Hotel White Gold

178 reviews over Hotel White Gold

• 2019
    3Ricardo de groot26-08-2019

Bagger hotel

Dit hotel is niet aan te raden het animatie team bedrijgt je met de dood op het moment dat je hem op zijn fouten wijst het eten is elke dag het zelfde en smaakt nergens naar het is dat ik een ster moet geven anders gaf ik er geen 1 echt een bagger hotel. Het zwembad heeft een kinderbadje bij de reling steken er allemaal schroeven uit.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    5Milo25-05-2018

Nooit meer7

White gold hotel 3sterre geen 5sterren zoals vermeld in brochure het eten is ondermaats Het hotel is volledig afgesteld op Russen niet leuk!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Milli20-05-2018

Mooi hote

Is zeker geen 5 sterren waard maximum 3sterren is volledig ingesteld op Russisch publiek

• 5Daniel13-05-2018

Nooit meer dit hotel

Perfect hotel. Maar je moet wel tegen een paar vervelende dingen kunnen. Voor dringende Russen bij het eten, brutale Russen die het (hardwerkende) personeel schofferen, Russen die borden vol met eten aanrukken en vervolgens zonder blikken of blozen driekwart weer weg laten gooien. Hou er rekening mee dat je als niet-Rus de slechtste kamers krijgt (eigenaar is een Rus). Klagen heeft geen zin want ze spreken hier bijna geen Engels of Duits. Eten is vaak hetzelfde en van matige kwaliteit. Veel botjes in het vlees en graten in de vis. Ligging is wel goed. Via een tunnel loop je via het zwembad in 2 minuten naar het strand waar bedjes voor de gasten staan en waar je een pier ter beschikking hebt. 1e keer Alanya voor ons, niet de laatste keer, maar wel de 1e en laatste keer in dit hotel. Russen? BAH!

• 7Nicole13-05-2018

Niet slecht maar niet mijn voorkeur

95% russen moet je van houden. Ik persoonlijk heb me voornamelijk in de eetzaal gestoord aan het eet gedrag van deze mensen. Personeel incl eigenaar praten allen russisch. De russen krijgen ook de betere kamers. Wel is het hotel erg schoon voor mij erg belangrijk. Ligging is ook mooi. Ibrahim is 1 vd personeelsleden die een beetje engels en beetje nederlands spreekt. Animatie is er niet.

• Oude reviews

9piet07-01-2017

geweldig hotel

heel vriendelijk en behulpzaam personeel eten was geweldig ligging in het nieuwe centrum alles op loop afstand ook het strand weg over en je bent bij het strand

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7Ross van Piere15-10-2016

Goed hotel

Kamer was goed,het eten tijdens ons verblijf,erg goed,ontbijt,wat eentonig,het strand,vond ik slecht onderhouden,de pier daartegen prettig om te liggen,wij waren er tijdens het slachtfeest,veel Turken die vakantie vierden,maar deze mensen vaak uit Ankara,en Istanboel,zijn nog erger dan Russen,hooghartig,voordringen in de eetzaal,,niet echt prettig,,

Gereisd met partner in september 2016

• 5Valerie17-09-2016

Zeker geen 5 sterren waard

Eten is bijna elke dag hetzelfde, na 2 dagen wisten we perfect wat we te eten kregen en in welke volgorde.. Zeer lange rijen voor het buffet .. Stonden door de hele zaal aan te schuiven omdat er maar +- 10 bakken met warm eten stonden. Dus je eten was al zogoed als koud als je kon beginnen. Dessert was allemaal al op als je niet meteen je dessert op bord schepte tijdens het hoofdgerecht. Ontbijt was geen variatie Het middageten was dan wel gevarieerd. Er werden VIP tafels vrijgehouden voor de personen die het personeel geld toestaken. Drinken verkrijgen tijdens de maaltijd was een moeilijke opdracht Dagelijks waren de glazen op voor zelf water te gaan halen uit fles. Bestek werd van elke tafel weggenomen, werd door personeel niet terug gelegd waardoor je elke keer om bestek moest gaan vragen.. De kamer was oke, maar uit de wc kwam er telkens een onuitstaanbare geur! Handdoeken uit hamam (die moest je daar telkens gaan halen) waren om 9u al op

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Zonnetje04-07-2016

Achteruit gegaan

Eten sinds 2014 achteruit gegaan. Weinig variatie en regelmatig orgaanvlees. Voorziening van drankjes tijdens eten zeer slecht. Personeel ronduit chagrijnig dit keer. Maar als je ze wat toeschuift zoals wij bij andere gasten gezien hebben kunnen ze wel vriendelijk en behulpzaam zijn. Steiger in zee wel een enorme aanwinst. Maar wij gaan niet meer terug.

Gereisd in juni 2016

• 9frank steyven18-01-2016

uitstekend

eten goed schoon hotel

personeel mag wat mij betreft mobieltje tijdens werk afgeven

Gereisd met partner in juni 2015

• KeukenKitchenette

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk