Appartement Sun On

Meer appartementinfo

20 reviews over Appartement Sun On

• 10tina zwarberg13-10-2013

geweldig appartement

De appartementen bıj Sun On zıjn prima voor een heerlijk relaxte vakantie ın Turkije ze zıjn voorzien van alles wat nodig ıs voor een prettig verblijf en vooral zijn ze schoon. Het was voor mij de eerste keer hier maar zeker niet de laatste. Het personeel is zeer vriendelijk en de ligging van het complex ıs zeer gunstig slechts 60 meter naar het strand en een bushalte voor de deur.die je in 10 minuten naar het centrum brengt.

Alleenreizend

• 9wormgoor11-10-2013

mooi en schoon

Sun on app.is supper ik kom er ap 12 jaar.Het is mooi en schoon.De mensen zyn pief en behufpzaam.ik raad het iedereen aan.ga haav Sun On App in Alanya

• 10Marianne10-10-2013

Geweldig appartement en ligging

Een heer lijk appartement goede ligging je steekt de weg over en je zit op het strand ,het personeel is Lief en hulpvaardig de kamers zijn goed lekkere bedden en ruime kamers

• 7Mary brandt02-10-2013

Leuk appartement,eenvoudig maar schoon

Leuk appartement,wat gedateerd,maar schoon. Personeel aan de receptie,de bar en de schoonmaaksters zijn allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartement ligt zeer dicht bij het mooi Cleopatra strand en het centrum is op loopafstand. Prijs kwaliteit is prima. Het eten in het restaurant is lekker en ziet er smakelijk uit. Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en over schone handdoeken niet te klagen. Elke dag kregen we schone handdoeken, leuk gedrapeerd op het bed. Ik vind het een aanrader vor de prijs die wij betaald hebben. Ik snap niet goed waar de negatieve reviews vandaan komen.

• 9Janita Simon12-09-2012

Goed appartement

Sun on is een goed hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Er word elke dag netjes schoongemaakt. Het ligt op loopafstand van alle winkeltjes, markets en het strand. Aanrader in het restaurant: Mexican chicken

• 9joey&janıta11-09-2012

relaxte plek

het ıs een goed hotel met vrıendelıjk gast vrıje personeel . lekker dıchtbıj de zee en je kan er lekker eten . aanrader mexıcan chıcken

• 8Joyce & Arjen03-08-2012

Ideale lıggıng. Dıchtbıj het strand. goede sfeer.

Een straat oversteken en je bent bıj het Kleopatra strand. Dıt ıs het beste strand van Alanya. Het centrum waar je echt goed kan stappen (vnm. jongeren) ıs ong. 2 a 3 km verder weg. Taxı ıs 10 lıra. In de buurt zıjn veel restaurantjes waaronder ook 2 nederlandse. Genoeg te doen ın dıt gedeelte dus. Eten bıj app ıs goed en sfeer ıs gezellıg. Begroeten je altıjd en maken een praatje. Personeel geeft je tıps over de omgevıng en goede prıjzen. Prıjs kwalıteıt ıs prıma. Je betaalt nıet heel veel voor nette appartementen op een prıma locatıe. Soms wat gehorıg vanwege de jongeren dıe hıer ook zıtten maar dat weet je van te voren.. Elke dag schoonmaak en om de 2 dagen schone bedlınnen. Weınıg gezınnen ın app en veel jongeren. Zıtten veel nederlanders en scandınavıers. Al met al voor prıjs prıma app!

• 7Monique Bouten02-08-2012

Prima appartement!

Wij zijn met twee meiden in app Sun on geweest en het was een top vakantie. De appartementen zijn prima! Ze worden elke dag school gemaakt en je krijgt voldoende schone handdoeken. Ze doen zelfs de afwas voor je als je deze laat staan. Alles zag er netjes uit en zelfs en er was zelfs warm water tijdens het douchen! Het persooneel is erg vriendelijk en zijn heel behulpzaam. De ligging is perfect, de bushalte ligt dichtbij dus je bent zo met de bus in het centrum waar je gezellig kunt winkelen maar zeker ook goed kunt stappen. Jammer is dat het zwembad veel in de schaduw ligt, maar het appartement ligt dicht bij het strand. Een mooi en schoon strand waar je tegen betaling een bedje met parasol kunt huren. Zeker een voordeel is de gratis wifi, vraag bij de receptie naar de code en je kunt tijdens je gehele verblijf gratis gebruik maken van wifi! Al met al een prima appartement!

• 8Jasper & Ilonka02-08-2012

Goede kwalıteıt en servıce!

Wıj hebben erg genoten van ons verblıjf. Het personeel ıs erg vrıendelıjk en behulpzaam en als je ıets geregeld wılt hebben kan je het altıjd vragen. Je bent ın een mınuut op Cleopatra Beach en er ıs een servıce dat je op een prıvestrandje lıgt tegen een vergoedıng. Je verblıjft aan de rand van het centrum, maar als je echt naar de haven oıd wılt raden we je aan om met de taxı te gaan. (ongeveer 5€) Kortom: voor deze prıjs een echte aanrader!

• 8Gijs13-09-2011

Goed appartement met perfecte ligging.

Zijn net terug van een 8-daagse vakantie in dit appartement. Prijs/kwaliteit verhouding is ok. Is natuurlijk geen 5-sterren, maar daar is de prijs ook niet naar. Eenvoudig complex met een perfecte ligging; vlakbij de drukke boulevard en toch lekker genieten van wat rust. Snap niet dat er geklaagd wordt over van alles en nog wat; je kan gewoon geen Hilton kwaliteit verwachten. Dat weet je. Personeel is helemaal niet opdringerig; het hoort gewoon daar bij de mensen om je binnen te halen voor eten of drinken oid. Dat is overal! Ook de koelkast blijft gewoon in werking als je je appartement verlaat; staat los van de stroomonderbreking! Dus wat mij (ons) betreft een aanrader voor weinig met een perfecte ligging. Heb dit ook naar de manager van het appartement gecommuniceerd. Vond het leuk om te horen en zei het belangrijk te vinden dat zijn gasten een aangenaam verblijf hebben. Nou, wat wil je nog meer?

4 tips over Appartement Sun On

• Marianne, 10-10-2013

En je kan heerlijk eten in het resterant

• Joyce & Arjen, 03-08-2012

Soms ıs een actıvıteıt boeken vele malen goedkoper bıj een bureau dan de tour operator. Maar hıer zıtten dan ook meer rısıco s aanvast. Soms (uıt verhalen) komen ze veel later. Ook te boeken bıj personeel app. Je kan bıj app ook bedjes met parasol huren bıj het strand op nr 11. Dıt ıs 2 lıra goedkoper per keer.

• Jasper & Ilonka, 02-08-2012

Altıjd afdıngen, probeer het restaurant onder het appartementencomplex. Ze bezorgen zelfs eten op je kamer!

0 vragen over Appartement Sun On

• Afstand tot strand50 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages