Hotel Sunprime C-Lounge

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

All-inclusive vakantie vieren met je partner of vrienden? Hotel Sunprime C-Lounge is the place to be. In dit Adult Only hotel kom je tot rust, maar vind je ook genoeg leuke to do’s. Het is een plek met een luxe uitstraling waar je goed kunt relaxen. Zo zijn reviewers erg enthousiast over de hammam in het hotel. Hou je daarnaast van kleinschaligheid? Dan zit je in Hotel Sunprime C-Lounge zeker op je plek. Persoonlijkheid staat hier namelijk centraal. Marja kwam hier voor de tweede keer en het personeel herkende haar zelfs nog. Het personeel wordt in veel reviews dan ook omschreven als super.

Jullie schrijven dat het eten en drinken in Hotel Sunprime C-Lounge top is. Al vanaf het moment van aankomst is het genieten geblazen volgens Angelique: ‘Bij aankomst kregen we een glas champagne. Ook op de kamer stond als welkom een flesje wijn met 2 glazen.’ Viel dat welkomstdrankje wel in de smaak? Dan deelt Dezzz nog een leuke tip: ‘Wil je een heerlijke cocktail moet je deze zeker laten maken door Ali in de lobbybar, dit is een echte kunstenaar!’

Hotel Sunprime C-Lounge is een erg schoon hotel. Ook je hotelkamer wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en badlakens. Hou er wel rekening mee dat dit hotel aan een weg ligt. Vanuit een deel van de kamers kijk je op deze weg uit. Vakantiegangers geven aan hier geen last van te hebben en geven aan dat je wel een ruim balkon hebt. Heb je een kamer met zeezicht? Dan zit je extra goed.

Sunprime C-Lounge Hotel Alanya is een gemoedelijk hotel met een wat kleiner zwembad. Om het zwembad heen staan er genoeg ligbedden en parasols, maar deze staan wel wat dicht op elkaar. Ger en Nellie geven aan dat ze het rookgedeelte bij het zwembad te groot vonden en zij zijn niet de enige vakantiegangers die dit zien als verbeterpunt. Prettig is dat je overdag helemaal tot rust kunt komen bij het zwembad, omdat er dan geen animatie is. Ben je na een dag zonnen en zwemmen toch toe aan wat gezelligheid? ‘s Avonds is het gezellig in Sunprime C-Lounge Hotel Alanya. Doe jij mee met de karaoke of luister je liever naar een live-band?

Ligging

Hotel Sunprime C-Lounge ligt net buiten het drukke centrum van Alanya. De winkels bij Oba kun je wel te voet bereiken. Ronnie tipt dat je ook de taxi kunt nemen naar Alanya. Hier betaal je ongeveer 5 euro voor.

Maar ook in de buurt van Sunprime C-Lounge Hotel Alanya is het genieten. Zo is er volgens Marja op donderdag een gezellige markt voor de ingang van het hotel. Relaxen op de pier kan natuurlijk ook. Hier komen de obers gewoon langs met je favoriete cocktail. Reviewer Eltjo noemt wel een minpuntje: ‘er is geen terras op het strand waar je lekker een kopje koffie kan drinken’.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

184 reviews over Hotel Sunprime C-Lounge

• 9Eltjo Kuiper13-10-2019

Was hier voor de tweede keer Was weer een super 2 weekjes Alles weer super schoon Kamer elke dag weer brandschoon gemaakt Eten gewoon geweldig Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam Dank daarvoor vooral ramazan De barman Komen volgend jaar zeker terug

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Team., General Manager, 14-10-2019

Beste Eltjo Kuiper,

Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer derde keer bezoekje brengt.

• 9Marian11-10-2019

Klasse hotel en eten zeer goed gevarieerd en bijna altijd warm. Geen massa. Vriendelijk personeel vooral Ali, Mehmet en Murat en Ozan zijn erg behulpzaam en aardig. Een bezoek aan de kapper Adem Turkeli 🏆👌💇‍♀️ is zeker de moeite waard Hij is de beste kapper in Alanya en omstreken en dat wil wat zeggen want in Turkije kunnen ze er wat van. Enige minpuntje voor mij zelf de bedden zijn te zacht. Dit hotel is zeker een aanrader en wij komen volgend jaar zeker terug

• 10Theo Manders10-10-2019

Super vakantie gehad

Top hotel met goede service Eten was fantasties Complimenten voor het personeel en speciaal voor Osan van de poolbar Gaan zeker nog een keer terug

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 12-10-2019

Beste Theo Manders,

Hartelijk bedankt voor de review en voor het kiezen van ons hotel en van Ozan. Wij zien u heel graag weer terug in Sunprime , u bent van harte welkom.

met vriendelijke groeten uit Alanya

• 9Mieke07-10-2019

Geweldig goed.

Voor de tweede keer dit jaar in het hotel. Wat was het weer goed. Schoon. Vriendelijk personeel en gezellig informeel. Ik eet keto/ koolhydraatarm en geen gebrek gehad met alle verse groenten en lekkere kaasjes. Wederom een geweldige vakantie gehad en volgend jaar weer terug.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 08-10-2019

Beste Mieke,

Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt.

• 9Marga01-10-2019

Een heerlijk vakantie gehad 🇹🇷

Een heerlijke vakantie gehad... 2 weken. Zijn weer om gevlogen.. Het personeel heel vriendelijk.schone kamers. Heerlijk liggen die bedden. Het eten heerlijk.. Heel veel variatie. Ben vegan . Alles werd duidelijk aangegeven.. Ik hoop volgend jaar hier weer terug te komen.. Personeel. Bedankt voor alles 🇹🇷❤️🐱

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 03-10-2019

Hoi Marga,

Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie en veelzeggende review. Wij zien jullie heel graag weer terug zo snel als mogelijk :)

met vriendelijke groeten,

• 9Herman29-09-2019

Geweldig

Gezellig Hotel met gastvrijheid van alle obers .bij de spa heerlijke massages en mustafa geeft je altijd een welkom gevoel. Bij de poolbar altijd gezellig bij Ozan.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 03-10-2019

Beste Herman,

Hartelijke dank voor uw tijd die u genomen heeft voor het schrijven van uw positieve ervaringen met Sunprime C-Lounge. Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt. Met vriendelijke groet, Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Johan en Yvonne Cordes23-09-2019

fantastisch

We zijn 11 dagen in het Sunprime C-Lounge hotel geweest kort samen gevat super geweldig. De Kamers schoon lekker bed super goed eten en heel vriendelijk personeel keuze van het eten zeer ruim voldoende . We gaan er volgend jaar zeker weer naar toe. Tip probeer naar Gazipasa te vliegen is een half uur in de bus vanaf Antalya ruim 2 tot 3 uur

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 25-09-2019

Beste Johan en Yvonnes Cordes,

Heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Wij hopen u nog een keer te zien.

Vriendelijke groeten,

• 9helma08-09-2019

Fantastisch hotel

kan er geen slecht woord over zeggen. Zeer goed hotel. Ivm omstandigheden gaan we volgende jaar eer terug. Maar deze keer geen promo kamer.

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 10-09-2019

Beste helma,

Wij hopen als uw weer een keer naar turkije komt ons weer een bezoekje brengt.

Geboekt bij neckermann
  • 9wilma vissers08-09-2019

fantastie geweldig

mooi hotel mooie kamer het eten is geweldig personeel heel vriendelijk je voelt je er thuis haman was heel goed

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 10-09-2019

Hoi wilma vissers,

Hartelijk bedankt voor de review en voor het kiezen van ons hotel. Wij zien u heel graag weer terug in Sunprime , u bent van harte welkom.

met vriendelijke groeten uit Alanya

Geboekt bij neckermann
  • 10Jose Goverde03-09-2019

Relaxed verblijf

Zojuist weer terug van vakantie. Voor de vierde keer hier geweest dus voelt een beetje als thuis komen. Relaxed verblijf, super schoon, heerlijk eten, vriendelijke mensen. Eigenlijk niets op aan Te merken. Ook weer naar kapper Adem geweest. Leuke aardige man en vakkundig. Deze keer een kort pittig kapsel met rode lokken. Wederom bedankt en tot volgend jaar!

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 04-09-2019

Hoi Francisca en Antonius,

Hartelijk bedankt voor de mooie review en voor het kiezen van ons hotel nog een keer. Wij hopen u in de volgende jaren nog meermaals te verwelkomen te kunnen in Sunprime, u bent van harte welkom.

Met vriendelijke groeten,

9 tips over Hotel Sunprime C-Lounge

• Geke, 23-05-2015

In de beautysalon (mooie inrichting!) genoten van een thaise massage en manicure/pedicure. Op donderdag begint de markt voor de deur. De dichtstbijzijnde bank is in Alanya.

• ingrid , 09-07-2015

Ik zou wel de kamer met zeezicht aanbevelen bij een boeking. De andere kamers kijken uit op de omliggende hotels die naar ons gevoel best wel wet té dicht aangebouwd stonden

• boomer50, 05-07-2015

Neem goede slippers mee met antislip zool( geen teenslippers) want het is echt heel glad bij het zwembad en zwembadbar.

11 vragen over Hotel Sunprime C-Lounge

• Péronne Kanis, 27-02-2019

Leeftijd hotelgasten

Komen hier ook wel jongeren, of ligt de gemiddelde leeftijd toch hoger? Wij denken er namelijk aan om met onze dochter van 16 hier na toe te gaan.

• Els, 10-01-2019

Boulevard bij Sunprime C lounge

Is de boulevard mooi en goed te lopen, dit ivm iemand die slecht ter been is.

• Fleur, 04-02-2018

Roken

Weet iemand wat het rookbeleid is voor dit hotel? Uiteraard bedoel ik dan buiten b.v bij het zwembad, strand en het restaurant. Alvast bedankt, Fleur

Angelique , 18-06-2018

Op het balkon mag je roken. Ook bij het zwembad en restaurant (buiten) heb je gedeeltes waar je mag roken.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages