Hotel Alp Pasa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°11°
Hotel Alp Pasa
7,6

369 reviews over Hotel Alp Pasa in het Nederlands

geweldige ervaring,super tevreden !

V.S. Hendrikse,
1-12-2018

Prachtig hotel, bestaande uit verschillend gebouwen. Prima plek. Midden in de oude stad , waar je overal naar toe kunt lopen om een restaurant te vinden. Even door lopen en je bevindt je in de nieuwe gedeelte.

Hotel is een prima uitvalbasis om andere trips te ondernemen.

Hotel is van alles voorzien, en ook nog een zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk romantisch hotel

Nicole,
6-11-2018

Heerlijk romantisch hotel. Eten en verzorging waren super uitermate vers eten en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2016

fantantisch met een minpuntje

Anoniem,
16-10-2018

Ik sluit me inderdaad aan bij de vele goeie recensies Vwb locatie,cq kamer, sfeer en ligging in het oude centrum. Wij hadden alleen logies met ontbijt geboekt en kregen een prachtige sfeervolle kamer bij het zwembad.... echt super!, Toch wil ik graag iets kwijt over de arrogante houding van volgens mij de 3... generatie eigenaren, er kon amper een groet af ( de “huishond” begint het gedrag al over te nemen ;-(..... die valt iedere hond/kat aan die ook maar langs het restaurant komt). Wij vonden ze erg hautain .... jammer! Het overige personeel zowel bij het zwembad als het hoofdgebouw vol lof, hardwerkende, super vriendelijke mensen iedere dag weer en mede om hen zullen we er ook zeker weer een keer naartoe gaan.

Gereisd met partner in september 2018

Jammer van de kamer, verder erg mooi

Ardic,
28-8-2018

Net terug van een 12 daagse vakantie in Alp Pasa. De eerste tegenvaller was de donkere bedompte kamer die we kregen. Deze leek in de verste verte niet op de standaardkamers die ze laten zien op foto's. Geen jaccuzi ( staat wel op de foto) , niks ottomaans. Na 4 dagen konden we naar een andere kamer, maar wel na bijbetaling van 100 euro. Deze leek wel op een standaardkamer vzn de foto. Die hadden we ook geboekt, dus waarom die bijbetaling???. Viel ons op dat er tijdens ons verblijf veel geruild werd van kamer. Mogelijk meer ontevreden gasten. Personeel, met name Fidal, is erg behulpzaam en vriendelijk. Verder is het hotel sfeervol . De oude stad Kaleici is erg mooi en zijn er in de buurt veel bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Jammer van de kamer, verder erg mooi

Anoniem,
25-8-2018

Ligging midden in het oude centrum. Mooi hotel en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral Fidan en Riza. Kamer heb ik in eerste instantie beoordeeld met een 6, omdat we bij aankomst een erg donkere kamer kregen met weinig daglicht. Deze standaardkamer leek in de verste verte niet op 1 van de kamers op de foto's. We hebben uiteindelijk na bijbetaling van 100 euro een mooiere kamer gekregen. Jammer omdat andere mensen die we hebben leren kennen wel een mooie standaardkamer kregen zonder bijbetaling.. dit was het enige minpuntje.

Gereisd met partner in augustus 2018

niet meer voor ons

Fam Soubry,
5-8-2018

Bij aankomst waren we wat ontchoicheld over de kamer. Een hotel kamertje met een keukentje terwijl men omschrijft geen eten of drank mee te op de kamer.De kamer mocht iets ruimer voor 12 dagen .

Een tweede sleutel is niet beschikbaar , maar dat wil ook zeggen dat de electriciteit niet werkt , airco valt stil , gsm kan niet opladen maar wanneer een van beiden slaapt blijft de sleutel op de kamer en kan de vroege vogel of de late pekker niet meer binnen. Het is aangeraden beiden hetzelfde bioritme te hebben . De keuken was voor ons niet echt om over naar huis te schrijven , we hadden vol pension genomen , doch na drie dagen hebben we middag en avondmaal in de andere restaurantjes gaan zoeken . Het ontbijt is goed voor een ei met een stuk brood en watermeloen . Verderis het aanschuiven aan de koffiemachine . Een ruime keuze uit salade , gestoofde groenten , spaghetti kan wel . De handdoeken worden om de 2 dagen ververst .

Gereisd met partner in juli 2018

Super

J.B.,
1-8-2018

Super hotel.

Erg vriendelijk personeel, die er alles aan doen om je verblijf zo fijn mogelijk te maken.

Enige minpuntje is dat de kamers erg gehorig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top vakantie

Mar,
11-7-2018

Fijn verblijf, aardige personeel. Perfecte ligging, alle belangrijke bezienswaardigheden liggen op loopafstand zoals de klokkentoren en de haven van Antalya. Eten lekker, niet erg bijzonder. De kamers zijn wel erg gehorig maar schoon en netjes. Verbeterpunt: De wifi.

Gereisd met vrienden in maart 2017

prachtig

rima,
10-7-2018

zeer vriendelijk mensen. lekker eten super vakantie gehad helpen je indien nodig. je kan alles aan hen vragen en ze doen alles voor om je te helpen.

super servies. voor herhaling zeker vatbaar.. antalya is een prachtige plaats om te genieten van rust en gezeligheid... je voelt u direct al thuis x

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantasche hotel !!!

Diala,
10-7-2018

Alp pasa hotel is echt een aanrader! Leuke plaats , gezellige hotel in leuke oud dorpje

Zij staan 7/7 24/24 klaar voor jou .

Heel vriendelijke personeel !

Ontbijt buffet met veel keuze !

Gereisd met vrienden in juli 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp Pasa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp Pasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.