Hotel Sunny Hill

Turkije, Mediterraan, Alanya

7.7Goed

12 reviews over Hotel Sunny Hill

• 8Dennis18-12-2009

Prima hotel met mooie ligging

Wij zijn hier in de zomer van 2009 geweest. De ligging is er mooi op een heuvel. Je moet alleen niet opzien tegen een stukje vrij stijl de berg op. Overdag rijden er gewoon busjes dus dat is geen probleem. De kamer is niet heel groot maar wel netjes en schoon. Het eten (zowel ontbijt als avondeten) is prima verzorg en er is voldoende keuze. Het personeel zegt niet zoveel maar is verder wel behulpzaam. Al met al een prima hotel voor een prima prijs.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9mandy13-01-2006

het is van ons al een tijdje geleden dat we er zijn geweest (08-2003) . wij vonden het een super goed hotel . we hebben toen geboekt via sunnweb , maar die heeft het hotel niet meer in het assotiement wat wij heel jammer vinden . ben heel internet af aan het speuren waar ik weer dit hotel kan boeken .

de service was erg goed . wij vertrokken 's avonds om 20.00 uur maar moesten eigenlijk al om 10 uur de kamer uit zijn . maar wij mochten onze kamer aanhouden tot 20.00 uur , echt heel netjes en zonder extra kosten .

het eten was ook erg lekker . ben er niet ziek van geweest . als we terug gaan naar alanya word het zeker weer dit hotel !!!

Gereisd in januari 2006

• 8marjan02-07-2005

prachtig hotel ...heel netjes savonds leek het zwembad wel een spiegeltje zo mooi schoon werd het gemaakt....kamers ook altijd netjes en het eten was heerlijk...vriendelijk personeel maar achter de receptie inderdaad af en toe gehumeurd....en snel op teentjes getraptmaar af en toe moeilijk hoogte van te krijgen... ben een week met mijn moeder geweest en heb een top vakantie gehad in het hoogste appartement met ee nkamer onderaan ...prachtig uitzicht zit al weer tekijken of ik dit jaar weer kan

Gereisd in juli 2005

• 8P.J. Stolk24-05-2005

Prachtige ligging. Mooi uitzicht. Maar het is als in veel vakantieverblijven, opletten dat ze je geen poot uitdraaien. De ene keer berekenden ze voor een telefoongesprek het dubbele bedrag dan een volgende keer. Het scheelde echt wie er achter de balie van de receptie stond.

Gereisd in mei 2005

• 1Ricardo18-03-2005

Mijn kamer was niet fris. Er hing een raar luchtje. Ook een paar kakkerlakken in de badkamer.

Het personeel is niet vriendelijk. Toen ik mijn huidige vriendin in Turkije daar ontmoette en zij 1 minuut in mijn kamer was omdat ik iets moest pakken, stond een heel leger van personeel op de deur te kloppen dat zij niet in mijn kamer mocht zijn.

Geen aanrader!

Gereisd in maart 2005

• 9Fam. van der Wereld11-10-2004

Dit mooie complex, eigenlijk appartementen ipv hotel ligt bovenaan de heuvel en heeft een fantastisch uitzicht. Het voordeel met kinderen is dat men in Bodrum land en nog geen half uurtje van het vliegveld af zit. Voor oudere mensen die wat slecht ter been zijn valt het trappen klimmen niet mee. Wij hebben het er enorm naar ons zin gehad en stonden versteld van de vriendelijkheid en enorm goede service. Het complex heeft een heerlijk zwembad, waar echter 1 minpuntje aan zit. Het kinderbadje is namelijk 1 meter diep en dat is net iets te veel voor peuters tot 4 jaar. Verder niets dan goeds en we zullen er zeker weer naar terug gaan.

Gereisd in oktober 2004

• 7Fred Senay en Selinay15-08-2004

Het is heel mooi hotel maar de trappen lopen is heel erg en de managers mogen wel wat vriendelijker zijn verder is iedereen aardig. wij vonden wel stom dat het eten heel erg op de duitsers gericht is wij zijn tog ook mensen waarom altijd voor de duitsers. en de koffie was de sterk. enze mogen de poesjes wel eens voeren en aandacht geven. verder was het een top vakantie

• 10Sema uit enschede15-08-2004

Ik ben sema en wij zijn 2 weken in dit hotel geweest ik vond het echt super eten viel wel mee ik ben er 1 keer ziek van geweest maar verder was het wel te eten indedaat dat klopt wel met osman hij zeurt te veel maar verder was iedreen super aardig en heel vrolijk ik heb een top vakantie gehad als ik weer naar alanya ga ga is cker naar dit hotel. mooi uit zicht en mooi grote zwembaden in 2 worden GEWOON SUPER groetjes uit enschede

• 7pascal oet ensche13-08-2004

ik ben pascal heb zeer genoten van dit hotel en de rest ook hebben ons er vermaakt als we er waren ook met de mensen die er werken (behalve Osman viel ons tegen De zagerijn)maar de ligging was gewoon perfect dicht bij het strand en de zee maar ja wel fff zweten als je de bult op kwam maar dat is maar fff als ik weer naar alanya zou gaan zou ik er wel weer heen gaan

• 8Sanne28-07-2004

opvallend dat het heel erg gericht is op duitsers, het entertainment programma, het eten, alles eigenlijk. Ook het eten vond ik minder, het was vaak koud en we zijn allemaal ziek geworden. Verder hadden we een prachtig uitzicht! heerlijke zwembaden en een mooie kamer! We hebben genoten!

Gereisd in juli 2004

0 tips over Hotel Sunny Hill