Hotel Sunprime C-Lounge

KinderhotelWeer vandaag25°12°
Hotel Sunprime C-Lounge
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime C-Lounge voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Sunprime C-Lounge in het Nederlands

fantastisch

J.Hutten, 6-3-2018

Mooi hotel, super klant vriendelijk personeel , niks is teveel voor ze, geweldige keuken , hele mooie kamers , fijne sportzaal , fijne hotel om je vakantie te vieren , wij komen terug in mei

Perfect.!

Nicole, 6-2-2018

Het hotel is echt schitterend.! Aardige mensen en heel gastvrij.. de kamers zien er mooi uit en zijn erg schoon..

Zou zo weer terug gaan.!

Sunprime C-lounge, General Manager, 9-2-2018

Dear Nicole! Thank you for choosing Sunprime C-lounge for your holiday. We are very happy to hear that you had good holiday with us and we hope to see you soon again!

With Kind Regards, Sunprime C-lounge Team

Fantastisch goed hotel

Mientjen, 5-12-2017

Prachtig nieuw adult only hotel met talrijke faciliteiten, voor elk wat wils. Het personeel is supervriendelijk, zowel in de lobby, in het restaurant, aan het zwembad, aan het strand, aan de bars, kortom overal. Zeker Ali kan je niet wegdenken. Hij is een meester in cocktails brouwen en kan iedereen entertainen, een super man dus. Ook is er geen rush om je handdoek te leggen want er is plaats genoeg. Ik zou het hotel aan iedereen aanraden. Het is zo goed dat wij volgend jaar terugkeren en dat doen we eigenlijk nooit. Wij zien graag andere regio's in Turkije maar dit hotel heeft ons zo bekoord dat wij het niet kunnen laten nog eens terug te keren.

Dear Mien9070,

Thank you for your nice feedback. We are very happy to hear that you had good holiday here with us. We look forward to see you soon again! With Kind Regards,

Eric Aalbers, 29-10-2017

Mooi hotel mooie kamer heel fijn bed en lekker eten alleen de broodjes 's morgens zijn erg hard verder heerlijk en gevarieerd eten.

Zwenbad water is mooi schoon maar erg koud zal ook de tijd in het seizoen zijn.Heel vriendelijk personeel wij gaan volgend jaar zeker terug.

Dear ericnijmegen,

Thank you for your nice feedback. We are happy to hear that you had good holiday in Sunprime C-lounge. We look forward to see you soon again!

With Kind Regards,

Goed hotel met veel verkeerslawaai.

Mechelina, 19-10-2017

Het hotel, het personeel en het eten was geweldig. Omdat het hotel tussen andere hotels in gebouwd is hadden wij ook gezien onze privacy gekozen voor een kamer met zeezicht. Slapen met de balkondeur open was vanwege de ligging aan een drukke doorgaande weg geen goede keuze. Rond het zwembad stonden de ligbedden tegen elkaar. Boven op de beach-bar stonden ook enkele ligbedden. Omdat dit echt pal langs de drukke verkeersweg is adem je de hele dag uitlaatgassen en werd je hoorndol van het langsrazende verkeer.De zee was vanwege grote glibberige steenplateau's en kiezel op het strand moeilijk bereikbaar. Het vliegen op Gazipasa Airport ( voormalig militair vliegveld) was even schrikken bij de landing. Vanwege de korte landsingsbaan was het landen en afremmen heftig. Ondanks het negatieve toch een fijne 14 daagse vakantie gehad.

Dear Mechelina,

Thank you for your feedback. Sunprime C-lounge is combining Beach hotels advantages to city hotel location. We are only 5 kilometers away from the busy city centrum. It is very easy to reach by bus or walking. Mediterranean sea is just in the front of us, and with easy access by the tunnel you are on the beach, no need to go to trafic at all. Sea Breeze on the pier is lovely and fresh! We hope to see you soon again! With Kind Regards,

geweldig

Rene en Ineke, 9-10-2017

Wat een geweldig hotel. Alles is goed geregeld. Geweldig eten van alles is genoeg en elke dag wat anders. Super personeel Mert en Ramazan bij het zwembadbar geweldige jongens die het je naar zin maken aan de bar. Ozan in het restaurant je vraagt en hij regeld het. Ga nooit terug naar een hotel maar deze zeer zeker.

Geweldig.

Rob Geurts, 8-10-2017

De ontvangst was vriendelijk en vrolijk.

Alles was schoon fris.

Eten in buffetvorm was goed maar kan beter.

Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Ruimte genoeg op t strand en aan het zwembad.

Geen handdoeken leggen smorgens vroeg.

Safe en handdoeken gratis.

Donderdag n leuke markt voor de deur.

Barkeeper Ali een aardige vrolijke man, heeft voor iedereen aandacht en weet de coktails perfect te maken.

Transfer terug naar Antalya heeft 4 uur geduurd, schandelijk.

Niet via luchthaven Antalya reizen.

Dear Rob,

Thank you for choosing Sunprime C-lounge for your holiday. We are happy to hear that you had nice holiday with us and enjoyed our facilities. We hope to see you soon again! With Kind Regards,

What you see is what you get.

anja, 17-9-2017

Beperkte animatie, maar niet storend als je daar voor kiest. Jammer van de lange transfer vanuit het vliegveld in Antalya. Probeer te vliegen op de plaatselijke luchthaven van Alanya.

Dear Anja,

Thank you for choosing Sunprime C-lounge for your holiday. We look forward to see you soon again!

Meer dan fantastisch

Jose en Har, 15-9-2017

Voor het eerst een adult only hotel geboekt. Uitstekend bevallen. We hadden kamer zeezicht geboekt, maar konden

deze pas na twee overnachtingen krijgen. Prima compensatie ontvangen. In dit hotel is werkelijk alles goed van kamer ,

schoonmaak, bediening tot vriendelijkheid van het personeel. Wij zijn meer als 20 maal in Turkije in verschillende resorts geweest, maar zo kwalitatief en smaakvol eten hebben we nog nergens gekregen. Bij Ali (bar receptie) en Gülsah Oztürk

(bediening restaurant) is het goed vertoeven. Prima zwembad en strand met pier. Handdoekje leggen hoefde gelukkig

niet, om 09.00-10.00 uur nog genoeg plaats. General manager deed zijn werk erg goed. Hij was zeer vriendelijk en liet

zich in en buiten het hotel de gehele dag zien. Een dikke tien voor al het personeel. Wij weten zeker dat we volgend jaar terugkomen.

Dear Jose,

Thank you so much for your wonderful feedback. We look forward to see you soon again!

Engeliena, 29-8-2017

Voor het eerst adults only hotel C-Lounge bezocht. In 1 woord fantastisch!

Een schitterend hotel direct tov het strand met boulevard. Je loopt zo met gemak naar het centrum, desnoods kun je een fiets huren bij het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime C-Lounge in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime C-Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime C-Lounge scoort een 8.84 uit 10 op basis van 115 reviews.