Appartement Yeni Acun

Appartement Yeni Acun

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 225p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Yeni Acun

• 3Cor23-12-2005

Een hotel wat ingeklempd staat tussen andere flatgebouwen , ver van het centrum. Personeel wat alleen service levert als ze er geld aan kunnen verdienen. Het is net wat je gewend bent maar voor ons was het een antivakantie.

Gereisd in december 2005

• 10Angelique14-09-2005

Hardstikke goed appartement,eenvoudig maar goed verzorgd.Mooie kamers,mooi uitzicht.Het personeel was bijzonder aardig en de manager is een echte aanwinst voor het hotel,alles wat je wenst wordt geregeld.Lekker eten en de turkse avond was een groot succes!We gaan er zeker nog eens!

Gereisd in september 2005

• 8Tim10-09-2005

Ons appartement was erg eenvoudig ingericht maar we hebben ons dik vermaakt!Strand lekker dichtbij en het personeel is over vriendelijk. Alanya zelf is een mooie stad met veel leuke winkels. Ik ga zo weer terug!

Gereisd in september 2005

• 7Steve_O30-08-2005

Hey mensen,

Wij zijn ook net een weekje terug, ons geboekte appartement was overboekt, dus kwamen we bij Yeniacun terrecht. Ala moet ik zeggen dat onze kamer niet, vooral de douch niet erg schoon was we ons enorm vermaakt hebben. Strand is zeker dichtbij! Centrum is wel ver, lopen is het wel te doen, maar s'avonds met 32 graden, 3 kilometer lopen is wel zwaar.Neem daarom een dolmus busje, kost je 1 lira per persoon. Eten is erg lekker en goed, en het personeel staat altijd voor je klaar!! Ze willen alles voor je doen!! Vor mensen die niet teveel om luxe geven, en met een beperkt budget, echt een aanrader!

• 7henk25-08-2005

Het zwembad bij het appartement is mooi groot en er staan genoeg ligstoelen. Er wordt wel schoongemaakt maar alleen op de plekken die zichtbaar zijn. Wel dicht bij het strand (er staan maar 2 flatgebouwen tussen),als je naar het centrum wilt moet wel met de bus. Het personeel zeurt wel steeds of je bij hen komt eten (in het restaurant waren altijd maar een eén of twee tafels bezet), het eten was matig. Alles is wel oud en sanitair is gewoon vies. Wat mij betreft geen aanrader.

• 9Yeni17-08-2005

Grote goed verzorgde kamers, goede schoonmaak, heel vriendelijk en goed personeel, kortom top! Eten en service voortreffelijk

• 9Roy Boesing04-08-2005

Dit is een heel mooi appartement De service en de kwaliteit is echt perfect het personeel is zo goed dat je helemaal niet weg wilt echt een aanrader voor iedereen die hier heen wil

• 7sharon18-07-2005

Eej! super leuk appartement! Ben gister terug gekomen! Tis zeker leuk winkelen in Alanya! echt vet groot! gewoon super dus!

Gereisd in juli 2005

• 10H & M13-07-2005

Wij zijn er in oktober van 2004 geweest en we hebben er een hele mooie tijd gehad. De week vloog voorbij. Het personeel is heel heel heel aardig. Het appartement is dichtbij zee nog geen 2 minuten lopen. Winkels zeer dichtbij en het centrum is goed te belopen. Het eten van Yeniacun was ook voortreffelijk, je krijgt in ieder geval genoeg als je daar eet.

Een echte aanrader namens ons.

Groetjes H & M

Gereisd in juli 2005

• 9shadhna18-05-2005

Het was daar erg gezellig. Het personeel was daar ook heel erg aardig en behulpzaam. De ligging was daar erg goed

Gereisd in mei 2005

Appartement Yeni Acun info