Appartement Villa Moonflower

Appartement
Appartement Villa Moonflower
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Moonflower voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Moonflower in het Nederlands

Tot in perfectie

Egbert
12-10-2016

Geweldige appartementen, prima service en gewoon alles dik in orde. Elke dag schoonmaak, voldoende wisseling van handdoeken, beddengoed. Strandhanddoeken lagen klaar. Super schoon, vriendelijke personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Moonflower in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Moonflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.