Hotel Adalya Elite Larastersterstersterster

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Adalya Elite Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Adalya Elite Lara ligt in Lara en is ultramodern, want dit hotel is pas in 2016 geopend. Met heel veel zwembaden en een ligging dichtbij het strand staat een vakantie hier in het teken van genieten in en aan het water. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan mee.

In Hotel Adalya Elite Lara vier je een all-inclusive vakantie waarbij echt alles all-inclusive is. Wat je ook graag drinkt, het is inbegrepen bij de prijs. De drankjes worden zelfs geserveerd aan je tafel in het restaurant. En het eten zelf? Dat is volgens jullie van erg goede kwaliteit. Met live-cooking weet je dat je eten altijd vers en warm is. En wil je eens à la carte eten? Ook dat kan hier. Tijdens je vakantie mag je hier gratis dineren. Henry Portderoi beveelt het Italiaanse à la carte restaurant aan: ‘Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Italiaanse restaurant boven uit, haute cuisine!’ Ben je op vakantie zonder kinderen? In het Adult Only restaurant zit je goed voor een romantisch diner met zijn tweetjes. Op de drankkaart vind je hier goede wijnen.

Waterpret vind je in Hotel Adalya Elite in Lara voor iedereen. De glijbanen en het golfslagbad zijn favoriet bij kinderen. Maar bij het Adult Only zwembad zwem en zon je juist in alle rust. Hier trek je baantjes in het zwembad of dompel je jezelf onder in de jacuzzi. In welk van de zeven zwembaden neem jij als eerst een duik?

De meeste van jullie bezochten dit hotel met zijn tweetjes of met jonge kinderen. Jullie schrijven dat jonge kinderen zich goed vermaken bij de miniclub. Houd er wel rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Ze spreken wel goed Engels.

Blijf je naast al dat luieren ook graag in beweging? Als sportieveling zit je goed in Adalya Elite Lara. Leef je uit in de fitness of waag je aan een potje beachvolleybal. Zo doe je ondertussen meteen een kleurtje op. Wil je jezelf even laten verwennen na al die inspanning? Een bezoek aan de spa is een aanrader. Davy Laenen: ‘Vergeet zeker ook niet naar de spa te gaan voor een heerlijke massage’.

Ligging

Hotel Adalya Elite in Lara ligt op een steenworp afstand van zee. Na vier minuten lopen sta je met je voeten in het zand en kies je een ligbed uit op het privéstrand van het hotel. Ook hier kun je een hapje en een drankje halen, want er is catering aanwezig.

Het hotel ligt in Lara. Je kunt lopend naar het centrum van deze plaats (10 minuten). Al vertrekken jullie liever naar de bekende badplaats Antalya. Deze stad ligt in de buurt van Hotel Adalya Elite. Stap in de dolmus en na een half uur sta je in het centrum. Hier kun je goed winkelen! Of bezoek het kasteel. Vanaf daar heb je een erg mooi uitzicht over de stad en de kust.

123 reviews over Hotel Adalya Elite Lara

• 10JOHANNA WELBOREN09-02-2020

mooi schoon en verzorgd hotel

wij waren in februari in dit hotel. het ontvangst was aller vriendelijks en zeker meegaand in wat we hadden geboekt De kamer die we wilden kregen we ook meteen en alles zag er keurig uit. Ook konden we nog eten en dat was een echte welkom want we hadden trek. De drankjes waren voor ons prima maar niet alles is hier all inn. bij merk moet je bij betalen dat was jammer. de badjassen daar moet je 40 euro borg voor betalen en ook dit is geen probleem keurig geregeld met een bon en elke dag kon je wisselen voor een schonen. Het eten is prima en zeker keuze genoeg en daarbij is het eten in de 18+ prima en heerlijk rustig en gezellig. de zitjes zo rond het zwembad is ook voor ieder wat ie wil genoeg keuze. druk, rustig zon schaduw alles is hier. wel zijn de kamers gehorig dat vonden wij een minpuntje. maar al met al was voor ons dit een heerlijk hotel. .

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Dennis13-11-2019

Super, luxe en relaxed.

Wij zijn na het hoog seizoen gegaan en hadden nog steeds prachtig weer 30°c. Het hotel is zeer netjes en mooi, zelfs de stoelen waar je op zit worden iedere dag schoon gemaakt bijvoorbeeld na het eten. Het eten is er variërend en heerlijk vers, staan ook chefs (bij het avond eten) die gerechten vers klaar maken, beetje zoals bij een wok. Het personeel is er zeer vriendelijk en rennen de benen voor je uit het lijf, je hoeft het maar te vragen en ze halen of doen het voor je. De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoon gemaakt, als je veel electronics bij je hebt zoals laders tablet of iets dergelijks daar blijven ze vanaf en ligt op de plaats zoals je het hebt achter hebt gelaten. Ook hang er dagelijks een bordje op je kamer wie je kamer heeft schoon gemaakt, voor als er op of aanmerkingen zijn. De zwembaden zijn er heerlijk, 2zwambader zijn verwarmt tot 30°c en ander zwembad is wat de zon doet ongeveer 10°c koeler.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Henk Geerdink13-10-2019

In een woord: er is geen beter hotel in Lara!

Ons tweede bezoek aan Adalya Elite is ons nog beter bevallen als vorig jaar. Het hotel met 2000 gasten was weer fantastisch, de goede vriendelijke service sprong er weer bovenuit. Uit de gigantische buffetten kon je moeilijk een keus maken. Het hotel was wel druk maar daar hebben we geen last van gehad, overal was er genoeg plaats. Wij aten altijd in het Adults only restaurant. Ook was er bij het adult zwembad altijd plaats. Op de hygiëne konden we geen enkele negatieve opmerking maken, onze grote kamer werd elke dag heel goed schoon gehouden door een lieftallige aardige mevrouw. De animatie kon iets beter, de shows waren niet overweldigind, het geluid bij de zwembaden was voor ons doen te hard. Alleen om de prachtige inrichting kunnen wij dit hotel aanbevelen, en de verwende gast blijft steeds het allerbelangrijkste itemvoor iedereen in alle afd. Na tien dagen zat ons verblijf er weer op, maar wat hebben wij genoten van dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Richard Verdijk29-07-2019

Heerlijke tijd

Heerlijke vakantie gehad. Eten erg goed en gevarieerd. Service was erg goed. Alleen bij het ontbijt (vroeg) moesten de werknemers nog een beetje op gang komen met het serveren van het drinken. We hebben 1x gebruik gemaakt van a-la-carte. Wij hadden gekozen voor de Italiaan. Was ook top. Groot hotel, maar doordat in het restaurant allemaal verschillende delen zijn valt dit minder op (buiten eten lekker rustig, geniet altijd mijn voorkeur). Wij hadden geen last van het gehorige waar je veel mensen wel over hoort. Zit je aan de grote hal is het inderdaad gehoriger. Tot 9:30 altijd plek zat gehad aan de zwembaden. De tuin/zwembaden zijn wat kleiner dan bij sommige andere resorts en wat hokkeriger. Toen de kinderen jonger waren zou mij dit gestoord hebben (iets minder overzichtelijk door de groenvoorzieningen). Nu gaf het juist wat rust. Verder eigenlijk geen minpunten in mijn ogen. Animatie was goed, bedienend personeel idem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ellen24-07-2019

Een van de betere hotels hier in Lara

Heerlijk hotel. Niet te groot. Goede hygiëne . Gevarieerd eten. Eerste week geen handdoekje leggen. Nu het wat drukker wordt zie je wel wat meer handdoek leggers helaas. Vriendelijk aardig en voldoende personeel. Nette kamers. Helaas wel gehorig met luidruchtige buren. Goede airco heerlijke bedden goede kussens. 18 jaar al Turkije voor ons en deze valt echt onder de categorie betere hotels in Lara .. Tegenover is een nieuw winkel centerumpje geopend. Wel duur. Voor vijf euro wordt je aan het begin van de winkelstraat afgezet door taxi en kun je eventueel lekker terug lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Sab17-07-2019

Mooi hotel

We zitten hier momenteel in een mooi en groot hotel ruime kamers,zeer vriendelijk personeel,mooie pier ,het eten is ook heel goed en voldoende keuze,toffe zwembaden.ook wel wat minpuntjes de ligbedden staan te dicht bij elkaar aan de zwembaden je hebt bijna geen plaats om te bewegen .het animatie team was zeer zwak ze waren niet op elkaar ingespeeld en was een persoon bij die constant op fluitje floot en was na tijdje vervelend om aan te horen En hotel is ook meer gebaseerd op Turkse gasten oa de muziek we zijn al naar 4 andere hotels geweest in Lara en daar was dat anders en aangenamer .het is zeker een zeer goed hotel maar een 2 de gaan we hier niet langskomen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bianca Moerdijk12-07-2019

Super mooi schoon hotel met een fantastisch entertainment team. Met dank aan Mert, Charly, Coco Jambo, Max, Jason, Nezir en de rest. Bedankt toppers!!! Cocktails zijn ook super, vooral de mojito's. Heel veel zwembaden met glijbanen en een lunapark voor de kinderen. Eten is uitmuntend. Zoveel keuze. Het enige nadeel vonden wij dat er heel veel oostblokkers zaten die totaal niet vriendelijk zijn en geen respect hebben voor het hardwerkende personeel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Bruno Maximus03-07-2019

Genieten van de luxe van dit Top hotel

Super hotel, hier geniet je van de nodige luxe, netheid, service, lekkere maaltijden met veel keuze, vriendelijkheid,en alles voor een top verlof. De mooie kamer ( bij ons met zeezicht ) is voorzien van de nodige luxe, bar=koffie=thee=flessen water, regendouche,goede matrassen, maar ook een kussen - service , hierbij alvast een speciale dank aan Oksana Tosun van Guest Relations voor het voorzien van een ergometrisch kussen .....Super . Gans het domein wordt steeds netjes gehouden, en het top personeel staat steeds ter dienste met een glimlach dit van manager ...... tot tuinman . De vele bars beiden steeds lekkere koele drankjes met veel keuze. Het tof animatieteam zorgt voor leuke actie aan de zwembaden, maar men kan ook genieten aan het relax zwembad , waar de drankjes ter plaatse worden gebracht alsook met vers fruit ...... dat is genieten . net als de lekkere maaltijden met veel keuzes, in één woord Super .

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Silvie de Brouwer11-06-2019

fantastisch en in september weer terug

geweldig hotel met geen grote colosale eetzaal maar met 6 aparte restaurants met zelfs adult only gedeelte. Veel extra dingen mogelijk met een verjaardag bv. champagne en een eigen taart en een extra versierde kamer en dit allemaal gratis.Super goed animatie team waar de baas hamit en charlie een zeer goede danser ook van de partij zijn.S,avonds altijd een show en nog party op de pier daarna, live muziek, dj enz.Hassan is daar de goede barman en maakt lekkere coctails.Alles wordt super goed bijgehouden en gen vieze voeten op de kamers van bv. zand dat is blijven liggen met het poetsen. Eten is overcompleet zoveel keuze en alles op gekoelde platen, en in thema. Veel showcooking.Hotel is wel gehorig en er zijn tegenwoordig winkels tegenover het hotel.Drank vaak in harde plastic bekers of karton dit vonden wij wel een groot minpunt.A la cartes zijn super goed zeker met ober Osman.In de middag verse pasta of pizza is ook zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10AlexVwaard31-05-2019

boven verwachting

Om maar gelijk te beginnen met wat "minpunten". Als eerste is de afstand van de pier naar de dichtsbijzijnde toilet best ver lopen. verder zou ik geen minpunten kunnen verzinnen. De bedden waren voor ons wat te hard, maar dat werd gelukkig snel opgelost. (extra dekjes) Het lunapark is maar heel kort open in de avond, maar daa staat tegenover dat het gratis is. Dit geld ook voor de popcorn en suikerspin. Als je een drankje of cocktail besteld krijg je geen afgemeten hoeveelheden, maar echt een fatsoenlijke hoeveelheid. Het personeel is zeer vriendelijk, alhoewel sommigen moeite hebben met de engelse taal. Het eten in het hoofdrestaurant is overcompleet zoveel keuze is er. Genoeg plek om te zitten in het restaurantdeel. Genoeg bedjes op het strand, en bij het zwembad. Op de pier is vooral barman hassan de man.

Het animatie team is duidelijk aanwezig, en altijd in voor een praatje Ik kom in september terug. See you then guys

Gereisd met partner in mei 2019

3 tips over Hotel Adalya Elite Lara

• nancy , 24-06-2019

Kan er ons iemand vertellen of de mannen bij het avondeten een lange broek moeten dragen? Wij gaan namelijk binnen 2 weken naar daar. Mvg

• kim, 05-08-2016

Indien je iets wil kopen uit het supermarktje in hotel...check dan eerst in winkelmandje jel centrum voor hotel das veel goedkoper.

• hennie, 04-07-2016

ik zou iedereen aanraden om goed spul mee te nemen voor de muggen, bij de mini disco s ávond wordt je flink gestoken en ook bij de feesten op de pier.

23 vragen over Hotel Adalya Elite Lara

• JOHANNA WELBOREN, 24-12-2019

verwarmd buiten zwembad

kan iemand mij vertellen of er een verwarmd buiten zwembad is en hoe zit het met de gratis shutteldus naar het vliegveld. brengen ze de gast echt gratis weg??

• nancy, 24-06-2019

Lange broek

Beste, kan ons iemand vertellen als de mannen een lange broek moeten dragen bij het vondeten?

• Cynthia, 04-02-2019

vraag over: baby bedje

We willen deze hotel boeken. Is baby bedje gratis bij deze hotel? Ik ga er vanuit dat bij een 5 sterrenhotel dit inbegrepen is toch? Anders kijken we wel verder naar een andere hotel

erwin, 23-02-2019

Altijd inbegrepen in lara hotels

Hotel Adalya Elite Lara info

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking