Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen
Advertentie

Hotel Aska Lara Resort & SPA *****

Hotel Aska Lara Resort & SPA *****

Hotel Aska Lara Resort & SPA
Hotel Aska Lara Resort & SPA
8,8

Fantastisch

Score uit 546 reviews

Weer vandaag22°11°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,0
  • Service8,8
  • Prijs/kwaliteit8,8
  • Eten8,8
  • Kamers9,2
  • Kindvriendelijk9,3
  • Zwembad9,2
  • Hygiëne7,9
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

 

456 reviews over Hotel Aska Lara Resort & SPA in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Erg goed ! Aanrader !

Peter, 13-12-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Elegant luxury ! Prima verzorgd, goed eten, vriendelijk personeel, niet te massaal, relaxed, ook prima in laagseizoen..

Misschien een idee voor Aska Lara; bouw een solarium zodat gasten het hele jaar van de 'zon' kunnen genieten. Dat is wellicht een extra motivatie om ook te komen in het laagseizoen ! Dit heeft waarschijnlijk geen enkel ander hotel in de omgeving :)

In het NL menu van jullie site mis ik de 'Spa & Wellness' pagina.. Kijk daarnaast ook naar het taaltechnische gedeelte b.v. standaart kamers i.p.v. standaard.

Desalniettemin, een zeer prettig verblijf (7 dagen) gehad ! Echt een aanrader !

Raisa Panfilova, Guest Relations Manager, 23-1-2018
Dear Peter, We would like to thank you for publishing such a positive feedback about our hotel. It is highly appreciated. We are happy to hear that you stayed satisified with your stay. Also we are very thankful for sharing with us your idea regarding solarium and for remarks about our website. For sure we will share it with upper management and will take it to consideration. We are looking forward to welcoming you again in Aska Lara Resort & SPA! Best regards, Raisa Panfilova Guest Services Manager
9

Goed hotel!

De Jonge, 3-11-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

We hebben een hele fijne vakantie gehad met onze kinderen van 1,5 en 4 jaar.

Hotel is goed voor gezinnen met jonge kinderen, overal is aan gedacht.

Kamer was ruim en schoon. Bedden goed.

Met het busje naar het strand en waterpark vonden wij niet nadelig, er staat altijd wel een busje klaar als je buiten komt.

Het is ook goed te lopen.

Wij gaan volgend jaar weer terug.

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 27-11-2017

Dear De Jonge,

Thanks a lot for rating ASKA Lara Resort & Spa, we are glad to know that you liked in here! Hope to see you again! Kindly, Jana Revina CRM Supervisor

8

3jaar geleden super, nu heel wat minder

wouters, 5-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne7
 

Ligging van hotel tov luchthaven is een plus.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar ze verstaan je niet altijd.Het eten is lekker, maar vaak hetzelfde - een groot verschil met 3 jaar geleden!We zaten gewoonlijk buiten te eten omdat het binnen erg druk en lawaaierig was .Heel veel kinderen die rond liepen en vaak 'krijsten' als ze hun zin niet kregen.Ook buiten was dat soms het geval.

Het publiek was ook totaal veranderd:heel veel Russen!

De schoonmaak van de kamer was ok, maar tijdens de 10 dagen hebben we GEEN nieuwe lakens gehad.Ook de uren verschilden, van 9u tot 15u30.

Onze kamer lag wel rustig op de 2de verdieping a straatkant en goede bedden!

Animatie was allemaal aan het strand - ok maar er was zelfs geen muziek in de hotelbar 's avonds, dus het was doods!

We hebben à la carte gegeten, bij guest relations gereserveerd en zou 5 euro pp zijn.Bij afrekening bleek het 8 euro pp te zijn!! Gebrek aan communicatie?

Waar was de gezellige bar in de lobby naartoe?3 jaar geleden was er zelfs een pianobar!

Onze hoge verwachtingen werden niet ingelost.

Maar voor gezinnen met kinderen is dit hotel wel super, zeker aan het strand!

Jana Revina CRM Supervisor Aska Lara Resort & SPA, Guest Relations Manager, 15-10-2017

Dear Guests,

Many thanks for your review. Your opinion as an opinion of repeat guest is extremely important to us. And we feel saddened to see that we a little bit let you down this time. Indeed there are some changes happen from year to year but we are always guided by kindest intentions. Lobby bar was a reason of plemtu complaints regardin noise comeing from it to the rooms, so we decided to remove it. We will forward your comments and criticism to upper managemnt and relevant departments. However it was nice to read tha some of hotel services and facilities were still to your liking. Thank you once again for sharing your opinion with us, we wish you always a nice weather wherever you are!

Kind wishes,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

 

9

heel goed

Erna, 26-9-2017
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Is een super hotel met kleine kinderen, heel lekker eten. Heel goed geslapen zeer goede matras.

Spijtig voor ons zijn die vele russen die er ongemanierd tussen lopen en de boel verzieken.

Toch gaan we volgend jaar terug.

Jana Revina CRM Supervisor Aska Lara Resort & SPA, Guest Relations Manager, 29-9-2017

Dear Erna, First of all many thanks for your review of your stay at Aska Lara hotel. We are pleased to read that you and your children enjoyed the stay. We appreciate your loyalty to get back next year and will look forward to see you here back!

Regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

7

Goed maar niet geweldig

Fam Hellemons, 12-8-2017
  • Ligging6
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne7
 

Het hotel was goed maar niet de allerbeste in Lara. Bij de check-in werden ons verschillende opties aangeboden omdat er iets met ''Onze kamer aan de hand was''. Een van de opties was om in een ander hotel te overnachten bijvoorbeeld. Uiteraard gingen wij op geen een van die aanbiedingen in en moesten we maar wachten en wachten.

Ondertussen hadden gasten die tegelijkertijd met ons aankwamen allang hun kamer gehad. Nadat we ons ongenoegen hadden getoond kregen we met tegenzin van de man die ons hielp gelijk de kamer. Het was dus erg raar en onbeleefd om eerst te stellen dat onze kamer nog niet goed was en na ons beklag was de kamer gelijk klaar.

Het hotel verder is prima. Schone kamers, leuke accomodatie bij het strand. Genoeg om te eten en te drinken en te doen. Het restaurant in het hotel was erg chaotisch en een groot doolhof met rennende kinderen en obers die voorbij schieten. Je moest erg oppassen voor je eigen bordje.

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 17-8-2017

Dear Fam Hellemons,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have fond of.

Best regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

5

Nooit meer Aska Lara

D, 12-8-2017
  • Ligging8
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten5
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad5
  • Hygiëne5
 
Ik ben samen met mijn partner en kind (1jaar) naar dit hotel gegaan in de maand juli 2017. Er was geen rekening gehouden met een kinderbed hiervoor hebben we 2x moeten bellen. De kamers werden niet goed schoongemaakt snel met de dweil er over en klaar. Het eten was uitgebreid maar elke dag kreeg je het zelfde het was KOUD en SMAAKLOOS! Zwembad was erg smerig en roest! In het hotel maar 2 liften waar je lang op moest wachten om bij een verdieping te kunnen komen. Het hotel is saai er is niks te beleven. Je kunt wel met de shuttle bus naar het strand voor wat meer avontuur. Prop vol die bussen in de hitte! Te veel betaald voor niks!
Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 17-8-2017

Dear Guests,

We are sorry to know that we could not fully meet your expectations. Splitting the hotel into two – active and relax areas – doesn’t imply having any entertainments in the relax one. And again as a hotel with plenty of families, it is usually highly appreciated as it give children the opportunity to sleep comfortably afternoon and early Night being away from any kind of entertainments which are always accompanied with noise. We are very sorry that you did not find it nice. We are also saddened to hear about pools cleanliness. All pools water is tested at least 3 times a day to ensure the water quality and keep it safe for all guests. I think it was misunderstanding as there are 6 elevators in main hotel area, we are sorry for inconveniences you have experienced due to it. We wish that you will find a reason to visit us again. We do look forward welcoming you always.

Sincerely,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA


Advertentie
5

véééééél verbeterpunten

Fam. Ozdogan, 10-8-2017
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad2
  • Hygiëne2
 

Wij begrijpen niet hoe dit hotel aan een score van 8,8 komt! Wij deden reeds 13 hotels in antalya en aska lara kan totaal niet tippen aan alle andere hotels. Dat het aqua park op een kleine afstand ligt weet je op voorhand,dat vonden wij niet zo erg.

De zwembaden bij het aqua park en bij het hotel zijn niet echt proper,overal haar en ander vuil in het water. Onze kamer werd nooit echt proper gepoetst. In die tijd dat we er verbleven heb ik niet 1 keer een proper toilet aangetroffen,niet bij het stand,niet bij de eetzaal en niet bij het zwembad. Die zijn ronduit smerig. Zo erg zelfs dat ik met mijn slipper in stoelgang heb getrapt. het lag echt overal. Dat ligt natuurlijk ook aan ongemanierde toeristen maar die heb je overal. Toiletten waar zoveel mensen gebruik van maken moeten meer dan 3 à 4 keer per dag worden schoongemaakt! 2 keer melding gedaan daarvoor. Voor deze prijs kan je veel betere hotels boeken in de buurt! Limak lara,titanic deluxe belek,spice en spa hotel,adalya elite,royal alhambra,... Personeel was wel altijd heel vriendelijk.

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 11-8-2017

Dear Ozdogan family,

We would like to thank you for having so carefully explained impressions of your stay in Aska Lara Resort & SPA. We highly appreciate all of your comments, as it offers us an opportunity to improve our services. Indeed you have reported room cleaning and general cleaning complaints twice, my colleagues have informed relevant departments, I see all the notes. And I would like to sincerely apologize as obviously situation has been not changed for you. I am forwarding your feedback to upper hotel management.

Respectfully,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

6

Veel verbeterpunten tov in 2014

Inge Janssen, 9-8-2017
  • Ligging8
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten8
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne6
 

Op dit moment verblijven wij in Aska Lara. Aska Lara is er toch op achteruit gegaan sinds ons verblijf in 2014.

Minpunten zijn: Wi-Fi is verschrikkelijk slecht, valt steeds weg. Check in was een ramp, 2 en een half uur moeten wachten op een kamer! We arriveerde om 13.15 uur en net voor 16 uur kregen we de sleutel. Kamer was niet schoon en is dit na 3 dagen nog niet. Verschillende keren klacht ingediend en vandaag is er iets beter schoongemaakt maar nog niet zoals gewenst. Ze beloofde fruit, chocolade en wijn als compensatie. Dit na 2 dagen nog niet ontvangen.

Dames van guest relations zijn vriendelijk en behulpzaam, medewerkers achter de bar ook. Personeel achter receptie chaotisch en stug.

Zwembaden in wet en wild park zijn geweldig echter ook aan handdoek leggen wordt niks gedaan dus veel ligstoelen al vroeg bezet. Geen life guard bij het zwembad met kleine glijbanen. Daardoor chaotisch en geen overzicht. Vloer bij het zwembad idd erg glad.

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 11-8-2017

Dear ingejassen,

Many thanks for your comments submitted here while being in the hotel. We are very sorry to hear such a notices from our repeat guests, we do value your opinion and would like to sincerely apologize for all kind of inconveniences. We will take on board all of your comment, some of them can be fixed immediately. We are sorry for fruits and chocolates which were not sent, we have already arranged it. Room cleaning will be conrtolled by department manager personally. We would like to invite you to Guest Services desk whenever it is convenient for you, please let us know to arrange something special for you. I have shared your feedback with all other departments, we promise to make the necessary adjustments as soon as possible.

Best regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

4

Nooit meer Aska Lara

RW, 6-8-2017
  • Ligging5
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten6
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad5
  • Hygiëne4
 

Mijn kamer 635 was VUIL en SMERIG, Zwembaden en dergelijke liggen 400 meter van het hotel, je kan wel mee met het busje.

Eten was tamelijk lekker maar ééntonig en je had de indruk dat je in een schoolrefter zat ipv een restaurant

Personeel kent zeer weinig Engels en is niet echt vriendelijk op een paar uitzonderingen na.

Geen plaats aan het zwembad, handdoeken liggen soms een hele dag op een ligbed zonder dat er iemand komt op liggen.

Te veel Russen met een hoge dunk, veel eten op tafel zetten en daarna vertrekken zonder veel gegeten te hebben

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 11-8-2017

Dear RW,

Many thanks for your message, we are very saddedned to reaşize we fell short this time and could not meet your holiday expectations. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

8

Mooi hotel

Fam. van Mil, 3-8-2017
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Wij zijn op het moment hier aan het vakantie vieren.

Aska lara is een heel mooi hotel. Eten is heerlijk, alleen de eetzaal is overvol...je moet zoeken voor een plekje helaas.

En het probleem handdoek leggen is hier ook écht van toepassing!! Zeer jammer!!

Plus punt, zeer kindvriendelijk. S'avonds ook heel gezellig...want even naar een stadje gaan is er hier niet bij...alleen bazaars in de buurt...maar hotel zorgt voor veel animatie s'avonds.

Begin was het wel even wennen dat je s'middags van de kaart moet eten bij het zwembad...maar is niet storend...

We zijn vorige jaren naar hotel long beach geweest, en voor ons blijft long beach toch nummer 1...

Voordeel is wel weer dat je hier kort bij het vliegveld zit...

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar!

Jana Revina CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 11-8-2017

Dear Family van Mil,

First of all thank you son much for your comments and time you have spent to share your opinion with others. It is very sad to read that we could not meet your holiday expectations.We value all of our guests and their comments and take on board all relevant items that can help us move forward the quality of our service delivery.

Best regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Aska Lara Resort & SPA voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aska Lara Resort & SPA in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aska Lara Resort & SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aska Lara Resort & SPA scoort een 8.8 uit 10 op basis van 546 reviews.

Lees meer
 

Onze bezoekers bekeken ook:

 

Advertentie
Advertentie