Appartement Yeni Acun

Appartement Yeni Acun

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 225p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Yeni Acun

• 10Patricia07-02-2005

Ik vond het een leuk hotel, aardig personeel. Je kon er goed eten. Was altijd kei gezellig. Het was makkelijk om te doen om naar ut centrum te lopen. Echt een goede appartement

Gereisd in februari 2005

• 8marieke22-08-2004

wij zijn er in augustus 2002 geweest leuk appartement leuk personeel lekker dichtbij het strand je kan heerlijk winkelen in alanya leuke eet tentjes

Gereisd in augustus 2004

• 8Inge23-07-2004

heel leuk gezellig appartement. Alleen groot verschil tussen de grote van de kamers.de ligging: dicht bij het strand (mooi strand!)alleen beetje ver van het centrum maar door de goedkope busjes die er rijden is het prima! mensen die er werken zijn heel aardig!Ik vind het een aanrader alanya is gewoon super!have fun voor de mensen die er heen gaan.

Gereisd in juli 2004

• 10Jan Groentebroek22-07-2004

Het was een geweldige appartement er was een ideale sfeer, wat de vakantie een stuk prettiger maakte. Ook het aanbieden van 6 personen maakte het voor ons een ideale vakantie.

Gereisd in juli 2004

• 10Stèphan16-03-2004

Lekker gezellig, en word goed verzorgt, prijs kon nog wel eens verschillen, en engels word met moeite gesproken... verders mooi uitzicht

Gereisd in maart 2004

• 10denise23-02-2004

het is daar heel leuk alleen de prijs van het eten daar word vaak veranderd.

Gereisd in februari 2004

Appartement Yeni Acun info