Hotel Adalya Elite Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag41°27°
Hotel Adalya Elite Lara

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Elite Lara ligt in Lara en is ultramodern, want dit hotel is pas in 2016 geopend. Met heel veel zwembaden en een ligging dichtbij het strand staat een vakantie hier in het teken van genieten in en aan het water. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan mee.

In Hotel Adalya Elite Lara vier je een all-inclusive vakantie waarbij echt alles all-inclusive is. Wat je ook graag drinkt, het is inbegrepen bij de prijs. De drankjes worden zelfs geserveerd aan je tafel in het restaurant. En het eten zelf? Dat is volgens jullie van erg goede kwaliteit. Met live-cooking weet je dat je eten altijd vers en warm is. En wil je eens à la carte eten? Ook dat kan hier. Tijdens je vakantie mag je hier gratis dineren. Henry Portderoi beveelt het Italiaanse à la carte restaurant aan: ‘Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Italiaanse restaurant boven uit, haute cuisine!’ Ben je op vakantie zonder kinderen? In het Adult Only restaurant zit je goed voor een romantisch diner met zijn tweetjes. Op de drankkaart vind je hier goede wijnen.

Waterpret vind je in Hotel Adalya Elite in Lara voor iedereen. De glijbanen en het golfslagbad zijn favoriet bij kinderen. Maar bij het Adult Only zwembad zwem en zon je juist in alle rust. Hier trek je baantjes in het zwembad of dompel je jezelf onder in de jacuzzi. In welk van de zeven zwembaden neem jij als eerst een duik?

De meeste van jullie bezochten dit hotel met zijn tweetjes of met jonge kinderen. Jullie schrijven dat jonge kinderen zich goed vermaken bij de miniclub. Houd er wel rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Ze spreken wel goed Engels.

Blijf je naast al dat luieren ook graag in beweging? Als sportieveling zit je goed in Adalya Elite Lara. Leef je uit in de fitness of waag je aan een potje beachvolleybal. Zo doe je ondertussen meteen een kleurtje op. Wil je jezelf even laten verwennen na al die inspanning? Een bezoek aan de spa is een aanrader. Davy Laenen: ‘Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage’.

Ligging

Hotel Adalya Elite in Lara ligt op een steenworp afstand van zee. Na vier minuten lopen sta je met je voeten in het zand en kies je een ligbed uit op het privéstrand van het hotel. Ook hier kun je een hapje en een drankje halen, want er is catering aanwezig.

Het hotel ligt in Lara. Je kunt lopend naar het centrum van deze plaats (10 minuten). Al vertrekken jullie liever naar de bekende badplaats Antalya. Deze stad ligt in de buurt van Hotel Adalya Elite. Stap in de dolmus en na een half uur sta je in het centrum. Hier kun je goed winkelen! Of bezoek het kasteel. Vanaf daar heb je een erg mooi uitzicht over de stad en de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Elite Lara voor je op een rij gezet:

117 reviews over Hotel Adalya Elite Lara in het Nederlands

Tessa
21-3-2019

Geweldig mooi hotel met super service. Zijn hier vorig jaar geweest in april en gaan dit jaar weer. Eten is echt heel goed, de taart en het ijs tot laat in de avond is slecht voor de lijn maar o zo fijn. De mooie zwembaden en de goede hygiene zijn ook helemaal top, de geur in de lobby bijv. het is allemaal net dat beetje extra. Enige minpuntje zijn de wat gehorige kamers. Wordt vast weer genieten In april.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig ! Vriendelijk personeel en veel luxe

Ruben Vullings
11-3-2019

Dit hotel was nog niet lang open en er stonden vorig jaar nog weinig reviews op. Daarom alsnog besloten om er nu een bij te zetten. Wij hebben al vele zeer luxe hotels in Lara gehad maar hadden een beetje onze twijfels omdat sommigen zich negatief uitlieten over de russen en het rapportcijfer toen laag was. Natuurlijk waren er russen! maar dat was helemaal niet storend. Wij zijn hier met een gezin met 2 kinderen van 4 en 8 naar toe geweest in mei schoolvakantie 2018. Werkelijk geweldig hotel. Super service en vriendelijk. Ook nog een leuk ander NL stel tegengekomen met kinderen. Zwembad paradijs is werkelijk prachtig. Vele glijbanen, kinderbad, zwembaden. Water niet koud. Strand en pier (met shows) direct aan het hotel. Drankjes incl alcoholisch waren super. Eigen gratis kermis enz enz. Echt een aanrader! In zoverre dat we dit jaar zelfs in mei terug wilden. Helaas niet gelukt ivm beschikbaarheid/prijzen. Dus dit jaar eens Belek!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mensen pas op in dit hotel! Afrader

Rahaf
2-12-2018

Ik heb hier de nachtmerrie van mijn leven meegemaakt! Mijn gouden armbanden werden uit mijn hotelkamer bestolen, wat het hotelmanager zijn antwoord was? Ons personeel wordt bij het buitengaan gecontroleerd! Dus het personeel mag vrij stelen uit hotelkamers (poetsploeg/ barman) zijn degene die met hun kaarten alle hotelkamers kunnen betreden. Bij het bekijken van de camerabeelden kreeg ik de antwoord dat ze niets hebben kunnen zien?! Dat allemaal in een 5-sterren hotel. Dus mensen bij deze wil ik jullie Adalya Elite ten sterkste afraden, en daarbij heb ik het nog niet gehad over de zeer onvriendelijke obers (in de lobby).

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed,maar....

Henry Portderoi.
2-10-2018

Een heel mooi groot lux hotel, fijne mensen die hun uiterste best doen voor de gasten,maar bij de managers kan geen lachje af,alleen maar commentaar geven op de medewerkers, de gasten zien ze niet staan. De animatie is ver beneden peil voor zo,n groot hotel, bovendien is de muziek overal te hard, vooral bij de swimingpools. Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Ilaliaans restaurant boven uit, haute cuisine! Het grootste respect hadden wij voor de mensen uit de bediening, altijd opgewekt en zeer gemotiveerd.Een nieuw animatieteam ontbreekt nog!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Mooi schoon hotel, weinig sfeer in avond.

M.
1-10-2018

Mooi groot hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk en voldoende personeel. Eten uitstekend, naast het gangbare probeerde ze er veel variatie in te brengen. 's avonds bij de borrel chips en hapjes. Bij de Turkse live muziek een klein buffetje met Turkse hapjes. Jammer dat het buitengebeuren rondom het restaurant niet gezellig was. Geen mogelijkheid om in het ochtendzonnetje buiten te ontbijten. Soms bij diner buiten bbq maar dat viel ook tegen en moest je met je bordje vele meters lopen. Verschillende mooie zwembaden, handdoekje leggen was absoluut niet nodig. drinkservice aan het bedje. Wat wij minder vonden was de animatie. Veel te harde muziek aan het zwembad. Team bracht ook totaal geen sfeer. Ook in de avonduren niet. Er was soms live muziek op het grote terras tot 23.00u. Zat je net na de show goed en wel met je drankje was het afgelopen. Live muziek op de pier weinig opkomst waardoor ook geen sfeer.

Gereisd Met partner in september 2018

Echt goed!

Corné
26-8-2018

Geboekt na een goede tip van de touroperator. Na 4 dagen Cappadocië dit geweldig hotel om te verblijven. Eten, drinken, service is prima. Kamer was erg ruim. Bijna iedere dag een ander thema bij het eten. Echt voldoende keus voor iedereen. Voor degene die van animatie houden is hier ook voldoende te doen. Beachparty en poolparty eens per week en in de avond regelmatig ingehuurde shows. Bij het zwembad altijd wel ergens plaats. Vroeg handdoeken leggen dus niet nodig. Zijn er dan geen mindere dingen te vermelden. Ik kan er 2 noemen en dat is de ligging omdat er niet heel veel te zien is in de omgeving (kwamen we ook niet voor) en de animatie overdag is erg op Turkse mensen gericht. We hebben al heel veel accomodaties in Turkije gehad, maar deze hoort echt bij de betere. Een echte aanrader dus.

Kinderen hebben het erg leuk gehad!!

Erbas
20-8-2018

Voor de 2e keer geweest, super leuke tijd gehad. Schoon hotel, animatie was supergoed, kids van 4 en 6 enorm vermaakt, service in restaurant was erg goed, eten tov de 1ste keer wat minder maar wel veel keus, hier kom ik zeker nog terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Helemaal te gek!

Maud
9-8-2018

Super hotel. Mensen vriendelijk. Alles wordt tot in de puntjes voor je verzorgd en geregeld.animatieteam helemaal top. Vooral Jason en Vicky helemaal top. De wc bij het zwembad was altijd schoon. Wij komen zeker nog een terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Saskia
20-7-2018

Wat een top hotel!!! De kids vermaken zich hier kostelijk. De dagen vliegen voorbij!! Eten is zeer variabel voor ieders wat wils. De kids hebben apart buffet. Zwembaden zijn top. Ze gaan wel al vroeg dicht, vanaf 4 uur kun je niet meer glijden. Tussen half 1 en ? Zijn de glijbanen ook even gesloten zodat de lifeguards iets kunnen gaan eten. De hotelkamer is groot en mooi. Zeker een hotel die voor herhalingvatbaar is!! Zeer korte transfer vanuit vliegveld ik denk ongeveer 15 min. Weinig Nederlanders in hotel zo ook weinig Russen!!! Animatie is top geregeld

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig hotel

COESENS HILAIRE
26-6-2018

Formidabele ontvangst. Heel vriendelijk personeel. Fijne keuken, gevarieerd, op temperatuur en steeds aangevuld. Ruime en goed onderhouden kamer. Prachtige zwembaden, afzonderlijk zwembad voor volwassenen (zwembad 28 graden warm). Voor gezinnen met kinderen is alles maar ook alles aanwezig van zwembad tot kermis. Zeer groot terras met verzorgde bars en bediening. Dikke pluim voor Denis zowel op terras als in het restaurant voor 18+. Prijs / kwaliteit een aanrader. Gaan zeker nog terug met onze vrienden.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Elite Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Elite Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.