Hotel Sunprime C-Lounge

Hotel Sunprime C-Lounge
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Sunprime C-Lounge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

super super super geweldig grandioos

René Ketelaar
17-7-2018

Een perfect super leuk en super schoon hotel eten uitstkend drinken volop. Service vriendelijk heid boven alle peil geweldig. Voor de tweede keer waen wij er en we gaan zeer zeer zeker dit jaar er weer heen. Geweldig. Hebben alle hotels aan het lara gehad in turkey we zijn er nu voor de 40 ste keer maar c lounge is toch vele malen beter. Kleinschalig maar perfect.

Super hotel. Iets minder voor niet rokers.

Ger en Nellie
1-7-2018

Hotel maakt de goede reviews zeker waar. Personeel op en top vriendelijk. Mooie, niet al te grote, kamer met prima douche ruimte. Eten prima. Altijd warm, vers en netjes verzorgd. Wel slaat na een weekje de eentonigheid toe. Op meerdere punten flesjes water, drankjes, ijsjes en eten te krijgen.

Min puntje is de beperkte ligruimte bij het, niet al te grote, zwembad. Je ligt erg dicht op elkaar en zoals ook in een andere reactie staat zijn de rokers in dit hotel favoriet. Zeker 3/4 bij het zwembad is rookgedeelte en een klein stukje (bij smalle stukje langs het zwembad) voor niet rokers.

Houdt je van een rum cola of een ander drankje met rum heb je in dit hotel pech. Rum valt niet onder AI pakket en je betaald al snel 8 euro voor een drankje.. Dit is het 1e hotel in al onze jaren Turkije of Egypte dat ik dit meemaak.

Vindt je deze punten geen probleem dan is het hotel een dikke 9.

Volgend jaar weer!

dezzz
27-6-2018

wat een geweldig hotel is C-Lounge! het doet z'n naam eer aan!

overdag is het er heerlijk rustig, geen vervelende animators die willen darten waterpolo of volleyballen! in de avond is er altijd vermaak, karaoke, live band en of dansers. er is meer dan voldoende keuze in de eetzaal en het personeel is mega vriendelijk! wil je een heerlijke cocktail moet je deze zeker laten maken door Ali in de lobbybar dit is een echte kunstenaar!

de slaapkamer was perfect wij zaten op de 2de etage aan de straat zijde. op donderdag is daar ook markt maar je hebt totaal geen last van de opbouw van de marktmensen. wat ik wel een klein nadeel als niet roker vond is, dat daar meer rekening mee gehouden mag worden. er is meer ruimte voor rokers aan het zwembad dan voor de niet rokers. wij hebben heerlijk op het bovendek gezeten want daar hadden we er het minste last van.

Sunprime C-lounge Team, General Manager, 28-6-2018

Dear Guest dezzz,

thank you very much for your comments. Your comments are precious for us also to improve ourselves. We are happy to find you pleased of your stay in our hotel.

Would like it very much to see you here again.

Have a great summer.

Super fantastisch!

Tamara stolwijk
26-6-2018

Super hotel! Goede bedden,mooie douche,heerlijk eten,kortom: fantastische vakantie gehad! Kan dit hotel echt aanraden. Mensen werken er hard, de hele dag door eten,heerlijk geen kinderen aan het zwembad,en de bedden op het strand en zwembad zijn prima een dag vol te houde
Sunprime C-lounge Team, General Manager, 28-6-2018

Dear Ms. Stolwijk,

we are endless happy to one happy guest more; this our prize and this is why we work so hard; to see the happiness and smile on guests' faces. Dank u wel.

Hope to see you here again.

Fantastisch.

Eric Romijn
23-6-2018

Het hotel is echt grote klasse. De kamers zijn geweldig mooi en het hele hotel heeft een erg luxe uitstraling. Het eten is ook top. Het personeel is ook erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Alles is erg schoon en daar wordt ook veel aandacht aan geschonken. De animatie is ruim voldoende. Wat wij dan wel iets minder vonden was de ruimte om het zwembad. Aan de rokerskant is er vinden wij veel te weinig ruimte. De bedjes daarentegen zijn wel weer erg goed. Aan het strand waar we veel waren vond ik het ook niet zo goed. Weinig plekken om de zee in te gaan door de vele en grote rotsblokken. Wij waren hierdoor veel op de mooie pier vanwaar je ook goed de zee in kon. Het personeel op het strand was ook erg goed. Al met al een geweldig fijn resort waar we 15 dagen waren en heel zeker weer terug komen
Sunprime C-Lounge Hotel Team, General Manager, 26-6-2018

Dear Mr. Romijn,

thank you for your nice comments about our hotel. This makes our whole team endless happy. We would like to see you again in the next times.

Have a nice summer.

Geweldig!

Frans en Harriet
21-6-2018

Ik schrijf dit terwijl we er nog zijn, we vertrekken over een paar uur met een prachtige vakantie in ons hoofd en hart ...we hebben eerder all in gezeten maar dit is echt super .. de kamer hadden we aan de straat kant, waar idd de donderdag markt is .. prachtig uitzicht naar de zee, heerlijke stort douche , elke dag kamer opgeruimd , nieuwe handdoeken en lakens, de strand lakens bij de balie omwisselden , ook elke dag schoon.. eten was super gevarieerd en personeel op en top vriendelijk .. geen opdringerige praatjes of domme grapjes gewoon relaxte mensen , ... wij hadden onze eigen fietsen bij het hotel en vanuit hier kun je heerlijk langs de boulevard fietsen richting Alanya of mahmutlar .. echt een aanrader .. wij komen zeker weer terug ...
Sunprime C-lounge Team, General Manager, 27-6-2018

Dear Franz and Harriet,

thank you for the nice review and for your positive thought about our hotel/staff. We are endless happy to send you back home pleased and happy.

Hoping to see you again here, among the family :)

We hope you a nice summer.

Sunprime C-Lounge Hotel Team.

Mooi hotel met perfecte ligging

Ronnie
18-6-2018

Mooie, ruime kamers. Heerlijke douche. Groot balkon aan zeezijde. Wij hadden geen hinder van het drukke verkeer. Fantastisch personeel. Heerlijk eten met veel variatie, Lekkere koffie en ijs in de patisserie. Mooi strand met genoeg bedjes, zeewater heerlijke temperatuur. Veel Engelse en Duitse gasten. Alle gasten waren op zichzelf, miste 's avonds de gezelligheid om met een groepje gezellig te kletsen. Toen ik rugpijn had van het matras, kregen we een harder topdek. Daarna heerlijk geslapen. Op maandag en donderdag markt vlak bij de deur. Centrum Oba ligt ook op loopafstand. In Alanya ben je voor 5 euro met de taxi. Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht. Schitterend uitzicht op de boulevard en zee. Ligging hotel perfect. Wij zijn op Gazipaza geland. Transfer duurde ongeveer 3 kwartier, omdat we ook mensen bij andere hotels af moesten zetten. Ik miste alleen de Hollandse gezelligheid, daarom gaan wij niet meer adults only.
Sunprime C-Lounge Hotel Team, General Manager, 21-6-2018

Dear Ronnie,

your review made us, the whole staff very happy, not only for the review but also for being able to give you a nice stay with us. Your happiness is our prize. Thank you for the double review. We will be happy to see you again.

Fantastisch hotel

Angelique
18-6-2018

Fantastisch mooi hotel met luxe, schone, grote kamers. Heerlijk bed met genoeg keuze aan kussens. Topdek matras was te zacht voor mijn man, toen we dit aangaven, kregen we hardere topdekken van de lieve dame die onze kamer poetste. Bij aankomst kregen we een glas champagne. Ook op de kamer stond als welkom een flesje wijn met 2 glazen. Badjassen en slippers aanwezig op de kamer. Bed en handdoeken werden iedere dag verschoond. Mooie badkamer met stortregendouche en extra plankjes voor je spulletjes. Personeel ontzettend aardig. Vooral meester cocktailmaker Ali, Yasemine van de patisserie en Mustafa van het winkeltje. Eten was heerlijk, elke dag iets anders. Voor ons de 1ste keer Adults Only, maar voor ons geen 2de keer. Wij houden van wat meer leven in de brouwerij. Maar dat is persoonlijk. Kregen total geen aansluiting met de andere gasten. Al met al een fijne vakantie gehad.
Sunprime C-Lounge Hotel Team, General Manager, 21-6-2018

Dear Guest Angelique,

thank you for the nice review about us. We are happy that you returned Holland very pleased about your stay at Sunprime C-Lounge Hotel.

We hope to see you among us again.

Wish you a nice summer.

Michell Wagenaar
11-6-2018

Wij zijn begin Juni 2018 een weekje hier geweest, en heb er maar 1 woord voor Fantastisch hotel !!

Wij hadden een kamer op de 4 verdieping met uitzicht op het naast gelegen hotel.

De bedden liggen heerlijk, mooie luxe kamer met een heerlijke stortdouche.

Personeel zeer vriendelijk en doet zijn uiterste best je een prettig verblijft te geven.

Het eten is zeer gevarieerd, elke dag iets anders.

Heerlijk rustig zwembad, met lounge muziek, buiten bar, je loopt door de tunnel naast het zwembad en je bent op het strand, waar allemaal ligbedjes staan.

Een pier waar ook ligbedjes staan , waar je via 3 trappen je zo in de zee kunt laten vallen.

Elke donderdag loop je zo het hotel uit en bent op de markt die tot 's avonds 19.00 duurt.

Met de bus ben je voor 1 euro in 10-15 min in het centrum van Alanya.

Min punten zijn er in mijn ogen niet, maar goed, je hebt natuurlijk altijd mensen die wel iets zeuren hebben !!

Dikke 10 voor ons !!

Sunprime C-Lounge Hotel Team, General Manager, 14-6-2018

Best gast Wagenaar,

Een dikke dank u wel van ons voor jou :) We wachten allemaal op je volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten.

Sunprime C-Lounge Hotel Team.

Top Only Adults! Alles super goed verzorgd. Echt 5 ⭐️waardig!
Sunprime C-Lounge Hotel Team, General Manager, 21-5-2018
Dear guest, thank you very much for your nice comments. We will be very happy to see you among us again.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime C-Lounge in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime C-Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime C-Lounge scoort een 8.9 uit 10 op basis van 125 reviews.