Hotel Anemon Antakya

HotelWeer vandaag31°25°
Hotel Anemon Antakya

We hebben een aantal aanbieders voor Anemon Antakya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anemon Antakya in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima !

Maurits
14-10-2011

Gped, niet al te groot hotel. Op ca. 2 km. van het centrum aan een vrij drukke boulevard (geen geluidshinder). Mooie kamers. Goede service. Wel een beetje smoezelige badkamer. Kan beter. Toch verbleven wij hier drie dagen/nachten tot ons genoegen. Veel gezien in de mondaine stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anemon Antakya in Antakya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anemon Antakya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anemon Antakya scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.