Hotel Sunprime C-Lounge

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°23°
Hotel Sunprime C-Lounge
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

127 reviews over Hotel Sunprime C-Lounge in het Nederlands

Super!

andrea faure
22-9-2018

Wat een fantastisch hotel! Zo mooi en schoon, personeel zo vriendelijk grappige manager die je ook nog uit zwaait😊. Eten was super. Heerlijke Hamam. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Turkije is super leuk!

Fabeltastisch!😍

Willem en Jose Goverde
18-9-2018

Wij zijn voor het derde jaar op rij te gast geweest bij dit geweldige hotel.

Schoon, geweldig eten en een fantastische staff

Fantastisch fijn hotel

Fam Romijn
15-9-2018

We waren hier voor de tweede keer, eerst in juni en later in september. wederom hebben we genoten van ons verblijf, het eten ,de verzorging, en vooral van vriendelijkheid en service. vooral mensen als Mert , Ramazan, en de mensen van bediening en koks, tot de eierbakker s'morgens aan toe waren allemaal supervriendelijk. Helaas, hebben we wel een opmerking, regelmatig liggen er op de pier mensen met een rood polsbandje van de Bayar club en ook totaal vreemden die tegen betaling op een bedje op de pier mogen liggen. Dit vind ik niet kloppen omdat er dan in sommige gevallen te weinig plaatsen zijn voor de vaste gasten. helaas was er aan het begin van onze vakantie nog niets gedaan aan de slechte kwaliteit van de parasols op de pier, maar later werd er gelukkig aandacht aan geschonken. Volgend jaar in juli komen we zeker weer terug in dit fantastisch fijne hotel, omdat mijn vrouw en ik dan iets groots hebben te vieren. Dus tot dan.

Sunprime C- Lounge Beach & Spa Team, General Manager, 19-9-2018

Liefste Romijn,

heel erg bedankt voor je mooie review.

We willen je hier zeker nog een keer zien op je speciale dag.

Tot dan Beste Wensen

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team.

geweldig! Super hotel!

Marco en Tom
26-8-2018

Wat een onwijs goed hotel! We hebben 10 heerlijke dagen gehad. Vanaf het moment van aankomst tot het vertrek was alles goed. Het eten en drinken was geweldig. Het personeel was onwijs vriendelijk. Altijd met een glimlach. Vooral Ozan, Aysun, Ali van de lobbybar, Leyla en Mert waren geweldig! We komen hier snel weer terug!

Verder ook veruit het schoonste hotel! wat een prestatie om alles zo schoon te maken elke dag weer, en allemaal met een glimlach.

tot volgend jaar!

Sunprime C- Lounge Hotel Team, General Manager, 30-8-2018

liefste marco en tom,

heel erg bedankt voor je mooie review.

We willen je hier zeker nog een keer zien.

Dirk en Wilma
17-8-2018

Wat hebben wij een geweldige tijd gehad! En wat waren de medewerkers super! Vooral Mert, Ali, Ozan, Aysun en Leyla. Wat waren ze lief en behulpzaam! Alle medewerkers in het hotel zijn super. Ook het eten is helemaal geweldig! Van de 12 dagen was het elke dag anders! Wij komen snel weer terug

Sunprime C-lounge Team, General Manager, 21-8-2018

Lieve Wilma en Dirk,

we zijn erg blij dat jullie tevreden bent.

We willen graag dat je ons opnieuw bezoekt.

Sunprime C-Lounge Hotel Team

Fantastisch hotel! Komen zeker nog een keer terug

Fam Jouvenaar
14-8-2018

Geweldig hotel met super personeel vooral MERT, Ali en Ozaen , en Aysun leyla

Sunprime C-lounge Team, General Manager, 17-8-2018

liefste familie Jouvenaar,

heel erg bedankt voor je mooie gedachten voor ons hotel en ons personeel.

We willen je hier zeker nog een keer zien.

Sunprime C-Lounge Hotel Team.

Fantastisch adult only hotel super de luxe

Marcel Huijden
27-7-2018

Super de luxe hotel prima eten schone kamers super aardig personeel zwembad altyd bedje vrij

Sunprime C- Lounge Hotel Team, General Manager, 30-7-2018

Dear Mr. Marcel Huijden,

thank you for your nice review. We are happy that you are completely pleased of your stay with us. We would like to see you here again.

Have a nice summer for the rest of it.

Best Regards.

Sunprime C- Lounge Hotel Team.

super super super geweldig grandioos

René Ketelaar
17-7-2018

Een perfect super leuk en super schoon hotel eten uitstkend drinken volop. Service vriendelijk heid boven alle peil geweldig. Voor de tweede keer waen wij er en we gaan zeer zeer zeker dit jaar er weer heen. Geweldig. Hebben alle hotels aan het lara gehad in turkey we zijn er nu voor de 40 ste keer maar c lounge is toch vele malen beter. Kleinschalig maar perfect.

Super hotel. Iets minder voor niet rokers.

Ger en Nellie
1-7-2018

Hotel maakt de goede reviews zeker waar. Personeel op en top vriendelijk. Mooie, niet al te grote, kamer met prima douche ruimte. Eten prima. Altijd warm, vers en netjes verzorgd. Wel slaat na een weekje de eentonigheid toe. Op meerdere punten flesjes water, drankjes, ijsjes en eten te krijgen.

Min puntje is de beperkte ligruimte bij het, niet al te grote, zwembad. Je ligt erg dicht op elkaar en zoals ook in een andere reactie staat zijn de rokers in dit hotel favoriet. Zeker 3/4 bij het zwembad is rookgedeelte en een klein stukje (bij smalle stukje langs het zwembad) voor niet rokers.

Houdt je van een rum cola of een ander drankje met rum heb je in dit hotel pech. Rum valt niet onder AI pakket en je betaald al snel 8 euro voor een drankje.. Dit is het 1e hotel in al onze jaren Turkije of Egypte dat ik dit meemaak.

Vindt je deze punten geen probleem dan is het hotel een dikke 9.

Volgend jaar weer!

dezzz
27-6-2018

wat een geweldig hotel is C-Lounge! het doet z'n naam eer aan!

overdag is het er heerlijk rustig, geen vervelende animators die willen darten waterpolo of volleyballen! in de avond is er altijd vermaak, karaoke, live band en of dansers. er is meer dan voldoende keuze in de eetzaal en het personeel is mega vriendelijk! wil je een heerlijke cocktail moet je deze zeker laten maken door Ali in de lobbybar dit is een echte kunstenaar!

de slaapkamer was perfect wij zaten op de 2de etage aan de straat zijde. op donderdag is daar ook markt maar je hebt totaal geen last van de opbouw van de marktmensen. wat ik wel een klein nadeel als niet roker vond is, dat daar meer rekening mee gehouden mag worden. er is meer ruimte voor rokers aan het zwembad dan voor de niet rokers. wij hebben heerlijk op het bovendek gezeten want daar hadden we er het minste last van.

Sunprime C-lounge Team, General Manager, 28-6-2018

Dear Guest dezzz,

thank you very much for your comments. Your comments are precious for us also to improve ourselves. We are happy to find you pleased of your stay in our hotel.

Would like it very much to see you here again.

Have a great summer.

Best Regards.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime C-Lounge in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime C-Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.