Hotel Sunprime C-Lounge

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°28°
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

All-inclusive vakantie vieren met je partner of vrienden? Hotel Sunprime C-Lounge is the place to be. In dit Adult Only hotel kom je tot rust, maar vind je ook genoeg leuke to do’s. Het is een plek met een luxe uitstraling waar je goed kunt relaxen. Zo zijn reviewers erg enthousiast over de hammam in het hotel. Hou je daarnaast van kleinschaligheid? Dan zit je in Hotel Sunprime C-Lounge zeker op je plek. Persoonlijkheid staat hier namelijk centraal. Marja kwam hier voor de tweede keer en het personeel herkende haar zelfs nog. Het personeel wordt in veel reviews dan ook omschreven als super.

Jullie schrijven dat het eten en drinken in Hotel Sunprime C-Lounge top is. Al vanaf het moment van aankomst is het genieten geblazen volgens Angelique: ‘Bij aankomst kregen we een glas champagne. Ook op de kamer stond als welkom een flesje wijn met 2 glazen.’ Viel dat welkomstdrankje wel in de smaak? Dan deelt Dezzz nog een leuke tip: ‘Wil je een heerlijke cocktail moet je deze zeker laten maken door Ali in de lobbybar, dit is een echte kunstenaar!’

Hotel Sunprime C-Lounge is een erg schoon hotel. Ook je hotelkamer wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en badlakens. Hou er wel rekening mee dat dit hotel aan een weg ligt. Vanuit een deel van de kamers kijk je op deze weg uit. Vakantiegangers geven aan hier geen last van te hebben en geven aan dat je wel een ruim balkon hebt. Heb je een kamer met zeezicht? Dan zit je extra goed.

Sunprime C-Lounge Hotel Alanya is een gemoedelijk hotel met een wat kleiner zwembad. Om het zwembad heen staan er genoeg ligbedden en parasols, maar deze staan wel wat dicht op elkaar. Ger en Nellie geven aan dat ze het rookgedeelte bij het zwembad te groot vonden en zij zijn niet de enige vakantiegangers die dit zien als verbeterpunt. Prettig is dat je overdag helemaal tot rust kunt komen bij het zwembad, omdat er dan geen animatie is. Ben je na een dag zonnen en zwemmen toch toe aan wat gezelligheid? ‘s Avonds is het gezellig in Sunprime C-Lounge Hotel Alanya. Doe jij mee met de karaoke of luister je liever naar een live-band?

Ligging

Hotel Sunprime C-Lounge ligt net buiten het drukke centrum van Alanya. De winkels bij Oba kun je wel te voet bereiken. Ronnie tipt dat je ook de taxi kunt nemen naar Alanya. Hier betaal je ongeveer 5 euro voor.

Maar ook in de buurt van Sunprime C-Lounge Hotel Alanya is het genieten. Zo is er volgens Marja op donderdag een gezellige markt voor de ingang van het hotel. Relaxen op de pier kan natuurlijk ook. Hier komen de obers gewoon langs met je favoriete cocktail. Reviewer Eltjo noemt wel een minpuntje: ‘er is geen terras op het strand waar je lekker een kopje koffie kan drinken’.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Sunprime C-Lounge in het Nederlands

Marloes
21-8-2019

Wat een heerlijk hotel! Nog nooit zulke fijne bedden gehad zou er voor terug gaan! Heerlijk gevarieerd eten, vriendelijk en behulpzaam personeel en voldoende strand/ligbedjes en geen gillende kinderen wat een genot! Kortom zeker een aanrader om als stel heen te gaan. Ietsje uit het centrum maar met 8 min met de bus ben je zo in het centrum dus niet echt een minpunt.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 22-8-2019

Beste Marloes,

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen bij Sunprime C-Lounge.

Met vriendelijke groet, Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel

Geweldig dankzij het personeel

Dirk
16-8-2019

Prima hotel, rustig gelegen maar toch centraal. Goed eten en mooie kamers. We zijn er voor de derde keer geweest....en elke keer weer het gevoel dat we ‘thuiskomen’

Het enige minpunt is de wissel van personeel. Dankzij het vriendelijke personeel komen er een heleboel gasten jaarlijks weer terug , net zoals wij. Je moet je goede medewerkers koesteren. Hierbij bedank ik dan ook Osam voor de geweldige service aan de poolbar. Leila bedankt voor de geweldige service in de pool restaurant. Ook al het bedienend personeel in het restaurant ( Murat ) zijn vriendelijk en enthousiast , evenals de koks. In de patisserie werkt ook topper, bedankt Eisa ! Ook al het personeel achter de service balie zijn service gericht. In de lobbybar is het wat tegen gevallen, daar missen we de oude vertrouwde Mert. Nu staat daar ‘Pinokkio’ het lijkt wel of hij met hele andere dingen bezig is. Ik zou zeggen.....tijd voor een wissel van de wacht.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 17-8-2019

Beste Dirk,

Het Sunprime C-Lounge personeel wilt u vriendelijke bedanken voor het delen van uw positieve ervaringen op Zoover. Wij zullen uw postieve ervaring met onze medewerkers.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen bij Sunprime C-Lounge.

Met vriendelijke groet,

Aanrader!

Dyan
15-8-2019

Het hotel is echt een aanrader. Bij binnenkomst kregen we gelijk een glas champagne aangeboden. Vervolgens konden we binnen een paar minuten de kamer op. De kamer is ontzettend netjes, heeft een heerlijk bed en een fantastische douche! De omgeving is ook super, er zijn wat winkeltjes op loopafstand, maar voor €1 kun je de bus, die voor het hotel stopt, en ben je binnen 1 minuten midden in het bruisende centrum van Alanya. Op donderdag is er een super grote markt, deze begint voor het hotel. Dit is zeker een aanrader! Het eten is ook echt ontzettend goed, ik als vegetariër had genoeg keuze. Bij het verblijf zit 1 x gratis a la Carte eten. Aangegeven dat ik vegetariër ben en toen werd er speciaal iets voor mij gemaakt, dit smaakte echt heerlijk. Er is een heerlijke pool- en beachbar. Wij werden gelijk de eerste avond goed ontvangen door Halil. Er is eigenlijk helemaal geen minpunt aan de vakantie naar hotel sunprime c lounge!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team., General Manager, 16-8-2019

Beste Dyan,

Hartelijke dank voor uw tijd die u genomen heeft voor het schrijven van uw positieve ervaringen met Sunprime C-Lounge. Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt. Met vriendelijke groet, Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

EMRE
30-7-2019

Goed hotel gelegen aan zee nabij centrum van Alanya in een rustige omgeving. Personeel is vriendelijk. Hotel is hygiënisch goed voorzien en modern ingericht. Eten is goed.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 9-8-2019

Heel geachte Emre,

Bedankt voor de recensie.

Toppie!!

Corina
29-7-2019

Mooi modern hotel. Schoon, vriendelijk personeel, en het eten krijgt van mij een hoog cijfer. Echt een aanrader. Ik was met mij 17 jarige dochter, zij vond het hier ook geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 9-8-2019

Beste Corina,

Heel erg bedankt voor deze mooie, toppie recensie!

Heerlijk hotel

Mandy
23-7-2019

2 weken verbleven. Hotel is precies zoals op de foto’s. Ruime en schone kamers, voldoende plek bij strand en zwembad en erg vriendelijk personeel, vooral Ahmet, een man die alles goed in de gaten houd en altijd un staat is voor een gezellig praatje of je alleen maar even goedemorgen of eetsmakelijk te wensen. Personeel weet al snel wat je graag drinkt, maar vraagt het toch altijd nog even netjes of dat nu weer is wat je wilt hebben. Erg goed en gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Hotel ligt dicht bij het centrum en voor een groter centrum in alanya zelf betaal je maar 50 cent. Iedere avond is er wel iets te doen bij het hotel, live shows of muziek, dit is tot ongeveer 11 uur, waardoor als je optijd naar bed wilt, dit ook mogelijk is. Overdag bij het zwembad gevarieerde muziek, maar soms ook even rust. Zeker geen vervelende of harde muziek!

Gereisd Met partner in juli 2019
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 24-7-2019

Beste Mandy,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Wij hopen u nog een keer te zien.

Geweldig!

Tat & Jay
20-7-2019

Ongeveer 3,5 km van Alanya, met de lokale bus en taxi prima te doen. Geweldig hotel, mensen zijn heel aardig echt 5 sterren waardig ook het eten is geweldig! We gaan zeker nog een keer. Echt uitgerust en in de watten gelegd.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 22-7-2019

Beste Tat & Jay,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie.

Wij hopen u nog een keer te zien.

Vriendelijke groeten. Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Een absolute aanrader !

Linda
17-7-2019

Het was een zalige only adult vakantie met onze zoon van 17 jaar en vrienden. Het hotel is fantastisch, lekker eten, mooie kamer, ongelofelijk vriendelijk personeel, heel proper en dichtbij winkeltjes en vlieghaven. Kortom een aanrader !

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 18-7-2019

Geachte Linda,

Hartelijk bedankt voor je waardevolle review en voor het nog eens kiezen van Sunprime. Wij hopen jullie zo snel als mogelijk weer in ons hotel te verwelkomen.

met vriendelijke groeten uit het nog steeds warme Alanya

John Smits
12-7-2019

Een fantastisch hotel,modern schoon ,goed eten ,goed vertoeven

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 13-7-2019

Liefste John Smits,

Heel erg bedankt voor je mooie review.

We willen je hier zeker nog een keer zien op je speciale dag.

Tot dan, beste wensen,

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team.

It was ok.. 😇

Sharon
11-7-2019

Sunprime C-Lounge..

Goed hotel, nette kamers, schone kamers en het beste bed ooit op vakantie. Sportschool, mooie hamam (wel erg duur). Strand (kiezelstrand) was super, helemaal zo dichtbij het hotel. Alleen daar hadden we heel erg last van een bepaald aantal strandvliegjes die ook nog beten, dat was wat minder. Het eten vondt ik persoonlijk wat matig. Zou het een 6 geven maar ooh ooh laat het een leer zijn dat als je de ene avond sushi eet (wat trouwens niet te eten was) niet de volgende dag weer als “Lunch” op tafel wordt gezet? Zelfde met patat, witte bonen in tomatensaus, vis, kip, toetjes etc. al was de lunch wel uitgebreider dan het “Diner” qua keuzes. Wel hadden ze een schattige patisserie met ijs, koekjes, koffie, shotjes (gratis) terwijl er bij het zwembad een lunch is zoals Pizza, Hamburger, Patat moest bijbetalen? Al met al een goede vakantie gehad met net personeel alleen niet allemaal even vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 12-7-2019

Geachte Sharon,

Heel erg bedankt voor de beoordeling.

Ons hotel serveert dagelijks meer dan 300 gasten. Bijna iedereen is tevreden over ons hotel en zie de reacties op sociale media.Dit geeft ons het gevoel dat we het goed doen en we moeten hetzelfde blijven.

Hoewel we hopen u hier weer te zien, hebben we er spijt van dat we u niet hebben kunnen plezieren.

Bedankt en vriendelijke groet.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime C-Lounge in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime C-Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.