Hotel Antalya

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Ideaal hotel voor wie niet kiest voor de drukke all-in-hotels...

Heel rustig, ruim zwembad, veel plaats op terras, heerlijk strandplatvorm, Geen drukke animatie, rust!

Hotel was zeer proper, lekker eten

Ideaal voor wie excursies doet!

Een aanrader!

Slecht geregeld

Michael en Raymond
4-5-2012

Zijn een week geweest . Bij aankomst geen airconditioning , was zogenaamd nog op wintermodus. Wat achteraf niet waar bleek. Heb vervolgens dagelijks moeten smeken om airco. Bedden zeer hard. Geen vriendelijk personeel op een paar obers na. Dure drankjes vooral de wijn € 23,- voor een fles! Geen parasols bij het zwembad. Eten was wel heel goed en het was ook schoon. Het is meer een hotel waar mensen die een rondreis maken komen ipv een hele week vakantie vieren. Kortom 1 of 2 nachten prima! Een hele week niet doen!

leuke vakantie

willem
18-2-2012

Mooi hotel, wat zeker prijs kwaliteit goed is. Hier komen we zeker nog eens terug.gr

Laffe leugenaars

Bert
9-7-2011

Zolang onze reisleider, een Turk, er was, geen probleem. Daarna begonnen de problemen. Kamermeisje had deobusje meegenomen uit één van onze kamers en stond er de volgende dag de lucht mee te verfrissen. Ondanks de Nederlandse tekst op de spuitbus bleef ze volhouden dat ze het van haar baas had gekregen.

Eenzelfde incident met een tandenborstel. Bleek gebruikt om de kamer mee schoon te maken. Bij reclamatie bij ded receptie kwam er een verhaal door de receptionist dat er op de bewuste een vieze handdoek was aangetroffen en dat daarmee de tandenborstel was schoongemaakt. Het geheel raakte kant noch wal. De gast zou zelfs een vergoeding voor de handdoek moeten betalen. Toen ze naar de handdoek vroeg, was deze er niet meer.... Belachelijk dat als je komt klagen over het feit dat men aan je spullen heeft gezeten, je ook nog beschuldigd wordt. Ze moest zelfs 10 euro betalen voor de handdoek, wat ze natuurlijk niet deed. De volgende ochtend werd haar verteld dat ze nog 20 euro moest betalen..

Volgend jaar weer!

Eddy
17-6-2011

Het was werkelijk fantastisch! Service sprong erboven uit.

fantastisch Hotel

E.H.van Middendorp
31-5-2011

IC Green Palace in Kundu is zeer toegangtelijk voor mindervalide

het was super leuke

hatice
20-2-2011

Antalya hotel lara was heel gezelligen het eten was heel lekker de mensen waren vriendelijk. De strand en zee was super het was wel heel warm maar dat is wel te doen voor leuke vakantie in Antalya Lara hotel ik kan edereen advieseren.

Mooie omgeving

Anice
11-11-2010

Veel te doen en te zien. het eten is zeer goed de service is uitstekend.

antalya is top

mattie
13-5-2010

ben 3 keer in antalya geweest samen met mijn zoon ,in hotel antalya en in falconhotel het was geweldig hele mooie kamers en heel goed eten ik raad het iedereen aan ,zou er zo naar terug gaan ,

leuk voor een keer

s de vries
4-1-2009

mooie vakantie gehad.

Goed hotel voor de prijsklasse waarin het zit.

Min punt, het eten gaat je na 2 weken behoorlijk vervelen en je merkt te duidelijk dat ze eigen volk voorrang geven bij alles.

De kamers zijn misschien klein maar zeer goed schoon gehouden.

En de inwoners van Turkije zijn ware reken wonders. ;-)

Veel dubbele (lees touristen)prijzen hanteren ze

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antalya in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antalya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antalya scoort een 7.04 uit 10 op basis van 58 reviews.