Hotel Alp Pasa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°24°
Hotel Alp Pasa
8,5

366 reviews over Hotel Alp Pasa in het Nederlands

Jammer van de kamer, verder erg mooi

Ardic
28-8-2018

Net terug van een 12 daagse vakantie in Alp Pasa. De eerste tegenvaller was de donkere bedompte kamer die we kregen. Deze leek in de verste verte niet op de standaardkamers die ze laten zien op foto's. Geen jaccuzi ( staat wel op de foto) , niks ottomaans. Na 4 dagen konden we naar een andere kamer, maar wel na bijbetaling van 100 euro. Deze leek wel op een standaardkamer vzn de foto. Die hadden we ook geboekt, dus waarom die bijbetaling???. Viel ons op dat er tijdens ons verblijf veel geruild werd van kamer. Mogelijk meer ontevreden gasten. Personeel, met name Fidal, is erg behulpzaam en vriendelijk. Verder is het hotel sfeervol . De oude stad Kaleici is erg mooi en zijn er in de buurt veel bezienswaardigheden.

Jammer van de kamer, verder erg mooi

Anoniem
25-8-2018

Ligging midden in het oude centrum. Mooi hotel en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral Fidan en Riza. Kamer heb ik in eerste instantie beoordeeld met een 6, omdat we bij aankomst een erg donkere kamer kregen met weinig daglicht. Deze standaardkamer leek in de verste verte niet op 1 van de kamers op de foto's. We hebben uiteindelijk na bijbetaling van 100 euro een mooiere kamer gekregen. Jammer omdat andere mensen die we hebben leren kennen wel een mooie standaardkamer kregen zonder bijbetaling.. dit was het enige minpuntje.

niet meer voor ons

Fam Soubry
5-8-2018

Bij aankomst waren we wat ontchoicheld over de kamer. Een hotel kamertje met een keukentje terwijl men omschrijft geen eten of drank mee te op de kamer.De kamer mocht iets ruimer voor 12 dagen .

Een tweede sleutel is niet beschikbaar , maar dat wil ook zeggen dat de electriciteit niet werkt , airco valt stil , gsm kan niet opladen maar wanneer een van beiden slaapt blijft de sleutel op de kamer en kan de vroege vogel of de late pekker niet meer binnen. Het is aangeraden beiden hetzelfde bioritme te hebben . De keuken was voor ons niet echt om over naar huis te schrijven , we hadden vol pension genomen , doch na drie dagen hebben we middag en avondmaal in de andere restaurantjes gaan zoeken . Het ontbijt is goed voor een ei met een stuk brood en watermeloen . Verderis het aanschuiven aan de koffiemachine . Een ruime keuze uit salade , gestoofde groenten , spaghetti kan wel . De handdoeken worden om de 2 dagen ververst .

Super

J.B.
1-8-2018

Super hotel.

Erg vriendelijk personeel, die er alles aan doen om je verblijf zo fijn mogelijk te maken.

Enige minpuntje is dat de kamers erg gehorig zijn.

Top vakantie

Mar
11-7-2018

Fijn verblijf, aardige personeel. Perfecte ligging, alle belangrijke bezienswaardigheden liggen op loopafstand zoals de klokkentoren en de haven van Antalya. Eten lekker, niet erg bijzonder. De kamers zijn wel erg gehorig maar schoon en netjes. Verbeterpunt: De wifi.

prachtig

rima
10-7-2018

zeer vriendelijk mensen. lekker eten super vakantie gehad helpen je indien nodig. je kan alles aan hen vragen en ze doen alles voor om je te helpen.

super servies. voor herhaling zeker vatbaar.. antalya is een prachtige plaats om te genieten van rust en gezeligheid... je voelt u direct al thuis x

Fantasche hotel !!!

Diala
10-7-2018

Alp pasa hotel is echt een aanrader! Leuke plaats , gezellige hotel in leuke oud dorpje

Zij staan 7/7 24/24 klaar voor jou .

Heel vriendelijke personeel !

Ontbijt buffet met veel keuze !

Midden in de oude stad, heel gezellig

Ronny Beerling
8-6-2018

Mijn man en ik waren met mijn zoon en schoondochter een week in Alp Pasa. Wat een heerlijk hotel, fantastisch personeel, prima kamers en heerlijk eten. Een echte aanrader

Prachtig Ottomaans hotelletje met super vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Lekker rustig en prima eten. Wat wil een mens nog meer. Heel relaxed.

Goed!

Cees Amsterdam
6-5-2018

Op zich is alles wel goed, maar een ding wat wij erg belangrijk vinden. nu twee keer geweest en ook nu weer nemen wij een nieuwe toiletborstel mee, ochoch, je weet telkens niet wat je ziet, een armoedig borsteltje van jaren oud waarvan de kleur wit al lang weg is en de borstel op zich is totaal verschrompeld, we hebben zelf zes jaar in Turkye gewoond en we hebben mensen veel dingen geleerd qua hygiene, maar dit is een belangrijke tip! borstels standaard maandelijks vernieuwen of eerder! kamers zijn verder netjes en schoon. in juni gaan we naar Kreta en u raadt het al,,,, we nemen nieuwe borstel mee, en twee oktober weer naar Turkye, ook nu weer nemen we borstels mee, een fikse diarree is snel opgelopen wat de vakantie zal verzieken!!! Alppasa hotel kunnen we aan raden!!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp Pasa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp Pasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.