Antalya / Lara / Kundu

All inclusive Antalya

All inclusive naar Antalya? Veel vakantiegangers gingen je voor. Antalya is namelijk een van de populairste badplaatsen in Turkije. Vakantiegangers verblijven het liefst in Lara, waar je dan ook de mooiste all inclusive resorts in Antalya vindt. Wat jullie verder erg fijn vinden aan deze plek? Dat vertelt J.M. Jongenelen: ‘Lara ligt heerlijk kort bij het vliegveld, zonder last te hebben van vliegverkeer.’ Naast Lara heeft Antalya ook een oud stadscentrum. Dit stadsdeel is volgens jullie zeker een bezoekje waard. Hier koop je nog authentieke Turkse producten. En die producten zijn natuurlijk extra leuk om mee naar huis te nemen als souvenir.

Populaire all inclusive hotels

Zie je die vakantie naar (ultra) all inclusive Antalya wel zitten? Er zijn genoeg luxe resorts in Antalya waar je kunt verblijven. Veel vakantiegangers gingen je voor en lieten een review achter. Aan de hand van die reviews kozen wij een paar populaire all inclusive hotels voor je uit.

All inclusive naar Antalya met je gezin? Hotel Lara Family Club is the place to be. Slapen doe je hier in een ruime familiekamer en bij de zwembaden vind je genoeg glijbanen. Er is ook animatie, maar de activiteiten vinden vaak plaats op het privéstrand. In het hotel zelf merk je daarom weinig van de animatie volgens jullie. Het strand is 5 minuutjes lopen, maar je kunt ook in de shuttlebus stappen.

Is het animatieteam voor jou juist super belangrijk tijdens een all inclusive vakantie in Antalya? Vakantiegangers die in Hotel Kervansaray Lara verbleven zijn erg positief over het animatieteam. B. Nellen schrijft bijvoorbeeld: ‘Dit hotel beviel de kinderen en mij heel erg goed. Animatie voor de kinderen was geweldig.’ Dit hotel is zelfs populair onder locals, je komt hier daarom wel weinig Nederlanders tegen.

Kom je echt om te genieten van zon, zee en strand? Hotel Saturn Palace ligt buiten het centrum van Antalya. Dat samen met de kleinschaligheid van dit hotel zorgt voor veel rust. De service is hier volgens jullie goed. Reviewer Gerrie omschrijft de service zelfs als geweldig. Het eten en drinken wordt hier namelijk zelfs op het strand bij je ligbed geserveerd.

Ben je toe aan een luxe vakantie? In Hotel Royal Holiday Palace zit je goed als we jullie reviews mogen geloven. Hier word je in de watten gelegd, zo zegt Miranda: ‘Ontzettend vriendelijk personeel die meteen voor je klaar staan.’ Ook het eten is hier goed en binnen een paar tellen sta je met je voeten in het zand.

Enthousiast geworden over een all inclusive vakantie naar Antalya? Boek je vakantie en wie weet rol jij je handdoek binnenkort uit onder de Turkse zon.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Antalya / Lara / Kundu met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

Kras
Kras