Hotel Aska Lara Resort & SPA

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Aska Lara Resort & Spa is een echt gezinshotel. De faciliteiten zijn dan ook top voor de kids. Houd er rekening mee dat het in het hoogseizoen wel druk kan zijn in dit hotel. Soms sta je dan net wat langer in de rij voor het buffet of is het druk in de eetzaal. De kamers in Aska Lara Resort & Spa zijn volgens jullie niet erg groot en hebben geen balkon. Maar slapen doe je wel op een goed bed. Ben je benieuwd waarom dit hotel zo kindvriendelijk is? Lees verder en ontdek het zelf.

Kindvriendelijke faciliteiten

Gezinnen met kinderen die dagen kunnen doorbrengen in het water zitten goed in Aska Lara Resort & Spa. Dit hotel heeft een uniek concept: het Wet and Wild aquapark. Het is een echt park en daarom gescheiden van het hotel. Je kunt er lopend heen of gebruik maken van de gratis shuttledienst. All-inclusive vakantie vieren gaat in ieder geval bij het aquapark ook gewoon door. Reviewer van de Ven: ‘Eten bij het waterpark was top! A la carte bestellen en snelle bediening, elke middag heerlijk geluncht.’ Er is daarnaast ook animatie.

Service en gastvrijheid

Ook de suites waarin je kunt verblijven vind je in een apart deel dat hoort bij het hotel. Wanneer je hier vakantie viert kun je ook gebruik maken van de shuttleservice. Het personeel van Aska Lara Resort & Spa weet volgens jullie dan ook wat service is. Zo schrijven Patrick en Marie dat ze op elk terras en bij elk restaurant bediend werden en vlug een drankje kregen. Ze zeggen daarnaast: ‘Als een ding hier in dit hotel belangrijk is dan is dat wel hun geweldige service in restaurant en bars.’ En de keuze aan dranken en cocktails? Die is hier groot!

Ben je de drukte bij het Wet and Wild Aquapark even zat maar wil je wel zwemmen? Ook bij het hoofdgebouw vind je een zwembad. Hier is het een stuk rustiger. Hier zit je daarom goed wanneer je (even) samen bent. Ook bij dit zwembad kun je eten bestellen. Rebecca: ‘Nog een groot voordeel vind ik dat je tussen de middag gaat eten in de snackbar naast het zwembad en je niks hoeft te halen maar gewoon van de kaart mag bestellen en hun brengen het!’

De ligging

Je hoeft de weg voor Aska Lara Resort & Spa maar over te steken of je staat op het strand. Je kunt hier een middag dobberen in zee en zonnen op een ligbed in het zand. Maar op en rondom het strand vinden ook alle activiteiten plaats. Reviewer Robbert: ‘Door een straat over te steken komt u bij het strand gedeelte waar alle actie zich bevindt. Groot waterpark met glijbanen. Klein lunapark en het strand.’ Wil je een keer wat meer zien dan dit? Hotel Aska Lara Resort & Spa ligt op 30 minuten rijafstand van het centrum van Antalya. Stap in de taxi of de dolmus en winkel er op los.

692 reviews over Hotel Aska Lara Resort & SPA

• 10Nathalie brusselaars24-01-2020

Heel fijn hotel

Het is geweldig, en wij komen dit jaar terug. Dit wordt de 3e keer naar dit hotel. Eten drinken top,! Wij hadden wat kleine dingen, gelijk opgelost bij de receptie. Lief en aardig personeel. Wel wat gladde tegels bij zwembad, maar ja gewoon niet rennen. Wij gaan met schoonouders en ons kind dus wij hebben altijd een hele fijne vakantie in dit hotel

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 24-01-2020

Dear Nathalie,

Thank you very much for your maximum rating. We appreciate your praiseful words about our attentive staff and your continued loyalty to Aska Lara Resort & Spa. It will be our pleasure to welcome your family back this year!

Sincerely,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2019
    8F&T06-11-2019

Heeeeerlijkkkkkk

Fijn hotel. Niet direct aan het strand maar goed te doen met busje dat continue aan en af rijdt

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 11-11-2019

Dear F&T,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your holiday impressions. It's great to see you enjoyed your overall stay. We would love another opportunity to welcome you back someday.

With best wishes,

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mo04-11-2019

een goed htl waar we nu 2 keer geweest zijn

kwaliteit eten was super , wel erg druk in de eetzaal

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 05-11-2019

Dear Mo,

We appreciate you taking the time to share your valuable comments. It was our pleasure to host you and we hope to repeat that one day in the future.

Warmest regards,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Goudt31-10-2019

Fijne, relaxte vakantie

Zeer goed hotel wij en onze kleine meid hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Er zijn wel een paar puntjes. Mini disco voor de kleintjes begint te laat en is alleen in het waterpark. Wij zaten op de bovenste verdieping onder een afzuiger (niet te doen met een kleintje) en de liften duren een eeuwigheid. Jammer dat er in het hotel zelf weinig te doen is en alles op her aquapark kwa “overlast” is dat wel positief.

