Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°
7,7

113 reviews over Hotel Vital Beach in het Nederlands

Prima hotel voor deze prijs/kwaliteit.

Lenny Pinxteren
12-11-2013

Hotel Vital is een kleinschalig hotel met prima service. Strand is vlakbij met een eigen strand, met ligbedden en matrassen en gratis drankjes. Als je aan de voorkant een kamer hebt, heb je een mooi uitzicht op de zee en zonsondergang. Omgeving is rustig, feitelijk alleen toeristenverkeer . Ook leuke winkeltjes in de nabijheid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijskwaliteit is oké. Binnen is het restaurant eenvoudig. Buiten is het gezellig. Het eten was afwisselend, meer dan voldoende bijgerechten maar jammer genoeg niet warm. Daar zou iets aan gedaan moeten worden. En heel veel Russen met een, sorry, onbeschoft inhalig eet-en drinkgedrag. Kamers zijn prima, worden goed schoon gehouden en elke dag een kunstwerkjes van ons linnengoed. Alanya en Konakli zijn met de dolmus goed bereikbaar. Je voelt je welkom in dit hotel. Wij hebben een heerlijke, relaxte vakantie gehad.

Gereisd Met partner in oktober 2013

1x en nooit meer

mo
26-10-2013

Okt 13 dagen konakli. Ben vaak in turkije geweest was altijd super. Maaaar vital beach was verschrikkelijk . het eten was bagger en koud het personeel had alleen maar oog voor de Russen de damens op hoge hakken .geen animatie alleen een pooltafel met een keu uit jaar nul.23 okt sluit het hotel .20 okt werd alles al schoongemaakt dus geen ligbedden meer bij zwembad .smeerboter op pech gehad.de vis van de dag zat de volgende dag in de spagettie saus .de jongen achter de receptie weet precies wie wel of niet getrouwd is en je leeftijd zodat hij kan doorspelen naar het personeel wie ze wel of niet kunnen versieren ( echt te erg).nee bever nooit meer naar hier als cijfer krijgen ze een nul.

Gereisd Anders in Thu Oct 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Koud eten en veel russen

Ad
1-10-2013

De kamers zijn schoon en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Toch zullen we hier nooit meer naar toe gaan, er zijn in de buurt veel betere hotels. Het eten is altijd koud en er zijn te veel Russen en Polen. Als wij eten gingen halen deed de kok net nieuw (voor hem warm) vlees in de schalen omdat hij wist dat we graag warm eten hadden maar dit was ook koud. Er is door Nederlanders en Duitsers over geklaagd maar er werd niets aan gedaan.

Van de Polen en Russen had je relatief weinig last, ze zijn wel onbeschoft, dringen voor als je in de rij voor het eten staat en soms duwen ze je gewoon aan de kant. Zoals bekend vliegen ze op het eten af en scheppen ze grote borden eten op en laten het grootste deel hiervan staan. Omdat wij de eerste week tijdens ons verblijf de enige Nederlanders waren voelde we ons een beetje geïsoleerd.

Verder is het een sober hotel maar alles wordt goed bijgehouden en ziet er dan ook schoon uit, dit geldt ook voor de kamer.

Gereisd Met partner in september 2013

Eenvoudig maar schoon hotel

yvonne
17-9-2013

Eerste indruk was even wennen (eenvoudig) maar daarna was het alleen maar genieten. Vriendelijk personeel, schone kamer, lekker eten, zwembad met genoeg ligstoelen. Kleine hamam. Heb hier een heerlijke massage en scrub-behandeling genomen. Beneden in het hotel gratis Wifi. Strand op loopafstand. Gratis bedjes en een eet- en drinkbarretje. En ook hier vriendelijk personeel. De winkeltjes zijn ook op loopafstand. Kortom een fijne vakantie voor een fijne prijs.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer dan prima vakantie voor een prima prijs!

Simone
5-8-2013

Wij zijn hier in juli 13 dagen (incl heen en terug reis) geweest met een gezin met en 2 oudere kinderen (17 en 20). Het is een ideale plek als je een eenvoudige en rustige vakantie wil, zonder zelf te moeten zorgen. Er zitten veel Russen, en weinig Nederlanders. Zij eten vroeg en veel, maar verder heb je er geen last van, je kunt lekker anoniem zijn. De obers zijn erg aardig en proberen het je naar de zin te maken. De kamers zijn zeer ruim, netjes en schoon. Airco is gratis. De dag dat we aankwamen hadden waren onze geboekte 2 x 2 persoonskamers niet beschikbaar, maar kregen we een familiekamer met 2 slaapkamers. De volgende dag kregen de kinderen een eigen kamer en de familiekamer mochten we houden. Ook hoefden we niet te betalen voor het kluisje. Zeer netjes opgelost dus. Het eten is prima. Elke dag is er wel iets lekkers/vers, maar je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten. Er zijn zowel aan het zwembad als aan het strand heerlijke en voldoende ligbedjes & (gratis) drankjes!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Opvang,bediening en keuken zijn geweldig!

Hans
11-6-2013

Voor het eerst in Turkye en voor het eerst all-inclusive. De kok maakt de heerlijkste gerechten en elke dag gevarieerd. Je merkte dat hij zijn werk met liefde en toewijding deed. Wij zagen tegen het all inclusive aan, vanwege soms de negatieve reacties. Maar niets waar van dit alles. Het bedienend personeel doet glimlachend hun werk en wij wisten niet wat ons overkwam. Zo attent en vol aandacht voor de kleinste dingen. Ook het personeel die de kamers deden, maakten elke keer weer een kunstwerkje van het linnengoed, Wij hebben genoten en met ons vele anderen.

Gereisd Met partner in juni 2013

7e keer

monique
11-6-2013

Voor de 7e keer geweest en elk jaar word het beter. Zeker voor mensen die rust willen een TOP hotel. Lekker eten, zeer schone kamers, super Hamam (geheel nieuw 2013) In een woord GEWELDIG tot augustus !!

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

Waar zal ik eens beginnen...

Sander
26-9-2012

Wat een fantastisch mooi en gezellig hotel! Het zwembad is lekker, de kamers zijn super schoon en ik heb geen insect gezien! Het eten is prima, maar niet echt gevarieerd. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt amper engels en zijn de hele dag druk bezig met het versieren van de vrouwelijke hotelgasten. De zee is op loopafstand en daar kan je gratis gebruik maken van de ligbedden.

Gereisd Met partner in Tue Sep 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper!

Anna
16-9-2012

Prima schone hotel voor goede prijs, lekker eten, je kan kiezen tussen verschillende sorten vlees of vis, ferrse groenten en fruit, heerlijk Turkse baklava, service voor 10+ , gezellig en super aardig, schone mooie zwembad. Hotel vital beach is een ideal hotel voor jongen mensen en ook alle andere die leuk vinden om in leuke sfeer in die smale hotel vakantie te vieren

Gereisd Met vrienden in september 2012

Yildiz Kahraman
11-7-2012

Ik heb heerlijke momenten beleefd deze zomer 2012. Eerste keer dat ik voor een drie-sterren hotel ga en ben er zeer tevreden mee. Vital beach hotel te Alanya verdient zelfs nog een extra sterretje. Alles was uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vital Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vital Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.