Hotel Sunway

Mooi appartement ruime kamers , paar meter van het strand . Centrum te lopen

werkelijk fantastisch

ron van klaveren,
15-10-2017

persoonlijk houdt ik van uitzicht op de bergen er zijn geen min punten het restaurant is een een woord fantastisch gezellig zwembad met poolbiljart en werkerlijk hele mooie kamers en hele keurige schoonmaak elke dag

Josien Boelhouwer,
15-10-2017

Zeer goed hotel eten geweldig ruime kamers

Nice!!

Wendy
21-6-2012

We went here in July 2011. And we were there for 3 weeks. The rooms are not really clean, but it's ok. Service of the working people in the hotel was great.. they were very nice. Only a few days there were young people checked in and we haven't sleep for a few nights.. we complained by the barman, but he didnt do anything. After the young people go, we can celebrate our relaxing holiday again. It was great to be there, cause its near the beach, just 4 minutes walk and to te central its just 8 minutes walk, it was a great holiday for a very low price! Thank you !!!

Volgend jaar weer

Sanne
25-8-2011

Ik heb een super vakantie gehad in turkije, we zaten in sunway hotel, leuk personeel en vriendelijk, alleen het eten is wat minder maar verder is het er super

en de tv zitten alleen turkse zenders op

NOOIT NOOIT MEER

Jan
16-8-2010

Ik ben hier van 3 july tot 24 july gew west, zeer vieze en veel te kleine badkamer, douche gordijn hangt in de wc,en echt heel smerig, geen wc deksel, en dan nog maar te spreken of de vieze airc, komen vieze zwarte stofwolken uit, waar je ook nog 5 euro perdag voor betaald, personeel is aardig, op die luidruchtige barkeeper na, ik had geluk dat vrienden in een andere hotel zaten, waar ik mij wel behoorlijk kon douchen

Nooit meer

L&R
2-8-2010

Voordelen

Super goede ligging

Lekker eten in de buurt

Supermarkten dicht in de buurt

Nadelen

Karig ontbijt

kleine kamers

Harde bedden

Airco tegen betaling

Verschrikkelijk uitzicht

nooit meer

ontevreden gast
29-8-2009

hotel is ons erg tegengevallen.

voor de airco moet je bijbetalen en de1e kamer was erg klein. in douche kon je niet bukken want daar was de cabine te klein voor. uitzicht was een muur met balkonnen van een ander appartement.

er was mogelijkheid om van kamer te wisselen, deze was iets groter, maar moest scheef op de wc zitten anders zat je met je hoofd tegen de douchecabine. het uitzicht van het balkon was wel beter.

3 dagen hebben we niet lekker kunnen douche. 2 dagen hadden we geen warm water en de 3e dag hadden we geen druk waardoor er maar een paar druppeltjes uit de kraan kwamen. er was iets kapot en dit duurde intotaal 3 dagen voordat het gerepareerd was. het enige wat het personeel ons kon zeggen elke dag was 'in de middag is het gemaakt'. nou, na 3 dagen dan eindelijk!!

in de 8 dagen dat we daar waren hebben we 2 keer schone handdoeken gekregen. dit is echt te weinig als je elke dag aan het strand ligt en na een zoute duik lekker wilt douchen.

voor ons nooit weer!!!!

niet tevreden

ontevreden gast
29-8-2009

1e kamer erg klein, gelukkig was er de mogelijkheid van kamer te wisselen. deze kamer was iets groter en het uitzicht op het balkon was ook alles beter dan een muur van de 1e kamer....

2 dagen geen warm water gehad en dus koud moeten douchen. de 3e dag hadden we een paar druppels water te besteden, omdat er iets kapot was. in totaal 3 dagen moeten duren voor dat dat gerepareerd was.

ontbijt simpel en om 10 uur al gesloten.

schone handoeken 2 keer gehad in de 8 dagen dat we daar zaten...egt niet tevreden dus!

de ligging is wel super, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

je merkt wel dat het personeel hun best doet, maar het is telkens net niks...

altijd een topper

chantal scheffer
26-7-2009

Dit is toch de meest perfecte hotel in de goede ligging van alles dichtbij.

Het eten is echt toppie en ja het is alleen jammer dta je hem maar bij 3 touroperaters kan boeken maar echt super gezellig gewoon doen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunway in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.