Hotel Wasa

8 reviews over Hotel Wasa in het Nederlands

Fantastische week gehad in Hotel Wasa

Madeleine
8-5-2016

Sinds dit seizoen heeft Hotel Wasa een nieuw management. Veel dingen zijn verbeterd of worden nog aangepast. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Wij hadden halfpension geboekt en hebben elke dag heerlijk gegeten. Zwembad is niet erg groot maar prima om even lekker af te koelen. Er is een apart kindergedeelte. De ligging van het hotel was voor ons perfect. Op 5 minuten lopen van strand. het aquapark ligt letterlijk om de hoek. Het centrum is ook heel dichtbij. Kortom voor de prijs die je betaald een super keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel midden in Alanya

Smurfje
16-9-2011

Wasa hotel is een prima hotel dicht bij het centrum van Alanya. De ligging is perfect. 5 minuten van het cleopatra strand en 15 minuten lopen van het uitgaansleven. Het hotel is prima. Het personeel is vriendelijk. Het eten is prima verzorgd en er is voldoende keus. Wel zie je na 1 week dezelfde gerechten terugkomen, maar het is allemaal prima verzorgd. Heerlijke kipkebab!! Wel moet je er rekening mee houden dat de hele dag muziek wordt gedraaid bij de bar en de tafeltjes waar je eet. Voor ons niet storend, maar als je niet van moderne muzek houd, kan dat wel vervelend worden. Echt een aanrder als je er niet van houd om de hele dag in het hotel te zitten. Je kunt zo overal naar toe lopen. Echt een aanrader is het om met de taxi naar dde Dim rievier te gaan en de Dim grot. Heerlijk zwemmen in erg koud water, tevens zit je heerlijk net boven de rivier, waar je een heerlijke lunch kunt bestellen. Hier gaan niet al te veel touristen naar toe. Heerlijk rustig (in september)

Gereisd Met partner in september 2011

Viel reuze mee !

R en B
8-8-2011

Na enige aarzeling na de gelezen beoordelingen toch maar geboekt omdat er verder niet veel meer beschikbaar was en maar op het beste gehoopt. Het viel ons reuze mee. Het hotel ziet er netjes en schoon uit, ook zijn de kamers schoon. De schoonmaakster maakte de kamer schoon maar kwam verder niet aan je spullen, alles lag nog precies zo als we het achter lieten. Dit vindt ik persoonlijk altijd fijn. Het eten is idd niet lekker, het ontbijt is te doen. Wel vers turks brood. Voor de rest hebben wij veel buiten de deur gegeten, maar ook omdat we dit eigenlijk altijd doen en nooit in een hotel zitten (altijd een appartement). Om het eten moet je hier dus niet heen gaan, maar de locatie is echt perfect (dicht bij het strand en je loop tzo richting het centrum. Ook de kamers en het hotel zijn schoon en netjes en het personeel is aardig.

Het jongentje van het restaurantje voor het hotel is echt vervelend! komt je nooit meer vanaf, haha!

Gereisd Met partner in juli 2011

Absoluut af te raden

william anthuenis
26-11-2009

Verschrikkelijk hotel. Wij sliepen op de laagste verdieping en werden de hele nacht wakkergehouden door een motor in de kelder die om de tien minuten aan- en afsloeg. Deze ellende vergeten wij nooit meer. William en Chris.

Gereisd Met partner in Thu Nov 26 2009 10:06:54 GMT+0000 (UTC)
2008

Goed hotel!

Vera
20-8-2008

Hotel WASA is goed bevallen! Prima hotel, uitstekende ligging tov strand en uitgaansleven, goede ruime kamer, lekker zwembad en prima eten. Zowel jonge als oudere mensen. Lekkere zelfgemaakte mojito's!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

2006

Dit is de ultieme nachtmerrie ! Op de eerste verdiepingen

william van daknam
20-10-2006

Dit is de ultieme nachtmerrie ! Op de eerste verdiepingen wordt men de hele nacht wakkergehouden door een motor die om de tien seconden aan- en afslaat. De muren daveren ervan." it's the hotel machine, mister". Nooit zo wanhopig geweest ! Gewoon om gek te worden.'s nachts in de stad gaan rondwandelenrond was de enige oplosssing. En zeggen dat Jetair / Holland Internationaal dit als doorganshotel gebruiken. Nooit meer.

Gereisd Met vrienden in oktober 2006
2005

Ik ben hier samen met een vriendin geweest het is een die

Michelle
21-8-2005

Ik ben hier samen met een vriendin geweest het is een klein hotel die jongens zijn aardig en het is schoon en netjes klein zwembad is geschikt voor jongeren midden in het centrum 5 min.lopen van alle discotheken. en 5 min van het strand. Voor het eten hoef je het niet te doen dat is niet echt geweldig vaak koud enzo.Wij zijn er van 13/8/05 t/m 20/8/05 geweest en hebben een top tijd gehad in alanya!!!

Gereisd Anders in augustus 2005

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wasa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.