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 04-11-2019

Dear Fam.Goudt,

Thank you so much for the review following your recent stay at Aska Lara Resort & Spa. It's really nice to hear that you enjoyed your overall holiday. Indeed, our main building is considered as a relax area while the Wet'n Wild park is full entertainment options - it has been divided intentionally in order to offer our guests two alternatives they can choose from. We appreciate your feedback and hope to meet you again when your tavels bring you back to Antalya area.

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 83 vriendinnen29-10-2019

Geweldig

Wij vonden , de ligging , accommodatie, het personeel , de kamers , het eten Geweldig Groot minpunt , de hoeveelheid Russische gasten , zo respectloos naar het personeel en overige gasten , wat n asociaal volk , dat was echt heel jammer

Mira Leylek CRM Agent, CRM, 30-10-2019

Dear Guests,

Thank you very much for taking the time to share your holiday impressions. As an international family resort we are committed to providing all our guests with comfortable and friendly accommodations. It's great to hear that you enjoyed your overall stay and we hope to welcome you back someday for another lovely vacation.

Sincerely,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Anoniem28-10-2019

Over t algemeen top

Het eten kan wat variabeler. En de bediening kan af en toe wat logischere routing aannemen. Verder is er alles prima tot zeer goed.

CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear Guests,

thanks a lot for rating ASKA Lara Resort & Spa, we are glad to know that in general you liked in here. We have duly noted your comments and will evaluate these with our team for improvement measures wherever possible and necessary. Hope to see you again! Kindly, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9joke geert wilborts28-10-2019

fantastich en we gaan zeker een keer terug

heerlijk gegeten mooie kamers prachtig complex...1 klein min puntje de gladde tegels bij het zwembad

Dear Joke Geert Wilborts,

We appreciate you taking the time to share your holiday impressions on Zoover. Thank you for highlighting our delicious food and comfortable rooms. Please know that all pool side area have been applied with Nanogrip solution which decreases slippery levels below EU standards. Non-slip mats are an extra precaution for running people with dripping wet feet. We value your feedback and hope to meet you again on your next visit to Antalya area.

Kind regards,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3H.Rutten28-10-2019

Ontzettende tegenvaller !

Wij hadden geboekt in het Aska Lara hotel met als voorkeur zo laag mogelijk.Wij kwamen echter terecht in een bijgebouw op 6 hoog en het leek een soort zolderkamertje. Het was erg klein en er zat een keukentje in dat niet was aangesloten. Wij hadden all inclusive geboekt wat moet je dan met een onaangesloten keukentje. Wij hadden 10 overnachtigen en het beddegoed is 1 x verschoond!!! Wij hebben alles gemeld bij de receptie maar er werd niets mee gedaan.

CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear H. Rutten,

We would like to make a heartfelt apology that your stay was not up to your expectations. Our team works very hard to ensure our facilities and services are superior and strive to be the best hotel around. We are very surpriced to read that your bed linen wasn't changed as you say during entire holiday except one day. We have checked all possible reports and no one is showing any irregularity of bed linen changing in your room. We are grateful for your comment and will check twice. Our kitchen is used by guests who haven't booked AI concept, kitchen gets attached to elecrik power upon request. We have duly noted your comments and will evaluate these with our team for improvement measures wherever possible and necessary. Hoping to welcome you back soon for an enhanced holiday experience.

With respect, Jana Revina CRM Ass. Manager Aska Lara Resort & SPA

Gereisd met partner in september 2019

• 9hj28-10-2019

fantastisch

restaurant bij het aqua park slechte kwaliteit. weinig keus en is vaak lauw als het geserveerd word. Jammer

Dear HJ,

Thank you so much for reviewing your recent holiday at Aska Lara Resort & Spa. It's great to hear you thoroughly enjoyed your lovely stay with us. We are just disappointed to read that you were not happy with the food in one of our snack restaurants. Your comment will be shared with our chefs team. It's nice that everything else was perfect for you. The entire team is already looking forward to your next visit.

Kindly,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Kloens27-10-2019

Niet zo snel meer

Eten slecht reste wel oke jammer strand met busje

Dear Fam.Kloens,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your comments. We are happy to see that in general you enjoyed your holiday. At the same time we are concerned to hear that the food on offer didn't appeal to your taste. Our chefs team puts a lot of effort into offering our guests the best dining experience possible and we usually receive only positive comments in this regard. In any case, we will share your comment with the relevant department. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Warmest regards,

Gereisd met partner in oktober 2019

Hotel Aska Lara Resort & SPA info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

adotravel.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés7

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia