Hotel Adalya Elite Lara

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag40°26°
Hotel Adalya Elite Lara

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Adalya Elite Lara ligt in Lara en is ultramodern, want dit hotel is pas in 2016 geopend. Met heel veel zwembaden en een ligging dichtbij het strand staat een vakantie hier in het teken van genieten in en aan het water. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan mee.

In Hotel Adalya Elite Lara vier je een all-inclusive vakantie waarbij echt alles all-inclusive is. Wat je ook graag drinkt, het is inbegrepen bij de prijs. De drankjes worden zelfs geserveerd aan je tafel in het restaurant. En het eten zelf? Dat is volgens jullie van erg goede kwaliteit. Met live-cooking weet je dat je eten altijd vers en warm is. En wil je eens à la carte eten? Ook dat kan hier. Tijdens je vakantie mag je hier gratis dineren. Henry Portderoi beveelt het Italiaanse à la carte restaurant aan: ‘Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Italiaanse restaurant boven uit, haute cuisine!’ Ben je op vakantie zonder kinderen? In het Adult Only restaurant zit je goed voor een romantisch diner met zijn tweetjes. Op de drankkaart vind je hier goede wijnen.

Waterpret vind je in Hotel Adalya Elite in Lara voor iedereen. De glijbanen en het golfslagbad zijn favoriet bij kinderen. Maar bij het Adult Only zwembad zwem en zon je juist in alle rust. Hier trek je baantjes in het zwembad of dompel je jezelf onder in de jacuzzi. In welk van de zeven zwembaden neem jij als eerst een duik?

De meeste van jullie bezochten dit hotel met zijn tweetjes of met jonge kinderen. Jullie schrijven dat jonge kinderen zich goed vermaken bij de miniclub. Houd er wel rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Ze spreken wel goed Engels.

Blijf je naast al dat luieren ook graag in beweging? Als sportieveling zit je goed in Adalya Elite Lara. Leef je uit in de fitness of waag je aan een potje beachvolleybal. Zo doe je ondertussen meteen een kleurtje op. Wil je jezelf even laten verwennen na al die inspanning? Een bezoek aan de spa is een aanrader. Davy Laenen: ‘Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage’.

Ligging

Hotel Adalya Elite in Lara ligt op een steenworp afstand van zee. Na vier minuten lopen sta je met je voeten in het zand en kies je een ligbed uit op het privéstrand van het hotel. Ook hier kun je een hapje en een drankje halen, want er is catering aanwezig.

Het hotel ligt in Lara. Je kunt lopend naar het centrum van deze plaats (10 minuten). Al vertrekken jullie liever naar de bekende badplaats Antalya. Deze stad ligt in de buurt van Hotel Adalya Elite. Stap in de dolmus en na een half uur sta je in het centrum. Hier kun je goed winkelen! Of bezoek het kasteel. Vanaf daar heb je een erg mooi uitzicht over de stad en de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Elite Lara voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Adalya Elite Lara in het Nederlands

Heerlijke tijd

Richard Verdijk
29-7-2019

Heerlijke vakantie gehad. Eten erg goed en gevarieerd. Service was erg goed. Alleen bij het ontbijt (vroeg) moesten de werknemers nog een beetje op gang komen met het serveren van het drinken. We hebben 1x gebruik gemaakt van a-la-carte. Wij hadden gekozen voor de Italiaan. Was ook top. Groot hotel, maar doordat in het restaurant allemaal verschillende delen zijn valt dit minder op (buiten eten lekker rustig, geniet altijd mijn voorkeur). Wij hadden geen last van het gehorige waar je veel mensen wel over hoort. Zit je aan de grote hal is het inderdaad gehoriger. Tot 9:30 altijd plek zat gehad aan de zwembaden. De tuin/zwembaden zijn wat kleiner dan bij sommige andere resorts en wat hokkeriger. Toen de kinderen jonger waren zou mij dit gestoord hebben (iets minder overzichtelijk door de groenvoorzieningen). Nu gaf het juist wat rust. Verder eigenlijk geen minpunten in mijn ogen. Animatie was goed, bedienend personeel idem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een van de betere hotels hier in Lara

Ellen
24-7-2019

Heerlijk hotel. Niet te groot. Goede hygiëne . Gevarieerd eten. Eerste week geen handdoekje leggen. Nu het wat drukker wordt zie je wel wat meer handdoek leggers helaas. Vriendelijk aardig en voldoende personeel. Nette kamers. Helaas wel gehorig met luidruchtige buren. Goede airco heerlijke bedden goede kussens. 18 jaar al Turkije voor ons en deze valt echt onder de categorie betere hotels in Lara .. Tegenover is een nieuw winkel centerumpje geopend. Wel duur. Voor vijf euro wordt je aan het begin van de winkelstraat afgezet door taxi en kun je eventueel lekker terug lopen.

Bianca Moerdijk
12-7-2019

Super mooi schoon hotel met een fantastisch entertainment team. Met dank aan Mert, Charly, Coco Jambo, Max, Jason, Nezir en de rest. Bedankt toppers!!! Cocktails zijn ook super, vooral de mojito's. Heel veel zwembaden met glijbanen en een lunapark voor de kinderen. Eten is uitmuntend. Zoveel keuze. Het enige nadeel vonden wij dat er heel veel oostblokkers zaten die totaal niet vriendelijk zijn en geen respect hebben voor het hardwerkende personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Echt goed!

Corné
26-8-2018

Geboekt na een goede tip van de touroperator. Na 4 dagen Cappadocië dit geweldig hotel om te verblijven. Eten, drinken, service is prima. Kamer was erg ruim. Bijna iedere dag een ander thema bij het eten. Echt voldoende keus voor iedereen. Voor degene die van animatie houden is hier ook voldoende te doen. Beachparty en poolparty eens per week en in de avond regelmatig ingehuurde shows. Bij het zwembad altijd wel ergens plaats. Vroeg handdoeken leggen dus niet nodig. Zijn er dan geen mindere dingen te vermelden. Ik kan er 2 noemen en dat is de ligging omdat er niet heel veel te zien is in de omgeving (kwamen we ook niet voor) en de animatie overdag is erg op Turkse mensen gericht. We hebben al heel veel accomodaties in Turkije gehad, maar deze hoort echt bij de betere. Een echte aanrader dus.

Helemaal te gek!

Maud
9-8-2018

Super hotel. Mensen vriendelijk. Alles wordt tot in de puntjes voor je verzorgd en geregeld.animatieteam helemaal top. Vooral Jason en Vicky helemaal top. De wc bij het zwembad was altijd schoon. Wij komen zeker nog een terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig hotel voor een heerlijk luxe en complete

Vakantieganger
25-10-2017

In alle opzichten een geweldig hotel! Hele resort bijzonder schoon, heerlijk eten met veel variatie en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Adalya Elite is een superhotel !!

Iwan
29-8-2016

Adalya Elite is super !! We gingen hier met enige twijfel naartoe ivm wisselende reacties op Zoover , wij snappen hier niets van , alles was super , kamers mooi en groot , eten super uitgebreid en wisselend , zelfs zalm , natuurlijk kan het eten kouder zijn als je voorgangers de bakken niet dichtmaken . zwembaden en glijbanen super , zelfs een golfslagbad , buiten goede restaurants , vriendelijke obers dit laat in andere hotels wel eens te wensen over . Shows en pier party , White Party waren echt super verzorgd , kermis voor de kinderen perfect met popcorn , diverse soorten verpakt ijs en suikerspinnen. En aardige gasten van het animatieteam. Dit hotel is voor ons de beste waarin wij verbleven , na 8 jaar Turkije waaronder Royal Wings ,Titanic , Limak Lara , Saturn Palace Royal Dragon Side . Enige puntje van kritiek buiten de shows om 's avonds buiten niets meer te beleven , soms in andere hotels wel een barretje open , nu moet je verplicht in lobby verblijven .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel alleen op de verkeerde plek

Fam Timmer
7-8-2016

Zeer mooi hotel, alleen in Antalya is niet veel te doen dus je bent aangewezen op het resort. In de avonduren is er niet veel te doen rond 23uur beginnen ze al met opruimen, dus vroeg je bed in maar dat is wel nodig want smorgens moet je optijd je bedje uit anders heb je geen bedje aan het zwembad ( gelukkig hadden wij Kim bedankt nog hihihi elke dag lagen we eerste rang😜) Als het hotel op een andere plek zou staan zouden wij zeker terug gaan want het eten , service ,zwembad, personeel en de schoonmaak was uitstekend. Al met al een prima hotel

super

Marc
7-8-2016

zijn al in 6 hotels geweest in Lara, maar dit was echt de beste tot op heden. hele mooie kamers ( airco, rain shower ), goede schoonmaak en echt luxe. indrukwekkende lobby.

eten meer dan genoeg, personeel overal erg vriendelijk, zwembaden voldoende ( golfslag bad ! ) ,haman en massage was top volgens mijn tante, fantastische show gezien en mooie party op de pier.

meer dan voldoende bedjes als je op het strand gaat liggen. bij de zwembaden als je met 2 personen bent ook altijd wel plek. van het stand lopen naar het zwembad 5 minuten en naar de bar 3 minuten ( dus waar praten we over )

fantastische kapper ( scheren 5 euro en knippen 10 euro )

verbeterpunten :

bedjes reserveren . hotel zou daar iets aan moeten doen ( voor 900 niet mogelijk ) of als iemand uur afwezig is handdoek verwijderen

veel last van muggen ( ben ik niet gewend in Turkije )

Niet voor herhaling vatbaar

Carla
5-8-2016

Mooi hotel, ruime kamers, helaas een schip zonder kapitein. Zowel aan de balie als de quest relation spreken maar enkele worden Engels, begrijpen amper wat je bedoelt. Handdoekje leggen om 7 uur s'morgens, hebben dan maar voor de rest van onze vakantie de cabana gehuurd. 80 % van de gasten waren turken, die blijkbaar niet kunnen omgaan met enige vorm van manieren. Tierende kinderen in het restaurant. Laten de tafels smerig achter enz... Tot zelfs een vechtpartij in de lobby ... helaas is er geen enkele tussenkomst van het management. Ze laten alles zijn beloop. Personeel aan de bars, restaurant, life gard, doen hun uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Helaas zijn zij niet gemachtigd om in te grijpen. Voor ons terug een reiservaring rijker, maar zal voor deze accommodatie bij deze ene keer blijven. Er zijn betere alternatieven te vinden in Lara.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Elite Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Elite Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.