Hotel Sultan Sipahi Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sultan Sipahi Resort voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Sultan Sipahi Resort

• 9joke23-03-2016

geweldig

komen er al 10 jaar 2 keer per jaar, is wel eens slecht geweest , we hebben altijd al goeide ervaring gehad daar helpen echt, was het eten slecht moet je dat melde hebben wij toen ook gedaan kwam een andere kok was het geweldig goed , ze doen er echt alles aan ,om het goed te doen ,geen russen geen polen , lekker relax dicht bij strand en ja daar moet je betalen en hun hebben geen prive strand nooit geweest

• 2arie-betsy07-08-2015

Dit nooit meer!!!

hotel mooie ligging daar is alles mee gezegd. Eten altijd koud/lauw wij hebben elke dag buiten het resort gegeten in de hoop dat het beter was,terwijl wij all-inn geboekt hadden. Wij hebben hier gezeten van: 27-06-15 tm 03-08-15 Bier word getapt in hete ja serieus hete glazen. Je moet betalen Voorje (zogenaamde) privé strand om ligbedden en parasol te hebben en drankjes te krijgen (als ze zin hadden om langs te komen...) Personeel was wel vriendelijk,echter daar is ook alles mee gezegd. Zwembad is echt veeeeeeeells te klein en all-inn houd om 23:00 op waardoor je al snel 10 euro (25lira) betaald voor n drankje. Wij hebben ook negatieve ervaring met de bevolking in alanya en omgeving. Elke keer aandacht vragen ongevraagd!!! Betasten zonder datje het wilt,ongeacht man of vrouw!! Heel irritant volk wat dat betreft! Voor t bedrag van 1757euro is dit het absoluut NIET waard geweest om op deze accommodatie te verblijven.

Wij zijn totaal geen zeurende mensen,alles moet gewoon beter. Gr D

• 8jonkers30-06-2015

goed hotel

wy zyn al vaker in dit hotel geweest maar dit jaar was het echt goed. het een en ander vernieuwd aan het gebouw er was dit jaar een nieuwe kok en het eten was super. er was veel keus. over het algemeen leuk personeel. wij gaan volgend jaar weer

• 9John 06-06-2015

Gewoon goed ! Prima prijs/kwaliteit verhouding

De keuken is enorm verbeterd en de service aan de pool en terras perfect .

• 6Marcel de Jong02-11-2014

Eens maar niet meer !!

De algemene indruk van deze accommodatie is dat de locatie prima is. De straat oversteken en je bent al zo wat op het strand. De buurt is goed, je loopt zo naar het centrum en naar Roberts Coffee en Elite Restaurant voor een goed bak koffie of lekker eten.

• 6joke sjef, chris en hetty, wil en corrie16-10-2013

voor die prijs redelijk goed

veel koud eten ,we zijn er al een paar keer geweest ,maar het eten was deze keer echt slecht,

• 4Frank07-10-2013

NOOIT, NOOIT weer!!

Prachtige locatie, shit hotel. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Het toilet is nooit schoongemaakt in de 12 dagen dat wij er waren. Eten: Wordt zelfs de kat niet blij van. Wat een gore, lauwe koude bende. Veel mensen ziek geworden van de kebab. Elke dag zelfde smaak, kip die rauw was. Manager zelf kreeg eten van buitenaf, stel je voor dat hij die gore bende moet eten. De wachtrij van het drinken, is net zo lang als een attractie bij disneyland Parijs, schandalig!! Zo jammer van dit hotel, want de locatie is perfect. Maar blijkbaar gaat geld verdienen boven de service bij dit hotel, erg jammer voor het vaak vriendelijke personeel.

• 5SanAn04-10-2013

Vreselijk behalve de ligging

De service krijgt van ons nog een 6 omdat er een paar mensen waren die wel een poging deden om het je naar de zin te maken. Kamers werden niet schoongemaakt. Bleek dat kaartje voor aan de deur in map zat. Was ons niet verteld. Ja, 2 dagen voor vertrek. Ben 3 keer bij receptie geweest en toen was er gestofzuigd. Lijkt mij dat kamers standaard gezogen en badkamer schoongemaakt dient te worden, wel of geen kaartje aan de deur. Verder wel 8 van de 13 dagen buiten de deur gegeten. Eten was altijd lauw en veel kip en kofte. Zelfs als je pasta op je bord schepte en je voelde direct? Lauw. 10 tot 20 minuten in de rij voor drinken. Manager liep maar te sieren met z'n auto's voor de deur. (Betaalde) wifi werkte vaker niet dan wel. Als hij kwam te eten met een paar vriendjes dan werd er eten bezorgd van een ander hotel/restaurant. 4 * niet waard, eerder 2 voor het eten. Verder misschien 3. Als je met geld zwaaide kreeg je veel gedaan. Ben gewend achteraf te betalen, geen service inkopen!

• 4josh22-09-2013

Geen aanrader

Het hotel is zeer slecht qua eten. De baas zelf eet zeer mooie gerechten met zijn vriendjes terwijl het eten koud en niet goed is voorbereid. De eigenaar loopt als een modepopje over het terrein en heeft alleen aandacht voor mensen met geld om zo zijn auto's te kunnen onderhouden. Klachten worden niet behandeld. Ook worden plaatsen bezet gehouden voor de baas en zijn vrienden en klanten moeten ergens anders zitten. Personeel is bang voor hem en lopen voor hem en zo geen tijd voor de andere mensen. Wifi werkt alleen als hij er is. Wachten in de rij voor drinken ligt tussen de 10 en 20 min. Kan snel maar dan moet je opletten. Het eten stelt niks voor. Vele mensen waren ziek van de kebab. Wifi buiten de lobby moet je voor betalen 7 euro maar zoals gezegd werkt dit alleen als de baas er is. Kamer is goed en schoon en netjes. Douche veranderd wel in een zwembad tijdens het douche. Receptie is goed en helpen je graag. Hotel is goed schoon. Het was 1x maar nooit weer in deze maffiahok

Alleenreizend

• 1Richard Keur18-09-2013

NOOIT MEER, hygiëne slecht, doodziek van het eten.

Van de 15 dagen 10 dagen heel ziek geweest van het eten, en de hygiëne was echt te triest voor woorden. Dat dit hotel nog bestaat is mij een raadsel. Vele klachten ingediend, word vaak met stompzinnige opmerkingen afgeblaft. Kunnen nog geen ei koken, echt niet. Brood word geserveerd wat oud en keihard is, afbakbroodjes in de magnetron opgewarmd. Pas na 10 dagen kreeg mijn vrouw het aan hun verstand dat deze in de oven afgebakken moesten worden. Kapotte kunststof handschoenen: rauw vlees vastpakken, rauwkost snijden, patat bakken. Afval opruimen, en gewoon brood pakken voor gasten zonder de handen te wassen. Manager liep te pochen op het strand, keukenpersoneel zonder enige leiding in het hotel, iedereen deed maar wat. Vol hotel met 3 bars waarvan er maar 1 open is, echt 15 minuten wachten in de rij op een glaasje fris ..... Zelfs het personeel gaf aan hier volgend jaar NIET meer te willen werken.

0 tips over Hotel Sultan Sipahi Resort

1 vraag over Hotel Sultan Sipahi Resort

• martina hendriks, 01-05-2011

taffeltennistafel

is er bij het hotel ook een taffeltennistafel aan wezig als iemand dit weet wil je het ons zo snel mogelijk laten weten we vertrekken morgen

RICK, 12-08-2013

ja is aanwezig langs de buitenbar naar binnen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand50 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats