Hotel Sunprime C-Lounge

KinderhotelWeer vandaag25°8°
Hotel Sunprime C-Lounge
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

9 tips over Hotel Sunprime C-Lounge

Familie Peeters, 9-8-2015
Als je op Antalya vliegt, denk er aan dat je dan nog meer dan 3u op de bus moet zitten. Dit was voor ons de enige tegenvaller. Er is een luchthaven op een klein uurtje van het hotel af.. Jammer dat dit voor ons niet automatisch geboekt was.. Maar dit vonden wij ook echt de enige tegenvaller!
ingrid , 9-7-2015
Ik zou wel de kamer met zeezicht aanbevelen bij een boeking. De andere kamers kijken uit op de omliggende hotels die naar ons gevoel best wel wet té dicht aangebouwd stonden
boomer50, 5-7-2015
Neem goede slippers mee met antislip zool( geen teenslippers) want het is echt heel glad bij het zwembad en zwembadbar.

Jolanda, 6-6-2015
Pinautomaat vlakbij. Winkels op loopafstand.
Dees, 5-6-2015
Af te raden voor jongeren en feestgangers. Zeer aan te raden voor mensen die rust willen!
Toon Poppe, 3-6-2015
Mijn tip, probeer als het mogelijk is zeezicht te boeken, 1 zijkant van het hotel grenst pal naast een ander, en de andere zijkant is straat zijde. Voor het strand zijn watersandalen een uitkomst. Er is een wat sterke stroming en golfslag.

tineke rietkerken, 1-6-2015
Dit hotel is zeker een aanrader als je van luxe rust en zon houdt.
Geke, 23-5-2015

In de beautysalon (mooie inrichting!) genoten van een thaise massage en manicure/pedicure.

Op donderdag begint de markt voor de deur. De dichtstbijzijnde bank is in Alanya.

Muldernathalie_906, 20-5-2015

Het strand ıs prıma maar neem gerust een taxı naar het Oost strand of Cleopatra strand. Bent u op zoek naar een echt zandstrand raad ik u het Cleopatra strand aan.

Ga uit eten bij Red Tower in Alanya gelegen aan de haven.