Hotel Adalya Elite Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag40°26°
Hotel Adalya Elite Lara

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Elite Lara ligt in Lara en is ultramodern, want dit hotel is pas in 2016 geopend. Met heel veel zwembaden en een ligging dichtbij het strand staat een vakantie hier in het teken van genieten in en aan het water. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan mee.

In Hotel Adalya Elite Lara vier je een all-inclusive vakantie waarbij echt alles all-inclusive is. Wat je ook graag drinkt, het is inbegrepen bij de prijs. De drankjes worden zelfs geserveerd aan je tafel in het restaurant. En het eten zelf? Dat is volgens jullie van erg goede kwaliteit. Met live-cooking weet je dat je eten altijd vers en warm is. En wil je eens à la carte eten? Ook dat kan hier. Tijdens je vakantie mag je hier gratis dineren. Henry Portderoi beveelt het Italiaanse à la carte restaurant aan: ‘Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Italiaanse restaurant boven uit, haute cuisine!’ Ben je op vakantie zonder kinderen? In het Adult Only restaurant zit je goed voor een romantisch diner met zijn tweetjes. Op de drankkaart vind je hier goede wijnen.

Waterpret vind je in Hotel Adalya Elite in Lara voor iedereen. De glijbanen en het golfslagbad zijn favoriet bij kinderen. Maar bij het Adult Only zwembad zwem en zon je juist in alle rust. Hier trek je baantjes in het zwembad of dompel je jezelf onder in de jacuzzi. In welk van de zeven zwembaden neem jij als eerst een duik?

De meeste van jullie bezochten dit hotel met zijn tweetjes of met jonge kinderen. Jullie schrijven dat jonge kinderen zich goed vermaken bij de miniclub. Houd er wel rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Ze spreken wel goed Engels.

Blijf je naast al dat luieren ook graag in beweging? Als sportieveling zit je goed in Adalya Elite Lara. Leef je uit in de fitness of waag je aan een potje beachvolleybal. Zo doe je ondertussen meteen een kleurtje op. Wil je jezelf even laten verwennen na al die inspanning? Een bezoek aan de spa is een aanrader. Davy Laenen: ‘Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage’.

Ligging

Hotel Adalya Elite in Lara ligt op een steenworp afstand van zee. Na vier minuten lopen sta je met je voeten in het zand en kies je een ligbed uit op het privéstrand van het hotel. Ook hier kun je een hapje en een drankje halen, want er is catering aanwezig.

Het hotel ligt in Lara. Je kunt lopend naar het centrum van deze plaats (10 minuten). Al vertrekken jullie liever naar de bekende badplaats Antalya. Deze stad ligt in de buurt van Hotel Adalya Elite. Stap in de dolmus en na een half uur sta je in het centrum. Hier kun je goed winkelen! Of bezoek het kasteel. Vanaf daar heb je een erg mooi uitzicht over de stad en de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Elite Lara voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Adalya Elite Lara in het Nederlands

Mensen pas op in dit hotel! Afrader

Rahaf
2-12-2018

Ik heb hier de nachtmerrie van mijn leven meegemaakt! Mijn gouden armbanden werden uit mijn hotelkamer bestolen, wat het hotelmanager zijn antwoord was? Ons personeel wordt bij het buitengaan gecontroleerd! Dus het personeel mag vrij stelen uit hotelkamers (poetsploeg/ barman) zijn degene die met hun kaarten alle hotelkamers kunnen betreden. Bij het bekijken van de camerabeelden kreeg ik de antwoord dat ze niets hebben kunnen zien?! Dat allemaal in een 5-sterren hotel. Dus mensen bij deze wil ik jullie Adalya Elite ten sterkste afraden, en daarbij heb ik het nog niet gehad over de zeer onvriendelijke obers (in de lobby).

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed,maar....

Henry Portderoi.
2-10-2018

Een heel mooi groot lux hotel, fijne mensen die hun uiterste best doen voor de gasten,maar bij de managers kan geen lachje af,alleen maar commentaar geven op de medewerkers, de gasten zien ze niet staan. De animatie is ver beneden peil voor zo,n groot hotel, bovendien is de muziek overal te hard, vooral bij de swimingpools. Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Ilaliaans restaurant boven uit, haute cuisine! Het grootste respect hadden wij voor de mensen uit de bediening, altijd opgewekt en zeer gemotiveerd.Een nieuw animatieteam ontbreekt nog!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prachtig hotel

COESENS HILAIRE
26-6-2018

Formidabele ontvangst. Heel vriendelijk personeel. Fijne keuken, gevarieerd, op temperatuur en steeds aangevuld. Ruime en goed onderhouden kamer. Prachtige zwembaden, afzonderlijk zwembad voor volwassenen (zwembad 28 graden warm). Voor gezinnen met kinderen is alles maar ook alles aanwezig van zwembad tot kermis. Zeer groot terras met verzorgde bars en bediening. Dikke pluim voor Denis zowel op terras als in het restaurant voor 18+. Prijs / kwaliteit een aanrader. Gaan zeker nog terug met onze vrienden.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Serge Van Hende
20-6-2018

Van 21/5 tot 1/6/2018 verbleven we in Adalya Elite in Lara. We gaan al meer dan 25 jaar naar Turkije en we willen een paar dingen over dit hotel noemen. 1 ° prachtig hotel op een mooie ruime oppervlakte. Zeer mooi afgewerkte hal en vooral grote ruime kamers. 2 ° Het eten is buitengewoon smakelijk, van zeer goede kwaliteit en vooral gevarieerd. Er is altijd gewerkt in thema-avonden die heel leuk was, de presentatie was prachtig. 3 ° We hebben de goede service ervaren als een groot pluspunt. Iedereen was uiterst vriendelijk, behulpzaam en dit van onderhoudspersoneel tot managers. 4 ° Wat we nog nooit zagen was dat er aangepaste ligstoelen op het strand waren voor mensen met een handicap. 5 ° Dit is een zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten. 6 ° Voor wie rust zoekt en ongestoord wil genieten, is er voor volwassenen alleen een verwarmd zwembad met jacuzzi. Naast een apart gedeelte in het hoofdrestaurant, alleen toegankelijk voor volwassenen. We kunnen dit hotel alleen maar aanraden na ons fantastische verblijf daar. We zullen zeker terugkeren.

Schitterend!

Rudy&Heidi
18-6-2017

Volledig nieuw, prachtig modern hotel. Ruime en zeer mooie nette kamers. Voortreffelijke keuken, voorgerechtjes venusschelpen, gamba,s, zalm...maaltijden met veel smaak bereid, lekkere wijn en in de adulds only kan je rustig dineren. Mooie zwembaden en superleuke strandpier met genoeg ligbedjes. Om toch echt een minpuntje te noemen misschien in hoogseizoen nogal druk omdat het hotel ook met kermis en kinderzwembaden veel gezinnen aantrekt.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige vakantie

Ellen Borst
28-12-2016

Het is een erg luxe hotel, maar veel faciliteiten. Vooral de kermis 's middags was erg leuk voor de kinderen. Genoeg ligbedden.

We misten een klein barretje met muziek voor de gezelligheid in de avond.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Goed hotel

Daantje
10-10-2016

Onze paar dagen in het hotel waren prima. De familiekamer was voorzien van 1, 2 persoonsbed met eigen minibar, tv etcetera en 2, 1 persoonsbedden en deze ruimte was ook voorzien van eigen tv en minibar. Beide slaapruimten waren voorzien van airco, Top!.Er was maar 1 badkamer en die was prima. Verder werd de slaapkamer elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt, en werden we voorzien van schone handdoeken.
Het ontbijt, lunch en diner is zeer uitgebreid en afwisselend. Voor mij als nierpatiënt was er de supergoede service geregeld (door medewerkers van de klantenservice van reisorganisatie) dat ik mijn eigen menu en dieet (zoutloos eten) kon doorgeven aan de kok. En de bediening kwam het mij brengen aan de tafel waar ik zat. Bij aankomst in het hotel kon ik mij melden en met de gastvrouw daar heb ik de afspraak betreft mijn dieet gemaakt. Kortom goede service van de reisorganisatie en van het hotel.

Mooi Hotel maar geen tweede keer

Don
10-10-2016

Het Hotel was erg mooi en personeel heel vriendelijk, mooie grote pier met bar maar in de avond niet veel te beleven. Maar dan het eten was van zeer slechte kwaliteit eigenlijk niet te eten kan veel dingen op noemen maar dan ben ik nog even bezig. Ik kom al een tijdje in Turkije maar zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt dat is jammer voor zoon mooi hotel.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

splinternieuw en toch nooit meer

turkyekenners
27-9-2016

Geen slecht woord over het hotel of personeel ,dat was een dikke 9. Maar, de gasten waren overwegend Arabisch ,Iranees en lokale bevolking ,waarvan iedereen kinderen mee had (van 2 maand of jonger tot 3 jaar. U kunt zich voorstellen ,als de een begint beginnen ze allemaal te huilen. wat eigenlijk een rustvakantie moest worden ,werd een stressvakantie . Ik vind dat dit moest vermeld worden door elk reisagentschap, als we dit hadden geweten ,hadden we elders geboekt. Voorheen waren we altijd tevreden over touroperator, ditmaal niet, echt,echt kindvriendelijk hotel.Animatie laat te wensen over,absoluut geen enkele mooie show gezien.Zonde.

2 weken genoten

Bex
21-9-2016

Mooi hotel, schone ruime mooie kamers, super bedden. Eten top, veel variatie. Bediening zeer vriendelijk. Ijsjes, wafels, hamburges ed. bijna heel de dag door. pizza's zijn heerlijk. Wij waren met 8 pers, ( 4 vw en 4 k ) en de tafel stond elke dag klaar bij het avond eten. zwembaden goed, golfslag bad top.Bedjes aan de baden betekend vroeg op staan. Bedjes op het strand is geen probleem. Op het strand is dé ideale plek om te liggen, rust, ruimte, bar dichtbij , zwembaden 1 min lopen, zee 200 meter. Hotel zit aan het einde van de strip, meeste winkels zijn in het begin. 10 min lopen zijn de eerste winkelcentra's, en pin automaten. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Elite Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Elite Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.