Hotel Antakya Ottoman Palace

Hotel Antakya Ottoman Palace
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Antakya Ottoman Palace voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Antakya Ottoman Palace in het Nederlands

Fantastische Moment, Gebied en hotel!

Emre Tezel
16-2-2011

Deze hotel is een van de beste hotels waar ik in ben geweest!

Toen ik binnen kwam, werd mijn koffer meteen mee genomen naar mijn kamer, en kreeg ik een drank aangeboden.

Na dat ik mijn bewijs lied zien dat ik in dit hotel moet zijn, kreeg ik mijn hotel kamer sleutel.

Een van de assistanten bracht me naar mijn kamer!

Eenmaal in die hotel ben ik me gaan omkleden voor de zwembad, en werd ik ingelicht wanneer de maatlijden waren in deze hotel.

De eten was super lekker! Ik vind Turkse keuken altijd al lekker :)!

Er was van alles!

Kofte, borek, friet, brocolli, en nog velen meer!

Voor je kinderen is er ook veel plezier te beleven in dit warme gebied!

Ze kunnen o.a. Zwemmen, fitnissen, en Hotel games spelen die elke 16 uur aan de gang ging!

Zeker een mooie plek

Parisa
4-9-2010

Het hotel is heel lux vandaar ook de 5 sterren en het heeft bijna van alles

Je wordt er helemaal in de watten gelegd

Het is het zeker waard om daar je vakantie door te brengen!

Egt heel bijzonder

'Gezin. Tatli
27-3-2010

Het is een heel bijzonder hotel, wat bekend staat om zijn zwembad. Er gaan elke dag bussen naar de stad: Antakya dus dat word een top vakantie!

MET 1 woorrd het was FANTASTISH

Ozdemir
    8-7-2009

MOOI weer MOOIE omgeving;vriendelijk tot en met

wat wilje meeer? perfecte vakantie besteming !!

ons bezoekje naar deze hotel zal zeker volgen;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antakya Ottoman Palace in Antakya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antakya Ottoman Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antakya Ottoman Palace scoort een 9.14 uit 10 op basis van 8 reviews.