Hotel Alp Pasa

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Sauna

402 reviews over Hotel Alp Pasa

• 10Naim10-08-2020

heel mooi hotel

Ik en mijn vriendin vinden dit hotel erg leuk. Service en klanttevredenheid zijn erg goed. Medewerkers spreken 3 of 4 verschillende talen. Ze kunnen Engels, Duits, Russisch en Turks spreken. Ze besteden veel aandacht aan de voorzorgsmaatregelen en hygiëne van Corona.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Özlem09-08-2020

Alp Pasa Hotel Super

Met mijn vrouw 3 nachten in dit hotel verbleven tijdens onze Turkije tour. Hele mooie en romantische hotel in een prachtige ottomaanse stijl. Historische binnenstad en lekker centraal. Perfecte uitvalsbasis voor mensen die houden van cultuur, historie en een intieme sfeer. Tot volgend jaar Alp Pasa Hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Jacobs06-08-2020

Mooie basis Slaapkamer

Mooie basis Slaapkamer voldoende maar klein Mooie ensuite met geweldige douche eten warm goede keuze en overvloedig 1e keer hier zou terugkomen, dus dat is alles Personeel en mensen op de grond een plezier en behulpzaam De week dat we bleven was niet druk maar had nog steeds avondentertainment bij revisie grote waarde

Alleen gereisd in juli 2020

• 10Emma03-08-2020

Mooie basis Slaapkamer

Alleen gereisd in juli 2020

• 2019
    9Roy04-12-2019

Super

Superverblijf en heerlijk eten, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam topweek bedankt

Alleen gereisd in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8mv Uiterwijk22-10-2019

geweldig.

Heerlijke omgeving, en een prachtig hotel. Enorm vriendelijk personeel. Naar de zee lopen is geen probleem. heerlijk door de winkelstraatjes lopen. aanvulling borden en bestek had iets sneller gemogen. Als je ergens om vroeg, werd het dan wel weer spoedig geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Piet Noordzij01-10-2019

Hele mooie locatie , maar het eten viel erg tegen.

Prachtig mooi hotel, maar de kamers zijn allemaal anders, en zijn niet zo mooi als op de foto,s. Toen wij er waren, waren er vele mensen die een kamer hadden die niet aan hun verwachting voldeed. De meeste kregen dan een andere kamer, maar sommige moesten dan bijbetalen, De ligging is prachtig en alles ziet er wat oosters uit, en ook de omgeving is werkelijk prachtig met zijn smalle straatjes, met volop winkeltjes en terrasjes, heel erg mooi. Ga hier niet heen voor een strandvakantie, want er is hier geen strand, en het zwembad stelt niks voor. Wij hebben zelfs een paar dagen niet mogen zwemmen omdat het water vol net algen zat. Het hotel heeft 60 kamers, naar er kunnen misschien maar 20 a 30 mensen bij het zwembad liggen. De bediening in het hotel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden wij wat tegenvallen, zowel het ontbijt als het diner. Weinig keus, en vaak de bakken leeg, Maar we zouden er beslist weer eens terug komen.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Marleen28-09-2019

Top lokatie

Prima hotel, lokatie top! Midden in oude centrum.
    Ontbijt en diner buffet goed verzorgd, alleen teveel mensen die komen eten in de korte tijd wat mogelijk is. Geregeld waren de borden en bestek op, wat even snel weer werd aangevuld. De mensen die er werken werken er super hard! Zwembad is geen zwembad, maar poedelbadje. Gelukkig heeft het hotel een klein stukje verderop nog een zwembad wat je gebruik van kan maken. Maar zorg dat je er vroeg bij bent, anders geen ligbedje. Op de site staat dat strand 10 minuten lopen is, klopt, alleen het is een zeer kleine baai met een aantal ligbedjes, die zo bezet zijn. Beter is het om met bus 8 of 6 richting Konyaalti te gaan(30 minuten). Uitstappen bij de Starbucks en dan nog 10 min. Lopen naar het strand. Heerlijk rustig en leuke strandtent met ligbedden.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Don Clemens06-09-2019

Romatisch

Heerlijk romantisch en knus hotel midden in het oude centrum van Antalya. Een aanrader voor de mensen die oudheid en cultuur willen ervaren.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Annemieke Stijnen19-08-2019

NOOIT MEER

Hygiëne was ver te zoeken. Aantal hotelgasten is niet evenredig met het aantal personeelsleden, aanbod eten, grootte en plaatsen zwembad. Zeer stugge receptie: elke vorm van service wordt aangerekend. Kamer gaf uit op straat waar het nachtleven de ganse nacht botvierde. Er werd niet naar een oplossing gezocht. Geen oog dicht gedaan de ganse vakantie. Antalya was zeer charmant maar dit hotel niet (meer). Jammer, want 20 jaar geleden was dit wél een aanrader. Hier is echter niets meer van overgebleven.

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel Alp Pasa info