7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Taksim International Obakoy voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Taksim International Obakoy in het Nederlands

Wij hebben het heerlijk gehad.

Ellen
29-6-2019

Vriendelijk personeel. Kamer werd niet echt goed schoon gemaakt. Balkon al helemaal niet. Eten veel keus en goed van smaak. Veel Russen, geen last van gehad, wij waren de enige Nederlanders. Veel kinderen ook. Gezellig animatie team, ook al doe je niet mee. Volgende vakantie, net als altijd, een ander hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch!!

Rinske Heijnen
18-5-2019

Het was fantastisch! Heel goed eten, schone kamer( wel wat klein), goed animatie team

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Redelijk, zeker niet goed, ga niet meer terug

Marja
13-5-2019

Hotel is verouderd, maar netjes. Eten is saai, koud, niet lekker! Heeeeeel veel Russen, wat wil zeggen: luidruchtig, egoïstisch, onbeschoft, 's morgens al dronken, 's avonds straalbezopen, niet leuk! Maar de prijs- kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Onvergetelijke ervaring

Ria en Tom
9-8-2018

We gaan al 4 jaar naar Obakoy hotel ook wel Taksim International genoemd. Een ouder hotel maar de beste service en vriendelijkheid die je maar wensen kan. Ook is er Nederlands sprekende beheerder aanwezig.

Geweldig

Patricia MO
      29-10-2017

Een prima hotel Ga je hier heen vlieg dan via Gazipasa scheelt je een hoop transfertijd. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone familie kamer's ( 2 gescheiden grote kamers). In andere gebouw zaten deze kamers aan de overkant van de weg. Elke dag gestoft, geveegd en gedweild. Elke dag schone handdoeken, om de dag schoon beddengoed. Eten en drinken kan je de hele dag door. Meestal in buffetvorm, vaste en wisselende etenswaren. Na elke eter tafel verschonen. Volop bedden bij zwembaden en strand. Kinderspeelgoed op strand aanwezig zoals emmertjes etc. Elke avond entertainment of door team zelf of door artiesten. Ze doen alles om het naar je zin te maken, zeer behulpzaam. En zo je doet zo je ontmoet. Ik zeg weekje uitrusten doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Niet Doen Zondegeld!!

Degger
      25-10-2017

Alle reviews ten spijt verre weg het slechtste hotel van de vele die we in Turkije geboekt hebben. Kamers oppervlakkig schoon maar bij nadere beschouwing eigenlijk gewoon vies bedden stink bij 3 keer goed ruiken echt muf ..dikke laag stof onder de bedden. Schimmels in de voegen van badkamer.Vieze lang zwarte haren van vorige gasten in douche..Buffet Restaurant Zwembadbar en Buitenluchbuffet. Nou daar komt ie Vieze smerige vette aangekoekte tostigrill met zoveel verbrande roet dat je er geen fatsoenlijke tosti op kanbakken klacht bij receptie neergelegd restaurant manager heeft 2 weken met n blik die kon doden naar ons gekeken...mn zoon en ik doodziek geworden van Buffet 2 dagen spugen koorts en diarree..Zwembad bar en rest te vies om aan te pakken Buiten toiletten meerdere malen ondergekotst aan getroffen Ik kan nog echt wel n kwartiertje doorschrijven.. Bizar slecht overrated oud gehorig passè hotel!Echt Zondegeld😢

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Overweldigend het beste familie hotel

Ria van der Laken
      2-9-2017

Dat het hotel 20 jaar oud is maar brandschoon en alle personeel onovertroffen is zo fantastisch.

Gereisd Met partner in mei 2017

Erg goed hotel

Harvey Schouten
      18-8-2016

Goed gelegen hotel met erg goede service en prima eten

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Tom Ria Cor en Erna
      30-6-2016

Het hotel is 20 jaar oud maar een familie hotel met alles wat dat betekent is ook werkelijk waar, Alles kan je bespreken en er kan Nederlands worden gesproken want dat spreken ze hier achter de balie. Het is heel schoon en alles goed verzorgt. Je zit dicht bij Alanya en de gezellige straatjes van Oba zit je middenin.

Wat een fantastisch hotel ;-)

Pascal de leeuw
      4-6-2016

Wat een heerlijk hotel, alles bij de hand. ×De kamers zijn top en elke dag schoon beddengoed en handdoeken. X personeel supervriendelijk en helpen je altikd. X ligging is perfectze hebben 3 zwembaden en een tunneltje door zo naar het strand waar je ook wifi hebt en ook een bar bij het strand. X leuk animatie team voor kinderen en in de avond tot 22.00 dan houdt het op. X hele dag gratis drank en eten . X een fijne spa bij het zwembad waar je jezelf voor kleine meerprijs kan laten verwennen met een massage. X veel leuke hotelgasten die er ook al jaren terugkomen en zomeen praatje mee kan maken. Kortom ik ga in september er weer naar toe en volgend jaar ook,was er 10 dagen (.lang genoeg want je gaat Nederland missen maar prijs/kwaliteit verhouding gezien kom je hier helemaal tot rust ik was 948 euro kwijt voor alles vliegreis en transfer dus echt een koopje 😉

Gereisd Anders in mei 2016

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taksim International Obakoy in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taksim International Obakoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.