op loopafstand van winkels (niet midden tussen de winkels), maar met 10 minuten wandelen ben je bij een eerste winkels aangekomen. Supermooi zwempak bij het hotel, dit ligt wel naast het hotel, maar vinden wij geen probleem. Afstand minimaal. Eerste keer via vakanties.nl geboekt en dit was duidelijk, overzichtelijk en prima geregeld!

• 9Kim15-06-2022

Geweldig verblijf gehad!

Echt een super verblijf gehad in Aska lara! Aan alles was gedacht en onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Personeel heel erg vriendelijk en geen vraag was teveel. Zeer hygiënisch, kamers werden elke dag schoon gemaakt. Fotoshop in het hotel maakt hele mooie foto's, een aanrader. Mooie zwembaden, glijbanen en ook allemaal zeer netjes en schoon. Personeel werkt elke dag heel hard om alles netjes en schoon te houden!

Als ik dan een minpunt moet noemen is dat rond bepaalde tijden (met eten etc) de liften weleens erg lang duurde ivm drukte. Dat is eigenlijk het enige wat een minpunt zou kunnen zijn.

Wij hebben in elk geval een top vakantie gehad en komen zeker weer terug!

• 10Fam Jorna08-06-2022

Alles erop en eraan. Wij hadden een zeer grote Familie kamer voor 4 pers, helemaal bovenin 7e verd. 2 kamers geschakeld dmv tussendeur. Voordeel: 2 minibar, 2 badkamers, 2 toiletten, 2 balkons, 2 tv's. SUPER. En heerlijke bedden. Eten zeer goed en heel veel keuze, wat opviel was dat alles zeer schoon was en hygiënisch. Ook in het buffet, dat helaas ook wel eens anders gezien. Veel personeel, professioneel en vrolijk. Alles werd goed bij gehouden. Enige min puntje wst we kunnen bedenken is dat het waterpark en aansluitend het strand aan de andere kant v/d weg lag. Maar slechts een kleine wandeling of met het taxi busje. Zeer fijn resort, ook voor pubers. Papieren bekers trouwens bij de zwembaden, ook voor cocktails en drank...... wennen

• 6mirza13-05-2022

Prima hotel, het eten viel erg tegen

Wij zijn in de mei vakantie 10 dagen in dit hotel geweest. Er is voor kinderen genoeg vertier, super leuk waterpark. Het eten viel ons erg tegen, sober en eentonig.. dat waren wij anders gewend in Turkije..

• 7Familie met kinderen08-05-2022

Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

De zwembaden/glijbanen zijn er top. Voor gezinnen is het een fijne plek, volop vertier te vinden. Het eten daarentegen vonden wij middelmatig, weinig variatie en ingesteld op veel frituur. Als je in Turkije bent wil je ook de Turkse keuken eten.

De kamers zijn mooi groot en schoon. Wel gehorig, en het hotel hanteert geen stilte in de nacht. Wij en andere mensen zijn meerdere nachten wakker gehouden door dronken Engelsen. Die we zelfs nadat we een andere kamer hadden op de gang hoorden schreeuwen.

• 10Van de wiel06-05-2022

Leuke vakantie met gezin

Super vakantie gehad met gezin (kids van 9 en 11 jaar) Mensen zijn vriendelijk en staan heel de dag voor je klaar. We hadden een grote familie kamer welke zeer goed en schoon was. Met shuttle bus 1 minuut was je in het water park, kids kunnen zich daar heel de dag vermaken. Eten is gevarieerd en goed. Zou het zo weer doen.

Hotel Aska Lara Resort & SPA info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• Contactloze roomserviceBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar