Appartement Vega Green

• Sauna
Meer appartement info

39 reviews over Appartement Vega Green

• 7Ep31-10-2019

Leuk appartement, mooi en schoon. Groot balkon en

Ver van strand en centrum. Er is wel een brengservice naar het strand maar geen haalservice. Eten en drankjes zijn duur. Eten en drinken mag alleen met wat je koopt aan de bar van het complex. Wisseling van beddengoed en handdoeken moet je enigszins in de gaten houden, vaak wel wisseling van handdoeken maar niet van badlakens. Gelukkig voor ons eindelijk een complex zonder animatie en weinig kinderen. Dus rust staat voorop, wel mogelijkheden om sportwedstrijden te volgen op grote schermen. Zeer vriendelijk schoonmaakpersoneel.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Desiree Snelders12-09-2019

Heerlijk schoon hotel behalve bij zwembad.

Prachtige en zeer schone kamers, medewerkers vriendelijk ook aan de bar bij het zwembad. Bijna alles was perfect alleen de vloer bij het zwembad was echt te vies voor woorden en dat is zo jammer. In die 9 dagen die wij er waren niet 1 keer bij en in het zwembad schoon zien maken. Tafeltjes bij de bedden smerig. Grond en trap glijbaan ontzettend smerig. Kwa kamer en vriendelijkheid zeker aan te raden. Als er bij het zwembad schoongemaakt zou worden is dit hotel een dikke 10 waard!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Van den Berg13-08-2019

Zeker naar toe gaan.

Hele mooie kamers. Elke dag schoonmaak. Personeel vriendelijk en behulpzaam. WiFi op 4e etage perfect ook in de lobby en bij het zwembad. Airco geen overbodige luxe met 35 gr. Taxi spotgoedkoop. Super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Saskia12-08-2019

Aanrader!

Kleinschalig complex met ontzettend aardige medewerkers. Met name Mehmet. Ook de receptie medewerkers erg service gericht. Spreken ook goed Engels. Buffet simpel, maar voor ieder wat wils. Goede ligging. Altijd bedjes beschikbaar bij het zwembad , ook het strand waar je met een taxi voor 15 lira pp (incl parasol en bedje) is erg fijn. Kamers zijn ruim en supernetjes

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Cees Barth10-07-2019

Fantastisch.

Top appartement met vriendelijke mensen.Goede service en schoon. Net buiten Alanya maar alles is te lopen. Nu 3 keer heen geweest en volgend jaar weer. Elke dag schone handdoeken en speciale handdoeken voor bij het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5sändy09-07-2019

leuk, maar niet nog eens

airco 10 euro per dag, prijzen van de kaart 30% hoger dan in centrum , haven en strand. meerdere mensen klaagden hier over,

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Chel19-03-2019

Het verblijf was super! De accomadatie is heel mooi en schoon. Alles was super geregeld vanaf begin tot aan het einde. Het personeel is heel beleefd. De supermarkt om de hoek is 24 uur open. Het centrum is maar 10 minuten rijden met de taxi. Het strand is 10 minuten lopen. Echt een top locatie!

Alleen gereisd in september 2018

• 2018
    9Ariëlle23-08-2018

Fijn gemoedelijk hotel!

Verblijf met partner en puberzoon. Heerlijk hotel, gemoedelijk en kleinschalig. Super fijn appartement, precies zoals op de foto's. Schoon, ruim, goede bedden en fijne badkamer. Prima zwembad, met voldoende ligbedden en parasols. Qua ligging oké. Niet in de massadrukte, maar alles op loopafstand of met taxi voor paar euro te bereiken. Gratis shuttlebusje naar het strand, wat ook evt. aan te lopen is. Wij hadden logies/ontbijt. Ontbijt is oké, maar niet super de luxe. Maar het eten wat je er verder voor lunch ed. kunt bestellen van de kaart is dik in orde. Wi-Fi is niet geweldig, alleen in de lobby en bij het zwembad goede verbinding. Maar op vakantie is dat niet zo'n probleem. Airco is wel een 'must', jammer dat je hiervoor 10 euro per dag moet betalen, is toch een flinke hap uit je vakantiebudget. Al met al een topvakantie gehad en een heel fijn verblijf bij Vega Green!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Otter25-06-2018

Geweldig

We hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad. Mehmet en de andere 2 jongens waren supervriendelijk, attent en deden er alles aan om je het naar je zin te maken. Beter kon niet. Eten was ook lekker daar. Kamers waren top. Enige minpunt vond ik de airco. €10 per dag vind ik wat duur. Onderstaande negatieve reviews is echt nergens op gebaseerd. Als je zulk commentaar geeft dan ligt het aan jezelf. Je weet van te voren hoever het centrum is van het appartement wat je geboekt hebt. Wij vonden het iig niet ver. We hebben voornamelijk gelopen (15 min) en als je geen zin hebt om te lopen dan kon je een taxi krijgen voor 15 lira. Glijbaan staat niet continu aan (logisch als er geen kinderen zijn) maar wanneer je vraagt of ie aan mag dan is dat geen enkel probleem. Wij hebben iig een superverblijf gehad en we komen er zeker weer!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Marcel Bergen03-06-2018

Fantastic

Onwijs goed verblijf met een mooie kamer, goed eten en leuk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

5 tips over Appartement Vega Green

• nieske rosman, 27-07-2014

Ga eens op de picknick jeepsafari....Echt een belevenis met leuke nederlandse gids Sem.Veel lachen gieren en brullen.kost 78 voor 2 personen.je bent de hele dag onder de pannen.1 tip, trek geen nieuwe kleren.en je wordt kletsnat hahaha.gewoon doen.

• Christian, 28-07-2014

Wij hebben onder andere een jeef safari naar de green canyon gedaan, wij vonden dit een super leuke ervaring! Ook de alanya city tour is erg leuk om te doen en laat je plekken zien waar je anders niet zult komen. De boot trips die overal te boeken zijn vonden wij geen aanrader, we hebben meerdere mensen gesproken die het geen succes vonden.

• Roderick, 02-08-2014

Wij zouden persoonlijk niet met ons kind hierheen gaan, dit omdat je eigenlijk daarvoor een extra slaapkamer mist. Je moet dus zelf of je kind in de woonkamer slapen. Nogmaals dit is persoonlijk. Wij hebben genoeg mensen met kinderen gezien die het geen probleem vonden.

2 vragen over Appartement Vega Green

• sändy schepers, 31-05-2019

koffiezet apparaat

is er een mogelijkheid om een koffiezet apparaat daar te lenen of te huren bij vega green

• Familie_Poelman, 22-06-2015

Omgeving

Hoe vaak gaat de gratis shuttlebus naar het strand? Zijn er direct in de omgeving van het appartement ook restaurantjes, barretjes en supermarkten? Of moet je daarvoor naar het centrum lopen telkens? En rijdt er in de buurt van het appartement een dolmus richting centrum? Op de foto's ziet het complex er echt schitterend uit, heel fris en nieuw!

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages