Appartement Sunny Center

Appartement
9,5

2 reviews over Appartement Sunny Center in het Nederlands

2004

wij hebben er een zeer leuke tijd gehad

marco en karin reuvers
13-5-2004

wij hebben er een zeer leuke tijd gehad.er is in het hotel niet veel te beleven maar het is er zeer schoon en ook zeer gezellig personeel.het licht op 5meter van het centrum.en er is ook zeer veel te doen in de buurt.echt een aanrader voor iedereen die er heen wil.wij zijn via marysol reizen geweest. ook deze service was goed en zeer duidelijk.onze complimenten.

Gereisd Anders in Thu May 13 2004 22:43:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

Top

Kasper
27-12-2003

Top

Gereisd Anders in december 2003

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Sunny Center

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Center in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.