Aparthotel Sultans Dream

Aparthotel info

Meer aparthotel info

29 reviews over Aparthotel Sultans Dream

• 2annalicia23-12-2015

horror hotel + personeel!

Personeel bestond uit allemaal mannetjes die ons (ik en mijn vriendin) lastig vielen omdat wij twee jonge dames alleen waren. Eten was matig en weinig variatie. Kamers waren niet in orde, douche lekte een was niet schoon (kakkerlakken). Masseur van hotel niet vertrouwen! ligging qua stad en strand was wel goed.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Cindy17-10-2010

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Dit is een leuk hotel, met een klein zwembad, maar dat maakt niet uit want de zee ligt op nog geen 200 meter verder. Pas in de zee wel op, want je wordt zo onderuit gehaald. Onze hotelkamer was leuk en praktisch. De banken waren uitschuifbaar zodat we heerlijk liggend TV hebben kunnen kijken. Leuk personeel, vooral beneden aan de poolbar. In deze maanden is het wel echt super heet. Van het hotel naar het strand en je snakte naar water

Gereisd met partner in juli 2007

• 10ilona29-08-2010

super!!!

prima, iedereen is super vriendelijk, fijn schoon rustig zwembad, alles is in de buurt, niets te klagen!!

Alleen gereisd in augustus 2010

• 7Maay18-08-2007

Hier ben ik 11 dagen geweest met me vriend. Zoals de anderen al zeggen, het was een prima appartement, zwembad was wel klein en soms best druk, maar het werd goed onderhouden en de chloorlucht ruik je niet eens. De medewerkers zijn erg vriendelijk en kunnen prima engels. De schoonmaak was ook prima, de ligging was geweldig, lekker veel restaurants, winkeltjes, en de zee!! We gaan in ieder geval niet terug. Greetz

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8A Varkevisser10-08-2007

Hotel midden in een turkse wijk, achter een moskee. Dicht bij strand. Als je het all-in gebeuren zat ben, zoek dit dan eens op en het bevalt je zeker weten veel beter. Aanrader !!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9jan en sonja08-08-2007

zijn vandaag jammer genoeg weer terug we hebben een heerlijke vakantie gehad en vriendelijke mensen ontmoet ik ga zeker in de toekomst nog wel een keer terug gr jan en sonja

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10peggy06-08-2007

Wij zijn hier 2 weken geweest en ons prima vermaakt.Overal lekker dichtbij.Het personeel erg aardig.Ook voor de kids.Geen last gehad van ontstoken oren.Het zwembad werd perfekt onderhouden.Alleen uitkijken met de randen die kunnen op sommige plekken erg scherp zijn.Ook waren er altijd bedjes ook al kwam je pas laat in de ochtend.Kamer werd ook netjes schoongehouden.Hoe het eten er is weet ik niet.Hebben er eigenlijk nooit gegeten. Maar voor ons is dit appartement zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Groetjes Robbie,Peggy,Chaira en Levy

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10nancy en kelly25-07-2007

helemaal geweldig.. personeel is erg aardig.. vooral umit hebben we erg mee gelachen.. er word alleen niet veel in het appartement georganiseert maar het is echt een aanrader.. lekker dicht bij het strand, het centrum is wel wat verder lopen maar onderweg zijn al zoveel winkeltjes dat je niks van de afstand merkt.. voor de goud liefhebbers: hun weten een man te zitten die erg goedkoop is.. zwembad word goed onderhouden, je ruikt de chloorlucht niet eens.. ook zorgen ze er voor dat je het goed naar je zin hebt.. wij hebben 1 keer van kamer moeten verwisselen door een foutje, maar gelijk werd er een etentje aangeboden voor ons, voor de moeite.. dus van ons een dikke 10!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Piet van de Wiel13-07-2007

Door een fout van het reisburo zijn we hier terecht gekomen en niet wat we besproken hadden. Het personeel was hiervan op de hoogte en hebben alles gedaan om het ons naar de zin te maken, dat is redelijk goed gelukt. Het balkon was veel te klein om lekker met tweeen te zitten in de zon. Verder was het een eenvoudig appartement, alleen de ligging was heel gunstig.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Mariska, Gülhan & Sharon31-05-2007

Simpel app. Perfecte ligging, paar minuutjes lopen van het Kleopatrastrand en de winkelstraat. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Super vriendelijk personeel. Ontzettend veel gelachen met de receptionist en de barman!! Wij gaan zeker weten terug! HET WAS EEN TOP VAKANTIE

Gereisd in mei 2007

Aparthotel Sultans Dream info