Hotel Taksim International Obakoy

Hotel Taksim International Obakoy
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Taksim International Obakoy voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Taksim International Obakoy in het Nederlands

Geweldig

Patricia MO
29-10-2017

Een prima hotel

Ga je hier heen vlieg dan via Gazipasa scheelt je een hoop transfertijd. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone familie kamer's ( 2 gescheiden grote kamers). In andere gebouw zaten deze kamers aan de overkant van de weg. Elke dag gestoft, geveegd en gedweild. Elke dag schone handdoeken, om de dag schoon beddengoed. Eten en drinken kan je de hele dag door. Meestal in buffetvorm, vaste en wisselende etenswaren. Na elke eter tafel verschonen. Volop bedden bij zwembaden en strand. Kinderspeelgoed op strand aanwezig zoals emmertjes etc. Elke avond entertainment of door team zelf of door artiesten. Ze doen alles om het naar je zin te maken, zeer behulpzaam.

En zo je doet zo je ontmoet.

Ik zeg weekje uitrusten doen.

Niet Doen Zondegeld!!

Degger
25-10-2017

Alle reviews ten spijt verre weg het slechtste hotel van de vele die we in Turkije geboekt hebben. Kamers oppervlakkig schoon maar bij nadere beschouwing eigenlijk gewoon vies bedden stink bij 3 keer goed ruiken echt muf ..dikke laag stof onder de bedden. Schimmels in de voegen van badkamer.Vieze lang zwarte haren van vorige gasten in douche..Buffet Restaurant Zwembadbar en Buitenluchbuffet. Nou daar komt ie Vieze smerige vette aangekoekte tostigrill met zoveel verbrande roet dat je er geen fatsoenlijke tosti op kanbakken klacht bij receptie neergelegd restaurant manager heeft 2 weken met n blik die kon doden naar ons gekeken...mn zoon en ik doodziek geworden van Buffet 2 dagen spugen koorts en diarree..Zwembad bar en rest te vies om aan te pakken Buiten toiletten meerdere malen ondergekotst aan getroffen Ik kan nog echt wel n kwartiertje doorschrijven.. Bizar slecht overrated oud gehorig passè hotel!Echt Zondegeld😢

Overweldigend het beste familie hotel

Ria van der Laken
2-9-2017

Dat het hotel 20 jaar oud is maar brandschoon en alle personeel onovertroffen is zo fantastisch.

Oude reviews (archief)

Erg goed hotel

Harvey Schouten
18-8-2016

Goed gelegen hotel met erg goede service en prima eten

Tom Ria Cor en Erna
30-6-2016

Het hotel is 20 jaar oud maar een familie hotel met alles wat dat betekent is ook werkelijk waar, Alles kan je bespreken en er kan Nederlands worden gesproken want dat spreken ze hier achter de balie. Het is heel schoon en alles goed verzorgt. Je zit dicht bij Alanya en de gezellige straatjes van Oba zit je middenin.

Wat een fantastisch hotel ;-)

Pascal de leeuw
4-6-2016

Wat een heerlijk hotel, alles bij de hand.

×De kamers zijn top en elke dag schoon beddengoed en handdoeken.

X personeel supervriendelijk en helpen je altikd.

X ligging is perfectze hebben 3 zwembaden en een tunneltje door zo naar het strand waar je ook wifi hebt en ook een bar bij het strand.

X leuk animatie team voor kinderen en in de avond tot 22.00 dan houdt het op.

X hele dag gratis drank en eten .

X een fijne spa bij het zwembad waar je jezelf voor kleine meerprijs kan laten verwennen met een massage.

X veel leuke hotelgasten die er ook al jaren terugkomen en zomeen praatje mee kan maken.

Kortom ik ga in september er weer naar toe en volgend jaar ook,was er 10 dagen (.lang genoeg want je gaat Nederland missen maar prijs/kwaliteit verhouding gezien kom je hier helemaal tot rust ik was 948 euro kwijt voor alles vliegreis en transfer dus echt een koopje 😉

Geweldig hotel

Hans en Gerda
22-5-2016

Alles was goed van ontvangst tot vertrek. Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel met een mooie ligging tussen strand en winkels. We gaan in oktober weer voor de 10e keer. Nu met een groter gezelschap wat hier ook al vele malen is geweest. Het is geen mega hotel maar hier is wel aandacht voor de gasten. Graag willen wij dit Hotel van harte aanbevelen zodat er nog meer Nederlanders komen.

het was weer Fantastisch

Hans en Gerda
17-10-2015

We hebben weer een geweldige tijd gehad in Obakoy. Het personeel was super, van receptie tot de schoonmakers. Altijd even vriendelijk en niets was te veel. We komen hier al een aantal jaren en zien iedere keer weer dezelfde gasten in deze periode, of het nu Nederlanders of Scandinaviërs of Duitsers of Turken zijn. Dus dat wil wel wat zeggen!! Voor alle mensen met een negatieve ervaring, ga niet hier lopen miepen maar meld je eigen bij de receptie als je er bent, zij kunnen en Zullen je helpen!!!! Voor de mensen die verwachten voor deze (touroperator) prijzen in dikke pluis te lopen, hebben pech. Dit is gewoon een goed hotel zonder kapsones, met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de bekende Turkse winkeltjes. Ja de animatie is niet best, maar er zijn regelmatig optredens van buitenaf en die zijn wel leuk. Ja het licht gaat om 00.00 uur uit, lekker toch. Als je van drukte en herrie houd moet je echt een ander hotel zoeken en zeker niet Obakoy boeken.

Heel goed

Ria van der Laken
2-9-2015

Het hotel is aan renovatie toe maar de mensen die er werken zijn heel vriendelijk en niets is ze teveel. Hopelijk brengen ze wat verbeteringen aan zodat het volgend jaar nog beter is.

Het hotel ligt in de wijk Oba. Het centrum van Alanya is goed bereikbaar per stadsbus. Wij vinden Oba niet zo bijzonder. De ontvangst bij aankomst was zakelijk koel, maar het bedienend personeel is heel aardig en behulpzaam. De kamer: mooi, schoon, ruim en voorzien van een fijne airco. De badkamer is schoon. Elke dag schone handdoeken. Het zwembad: ruim, schoon water en wc's, maar zorg wel voor oordopjes! De animatie viel kwalitatief tegen, bovendien heel matig met Engels en Duits. De animatie stopt stipt om 22:00 uur; de muziek stopt stipt om 23:00 uur en de verlichting beneden gaat precies om 00:00 uur uit! Dan zit je in het donker! Wil je ná 00:00 uur nog vertier, dan moet je de straat op. Vermaak: prima voor gezin met kinderen tot 11 jaar. Echter, heb je kinderen ouder dan 11 jaar, dan NIET boeken, want je kinderen VERVELEN zich!! Het strand is redelijk. Eten en drinken is écht uitstekend! Voor ons (met zoon van 14) helaas niet voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taksim International Obakoy in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taksim International Obakoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taksim International Obakoy scoort een 8.5 uit 10 op basis van 202 reviews.