Hotel Alp Pasa

Hotel Alp Pasa
8,5

359 reviews over Hotel Alp Pasa in het Nederlands

Midden in de oude stad, heel gezellig

Ronny Beerling
8-6-2018

Mijn man en ik waren met mijn zoon en schoondochter een week in Alp Pasa. Wat een heerlijk hotel, fantastisch personeel, prima kamers en heerlijk eten. Een echte aanrader

Prachtig Ottomaans hotelletje met super vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Lekker rustig en prima eten. Wat wil een mens nog meer. Heel relaxed.

Goed!

Cees Amsterdam
6-5-2018

Op zich is alles wel goed, maar een ding wat wij erg belangrijk vinden. nu twee keer geweest en ook nu weer nemen wij een nieuwe toiletborstel mee, ochoch, je weet telkens niet wat je ziet, een armoedig borsteltje van jaren oud waarvan de kleur wit al lang weg is en de borstel op zich is totaal verschrompeld, we hebben zelf zes jaar in Turkye gewoond en we hebben mensen veel dingen geleerd qua hygiene, maar dit is een belangrijke tip! borstels standaard maandelijks vernieuwen of eerder! kamers zijn verder netjes en schoon. in juni gaan we naar Kreta en u raadt het al,,,, we nemen nieuwe borstel mee, en twee oktober weer naar Turkye, ook nu weer nemen we borstels mee, een fikse diarree is snel opgelopen wat de vakantie zal verzieken!!! Alppasa hotel kunnen we aan raden!!!

Fantastisch!

Greetje Koster en Janny Posthumus
28-4-2018

Geweldig hotel,sfeervol,gezellig,prima kamer,goed ontbijt en diner,veel keus, hardwerkende en toch relaxte humoristische bediening heel aangenaam. S'avonds heerlijke fijne muziek!!!van klassiek tot blues.Fraaie tuin en heerlijk zwembad. Één minpunt de Capucino vonden wij niet geweldig!!

Voor herhaling vatbaar!

Gina en Rob Kuiper
1-4-2018

Mooie, goede kamer met goede service. Heel hardwerkende, aardige bediening. Geen liften, alleen trappen! Ligt gunstig in het oude centrum. Goed ontbijt, diner niet heel bijzonder (bij half pension).

Gewoon super,gezellig en vriendelijk

Giovanni
28-1-2018

Prachtig gelegen hotel midden in de oude binnenstad , mooi zwembad en mooie kamers.

Minder geschikt met kinderen

Veel mogelijkheid tot winkelen , zeker de markt op dinsdag en vrijdag bezoeken , ook het museum is een echte aanrader.

Prachtig park en strand

Zeer goed

Tolga
10-1-2018

Het openbuffet was heerlijk. Met gezin hiernaar toe gekomen op basis van de recencies. Leuke hotel dat de Ottomaanse sfeer de gasten laat proeven. Aardig personeel!!!!!!!!!

Hier willen wij vaker komen!

Melek Kalkan
15-11-2017

Het hotel is centraal gelegen maar toch erg rustig in kaleici. Supermooie sfeer en erg aardige en behulpzame personeel.

Beoordeling Zoover blijkt tegen te vallen

Thomas en Thirza
24-8-2017

Wij hebben gekozen voor dit hotel om zijn goede recensies. Het hotel is wel schoon en je krijgt ook iedere dag schone handdoeken en de kamer gepoetst. Maar het eten is slecht, hier hebben we vanaf dag 1 echt flinke buikpijn van gehad. Het is heel druk in het hotel door alle gasten en hierdoor krijgt het personeel het niet geregeld. Je krijgt het drinken pas vrij laat nadat je het besteld hebt en het eten wordt in bakken warm gehouden, soms wel 15 minuten. Niemand houdt dit goed in de gaten omdat het zo druk is maar hierdoor kan je dus wel ziek worden. Daarbij is er niet veel personeel dat Engels spreekt. Wij vonden het personeel over het algemeen niet super vriendelijk en er werd een keer zelfs gevraagd om een sigaret. Ik vind dat dit niet hoort.

De ligging van het hotel is wel mooi, je bent op loopafstand van een gezellige winkelstraat en strand ook, wel een kiezelstrand. Voor een zandstrand moet je 20 minuten met de bus, wat overigens heel goedkoop is. Ongeveer 75 cent.

Erg slecht hotel!

Roel
22-8-2017

Pluspunten:

+ ligging

+ gezellige uitstraling

Minpunten:

- Slecht bed (spiraalveren steken uit matras en heel hard)

- kakkerlakken in badkamer

- Zeer gehorige kamers (personeel + muziek)

- Zeer slecht eten! (2 dagen ziek geweest, haren in t eten, vlees word gebaken op zelfde plaat als vis dus smaakt ook hetzelfde)

- 1e zwembad erg klein 2e vies troebel water (kon de bodem amper zien)

- badkamer "schoon" maar kitranden beschimmeld, jets van bad helemaal vol met kalk dus niet erg frisse uitstraling.

- personeel doet wat t moet doen maar niet meer dan dit.

Kortom, ik vraag me echt af hoe voorgaande reviews zo goed hebben kunnen zijn maar onze ervaring is alles behalve dit.

We hebben een aantal aanbieders voor Alp Pasa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp Pasa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp Pasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alp Pasa scoort een 8.54 uit 10 op basis van 374 reviews.