Hotel Adalya Elite Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag40°26°
Hotel Adalya Elite Lara

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Elite Lara ligt in Lara en is ultramodern, want dit hotel is pas in 2016 geopend. Met heel veel zwembaden en een ligging dichtbij het strand staat een vakantie hier in het teken van genieten in en aan het water. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan mee.

In Hotel Adalya Elite Lara vier je een all-inclusive vakantie waarbij echt alles all-inclusive is. Wat je ook graag drinkt, het is inbegrepen bij de prijs. De drankjes worden zelfs geserveerd aan je tafel in het restaurant. En het eten zelf? Dat is volgens jullie van erg goede kwaliteit. Met live-cooking weet je dat je eten altijd vers en warm is. En wil je eens à la carte eten? Ook dat kan hier. Tijdens je vakantie mag je hier gratis dineren. Henry Portderoi beveelt het Italiaanse à la carte restaurant aan: ‘Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Italiaanse restaurant boven uit, haute cuisine!’ Ben je op vakantie zonder kinderen? In het Adult Only restaurant zit je goed voor een romantisch diner met zijn tweetjes. Op de drankkaart vind je hier goede wijnen.

Waterpret vind je in Hotel Adalya Elite in Lara voor iedereen. De glijbanen en het golfslagbad zijn favoriet bij kinderen. Maar bij het Adult Only zwembad zwem en zon je juist in alle rust. Hier trek je baantjes in het zwembad of dompel je jezelf onder in de jacuzzi. In welk van de zeven zwembaden neem jij als eerst een duik?

De meeste van jullie bezochten dit hotel met zijn tweetjes of met jonge kinderen. Jullie schrijven dat jonge kinderen zich goed vermaken bij de miniclub. Houd er wel rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Ze spreken wel goed Engels.

Blijf je naast al dat luieren ook graag in beweging? Als sportieveling zit je goed in Adalya Elite Lara. Leef je uit in de fitness of waag je aan een potje beachvolleybal. Zo doe je ondertussen meteen een kleurtje op. Wil je jezelf even laten verwennen na al die inspanning? Een bezoek aan de spa is een aanrader. Davy Laenen: ‘Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage’.

Ligging

Hotel Adalya Elite in Lara ligt op een steenworp afstand van zee. Na vier minuten lopen sta je met je voeten in het zand en kies je een ligbed uit op het privéstrand van het hotel. Ook hier kun je een hapje en een drankje halen, want er is catering aanwezig.

Het hotel ligt in Lara. Je kunt lopend naar het centrum van deze plaats (10 minuten). Al vertrekken jullie liever naar de bekende badplaats Antalya. Deze stad ligt in de buurt van Hotel Adalya Elite. Stap in de dolmus en na een half uur sta je in het centrum. Hier kun je goed winkelen! Of bezoek het kasteel. Vanaf daar heb je een erg mooi uitzicht over de stad en de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Elite Lara voor je op een rij gezet:

117 reviews over Hotel Adalya Elite Lara in het Nederlands

Super mooi hotel,jammer van de gasten

Elis Alya
14-9-2017

Hotel is erg mooi en schoon.De kamers zijn ruim, genoeg plek bij de zwembaden en op het strand, het eten is heerlijk en de animatie is prima.Er is alleen 1 minpunt: te veel Arabieren en Iraniers!Zij zijn nog erger dan de Russen.Zelfs de nightclub van het hotel draait alleen maar arabische muziek.Ik ben nog geen Nederlander tegen gekomen, een paar Duitsers, handjevol Russen, Turkse toeristen en de rest alleen maar arabische mensen.Het hotel zelf is echt aan te raden maar de gasten, nee dank je.Jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Hotel is nieuw, maar zij komen personeel te kort

M. Kilic
16-8-2017

Hotel is nieuw, maar zij komen in verband met de drukte personeel te kort. De service aan de receptie is waardeloos. De heer Omur is zeer on klantvriendelijk en arrogant. Nog nooit zo een slechte service mee gemaakt. Kamers zijn te klein. Personeel is onvriendelijk. Geen aanrader. !!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Schitterend!

Rudy&Heidi
18-6-2017

Volledig nieuw, prachtig modern hotel. Ruime en zeer mooie nette kamers. Voortreffelijke keuken, voorgerechtjes venusschelpen, gamba,s, zalm...maaltijden met veel smaak bereid, lekkere wijn en in de adulds only kan je rustig dineren. Mooie zwembaden en superleuke strandpier met genoeg ligbedjes. Om toch echt een minpuntje te noemen misschien in hoogseizoen nogal druk omdat het hotel ook met kermis en kinderzwembaden veel gezinnen aantrekt.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Traveltroef

Super heerlijke vakantie gehad!

Jess
18-6-2017

Wij zijn er vorig jaar ook geweest en dit jaar is het nog beter. Het eten is zowel binnen als buiten super goed. Smorgens heb je zoveel keus niet normaal. Smiddags kun je binnen buffet eten buiten heb je 2 buffetjes en een pizza restaurant. Wafel huisje en Turkse pizza. Ala carte restaurants zijn ook goed. Chinees was lekker en gezellig met ober onder en bij de Mexicaan was het wat pittiger. Kamers heel mooi en ruim elke dag schone handdoeken en koelkast gevuld en chips. Mensen zijn zo aardig. Guest relations Seyda regelt alles supergoed. Animatie gezellig komen gewoon kletsen niet opdringerig. Nebi je bent de beste animator!!! Super pier party en schuimparty. Darten jeu de boules aquqgym alles kan. Met de bus na antalya zeker aanrader. Mooie stad lekker door de oude straatjes wandelen na haventje. Binnenzwembad erg ruim. Massage en Welness gewoon onderhandelen over de prijs geen probleem. Sport ruimte ook aanwezig . Waterpijp huisje voor iedereen gezellig avondje! Supergezellig glijbanen en kermis voor de kids. Met popcorn savond! Erg mooi en aan te raden hotel!

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastische plek

M.Altun
11-5-2017

2 keer limak lara .. 4 keer delphin imperial geweest maar adalya elite was de topper wat een mooi schoonhotel.. en het eten was verukkelijk goed hoe we thuis ook turks eten .. ik ben zelf turks dan weet je ook hoe de eten smaakt... de serviice was goed Oksana en seyda waren erg behulpzaam.. seref en bahadir waren ook erg behulpzaam zekers een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Erg mooi en conpleet hotel

Jan de Graaf
7-5-2017

Net terug van een weekje in dit hotel, over het geheel gezien is dit een erg goed hotel. Pluspunten: mooi zwembad, goed eten en alles ziet er erg verzorgd uit. Nadeel vonden wij dat de mensen bij de mini club nauwelijks engels spreken, mini club leiding zijn bijna allemaal russisch en beheersen de engelse taal niet. Verder hadden we ergens gelezen dat de grote glijbanen voor 11+ zijn en kleine kinderen hier niet op mogen. Dit is officieel ook zo maar wanneer je bij guest relations een formuliertje ondertekend dat je kind jonger dan 11 is en je op eigen risico van de glijbaan gaat dan mag het. Beetje vreemd maar hierdoor konden we wel met onze kids van de glijbanen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige vakantie

Ellen Borst
28-12-2016

Het is een erg luxe hotel, maar veel faciliteiten. Vooral de kermis 's middags was erg leuk voor de kinderen. Genoeg ligbedden.

We misten een klein barretje met muziek voor de gezelligheid in de avond.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Prachtig hotel

Gert
6-11-2016

Prachtig nieuw hotel. Het eten prima! Personeel heel vriendelijk. Mooie schone kamers. En niet alleen de kamers. Alles in en om het hotel werd goed schoon gehouden. Strand, pier en zwembad volop ruimte. Je kan een heel eind langs het strand wandelen. Eerste winkelcentrum is ong 10 minuten lopen. Het grotere winkelcentrum half uurtje. Je kan natuurlijk ook met de bus gaan. (007) €1,00. Kortom...heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi maar eenmalig

Tanja
28-10-2016

Mooi hotel maar mis toch een aantal zaken. De tijden van de glijbanen zijn slecht. S ochtends van 11.00 tot 12.00 en smiddags van 14.00 tot 16.00. Daarnaast mogen de kinderen pas vanaf 11 jaar ervan af. Dit staat nergens vermeld als je boekt maar kom je pas achter als je er bent. De patisserie en toetjes buffet bij avond eten stellen weinig voor. Overige eten gaat wel. Wij waren in de herfstvakantie en het was erg rustig. We miste de entertainment. Wel 1 pier event gehad en die was super maar de rest van de avonden weinig te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Daantje
10-10-2016

Onze paar dagen in het hotel waren prima. De familiekamer was voorzien van 1, 2 persoonsbed met eigen minibar, tv etcetera en 2, 1 persoonsbedden en deze ruimte was ook voorzien van eigen tv en minibar. Beide slaapruimten waren voorzien van airco, Top!.Er was maar 1 badkamer en die was prima. Verder werd de slaapkamer elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt, en werden we voorzien van schone handdoeken.
Het ontbijt, lunch en diner is zeer uitgebreid en afwisselend. Voor mij als nierpatiënt was er de supergoede service geregeld (door medewerkers van de klantenservice van reisorganisatie) dat ik mijn eigen menu en dieet (zoutloos eten) kon doorgeven aan de kok. En de bediening kwam het mij brengen aan de tafel waar ik zat. Bij aankomst in het hotel kon ik mij melden en met de gastvrouw daar heb ik de afspraak betreft mijn dieet gemaakt. Kortom goede service van de reisorganisatie en van het hotel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Elite Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Elite Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.