Appartement Yeni Acun

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Yeni Acun

• 5anita_beckman10-09-2011

De plek is fantastisch

Yeni Acun appartementen ligt goed en dicht bij het strand. Het personeel is aardig maar de schoonmaak en verschoning laten te wensen over. Toen wij daar een week waren hebben we eens geinformeert hoe vaak je een schoon bed en verschoning van handdoeken kreeg,dat zou elke 2 á 3 dagen zijn toen wij aangaven nog steeds hetzelfde bed en handdoeken te hebben zou dat meteen in orde gemaakt worden.Helaas hebben wij daar nog 1 dag op moeten wachten.In de 2 weken dat wij daar verbleven hebben we 1 keer een schoon bed gehad en 2 keer verschoning van handdoeken. Verder was de schoonmaak beneden peil beetje vegen en dat was het.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Manon08-09-2011

Leuk!

Hele leuke appartementen. Wel erg ver van het centrum, maar gelukkig bus vlak bij de deur en de taxi is niet duur. Strand is wel lekker dichtbij. Hotelpersoneel wil graag dat je bijft eten en borrelen. Geen aanrader is de bbq, erg sumier voor het geld wat je betaald. Toen wij eenmaal aan de beurt waren, waren de salades op.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Alkmaar20-06-2011

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Appartement Yeni Acun, Alanya. Wij zijn met z'n drieen naar hotel Yeni Acun geweest. Sinds drie maanden is het personeel helemaal vernieuwd, dus de onderstaande berichten over het personeel zijn niet meer up-to-date. De kamer was zeer ruim, groot balkon. Er wordt niet super goed schoongemaakt maar wel voldoende. Twee keer in de week nieuwe handdoeken is ook iets te weinig. Voor de rest een prima kamer, je verblijft er toch nauwelijks. Het personeel is zeer vriendelijk, soms wat over-enthousiast maar ze bedoelen het goed. Het eten is redelijk goed. Strand op 2 minuten, bedje kost 2 euro per dag. Alanya flink stukje verderop, met de taxi ben je 5 euro kwijt (wel onderhandelen!). Het uitgaansleven is zeer leuk, veel grote discotheken/ bars en leuke restaurantjes. De goedkope restaurantjes hebben wel beduidend minder lekker eten. Al met al een topvakantie in Yeni Acun gehad! De prijs/ kwaliteit was bij ons helemaal top (€220,- voor 1 week).

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9laura03-01-2011

Topvakantie!

Zeer vriendelijk personeel, kregen vaak gratis fruit of drankjes. Ook kun je heerlijk eten in het hotel. De zee en de supermarkt lagen op zeer korte loopafstand. Het centrum ligt iets verder weg maar met de dolmus of de taxi kun je voor een zeer lage prijs in het centrum komen. Al met al zeer tevreden!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5jaceroe10-06-2010

prima vakantie maar nooit meer Yeniacun

Alanya is zeer goed bevallen. Het appartement lag lekker dicht bij zee. Ook de supermarkt is erg dicht bij. Maar het centrum is nog een aardig stuk lopen en het wisselkantoor is ook zeker 10 minuten lopen.op zich lijkt het niets 10 minuten maar met die hitte is het wel pittig.Ik raad aan wissel niet bij het hotel. De appartementen zijn zeer ruim met een groot balkon. De schoonmaak gaat er heel snel doorheen,en de badkamer is nou niet echt waar we op gehoopt hadden erg vies...... Voor de rest was het personeel alleen vriendelijk tegen ons als we geld uit gaven in het hotel. Wij hebben de service als slecht ervaren . Het eten in het hotel is best goed, alleen de sfeer niet echt . Je kan beter gaan eten bij restaurant Egon dat ligt om de hoek 30 meter van het hotel. goed eten, aardige mensen en een goede sfeer daar zou ik zeker weer gaan eten als ik terug zou gaan naar Alanya.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Marco Nijhuis15-03-2009

Topper,in juni weer

WE waren vorig jaar in oktober in Alanya,het weer was perfect,30 grd,het appartement was simpel,maar zeer ruim,met een zeer ruim balkon. Het enigste minpuntje was de receptioniste,die maar bleef zeuren dat wij in het appartement konden eten,terwijl wij liever de stad in gaan om elk restaurantje uit te proberen. Vandaar ook dat wij kiezen voor een appartement

Gereisd met partner in maart 2009

• 10malau12-07-2007

leukste hotel van alanya vriendelijk gezellig mooie uit zicht dicht bij de migros

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Patricia24-08-2006

heej!! Ik kom er al een paar jaar en ik vind het helemaal leuk.. Het personeel is stuk voor stuk vriendjes met ons geworden en zijn echte schatjes. De kamers zijn niet zo bijzonder, maar is perfect om in te slapen of te douchen. De afstand naar het centrum is iets minder maar s'avonds als het is afgekoeld is het makkelijk aan te lopen, en anders kan je een Dolmus kopen. Het uitgaan is ook helemaal geweldig. Groetjes,,

Gereisd in augustus 2006

• 7Ingrid Kroes19-07-2006

Wij zijn daar in okt.2005 geweest. Mooie vakantie gehad, heel vriendelijk personeel, we hebben zelfs een priveshow van Hussein gehad omdat we S;avonds vertrokken en de Turkseavond niet mee konden maken. Was met mijn schoonzus en 3 kinderen die ontzettend werden verwend door het personeel, eten wat ze wouden, spelletjes spelen.We hadden ook nog gelachen,de stroom viel uit door de regen en onweer, kwamen ze olielampjes bij ons brengen.Het eten was geweldig. Het personeel heel vriendelijk, de baas kwam elke avond ons even groeten. De kamer van mij was groot, van mijn schoonzus kleiner maar ach we sliepen er alleen maar. We waren van plan om weer te gaan maar schoonzus kan niet dus ga ik met mijn vriendin en gezin naar Hotel Kleopatra Aysev, ben benieuwd, maar YeniAcun is een echte aanrader.

Gereisd met familie in oktober 2005

• 4Ilse en Kim25-02-2006

We waren er in 2001 dus misschien is er wel al veel veranderd.Appartementen waren wel ruim en netjes niks op aan te merken maar het personeel(bar) en de eigenaar waren een stel viezerikken.de eigenaar was getrouwd maar bleef ons lastig vallen en boven in het hotel waren er continue Russische "dames". De plaats Alanya maakte veel goed dus waren we daar altijd ipv bij het app.

Ilse en Kim

Gereisd in februari 2006