Hotel Alp Pasa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°21°
Hotel Alp Pasa
8,5

25 tips over Hotel Alp Pasa

wim-belinda@hetnet.nl, 3-3-2015
Ga hier niet heen in de warme maanden. Het is dan hier slecht vertoeven zonder strand of iets in de buurt. In de wintermaanden is deze omgeving zeker een aanrader.
Esther, 17-11-2014
In het annexgebouw zijn de kamers (eigenlijk appartementen) prachtig, groot en landelijk ingericht maar wel een beetje gehorig. Dubbel glas zou een oplossing zijn.
Lianne, 2-10-2014
Privestrand in de buurt van het hotel is relatief prijzig en de ligbedden staan dicht op elkaar. Konyaalti strand beviel ons beter. Hier kun je echter niet naartoe lopen, waardoor je afhankelijk bent van openbaar vervoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Alp Pasa voor je op een rij gezet:

hetty, 10-9-2014
De omgeving is fantastisch midden tussen de oude stadsmuren lijkt de tijd stil te hebben gestaan. Ga eens ronddwalen in dit oude centrum en je komt ogen te kort. Winkelen in het centrum buiten de stadsmuren is vooral goedkoop maar ook vermoeiend ivm met de agressive manier van verkopen.
Marthe van Goor, 1-8-2014

Winkelen in de nieuwe grote shoppingmalls is leuk! En een leuke afwisseling als je even een dagje niet in de zon wil.

Stranden zijn ook erg leuk! Met name Konyaalti beach was erg goed bevallen!

Zwembad is niet erg groot maar wel prima!

M. Groenewegen, 30-3-2014
Boek een grote kamer (B). Maar dan moet je wel 4 trappen op en af. Ook met je koffer als je naar huis gaat. Boek een taxi en ga op eigen gelegenheid naar de watervallen. Duden (taxi wacht 2 uur) is het meest toeristisch maar ga je daarna naar Kursunlu (taxi wacht 1 uur) zal je daar de mooiste vinden. Maak een ritjes met de tram naar eindpunt richting strand en loop terug.

Bart Bavelaar, 18-3-2014
Ga eens lekker op het terras van Castle zitten, prachtig uitzicht.
Martine, 6-2-2014
Ga naar de oude traditionele hammam in de buurt van het hotel (Sofia geloof ik). Je kunt daar samen met partner een heel arrangement krijgen en het was heerlijk!
Ismail, 23-1-2014
Receptionist Ali is een goede kerel ! haha
Johanna, 13-1-2014
Wandel op je gemak rond in het oude gedeelte: Kale ici, waan je ottomaanse tijden en geniet van de gemoedelijkheid, de rust en al het moois wat je om je heen ziet. Loop richting de haven en geniet van een boottochtje,een terrasje, de kleurrijke bootjes en het uitzicht. Ga in het park op een bankje zitten tussen de Turkse mensen en geniet van de rust doordeweeks of juist de gezellige drukte in het weekend de straatartiesten. Sla je slag in de souvenirwinkeltjes, er is voor iedereen wel wat!

We hebben een aantal aanbieders voor Alp Pasa voor je op een rij gezet: